Fraser ruilt Pasveer in voor nieuwe keeper: 'Moet niet gaan lijken op schijndooie'

    Fraser ruilt Pasveer in voor nieuwe keeper: 'Moet niet gaan lijken op schijndooie'

    Gepubliceerd: zaterdag 17 maart 2018 om 23:05za 17-03-2018 om 23:05

    Henk Fraser is tevreden over Jeroen Houwen. De jonge doelman stond zaterdagavond onder de lat bij Vitesse in plaats van Remko Pasveer. Hij was gepasseerd. Fraser is enthousiast over de rust die Houwen uitstraalt. Daar kleef echter ook een nadeel aan, stelde de coach na de remise (0-0) tegen Heracles Almelo. 

    "Ik hield als verdediger van keepers die niet als een idioot staan te schreeuwen. De rust die hij heeft, dat vind ik wel een kwaliteit. Maar: je kan ook te rustig zijn", aldus Fraser voor de camera van FOX Sports. 

    "Ik heb alleen wel tegen hem gezegd: rust moet niet lijken op een - sorry dat ik het zo uitdruk - schijndooie. Je moet als verdediger wel gecoacht worden, je moet alert zijn op momenten dat dat van hem verwacht wordt. Ik denk dat hij soms wel een schop onder zijn kont kan gebruiken om het op te eisen."

    Plaats een reactie

    MojoRisin +13185
    zaterdag 17 maart 2018 om 23:09
    Waarom zeg je dit in de media, ipv dat intern te doen ?
    Vind ik leuk
    Verratti +2126
    zaterdag 17 maart 2018 om 23:14
    Ja, los van het feit dat hij nauwelijks in actie hoefde te komen, maar wees positief naar de nieuwe keeper toe.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 23:14
    Idd. Zeker in het seizoen dat overschaduwt wordt door de situatie Appie.
    Vind ik leuk
    Koeroe +12548
    zaterdag 17 maart 2018 om 23:29
    Pffffff
    Vind ik leuk
    meinema +1345
    zondag 18 maart 2018 om 03:32
    Man man man man
    Vind ik leuk
    Azsub +157
    zondag 18 maart 2018 om 06:58
    Oh ja. De rede dat jullie geen kampioen worden. Hoop voor je dat hij volgend jaar jullie kampioen maakt.
    Vind ik leuk
    Rodajc +15686
    zondag 18 maart 2018 om 09:13
    Wtf waar slaat dit nou weer op?
    Vind ik leuk
    LuckyLuksch +12021
    zondag 18 maart 2018 om 10:11
    Doe is normaal man, respectloze loser
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 maart 2018 om 10:12]
    Vind ik leuk
    Freddy M. +1085
    zondag 18 maart 2018 om 08:55
    Zeggen om het zeggen. Heeft absoluut geen toegevoegde waarde en bepraat dit intern. Zeg gewoon dat je tevreden was, punt!!
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 23:14
    Die jongen heeft zeker talent, iets wat ik na de wedstrijd tegen Groningen betwijfelde.
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2254
    zaterdag 17 maart 2018 om 23:19
    Fräser is een prima trainer voor feijenoord dan eindigen ze zowiezo in rechter rijtje.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27383
    zondag 18 maart 2018 om 07:47
    Fraser kan zijn feedback beter intern houden. Waarom via de media?
    Vind ik leuk
    ArnhemZuid +296
    zondag 18 maart 2018 om 14:20
    Fraser doet wel vaker rare dingen ben blij dat die weg is na dit seizoen.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11576
    zondag 18 maart 2018 om 09:05
    Houwen heeft niks te doen gehad, dan kun je dus nu al niet oordelen dat hij goed is. En hij had best even los kunnen roepen voordat Faye die rare bal terug gaf. Ik ben blij als Fraser weg is, weer een saaie pot en de punten weg gegeven. Ik hoop niet dat we de play-offs gaan halen met deze man. Dit seizoen gewoon als verloren zien en volgend seizoen er weer voor gaan.
    Vind ik leuk
    Fckronos +148
    zondag 18 maart 2018 om 10:29
    Zoveel uitstraling had Room nou ook weer niet.
    Vind ik leuk
    VA1 +2024
    zondag 18 maart 2018 om 14:32
    Inderdaad! Room is een hele matige keeper maar met de concurrentie van Piet deed hij het geweldig. Hij vocht echt om 1e keeper te zijn en te blijven. Daardoor steeg hij enorm boven zichzelf uit maar alsnog was hij paniekerig bij corners etc. Durfde niet uit te komen. Voor een Eredivisie-keeper een 6je.
    Vind ik leuk
    ArnhemZuid +296
    zondag 18 maart 2018 om 14:23
    Deed het niet onaardig krijg alleen de kriebels van zijn vaardigheden voor de camera. Hij moet wat harder worden en niet zo onzeker.
    Wellicht voor volgend jaar pietje erbij halen die kan deze jongen veel bijleren als het om zelfvertrouwen gaat. Pasveer droppen bij arnhemse boys o.i.d
    Vind ik leuk
    VA1 +2024
    zondag 18 maart 2018 om 14:30
    Nee joh!! Dat kan je niet maken kerel... Hoe durf je zoiets te zeggen. Die arme man heeft recht op een kamertje in een bejaardentehuis. Hij is zo grijs als het maar zijn kan en hij ziet niet veel meer. Soms zakt ie bijna door z'n knieën of struikelt ie over z'n eigen voeten. Arnhemse boys... Hahaha!!!
    Vind ik leuk
    ArnhemZuid +296
    zondag 18 maart 2018 om 15:59
    Haha ik zei ook niet bij het eerste eh ;)

    Wellicht dat ze een vaste barman wel kunnen gebruiken.
    Vind ik leuk
    VA1 +2024
    maandag 19 maart 2018 om 11:45
    Die moet kunnen jongleren met meerdere flessen drank... Pasveer kan nog geen bal opgooien en vangen haha!!
    Vind ik leuk
    VA1 +2024
    zondag 18 maart 2018 om 14:27
    Wat een ezel die Henkie. Met z'n kamelenbek.
    Vind ik leuk
    Vapormax +1663
    zondag 18 maart 2018 om 19:47
    Henk flikker Asjblft op man, zijn allemaal kutkeepers.
    Had gewoon Room aan zn contract gehouden hadden we gewoon 4e gestaan!!!!
    Met je schijtbakken voetbal, blij dat je oprot!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws