Positief gevoel overheerst bij Feyenoord-trainer: Vierde plek weer in handen

Positief gevoel overheerst bij Feyenoord-trainer: "Vierde plek weer in handen"

zondag 18 maart 2018 om 20:54

Feyenoord won zondagmiddag voor het eerst dit kalenderjaar een uitwedstrijd in de Eredivisie: PEC Zwolle werd met 3-4 verslagen. Trainer Giovanni van Bronckhorst is content met de eerste driepunter van 2018 buitenshuis, zo geeft hij aan op de website van de club. 

"We speelden in de eerste helft heel goed. We stonden compact, taken werden goed uitgevoerd en we maakten twee uitstekende goals", analyseert Van Bronckhorst, die zijn ploeg na de 0-3 ver zag terugvallen. "Je weet dat PEC het na rust anders gaat doen. Wij hebben daar niet goed op ingespeeld. De 1-3 viel te snel en ook bij 1-4 kon PEC nog terug in de wedstrijd komen."

Hoewel de oefenmeester voldoende verbeterpunten ziet, overheerst bij hem toch de blijdschap. "We hebben sinds lange tijd weer een uitwedstrijd én in Zwolle gewonnen, terwijl we bovendien de vierde plek weer in handen hebben. Onder de streep heb ik dus een positief gevoel over vandaag."

Plaats een reactie

zondag 18 maart 2018 om 20:55
4e plek = Feest
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 21:02
Over inhoudelijke reacties gesproken. Droeftoeter!
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 21:04
Bij Feyenoord wordt 2e plek gewoon gevierd hoor
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 21:07
Jij ook gefeliciteerd met een 2e plek weer. AjaXcied
Vind ik leuk
J Kiprich +11179
zondag 18 maart 2018 om 21:24
Haha, nice!
Vind ik leuk
:O +1497
maandag 19 maart 2018 om 06:46
Valt nog te bezien. 3e plek kan ook zomaar nog.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 21:08
Gewoon stug blijven volhouden en gewoon voorbij gaan aan waar we vandaan kwamen op dat moment...nou ik kan je vertellen dat elke plek onder 1 niet wordt gevierd door de fans dit seizoen. In mei dus ook niet.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 21:12
Ok. Snap ik
Vind ik leuk
Koeroe +6857
zondag 18 maart 2018 om 21:08
Weer geen prijs:)
Vind ik leuk
stratumseind +120216
zondag 18 maart 2018 om 21:11
als ik jou was zou ik dat ook maar gaan overwegen , verder dan plek 2 komen jullie al 4 jaar niet dus.....
Vind ik leuk
J Kiprich +11179
zondag 18 maart 2018 om 21:21
Dat is niet waar, jij bent een leugenaar!
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 21:21
Jaja ga maar naar bed
Vind ik leuk
J Kiprich +11179
zondag 18 maart 2018 om 21:23
Dat zeg ik, leugenaar!
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 22:00
Ik kan me een club herinneren welke een verloren finaleplaats in de Europa League vierde, en dit zelfs opnoemt als meest recente prijs. Hahahaha
Vind ik leuk
Nuance +5479
zondag 18 maart 2018 om 21:06
I rest my case.


Heb je een spiegel?
Vind ik leuk
Teo Smith +17956
zondag 18 maart 2018 om 21:11
Jij =hater &triest
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 21:15
Het helemaal niets in Amsterdam feest gaat van start op
6-5-2018 zorg dat je erbij bent als je voor lul wil staan .
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 23:20
Laten we niet vergeten dat Feyenoord 18 jaar geen titel pakte. Dat die PSV’ers zulke uitspraken doen oke, maar de Feyenoorders kunnen beter niks zeggen.
Feyenoord is een beetje hetzelfde als AZ en Twente die een paar jaartjes terug ook tussendoor een keertje kampioen mochten worden, gewoon een incidentje kan gebeuren.
Als je echt voor lul wil staan moet je als Feyenoord fan “helemaal niets in Amsterdam” gaan zingen, kan ik wel om lachen.
We hebben onderhand net zoveel prijzen gewonnen als dat hele Feyenoord en PSV bij elkaar, dus van mij mogen jullie best het ‘helemaal niets in Amsterdam’ feest gaan vieren hoor, wij weten wel beter ;-)
Vind ik leuk
13 +8944
maandag 19 maart 2018 om 01:46
Aha, je vindt de uitspraak van Seizoenkaart niet oké. Maar ben je wel trots op je eigen uitspraken?
Vind ik leuk
J Kiprich +11179
zondag 18 maart 2018 om 21:27
Nee, mogelijke bekerwinst is feest en 2e plek niet. Ben je nou alweer aan het liegen. Jij leugepietje toch.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 21:37
Ga jij is slapen
Vind ik leuk
J Kiprich +11179
zondag 18 maart 2018 om 21:39
Liar liar pants on fire!
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 21:53
Wat een kindje jij zeg
Vind ik leuk
J Kiprich +11179
zondag 18 maart 2018 om 22:10
Wat leugenaar jij zeg(t)
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 20:59
PÉC verliest van PSV, Ajax en Feyenoord met 1 goal verschil. Natuurlijk is hij nu tevreden, 3 punten is drie punten
Vind ik leuk
mcmodd +17581
zondag 18 maart 2018 om 21:00
Onderaan de streep heb je nog steeds niks in handen.
Vind ik leuk
13 +8944
zondag 18 maart 2018 om 21:23
Wel, de JC-schaal. En mogelijk nog de beker.
Vind ik leuk
mcmodd +17581
zondag 18 maart 2018 om 22:28
Ho, hoe kom je daar nu bij.. Wil je dat na de volgende bekerwedstrijd en evt. de finale even melden? En als de beker niet wordt gewonnen, even eerlijk bij me terugkomen en zeggen dat je dit eigenlijk nooit kunt voorspellen? Denk even aan de voorlaatste wedstrijd van het vorig seizoen, dat was tegen Excelsior, of ben je dat uit gemak even vergeten? Wel, er zullen toch wel wat Feyenoorders de week erna gigantisch angstig zijn geweest, ik kan daar wel inkomen trouwens. Het was toch niet eerlijk om bij de stadgenoot, op een douchegordijntje kampioen te worden? Gelukkig kregen jullie nog een kans, er was nog een wedstrijd. Ik was wel blij met jullie kampioenschap, dat was gewoon te lang geleden.
Vind ik leuk
13 +8944
zondag 18 maart 2018 om 22:31
De volgende bekerwedstrijd en evt. de finale? Feyenoord en AZ staan in de finale. De halve finales zijn alweer even geleden. Verder zeg ik toch niet dat we de beker winnen, maar dat we mogelijk de beker winnen en dat is toch gewoon een feit?
Vorig seizoen heb ik ‘m heel vaak geknepen overigens. Na 18 jaar en vanaf het begin bovenaan had het TE zuur geweest als het alsnog niet gelukt was.
[Reactie gewijzigd op zondag 18 maart 2018 om 22:43]
Vind ik leuk
mcmodd +17581
zondag 18 maart 2018 om 22:54
Juist bijna helemaal goed. Nu nog even je reactie teruglezen van 21:23 en me zeggen wat daar staat.
Vind ik leuk
13 +8944
zondag 18 maart 2018 om 22:59
Feyenoord heeft wel iets in handen, namelijk de JC-schaal die begin dit seizoen werd gewonnen. Bovendien kan daar nog beker aan toegevoegd worden. Mocht dat lukken, dan zou Feyenoord dus 2 prijzen in handen hebben. Ik snap echt niet wat hier niet aan klopt?
[Reactie gewijzigd op zondag 18 maart 2018 om 23:13]
Vind ik leuk
13 +8944
zondag 18 maart 2018 om 23:33
Maar als jij op de 4e plek doelt: die heeft Feyenoord deze speelronde in handen, maar de competitie is nog niet gespeeld. En als Feyenoorder zou ik niet durven te beweren dat dat wel zo is :-D
Vind ik leuk
13 +8944
zondag 18 maart 2018 om 22:47
Begrijp trouwens niet waarom je zo fel op me reageert?
Vind ik leuk
mcmodd +17581
zondag 18 maart 2018 om 22:55
Noem je dat fel? Wat is dat, we voeren een discussie en jij bepaalt welke stijl een ander voert, was het onfatsoenlijk
Vind ik leuk
13 +8944
zondag 18 maart 2018 om 23:01
Ik bepaal jouw stijl niet natuurlijk. Je bent niet onfatsoenlijk. Heb hier al vaker prettig met je gecommuniceerd en nu was je toon opeens heel anders en kwam op mij bijna agressief over. Jij kunt namelijk niet bepalen hoe het bij mij overkomt ;-)))
[Reactie gewijzigd op zondag 18 maart 2018 om 23:01]
Vind ik leuk
#KeizerIn +2872
zondag 18 maart 2018 om 21:02
Als ik dit weekend PSV, Feyenoord en Ajax zie spelen denk ik is dit nou onze top.... Ajax speelde wel veruit het beste, maar zo'n eerste helft spelen tegen Sparta is schandalig! AZ is wel echt een voorbeeld voor Ajax vind ik: opkomende backs, goed positiespel, buitenspelers die een voorzet kunnen geven enz... We hebben er wel de spelers voor alleen het wordt niet uitgevoerd! Altijd maar het hele veld aflopen met die bal, alles door het midden, de buitenspelers staan niet waar ze horen te staan, de tegenstander te lang aan de bal laten enz...
