Positief gevoel overheerst bij Feyenoord-trainer: Vierde plek weer in handen

    Positief gevoel overheerst bij Feyenoord-trainer: "Vierde plek weer in handen"

    Gepubliceerd: zondag 18 maart 2018 om 20:54zo 18-03-2018 om 20:54

    Feyenoord won zondagmiddag voor het eerst dit kalenderjaar een uitwedstrijd in de Eredivisie: PEC Zwolle werd met 3-4 verslagen. Trainer Giovanni van Bronckhorst is content met de eerste driepunter van 2018 buitenshuis, zo geeft hij aan op de website van de club. 

    "We speelden in de eerste helft heel goed. We stonden compact, taken werden goed uitgevoerd en we maakten twee uitstekende goals", analyseert Van Bronckhorst, die zijn ploeg na de 0-3 ver zag terugvallen. "Je weet dat PEC het na rust anders gaat doen. Wij hebben daar niet goed op ingespeeld. De 1-3 viel te snel en ook bij 1-4 kon PEC nog terug in de wedstrijd komen."

    Hoewel de oefenmeester voldoende verbeterpunten ziet, overheerst bij hem toch de blijdschap. "We hebben sinds lange tijd weer een uitwedstrijd én in Zwolle gewonnen, terwijl we bovendien de vierde plek weer in handen hebben. Onder de streep heb ik dus een positief gevoel over vandaag."

    Plaats een reactie

    zondag 18 maart 2018 om 20:55
    4e plek = Feest
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 21:02
    Over inhoudelijke reacties gesproken. Droeftoeter!
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 21:04
    Bij Feyenoord wordt 2e plek gewoon gevierd hoor
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 21:07
    Jij ook gefeliciteerd met een 2e plek weer. AjaXcied
    Vind ik leuk
    J Kiprich +17231
    zondag 18 maart 2018 om 21:24
    Haha, nice!
    Vind ik leuk
    :O +5085
    maandag 19 maart 2018 om 06:46
    Valt nog te bezien. 3e plek kan ook zomaar nog.
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +9364
    zondag 18 maart 2018 om 21:08
    Gewoon stug blijven volhouden en gewoon voorbij gaan aan waar we vandaan kwamen op dat moment...nou ik kan je vertellen dat elke plek onder 1 niet wordt gevierd door de fans dit seizoen. In mei dus ook niet.
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 21:12
    Ok. Snap ik
    Vind ik leuk
    Koeroe +12544
    zondag 18 maart 2018 om 21:08
    Weer geen prijs:)
    Vind ik leuk
    stratumseind +173958
    zondag 18 maart 2018 om 21:11
    als ik jou was zou ik dat ook maar gaan overwegen , verder dan plek 2 komen jullie al 4 jaar niet dus.....
    Vind ik leuk
    J Kiprich +17231
    zondag 18 maart 2018 om 21:21
    Dat is niet waar, jij bent een leugenaar!
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 21:21
    Jaja ga maar naar bed
    Vind ik leuk
    J Kiprich +17231
    zondag 18 maart 2018 om 21:23
    Dat zeg ik, leugenaar!
    Vind ik leuk
    Mrunterwijst +5601
    zondag 18 maart 2018 om 22:00
    Ik kan me een club herinneren welke een verloren finaleplaats in de Europa League vierde, en dit zelfs opnoemt als meest recente prijs. Hahahaha
    Vind ik leuk
    Nuance +9450
    zondag 18 maart 2018 om 21:06
    I rest my case.


    Heb je een spiegel?
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34182
    zondag 18 maart 2018 om 21:11
    Jij =hater &triest
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +10162
    zondag 18 maart 2018 om 21:15
    Het helemaal niets in Amsterdam feest gaat van start op
    6-5-2018 zorg dat je erbij bent als je voor lul wil staan .
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +13873
    zondag 18 maart 2018 om 23:20
    Laten we niet vergeten dat Feyenoord 18 jaar geen titel pakte. Dat die PSV’ers zulke uitspraken doen oke, maar de Feyenoorders kunnen beter niks zeggen.
    Feyenoord is een beetje hetzelfde als AZ en Twente die een paar jaartjes terug ook tussendoor een keertje kampioen mochten worden, gewoon een incidentje kan gebeuren.
    Als je echt voor lul wil staan moet je als Feyenoord fan “helemaal niets in Amsterdam” gaan zingen, kan ik wel om lachen.
    We hebben onderhand net zoveel prijzen gewonnen als dat hele Feyenoord en PSV bij elkaar, dus van mij mogen jullie best het ‘helemaal niets in Amsterdam’ feest gaan vieren hoor, wij weten wel beter ;-)
    Vind ik leuk
    J Kiprich +17231
    zondag 18 maart 2018 om 21:27
    Nee, mogelijke bekerwinst is feest en 2e plek niet. Ben je nou alweer aan het liegen. Jij leugepietje toch.
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 21:37
    Ga jij is slapen
    Vind ik leuk
    J Kiprich +17231
    zondag 18 maart 2018 om 21:39
    Liar liar pants on fire!
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 21:53
    Wat een kindje jij zeg
    Vind ik leuk
    J Kiprich +17231
    zondag 18 maart 2018 om 22:10
    Wat leugenaar jij zeg(t)
    Vind ik leuk
    Counterattack +10907
    zondag 18 maart 2018 om 20:59
    PÉC verliest van PSV, Ajax en Feyenoord met 1 goal verschil. Natuurlijk is hij nu tevreden, 3 punten is drie punten
    Vind ik leuk
    mcmodd +24225
    zondag 18 maart 2018 om 21:00
    Onderaan de streep heb je nog steeds niks in handen.
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 21:03
    Als PEC fan zie ik zijn commentaar: "...uitwedstrijd én in Zwolle"! Als een compliment. Jammer dat we zo laat begonnen met voetballen!
    Vind ik leuk
    Connie Veren +5157
    zondag 18 maart 2018 om 21:05
    En dat heeft het over topsport klimaat!!!! Degene die zelfs in de grootste zaadpartijen nog positieve dingen ziet.
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +9364
    zondag 18 maart 2018 om 21:11
    Connie let wel dit is naar buiten toe en hij is altijd wel redelijk positief ingesteld.Denk echt wel dat er dat hij veel negatieve zaken intern zal bespreken.
    Vind ik leuk
    Connie Veren +5157
    zondag 18 maart 2018 om 21:14
    Naar buiten toe moet je ook zeggen waar het op staat als je tig punten achter staat. Niet zoeken naar excuses. Daarom vind ik het zo prachtig wat berghuis zei recht voor de camera
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +9364
    zondag 18 maart 2018 om 21:18
    Prima dat hij dit zegt maar heb jij een kritisch geluid over zichzelf gehoord? Jezus wat liep hij soms als natte spons over het veld. Deed enorm veel fout net als zijn medespelers. Dan kan je welke tactiek dan ook uitvoeren maar zij moeten er uitvoering aan geven en dat gaat niet al te best.
    Vind ik leuk
    Connie Veren +5157
    zondag 18 maart 2018 om 21:23
    Hij had paar keer wat stomme ballen. Maar staat er wel weer en is mega belangrijk
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +13070
    zondag 18 maart 2018 om 21:07
    Op deze manier duirt het niet land voordat ze daar weer onder staan.
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2254
    zondag 18 maart 2018 om 21:09
    Blij met 4e plek manman wat een kneus.
    Vind ik leuk
    maandag 19 maart 2018 om 00:21
    Ja, want hij had moeten balen dat hij niet meer op plek bij stond? Gekkie
    Vind ik leuk
    035 +6381
    zondag 18 maart 2018 om 21:09
    4e plek is net buiten de medailles...... :-)))
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 21:18
    Met de supercup en de knvb beker heb je dadelijk toch misschien twee prijzen dat is nog altijd beter dan niks he
    Vind ik leuk
    035 +6381
    zondag 18 maart 2018 om 21:23
    Inderdaat Marco.
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 21:13
    Werd weer eens tijd een uit overwinning voor Feyenoord. Jammer dat PEC zo aan het terugvallen is. Ze hebben een aantal leuke spelers.
    Vind ik leuk
    HanV +4629
    zondag 18 maart 2018 om 21:48
    Ze hadden vandaag een geheel andere verdediging dan vorige week op de keeper na. Als je alleen naar de punten kijkt na 28 wedstrijden hebben ze er ooit 1x 3 meer en 1x 1 meer gehad. Als ze tegen Sparta, Roda JC, Excelsior, Twente, Willem II en AZ in totaal 2 punten halen hebben ze zelfs nog brons met het meeste aantal punten zelf in een seizoen gehaald (om bij 035 aan te haken). Maar de play-offs worden wankel en dat had je in de winterstop niet verwacht, nog maar drie punten voor.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19455
    zondag 18 maart 2018 om 21:16
    4de plek is dit jaar blijkbaar ook het hoogst haalbare. Benieuwd naar wat er gaat veranderen daar, trainer of spelers.
    Vandaag is wel gebleken dat (een fitte) van Persie altijd moet spelen.
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 21:17
    Het gaat om de drie punten KLAAR
    Vind ik leuk
    hassel +812
    zondag 18 maart 2018 om 21:52
    Dat komt door je voorliefde voor lange halen gauw thuis. Walgelijk. Ga gewoon voetballen zoals Berghuis terecht aangeeft.
    Vind ik leuk
    Gid010 +669
    zondag 18 maart 2018 om 23:49
    Eigenlijk kan je niet echt een positief gevoel hebben als je zo de 3 punten pakt.. Gio had er wel anders op kunnen inspelen, hij weet dat zijn ploeg niet makkelijk op de 0 kan spelen. Bij 0-3 waren ze tevreden, eigenlijk kan je pas bij een 0-5 voorsprong echt tevreden zijn, zeker met de wisselvalligheid van Feyenoord.
    Vind ik leuk
    berwi +472
    maandag 19 maart 2018 om 09:31
    4 e plek niet voor lang die is voor de fc
    Vind ik leuk
    rinirat +2908
    maandag 19 maart 2018 om 09:57
    Als de wedstrijd nog 5 minuten had geduurd hadden ze verloren.
    Je moet je rot schamen,het stond 1-4.
    Wat een verval.
    En dat lag echt niet aan de v Persie wissel.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws