'Tottenham hakt knoop door en zet ster in etalage voor 50 miljoen euro'

'Tottenham hakt knoop door en zet ster in etalage voor 50 miljoen euro'

dinsdag 20 maart 2018 om 13:56

Toby Alderweireld lijkt op weg naar de uitgang bij Tottenham Hotspur. Het Laatste Nieuws meldt dat de club niet bereid is de eisen van de Belgische verdediger in te willigen.

Alderweireld wil meer dan het salarisplafond van 120.000 euro per week verdienen, maar voorzitter Daniel Levy weigert dat te doen. De verdediger wil 180.000 euro per week inclusief bonussen. Dat is het bedrag dat Virgil van Dijk bij Liverpool krijgt.

Tottenham wil Alderweireld graag houden, maar Het Laatste Nieuws stelt dat de club niet bereid is om zo ver te gaan. Levy hoopt de international komende zomer voor zeker 50 miljoen euro te verkopen. Het contract van Alderweireld loopt in de zomer van 2019 af en clubs als Real Madrid en Paris Saint-Germain volgen de situatie nauwlettend.

Plaats een reactie

dinsdag 20 maart 2018 om 14:00
Geschikt voor Real? Heb hem al een tijdje niet zien voetballen maar staat toch niet voor niks wissel?
Vind ik leuk
ihvmmdk +5270
dinsdag 20 maart 2018 om 14:02
Wissel? Komt terug van een blessure.
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 14:04
Ah, vandaar. Vond het al vreemd dat ik hem de laatste tijd niet op het veld voorbij ben gekomen. (CL tegen Juve).
Vind ik leuk
JD85 +531
dinsdag 20 maart 2018 om 15:01
Hij strijkt dus al tijden lang salaris op zonder daar ook maar 1 prestatie tegenover te zetten, en dan heeft die ook nog het lef om een salaris te eisen wat boven het salaris plafond ligt.

Dan ben je het spoor wel een beetje bijster volgens mij.
Tja, je bent een Belg of je bent het niet.
Vind ik leuk
yuuup +7613
dinsdag 20 maart 2018 om 15:04
Ja zo werkt het. Als jij twee weken ziek bent sla je een salarisverhoging ook resoluut af.
Vind ik leuk
JD85 +531
dinsdag 20 maart 2018 om 15:07
Volgens mij heb jij het artikel niet (goed) gelezen?
Hij EIST een salaris wat hoger ligt dan het salaris plafond.

Het wordt hem dus niet aangeboden...

Als ik 2 weken ziek ben, en ik de volgende dag weer op de zaak kom, ga ik niet naar mn directeur om een salarisverhoging te eisen wat boven de norm ligt, jij wel?
Vind ik leuk
yuuup +7613
dinsdag 20 maart 2018 om 15:26
Ligt niet boven de norm.
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 12:49
je kan beter het artikel nog een keer lezen. Er staat vrij duidelijk dat 120.000 het salarisplafond is en dat 180.000, die hij eist, er boven ligt
[Reactie gewijzigd op donderdag 22 maart 2018 om 12:03]
Vind ik leuk
Jarinr10 +2066
woensdag 21 maart 2018 om 02:28
We een slimme Belg.Andere clubs zijn bereid dat te betalen. En hij is 1 vd betere verdedigers uit de BPL.
Vind ik leuk
RtdDub +6152
dinsdag 20 maart 2018 om 14:04
Echt verdedigen heeft ie bij de buren van Real geleerd destijds.
Ramos wordt ook steeds ouder, Varane staat ook stil.

Maar denk dat Real alleen nog met Levy gaat stoeien als het echt niet anders kan.
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 17:05
Varane staat stil? belachelijk haha! als Varane stil staat dan wil ik niet weten wat andere verdedigers doen
Vind ik leuk
bits +4518
dinsdag 20 maart 2018 om 14:05
Tottenham creëert met het salarisplafond en het vragen van belachelijk hoge transfersommen dit soort problemen zelf. Hij zal zeker niet de laatste zijn die op deze manier vertrekt.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 20 maart 2018 om 14:06]
Vind ik leuk
Lucky Kes +2005
dinsdag 20 maart 2018 om 14:20
Nou een salarisplafond van 120000 per week niet genoeg?
Is 6.240.000 euro per jaar!
Vind ik leuk
RtdDub +6152
dinsdag 20 maart 2018 om 15:36
Helaas niet.
Als de andere clubs geen plafond hebben zal je dit altijd houden.
En dan kan je 2 dingen doen, verkopen of plafond verhogen.
Enige wat zo iets misschien ooit tegenhoudt is vanuit de FA of UEFA een salary cap invoeren maar dat gaat toch nooit gebeuren.
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 14:21
Nou en? Zij kiezen er voor om zelf niet mee te gaan in die salaris gekte, en accepteren dat ze hem daardoor moeten verkopen.

Ik vind het wel gedurfd eigenlijk.
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 14:24
Mooi he..?...mensen die bij 120.000 Euro per week om loonsverhoging gaan vragen. Aard van de mens...méér méér méér!
Vind ik leuk
dhrwobo +16079
dinsdag 20 maart 2018 om 14:06
Bizarre bedragen. Jammer dat hij zo hard voor het geld gaat. Het plafond van Spurs lijkt me ook ontzettend netjes.. of hij moet niet tevreden zijn bij Spurs.
Vind ik leuk
El Unicum +2710
dinsdag 20 maart 2018 om 14:14
Gaat erom of het marktconform is, dat is schijnbaar niet het geval. Je bent een dief van je eigen portemonnee als je met de helft van het geld wat je zou kunnen verdienen genoegen neemt.
Vind ik leuk
Gu3rilla +15472
dinsdag 20 maart 2018 om 16:43
Niemand bij Spurs krijgt marktconform salaris. Zolang Spurs niet meer gaat betalen of prijzen winnen gaan de spelers vanzelf weg willen naar een club waar ze wel marktconform salaris krijgen en/of prijzen winnen.
Vind ik leuk
chicken +8124
dinsdag 20 maart 2018 om 17:57
Spurs drijft zichzelf de markt uit..zo gaan spelers ook niet meer voor spurs kiezen met de wetenschap dat die eigenwijze levy er zit.
Vind ik leuk
Gizmo +3760
dinsdag 20 maart 2018 om 14:16
Zo’n netjes salaris is dat plafond van de Spurs niet hoor.

Die jongen staat daar te ballen voor een armzalige 120 mille per week !

Die komt wekelijks een speler tegen op de velden die wat meer binnensleept .. hij word continu uitgelachen omdat hij 2 weken moet werken om een nieuwe Bentley te kopen.

Parbleu
Vind ik leuk
Lucky Kes +2005
dinsdag 20 maart 2018 om 14:22
Ja en 2 maand voor een riant huis.
Ze lachen hem allemaal uit daar die armoezaaier.
Vind ik leuk
FSCeara +6788
dinsdag 20 maart 2018 om 14:40
Kunnen blij zijn als ze de helft gaan krijgen.is echt geen spectaculaire speler.sollide maar ook niet meer dan dat. Word tijd dat mensen eens zien wat de marktwaarde is van een speler.
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 15:07
Nee alleen maar de beste verdediger van de PL. Meer niet.
Vind ik leuk
Jarinr10 +2066
woensdag 21 maart 2018 om 02:32
Idd beste verdediger van de BPL. Maar daarom wil Real 'm niet hebben, ze willen 'm hebben omdat hij goed kan klaverjassen en moppen vertellen.
Vind ik leuk
Bhj +468
dinsdag 20 maart 2018 om 15:02
Beetje raar dat Toby dat wil
Vind ik leuk
Demi +128
dinsdag 20 maart 2018 om 15:10
Wat mij betreft meer dan welkom bij Liverpool
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 15:23
Stel je voor dat je 120k per week kunt toucheren voor je hobby en je dan teleurgesteld bent omdat je blijkbaar 180k per week nodig hebt. Je zou verwachten dat deze gasten zich de koning te rijk voelen maar het is niets minder dan een wereld vol teleurstellingen. Ben blij dat ik morgen weer naar kantoor mag!!
Vind ik leuk
Lipu +323
dinsdag 20 maart 2018 om 15:38
Valt me op dat zowat elke voetballer die ergens weg mag " ster " genoemd wordt in de topics.
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 15:40
Wordt steeds gekker!
Vind ik leuk
Ale +2867
dinsdag 20 maart 2018 om 15:48
50 miljoen voor een speler die een jaar later gratis is op te halen?? Van de zotte
Vind ik leuk
Bayern FC +1994
dinsdag 20 maart 2018 om 16:11
Die gaat het seizoen 2018/19 afmaken of in de winter.
50MIL is zeker veel voor nog 1 jarige contract
Vind ik leuk
Atholy +12
dinsdag 20 maart 2018 om 15:55
Sommige mensen hebben écht geen inlevingsvermogen!

Je bent de laatste twee jaren de absolute TOP werknemer op je werk. Je bent in de hele regio zelfs erkend als de beste die er is. Je vrienden die ergens anders werken verdienen meer, maar boeken minder goede resultaten dan jou.

Ook de collega's in andere landen verdienen meer! En veel van hen krijgen veel mindere evaluatie rapporten... Dit heb je al een hele tijd getolereerd maar nu ben je er wel klaar mee.

Je gaat om opslag vragen maar je baas zegt je dat er een loon plafond is in het bedrijf en dat dit niet kan. Als je meer wil verdienen moet je maar vertrekken.

Wat zou jij doen?

ps: kom niet zeuren dat het veel geld is... voetballers verdienen schandalig veel geld PUNT. Probeer alles gewoon in zijn context te plaatsen!
Vind ik leuk
chicken +8124
dinsdag 20 maart 2018 om 18:01
Niks meer dan waar....zoals jij het brengt ligt de bal bij jezelf. Of akkoord met het plafond of wat anders zoeken. De werkgever het risico dat ze de beste kwijtraken..willen geen kampioen worden zeker.
Vind ik leuk
Gid010 +520
dinsdag 20 maart 2018 om 16:30
50 miljoen? best veel voor iemand die weinig gespeeld heeft laatste tijd..
Vind ik leuk
Cookee +8065
dinsdag 20 maart 2018 om 16:57
Mooi dat die Belgen zo goed zijn, is vlak bij ons land.
Wie weet wordt hier ook weer een voetballer geboren.
Vind ik leuk
buddha +7097
dinsdag 20 maart 2018 om 18:06
toen ik ster las dacht ik dat ze het over kane hadden. vp ik ben er in getrapt. jullie hadden me.
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 18:48
Hij is effe een tijdje geblesseerd geweest
Hij is op de weg terug dus vandaar dat hij zo weinig speelt.
Vind ik leuk
Hesses +845
dinsdag 20 maart 2018 om 19:16
Die foto van wijnaldum....alsof ie net gewonnen heeft met "stiften" ( debiteuren crediteuren ) ;-)
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 19:33
Enerzijds waanzinnige bedragen, anderzijds logisch dat hij weg wil als hij elders wellicht het dubbele kan verdienen. Wat dat betreft is het een wonder dat jongens als Eriksen en Kane niet al lang vertrokken zijn naar rijkere clubs
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Tottenham hakt knoop door en zet ster in etalage voor 50 miljoen euro'