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 21:04
Maar ja tegen de toppers is daar weinig van terug te zien wat AZ betreft.
Vind ik leuk
#KeizerIn +2872
zondag 18 maart 2018 om 21:07
Ja dan komen ze kwaliteit te kort. Hun hebben geen Neres, Schøne, Ziyech enz die op indivuele kwaliteit een wedstrijd kunnen beslissen en dat heb je wel nodig.
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 09:39
Of Berghuis of Lozano, Bergwijn of van Persie.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 21:03
Als PEC fan zie ik zijn commentaar: "...uitwedstrijd én in Zwolle"! Als een compliment. Jammer dat we zo laat begonnen met voetballen!
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 21:05
En dat heeft het over topsport klimaat!!!! Degene die zelfs in de grootste zaadpartijen nog positieve dingen ziet.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 21:11
Connie let wel dit is naar buiten toe en hij is altijd wel redelijk positief ingesteld.Denk echt wel dat er dat hij veel negatieve zaken intern zal bespreken.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 21:14
Naar buiten toe moet je ook zeggen waar het op staat als je tig punten achter staat. Niet zoeken naar excuses. Daarom vind ik het zo prachtig wat berghuis zei recht voor de camera
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 21:18
Prima dat hij dit zegt maar heb jij een kritisch geluid over zichzelf gehoord? Jezus wat liep hij soms als natte spons over het veld. Deed enorm veel fout net als zijn medespelers. Dan kan je welke tactiek dan ook uitvoeren maar zij moeten er uitvoering aan geven en dat gaat niet al te best.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 21:23
Hij had paar keer wat stomme ballen. Maar staat er wel weer en is mega belangrijk
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 21:07
Op deze manier duirt het niet land voordat ze daar weer onder staan.
Vind ik leuk
Hugo59 +1335
zondag 18 maart 2018 om 21:09
Blij met 4e plek manman wat een kneus.
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 00:21
Ja, want hij had moeten balen dat hij niet meer op plek bij stond? Gekkie
Vind ik leuk
035 +2244
zondag 18 maart 2018 om 21:09
4e plek is net buiten de medailles...... :-)))
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 21:18
Met de supercup en de knvb beker heb je dadelijk toch misschien twee prijzen dat is nog altijd beter dan niks he
Vind ik leuk
035 +2244
zondag 18 maart 2018 om 21:23
Inderdaat Marco.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 21:13
Werd weer eens tijd een uit overwinning voor Feyenoord. Jammer dat PEC zo aan het terugvallen is. Ze hebben een aantal leuke spelers.
Vind ik leuk
HanV +2961
zondag 18 maart 2018 om 21:48
Ze hadden vandaag een geheel andere verdediging dan vorige week op de keeper na. Als je alleen naar de punten kijkt na 28 wedstrijden hebben ze er ooit 1x 3 meer en 1x 1 meer gehad. Als ze tegen Sparta, Roda JC, Excelsior, Twente, Willem II en AZ in totaal 2 punten halen hebben ze zelfs nog brons met het meeste aantal punten zelf in een seizoen gehaald (om bij 035 aan te haken). Maar de play-offs worden wankel en dat had je in de winterstop niet verwacht, nog maar drie punten voor.
Vind ik leuk
Ajacied_8 +2841
zondag 18 maart 2018 om 21:16
4de plek is dit jaar blijkbaar ook het hoogst haalbare. Benieuwd naar wat er gaat veranderen daar, trainer of spelers.
Vandaag is wel gebleken dat (een fitte) van Persie altijd moet spelen.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 21:17
Het gaat om de drie punten KLAAR
Vind ik leuk
Bennie498 +1264
zondag 18 maart 2018 om 21:24
Gewonnen mooi. Maar wat een drama uitspraak blij met plek 4 !!! Topsport klimaat glijdt steeds verder weg. Een trainer die blij is met plek 4 is niet de juiste man voor Feyenoord meer . Wanneer gaat met het hebben over dat gigantische puntverlies tegen NAC en VVV en de 23 punten achterstand?
Vind ik leuk
hassel +214
zondag 18 maart 2018 om 21:52
Dat komt door je voorliefde voor lange halen gauw thuis. Walgelijk. Ga gewoon voetballen zoals Berghuis terecht aangeeft.
Vind ik leuk
Gustavo +1279
zondag 18 maart 2018 om 22:13
Lekker 4e. Topweekend! Toch, Gio?
Vind ik leuk
Gid010 +492
zondag 18 maart 2018 om 23:49
Eigenlijk kan je niet echt een positief gevoel hebben als je zo de 3 punten pakt.. Gio had er wel anders op kunnen inspelen, hij weet dat zijn ploeg niet makkelijk op de 0 kan spelen. Bij 0-3 waren ze tevreden, eigenlijk kan je pas bij een 0-5 voorsprong echt tevreden zijn, zeker met de wisselvalligheid van Feyenoord.
Vind ik leuk
berwi +390
maandag 19 maart 2018 om 09:31
4 e plek niet voor lang die is voor de fc
Vind ik leuk
rinirat +1412
maandag 19 maart 2018 om 09:57
Als de wedstrijd nog 5 minuten had geduurd hadden ze verloren.
Je moet je rot schamen,het stond 1-4.
Wat een verval.
En dat lag echt niet aan de v Persie wissel.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Positief gevoel overheerst bij Feyenoord-trainer: "Vierde plek weer in handen"