Feyenoord zakt ver weg in Zwolle en geeft ruime voorsprong bijna uit handen

Feyenoord zakt ver weg in Zwolle en geeft ruime voorsprong bijna uit handen

Gepubliceerd: zondag 18 maart 2018 om 18:34zo 18-03-2018 om 18:34

Dankzij onder meer twee treffers van Robin van Persie heeft Feyenoord zondagmiddag een uitzege geboekt op PEC Zwolle. In Overijssel werd het 4-3 voor de onttroonde landskampioen. In de absolute slotfase gaf Feyenoord een ruime voorsprong nog bijna uit handen. 

Thuisploeg PEC, dat al weken aan het zwalken is en dit kalenderjaar pas twee competitieduels wist te winnen, verscheen verzwakt aan de aftrap tegen Feyenoord. Routiniers Dirk Marcellis en Bram van Polen ontbraken sowieso al en Philipp Sandler haakte tijdens de warming-up af met een blessure. 

De gasten uit Rotterdam controleerden het duel in de eerste helft. Van Persie - verkozen boven Jens Toornstra - groeide met twee treffers uit tot grote man. Na tien minuten scoorde de routinier op aangeven van Steven Berghuis en een paar minuten later leverde Jean-Paul Boëtius de assist. In alle vrijheid kon Van Persie afronden. 

Vrijwel direct na rust kreeg PEC, dat op zich niet eens slecht speelde, de genadeklap. Karim El Ahmadi haalde van afstand uit en PEC-goalie Diederik Boer ging in de fout: 0-3. De aansluitingstreffer van Mustafa Saymak volgde vrijwel direct daarna. De vierde Feyenoord-goal kwam op naam van Tonny Vilhena. Hij schoot in de 78e minuut de 1-4 binnen.

In de laatste minuten leek het zowaar nog even spannend te worden. Invaller Piotr Parzyszek mocht aanleggen vanaf de strafschopstip (overtreding Boëtius) en faalde niet. Even later maakte de Poolse spits ook zijn tweede van de wedstrijd. Verder kwam PEC niet. 

Feyenoord staat nu op plek vier, met net zo veel punten (48) als FC Utrecht, maar een veel beter doelsaldo. PEC is een onthutsende reeks bezig. Uit tien duels in 2018 werden slechts zeven punten behaald. Alleen FC Twente (vier punten) deed het dit kalenderjaar slechter. PEC is afgezakt naar de zevende plaats. 

Plaats een reactie

Sytz +3714
zondag 18 maart 2018 om 18:36
wat een heerlijk voetbalspektakel, dat absoluut geen winnaar verdiende.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 18:36
Nee eigenlijk een daadwerkelijke afgang van onze 'kampioen'
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 18:39
Pfff vervelend kereltje ben jij eigenlijk., een afgang is met al jaren de grootste begroting niks winnen, dat is pas een afgang.
Vind ik leuk
jollyrogers +5878
zondag 18 maart 2018 om 18:44
niet op reageren man. Zielig boeltje daar bij hunnie.
knap dat we voor t eerst sinds jaren weer daaro op dat plastic gewonnen hebben, ondanks dit slechte seizoen!
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 18:45
Hennie
Vind ik leuk
Midden-Noord +93179
zondag 18 maart 2018 om 18:56
ajaxcied?
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 19:10
En hij heeft gezegd dat hij het expres heeft gedaan om reacties uit te lokken. ;)) Daar geloof ik alleen niks van haha.
Vind ik leuk
Midden-Noord +93179
zondag 18 maart 2018 om 19:59
Raar mannetje is het, dat er nog gen ban is dat snap ik niet. Zal wel een keer gebeuren, even geduld.
Vind ik leuk
Mosquito +17967
zondag 18 maart 2018 om 18:46
Afgang is ajacied zijn maar het verkeerd schrijven.
Getuigt van een zeer hoge intelligentie.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 18:47
1 x in de 18 jaar is ook niet al te sterk, lijkt me......
Vind ik leuk
Seizoenkaart +10764
zondag 18 maart 2018 om 18:57
Nee al jaren lang de grootste begroting hebben en 4 jaar geen kampioen zijn is lekker sterk.
Naar mijn mening ben en blijf je de zwakste schakel.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 21:00
Nee hoor dat ben jij, 1 x in de 18 jaar, tsjonge, jonge, dat is lekker sterk......
Vind ik leuk
Seizoenkaart +10764
zondag 18 maart 2018 om 21:07
Je weet gewoon moer te zeggen fustratie heerst dat je ook dit jaar niks in handen zal hebben.
Ik weet dan begin je wartaal te praten .
Zal ik het nog een$ voor je spellen .
HELEMAAL NIKS IN AMSTERDAM! !!
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 18:54
Hahahahaha krijg je van met zo een grote bek vanmiddag
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 19:13
Grote bek? geen idee waar je het over hebt. En wat ik gekregen heb is een lastige uit overwinning, ben ik heel tevreden mee.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 19:46
Weet je het niet meer.. ja drugs gebruik is hoog onder jullie.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 22:19
Pfff sterke opmerking, lekker niveautje ook. Maar ik ga niet generaliseren , elke club heeft zijn gekkies.
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 12:43
En bij Feyenoord zijn het er ruim 80%
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 20:13
Hahaha je hebt helemaal gelijk.
Vind ik leuk
mba4u2c +3584
zondag 18 maart 2018 om 23:45
Awww, that hurts... :-)
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 18:41
Reactie verwijderd door vp.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 18:43
Zitten we weer op dit niveau?

Doe eens rustig man.
Vind ik leuk
Old Star +7663
zondag 18 maart 2018 om 18:44
Gaat t niet mafkees. Pleur op van deze site met je rare uitspraken man. Ben je niet goed in je bovenkamer ofzo?
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 18:44
RBG is ook weer aanwezig

Smeerpijpie
Vind ik leuk
jollyrogers +5878
zondag 18 maart 2018 om 18:45
en als jij nou eens stopt met provoceren, wordt t hier mss nog eens wat. en ga anders bij je amsterdamse vriendjes zitten provoceren, maar doe hier ff normaal
Vind ik leuk
Koeroe +12460
zondag 18 maart 2018 om 18:48
Je denkt toch niet dat zo iemand vrienden heeft
Vind ik leuk
Midden-Noord +93179
zondag 18 maart 2018 om 18:53
Ik zeg het heel netjes maar ik bedoel het anders. Het is een heel naar mannetje.
Vind ik leuk
jollyrogers +5878
zondag 18 maart 2018 om 18:55
klopt. alleen maar negatief en provoceren.
enige manier om eigen ellende te verbergen...
Vind ik leuk
Midden-Noord +93179
zondag 18 maart 2018 om 18:55
Heb al zoveel aanvaringen met die halve tamme gehad.
[Reactie gewijzigd op zondag 18 maart 2018 om 18:56]
Vind ik leuk
Antikunstgras +13616
zondag 18 maart 2018 om 19:10
Moet jij werkelijk op alles en iedereen reageren?
Vind ik leuk
Midden-Noord +93179
zondag 18 maart 2018 om 19:12
Ratje........bemoei jij je dan zelf met je eigen zaken!
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 18:56
Reactie verwijderd door vp.
Vind ik leuk
jollyrogers +5878
zondag 18 maart 2018 om 18:58
en opnieuw zit je te provoceren en negatief te zijn.
wanneer ga je je leven zoeken?
het is echt heel triest wat je doet!
Vind ik leuk
Midden-Noord +93179
zondag 18 maart 2018 om 18:59
Rapporteren gewoon gozah.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 19:05
Zie hier, de glibberige slang
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 19:04
Ik ventileer mijn mening. Je hoeft het overigens niet met mij eens te zijn.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 19:10
Je bent aan het zuigen. Dan ook niet vreemd dat je juist met 'glibberige slang' aankomt zetten. Viespeukje.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 19:13
Jij weet natuurlijk waar ik over praat ;-)
Vind ik leuk
Midden-Noord +93179
zondag 18 maart 2018 om 18:58
Heb je onze ajaxcied weer ipv ajacied. Zogenaamd volwassen maar bij elke Feyenoord topic je gal spuwen. Dan ben je gewoon ontzettend zielig.

Heb medelijden met je pik.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 19:07
Jij die in de billen van het legioen wilt kruipen heb ik veel meer medelijden mee ;-)
Vind ik leuk
jollyrogers +5878
zondag 18 maart 2018 om 19:44
ik hoop dat je nog een jaar of 16 bent, want dan zijn je kinderachtige reacties nog te verklaren. alles wat je ouder bent, maakt je reacties nog triester
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 19:46
Tuurlijk. Waarheid is soms schrikbarend hard
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 20:16
Laat hem gaan. Kan je nagaan hoe een fan het is als je zelfs de naam niet goed kan schrijven. Hahaha
Vind ik leuk
Midden-Noord +93179
zondag 18 maart 2018 om 20:23
Het is triest gesteld met het geval/ding.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 20:26
Het een afgekeurde Rotterdammer. Triest kindje.
Vind ik leuk
Midden-Noord +93179
zondag 18 maart 2018 om 20:27
Ja precies.....zal ook met een dichtgeknepen reet door R'dam lopen.
Vind ik leuk
Seizoenkaart +10764
zondag 18 maart 2018 om 19:05
Midden -Noord Hij heeft teminste gezond verstand. dan een ajaxied zijn met een verstand hebben van een visgraad
[Reactie gewijzigd op zondag 18 maart 2018 om 19:08]
Vind ik leuk
Midden-Noord +93179
zondag 18 maart 2018 om 20:22
VP houd je al in de gaten.
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 00:21
Daar heb jij al ervaring mee he
Vind ik leuk
Midden-Noord +93179
maandag 19 maart 2018 om 10:27
Ik heb geen enkel probleem met VP.
Vind ik leuk
mba4u2c +3584
zondag 18 maart 2018 om 23:47
Zelfs je reactie werd verwijderd door VP, wat een afgang!
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 00:21
Meneertje dubbel account
Vind ik leuk
mba4u2c +3584
maandag 19 maart 2018 om 03:41
Hahaha, weer mis! Geen dubbel accounts voor mij. Loser!
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 10:08
Tuurlijk
Vind ik leuk
mba4u2c +3584
zondag 18 maart 2018 om 23:47
Tsjongejonge, wat word jij weer afgebrand vandaag...
Vind ik leuk
Jeroenvk94 +3824
zondag 18 maart 2018 om 19:03
Jij hebt ook de hersencapaciteit van een pistachenootje hè. Man man dat je zulke dingen uit kunt kramen.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 19:06
hohoho
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 19:57
Respectloos dit! Doe hier wat vp!!!
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 19:58
Rot op !!!! Respectloos!
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 19:59
Reactie verwijderd door vp
Vind ik leuk
J Kiprich +17756
zondag 18 maart 2018 om 18:42
Ach, nog steeds in de race voor een hoofdprijs. Hoe zit dat eigenlijk met het sprankelende spel van Ajax?
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 18:50
Totaal dit seizoen met 6 - 1 op de kloten gehad, hoe zat het daar mee?
Vind ik leuk
jollyrogers +5878
zondag 18 maart 2018 om 18:54
doe niet zo zielig joh.
je hebt dit jaar geen jc-schaal, geen europees voetbal gehaald, geen knvb-beker en geen kampioenschap. en dan ga je niet naar je eigen ellende kijken, maar naar de concurrent.... ik vind dat feyenoord een zeer slecht seizoen draait. maar dat geldt ook voor ajax. als je dan alleen maar naar de concurrent kijkt, om daar voldoening uit te halen, zegt dat wel iets over jou...
Vind ik leuk
J Kiprich +17756
zondag 18 maart 2018 om 18:54
Das niet best maar meer voor de statistieken. Net zoals prijzen winnen toch?
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 21:05
Helemaal gelijk, ga je prijsjes maar eens tellen, ben je gauw klaar.....
Vind ik leuk
J Kiprich +17756
zondag 18 maart 2018 om 21:16
Ik vind dat wel mee vallen. Maar waarom praat je zo denigrerend over "prijsjes" die Ajax na Feyenoord ook heeft gewonnen?
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 21:56
15 schaaltjes en 1 ster op het shirt in 110 jaar voetbal houdt ook niet over.
De kampioen van Rotterdam, dat wel natuurlijk........

Vind ik leuk
J Kiprich +17756
zondag 18 maart 2018 om 22:06
Oh, dus nu zijn het schaaltjes? Dan zijn die drie sterretjes dus ook niet veel waard?
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 18:51
Ha, ha, die Joseph, altijd lachen met 'm..........
Vind ik leuk
Pagan1964 +3636
dinsdag 20 maart 2018 om 13:33
Geef eens antwoord ? Of weet je het niet meer ? :)
[Reactie gewijzigd op dinsdag 20 maart 2018 om 13:33]
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 18:42
Wat wil je horen?
Nou vooruit dan, wij hebben 33 schaaltjes......
Vind ik leuk
Seizoenkaart +10764
zondag 18 maart 2018 om 18:59
Onze kampioen ???? het was geen ajax voor jouw .
Vind ik leuk
Nuance +9973
zondag 18 maart 2018 om 20:06
Wij winnen daar voor het eerst in 6 jaar en jij noemt dat een afgang? Jij hebt echt nul komma nul verstand van voetbal. Triest
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 20:11
En hoeeee......


Vind ik leuk
Nuance +9973
zondag 18 maart 2018 om 20:15
Prima overwinning, droe punten in de tas en door. Op naar de finale. Dat jij dit een afgang noemt, zegt meer over jou.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 20:16
Ah de rooskleurige scenario
Vind ik leuk
elmagico070 +23167
zondag 18 maart 2018 om 18:37
Als je met 1-4 in de laatste kwartier voor staat dan mag je het over jezelf afroepen als Feyenoord zijnde.
Vind ik leuk
jollyrogers +5878
zondag 18 maart 2018 om 18:47
ik kijk idd nergens meer van op.....
Vind ik leuk
Nuance +9973
zondag 18 maart 2018 om 20:21
Penalty slaat natuurlijk helemaal nergens op. Daardoor komen ze terug in de wedstrijd.
Vind ik leuk
Jelmer038 +183
zondag 18 maart 2018 om 20:15
Klopt zeker, op basis van 2de helft verdiende PEC zeker een punt!
Vind ik leuk
Nuance +9973
zondag 18 maart 2018 om 20:21
Nee, niet door zo’n penalty. Feyenoord was de baas.
Vind ik leuk
Jelmer038 +183
zondag 18 maart 2018 om 20:25
Tja, ik heb een blauw-witte bril en jij een rood-witte bril ;)
Vind ik leuk
HanV +4855
zondag 18 maart 2018 om 21:31
Dat viel wel mee, PEC gaf door twee flaters de 2-0 en de 3-0 weg.
Vind ik leuk
Plattekar bv +28391
zondag 18 maart 2018 om 20:51
Jan Roelfs zat zich vandaag te masturberen toen van Persie aan de bal was ...." Kijk, zo loop je vrij"...." En met zijn fluwelen linkervoet schiet hij beheerst raak "...."Prachtige pass " ( over 5 meter ) ....." Van Persie de koning dit kwartier "...." De klasse straalt ervan af "......ik werd ff misselijk.
Vind ik leuk
poklane +5425
zondag 18 maart 2018 om 18:36
De spelers en staf moeten zich echt heel diep schamen voor het vertoonde spel in de tweede helft, zo slecht is het dit seizoen nog niet geweest.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 18:37
Feyenoord speelt heel het seizoen slecht hoor? Jij staat zeker met je gedachten nog op de coolsingel?
Vind ik leuk
poklane +5425
zondag 18 maart 2018 om 18:39
Ik spreek me wekelijks uit over hoe slecht het is. Maar hoe we de 2e helft speelden heb ik dit seizoen nog net gezien, je mag je afvragen of de spelers wel wisten welke sport ze aan het beoefenen waren. Zwolle scoorde er 3, maar het hadden er ook 5 kunnen zijn.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 18:40
Feyenoord was echt gewoon beter vandaag hoor. PEC had echt geen recht op meer.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 18:43
Absoluut niet kampioenwaardig.

Maar ben blij dat je kritiek kan hebben op je eigen club. Je kameraden hebben daar de competenties niet voor ;-)
Vind ik leuk
Connie Veren +5258
zondag 18 maart 2018 om 18:52
Ik denk dat de feyenoorders dat zelf ook goed genoeg weten en er zijn er genoeg die dit hier ook melden. Ook zelfs nog met een onderbouwing.
Jij voegt hier eigenlijk helemaal niets toe. Je laat alleen zien dat je goed bent in zuigen en dat is nu net een vrouwending.
Vind ik leuk
Pagan1964 +3636
dinsdag 20 maart 2018 om 19:28
Hahahahahahahahaha, Halleluja
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 18:42
Reactie verwijderd door vp.
Vind ik leuk
Midden-Noord +93179
zondag 18 maart 2018 om 18:54
Doe even normaal man. Dit is onder de gordel.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 19:00
Zoo...iemand die mij zovaakkk NSB'er noemt gaat iemand anders tot de orde noemen?

De wonderen (en hypocrisie) zijn de wereld nog niet uit
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 19:06
Reactie verwijderd door vp.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 19:15
Niemand hoeft voor mij op te komen gozer. En zeker niet zo een wannabe feyenoorder als midden noord. Glibberige slangen bevinden zich niet in mijn kringen
Vind ik leuk
Midden-Noord +93179
zondag 18 maart 2018 om 19:08
Een overloper ben jij toch ook, dus het refereren is niet eens gek. Maar iemand dood wensen is anders.

Verder nog provoceren?
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 19:12
Iemand NSB'er noemen is een walgelijke uitspraak. Dat jij dat wilt bagatelliseren zegt gelukkig wat meer over jouw psychische gesteldheid
Vind ik leuk
Midden-Noord +93179
zondag 18 maart 2018 om 20:20
De waarheid komt kei en keihard binnen is het niet?
Vind ik leuk
Nuance +9973
zondag 18 maart 2018 om 20:24
Dit figuur wil alleen uitdelen, incasseren oh maar. En als mensen reageren, de vermoorde onschuld uithangen. Een heel eng forumlid deze. Heel eng.
Vind ik leuk
Midden-Noord +93179
zondag 18 maart 2018 om 20:26
Ja precies, ik vind het ook een heel eng en vreemd mannetje.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 20:27
Nuance, die altijd voor vermaak zorgt.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 20:26
De waarheid dat jij een walgelijke denkwijze in je kop hebt? Hmmm nee eerder medelijden. Hup snel bil likken van het legioen
Vind ik leuk
Midden-Noord +93179
zondag 18 maart 2018 om 20:27
Jaloers.....wil jij likken bij jouw Amsterdamse trolletjes? Jij zet de echte ajacied hier voor schut man!
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 20:30
Dat denk jij...de grootste billenlikker van het legioen gaat iemand anders billenlikker noemen...omgekeerde wereld dit
Vind ik leuk
Midden-Noord +93179
zondag 18 maart 2018 om 20:31
Ben je op herhaling?
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 20:32
Bij jou wel ja...gek he?
Vind ik leuk
Thobar +4431
maandag 19 maart 2018 om 01:38
Nsb'er, niets meer of minder dan een synoniem voor een (land)verrader of collaborateur.
Dat zijn normale woorden zonder discrimerende of racistische lading waaardoor hetzelfde geldt voor nsb'er. Het is immers een gedraging die er mee geduid wordt.
Een hoop mensen op vp waarschijnlijk dezelfde als destijds met Vermeer, hebben liggen te snurken tijdens de geschiedenisles. Hkvdos
[Reactie gewijzigd op maandag 19 maart 2018 om 01:45]
Vind ik leuk
elmagico070 +23167
zondag 18 maart 2018 om 18:36
Onnodig spannend gemaakt Feyenoord.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 18:38
Die penalty vond ik trouwens wel onzin. Boetius krijgt een duw met 2 handen dus volgens mij was het een vrije trap.

Afgezien daarvan hebben zowel Van Beek als van der Heijden beide laten zien dat ze niets in Feyenoord 1 te zoeken hebben.

Maar goed 3 punten.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 18:36
Dramatisch! Zo gemakzuchtig, maar gelukkig 3 punten. Kan me die niet meer herinneren in Zwolle! :)
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 18:37
Man man man... Het ene moment spelen ze gewoon goed en dan vallen ze gelijk in slaap! Niet te geloven...
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 18:37
Wederom een belachelijke strafschop, sloeg weer nergens op.
Vind ik leuk
Midden-Noord +93179
zondag 18 maart 2018 om 18:38
Gefeliciteerd Feyenoord en daar helpen jullie ons ook mee.
Vind ik leuk
WES1907 +451
zondag 18 maart 2018 om 18:38
Nou mag Feyenoord nooit meer in de problemen komen als ze 1-4 voorkomen. Maar die penalty was echt te lachwekkend voor woorden, die sloeg echt helemaal nergens op.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 18:40
sPECtakel!
Vind ik leuk
Rodajc +17350
zondag 18 maart 2018 om 18:42
Genoten van deze voetbalzondag.
Vind ik leuk
elmagico070 +23167
maandag 19 maart 2018 om 09:20
Fijn he winnen-:)
Vind ik leuk
Pds010 +1313
zondag 18 maart 2018 om 18:43
Van persie eruit en het hele kaarten huis storten weer in...
Vind ik leuk
jeepee +758
zondag 18 maart 2018 om 18:46
Kan Brabant 040 geen ban krijgen?
Vind ik leuk
Connie Veren +5258
zondag 18 maart 2018 om 18:48
Je ziet dat als ie met de sterkste 11 start het gewoon best aardig kan zijn.
Dan weten de dravertjes vilhena en ahamdi dat ze verdedigend hun ding moeten doen en kan RVP zich op de aanval richten. Dan zit er dreiging in je spel en kom je tot kansen.
Maar zodra hij er weer af moet, dan is de balans zoek en heb je weer teveel werkertjes die maar overal gaan rond lopen.
Vind ik leuk
Roel Boeli +288
zondag 18 maart 2018 om 19:38
Tja als men zulke pingels gaat geven ....

Zwolle uit altijd lastig gebleken. 3 punten met soms aardig voetbal. In de media is het glas bij Feyenoord altijd half leeg
Vind ik leuk
Smithsonian +37601
zondag 18 maart 2018 om 19:43
3 punten en een leuke pot. Prima.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 19:48
Zwaarbevochten pffffffffff wat een gelul.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 19:48
Mooie wedstrijd en Feijenoord terecht gewonnen.
Vind ik leuk
Johnny Cash +7959
zondag 18 maart 2018 om 20:03
Het was altijd leuk hier om het commentaar te lezen hier. Maar de laatste tijd is het wel ineens hard achteruit gegaan zeg pffffff
Vind ik leuk
Hugo59 +2162
zondag 18 maart 2018 om 20:11
Nu moet die van persie weer in oranje zeker? Jeemig hij viel nergens mee op, heel fnoord was kut net zoals psv en ajax
Vind ik leuk
mba4u2c +3584
zondag 18 maart 2018 om 23:44
Behalve met twee doelpunten...
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 21:04
Op voorhand teken je gelijk voor drie punten, alleen jammer dat bij 4-1 Feyenoord het zich zelf nog zo moeilijk maakt.
Maar boven al een goede prestatie en 3 punten!
Vind ik leuk
Gid010 +669
zondag 18 maart 2018 om 23:09
Gekke wedstrijd.. Die penalty die Pec Zwolle kreeg, kom op.. dat was geen penalty. Die gast ging bij geringe contact naar de grond. Boetius maakte niet eens een trappende beweging. Hij liet zich vallen op zijn knie..
Die derde goal van Zwolle, hoe bestaat het.. de bal komt vanaf de zijkant in de 16, gaat langs veel spelers en raak.

Feyenoord vond het al best bij de 0-3, dat hadden ze ook al bij Heracles uit.
Wel goed dat Van Persie er stond, dat kan schelen. Er zijn weinig spelers die zo accuraat schieten als hij doet. Ze hebben weer een uitwedstrijd gewonnen, lekker voor de groep.
Vind ik leuk
mba4u2c +3584
zondag 18 maart 2018 om 23:43
Wat een persoonlijke fouten! Die keeper kan nog geen simpel balletje vangen...
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws