Kramer juicht voor Ajax-vak: Zulke dingen gebeuren gewoon

    Kramer juicht voor Ajax-vak: "Zulke dingen gebeuren gewoon"

    Gepubliceerd: zondag 18 maart 2018 om 19:13zo 18-03-2018 om 19:13

    Sparta Rotterdam verloor met ruime cijfers van Ajax (2-5), maar Michiel Kramer kwam weer eens tot scoren. De van Feyenoord overgekomen spits analyseert het duel in gesprek met FOX Sports. Hij juichte na zijn openingstreffer ietwat opvallend voor het vak met de uitsupporters. 

    "De doelpunten vielen vrij snel achter elkaar. Dan wordt het vervelend, zo'n tweede helft", zegt Kramer over de eerste twintig minuten na rust. Zijn vertrouwen in een goede afloop van het seizoen lijdt daar echter niet onder. "We moeten het gewoon met z'n alles doen, wij willen Sparta in de Eredivisie houden. Daar gaan we alles aan doen en we zijn redelijk onderweg."

    Zijn manier van juichen, voor het Ajax-vak, zou als provocerend gezien kunnen worden. "Zulke dingen gebeuren gewoon", zegt Kramer daarover met knipoog. "Een mooi saluut. Je hebt er alleen zo weinig aan. We staan hier met lege handen en ik wil het liefst zoveel mogelijk punten halen met Sparta."

    Poll

    Gaat Sparta zich handhaven?

    (1109 stemmen)

    Plaats een reactie

    stratumseind +173877
    zondag 18 maart 2018 om 19:14
    Ik dacht dat sparta thuis speelde
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 19:16
    Reactie verwijderd door vp.
    Vind ik leuk
    Butsbal +14983
    zondag 18 maart 2018 om 19:18
    Waarom is hij ziek ? Ik dacht dat ook meteen
    Vind ik leuk
    stratumseind +173877
    zondag 18 maart 2018 om 19:20
    "Kramer na Ajax-uit"

    ga ff lekker nog een fles azijn uit het jaar 1908 open trekken jankerd
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 19:23
    Bloedzuiger ben je...
    Vind ik leuk
    stratumseind +173877
    zondag 18 maart 2018 om 19:24
    sterkte er mee dan maar
    Vind ik leuk
    Kletsmajoor +1591
    zondag 18 maart 2018 om 20:00
    Jij kan, zonder beledigen of respectloos te zijn, bijzonder irritant zijn haha.. ook een gave:)!
    Vind ik leuk
    stratumseind +173877
    zondag 18 maart 2018 om 20:34
    1 van mijn vele gaven.......
    Vind ik leuk
    Niels92 +30236
    zondag 18 maart 2018 om 19:16
    Laat hem toch lekker juichen voor het Ajax vak, na 90 minuten viel er weinig te juichen voor Kramer :) En dat is hem gegund ook! :)
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +15312
    zondag 18 maart 2018 om 19:21
    Eerst even met de ene hand tegen het oor van Lasse en daarna nog even doorhalen met je andere hand tegen het hoofd van Lasse en dit alles onder het ook van de scheids. Een kaart werd niet gegeven. Als je dit vergelijkt met Seuntjes dan wordt je woest om die 2e gele kaart.
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 20:04
    Haha echt he? Ik vind het juist schitterend dit soort dingen. Heerlijk dit provoceren en moet toch kunnen? ;)
    Vind ik leuk
    mason +2047
    maandag 19 maart 2018 om 07:57
    Ja klopt. Als je in het uitvak zit kun jeje frustratie botvieren op die kramer is toch heerlijk? Ik houd er wel van.
    Vind ik leuk
    Markus80 +2473
    maandag 19 maart 2018 om 15:14
    Je mag wel provoceren, maar het wordt des te achterlijk als je vervolgens volledig de zak krijgt van Ajax. Dat maak je er dan ook zelf na. Vreemd genoeg is hij er dan nooit.
    Vind ik leuk
    Markus80 +2473
    maandag 19 maart 2018 om 15:13
    Er valt al jaren niet te juichen voor hem.
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +15312
    zondag 18 maart 2018 om 19:17
    Het was Sparta - Ajax dus je kan je vergissen.
    Vind ik leuk
    Markus80 +2473
    maandag 19 maart 2018 om 15:16
    Hij zegt ook uitvak.
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 19:18
    Ook mijn gedacht kan jij lezen.
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 19:23
    Tja jij moet niet denken, heb je niet de hersens voor.
    Vind ik leuk
    stratumseind +173877
    zondag 18 maart 2018 om 19:27
    Jij blijkbaar ook niet want het zijn "hersenen".
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 20:17
    Het kan allebei: her·se·nen, her·sens de; mv 1 zenuwmassa die het bovendeel vh hoofd vult 2 schedel: iem de hersens inslaan 3 (inform) hoofd, verstand: ze heeft een goed stel hersens

    Zo weer wat geleerd, stratumseind.

    Bronnen:
    van dale
    Vind ik leuk
    stratumseind +173877
    zondag 18 maart 2018 om 20:28
    leuk he googelen?
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 20:41
    Moet je eens doen, voorkomt dat je weer domme uitspraken doet maar dat zal bij jou onbegonnen werk zijn.
    Vind ik leuk
    stratumseind +173877
    zondag 18 maart 2018 om 20:43
    klopt ik heb maar 1 ding opgezocht : azijn drinken bevorderd je humeur niet.

    Maar die zal jij dan wel weer overgeslagen hebben....
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 21:16
    De azijn heb ik overgeslagen heb ook een prima humeur mede dankzij de hersenloze stratumseindjes in deze wereld.
    Vind ik leuk
    stratumseind +173877
    zondag 18 maart 2018 om 21:17
    das mooi voor je dat zulke dingen je een goed humeur bezorgen
    Vind ik leuk
    Analist +277
    maandag 19 maart 2018 om 11:35
    Een das is een dier, of bedoel je een stropdas?
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 19:18
    Stratum die weer zn liefde voor Ajax toont.

    Thnx voor de support comedian ;-)
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 19:20
    Ik voel mij gevleid.
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 19:20
    En maar janken dat er Ajax topics zijn. Die gozer werkt er zo alleen maar aan mee! Ik heb ook liever wat meer Feyenoord topics, maar zie je mij janken als een klein meisje?
    Vind ik leuk
    stratumseind +173877
    zondag 18 maart 2018 om 19:22
    in die "korte periode" dat je hier als nieuw lid??? bent heb je nog niet anders gedaan mauwmiep
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 19:25
    Alsjeblieft zeg, stumpert, kom niet met janken. Als jij normaal zou reageren op de topics had je waarschijnlijk maar een paar likes... Maar je bent de grote lolbroek hier die alleen maar aan bier denkt... KANSLOOS
    Vind ik leuk
    stratumseind +173877
    zondag 18 maart 2018 om 19:29
    hahahahaha keer 1908 ........
    met het verkeerde stokje uit bed gestapt vandaag?
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 19:24
    Reactie verwijderd door vp.
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +10138
    zondag 18 maart 2018 om 19:21
    Tis een wonder dat ze hem niet met kroketten bekogeld hebben :0)
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +13025
    zondag 18 maart 2018 om 19:22
    Blijft een duitser. Die kop alleen al.
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 19:31
    Één van de weinige met hetzelfde talent als Mourinho.
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 20:12
    Rare reactie van deze meneer Kramer!!!!!
    Vind ik leuk
    BrandjeXL +476
    zondag 18 maart 2018 om 20:48
    Deze man is gewoon niet goed wijs. Kan die zelf ook weinig aan doen. Wanneer hij tegen Ajax speelt krijgt ie een waas voor zijn ogen. Dat was in zijn ADO tijd al het geval. Niks mis mee maar dat je dan wel durft te beweren dat wanneer je geen voetballer was geweest je met gehandicapten zou willen werken. De beste man heeft zelf een verstandelijke beperking.
    Vind ik leuk
    Wzpwwk +131
    zondag 18 maart 2018 om 21:12
    Het uit vak met 020 supporters die zijn allemaal types met een grote beperking namelijk allemaal grote neuzen
    Vind ik leuk
    BrandjeXL +476
    zondag 18 maart 2018 om 21:14
    Speciaal accountje aan gemaakt voor dit topic en dan zulke stoere praat doen. Grote jongen ben je
    Vind ik leuk
    Wzpwwk +131
    zondag 18 maart 2018 om 21:16
    Jij mag advocaat wel beledigen
    Vind ik leuk
    Wzpwwk +131
    zondag 18 maart 2018 om 21:16
    Grote dan jij neusje
    Vind ik leuk
    Wzpwwk +131
    zondag 18 maart 2018 om 21:07
    Nou Kramer dat word een schorsing want je mag niet juichen voor een vak vol snavels dus knjb grijp je kans
    Vind ik leuk
    Markus80 +2473
    maandag 19 maart 2018 om 15:11
    En wij hebben Kees Kroket keihard uitgelachen. Het lulletje.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws