'Komst Brands dure grap voor Everton; ruim takenpakket en veel geld voor PSV-man'

    'Komst Brands dure grap voor Everton; ruim takenpakket en veel geld voor PSV-man'

    dinsdag 20 maart 2018 om 18:51

    Everton blijft hopen op Marcel Brands, schrijft The Liverpool Echo. De technisch manager van PSV moet het transferbeleid van The Toffees van nieuwe impulsen voorzien.

    Dat Everton interesse heeft in Brands is geen geheim neer. De technische man van PSV werd eind vorig jaar voor het eerst gelinkt aan de job op Goodison Park. Nu Steve Walsh, de huidige technische man, onder druk staat, wordt Brands genoemd als mogelijke opvolger.

    Walsh gaf afgelopen zomer meer dan 200 miljoen euro uit aan nieuwe spelers, maar zonder succes. Onder Sam Allardyce heeft de club zich na het ontslag van Ronald Koeman weten te herpakken, maar ook hij is niet zeker van zijn baan.

    Mocht Everton vol voor Brands gaan, dan moet de club Walsh een afkoopsom meegeven en Brands wegkopen bij PSV. De 56-jarige Brabander krijgt dan wel veel zeggenschap bij Everton. Hij krijgt dan de kans om zijn stempel te drukken op het transferbeleid en ook mag hij meebeslissen wie Allardyce eventueel op gaat volgen, schrijft The Liverpool Echo. Brands kan bovendien een riant salaris tegemoet zien.

    Bij Everton zijn ze erg trots op aankoop Jordan Pickford, die 35 miljoen euro gekost heeft en mogelijk op korte termijn een veel grotere transferwaarde vertegenwoordigt. De club hoopt met Brands veel meer van dat soort deals binnen te slepen. Brands ligt nog tot 2020 vast bij PSV. 

    Plaats een reactie

    voetbal!!! +8368
    dinsdag 20 maart 2018 om 18:52
    Heeft zowel bij AZ als PSV bewezen een prima td te zijn. Hoop natuurlijk dat die blijft, maar ben ook wel benieuwd hoe die het doet in het buitenland.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 20 maart 2018 om 18:53]
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 19:05
    Dat is zeker waar, maar zonder gemeente was er nu geen psv. Ja tegen Achilles in de 2e divisie
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8368
    dinsdag 20 maart 2018 om 19:08
    Ik las je eerste 4 woorden en dacht ga je nou eindelijk iets positiefs over PSV zeggen. Maar nee, je vond het weer nodig om de gemeente erbij te betrekken.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 19:10
    Brands heeft goed werk geleverd, klinkt voor mij best positief.
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8368
    dinsdag 20 maart 2018 om 19:12
    Dat zeg ik. De eerste 4 woorden...
    Vind ik leuk
    Ari as +206
    dinsdag 20 maart 2018 om 20:18
    Ach is toch over en weer. Lachen geen probleem.
    Vind ik leuk
    isnake +1952
    donderdag 22 maart 2018 om 10:33
    Natuurlijk haalt hij de gemeente erbij, als dat elke keer weer een heleboel duimpjes oplevert.
    Vind ik leuk
    donderdag 22 maart 2018 om 12:41
    Gewoon een bult ajax supporters die duimpjes heen en weer sturen.
    Vind ik leuk
    PRICE +17599
    dinsdag 20 maart 2018 om 19:10
    Flauwe uitspraak,jullie HEBBEN ook ooit op het randje gestaan.
    Zielig gebeuren hoe je dit verwoord. 010/020 beide op randje faillissement gestaan. Nu telt. Gezanik met dat zinloos getrap
    Vind ik leuk
    Butsbal +12267
    dinsdag 20 maart 2018 om 19:33
    De Amsterdamse flauw
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 20:01
    Butsballetje 'sniff sniff'. Ouwe smokkelaar
    Vind ik leuk
    Butsbal +12267
    dinsdag 20 maart 2018 om 20:03
    ;D
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 20:01
    Gullie? Of Gullie?
    Vind ik leuk
    Butsbal +12267
    dinsdag 20 maart 2018 om 20:03
    Gellie kan ok
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 20:08
    Cellie
    Vind ik leuk
    Butsbal +12267
    dinsdag 20 maart 2018 om 20:10
    Hardloopster in de gevangenis ?
    Cellie Kooman
    Vind ik leuk
    Butsbal +12267
    dinsdag 20 maart 2018 om 20:11
    Voornaam Vermi ?
    Vind ik leuk
    Kijkmaar +1710
    dinsdag 20 maart 2018 om 22:27
    Zwart geld
    Vind ik leuk
    Bertus +4046
    dinsdag 20 maart 2018 om 19:17
    Als de gemeente Amsterdam niet had geinvesteerd in de Arena had Ajax nog in de Meer gespeeld en hadden ze financieel niet de sprongen kunnen maken die ze nu wel gemaakt hebben. Dus lig niet altijd kinderachtig te zeiken over het gemeentegeld van PSV. Dat was overigens een lening die ze keurig aflossen. De gemeente haalt hieruit vast en zeker ook meer rente dan van het geld op de bank.
    Vind ik leuk
    PRICE +17599
    dinsdag 20 maart 2018 om 19:30
    Klasse Bertus. Onzinnig gezijk blijven ze maar over aan de gang. OPLOSSING,DAN ZEG JE GEWOON DE GRAAFSCHAP 1-1 dan zijn ze stil. Zekere titel cadeau gekregen,mooi toc Bertus :-)
    Vind ik leuk
    3Bier +5866
    dinsdag 20 maart 2018 om 19:48
    Zelfs als Ajacied word ik er een beetje moe van. Bij elke topic over PSV komt het weer voorbij. Want stel je voor: je zal iets positiefs over PSV zeggen, dat kan natuurlijk niet...
    Brands heeft het bij PSV aardig gedaan. Persoonlijk vind ik dat hij defensief niet de beste versterkingen heeft gehaald.
    Zijn beste prestatie is natuurlijk het binnenhalen van Guardado en Lozano. Ook Moreno was toch wel een stuntje.
    Al met al een prima TD
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +8356
    woensdag 21 maart 2018 om 07:32
    Volgens mij heb je ze nu een technisch gezien fors klap gegeven en forse uitgehaald de spijker op zn kop geslagen :0)
    [Reactie gewijzigd op woensdag 21 maart 2018 om 07:34]
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +35855
    dinsdag 20 maart 2018 om 19:22
    Amsterdamse flow,
    Bedankt dat je zelf het bewijs levert over weinig hersencellen te beschikken.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 19:33
    De enige cel die jij heb is die in de Eindhovense stads gevangenis
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +35855
    dinsdag 20 maart 2018 om 19:36
    Origineel ben je niet, maar dat wisten we al.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 19:39
    Ik ben ik en jij bent jij. Jij bent lekker origineel wil je zeggen
    Vind ik leuk
    PRICE +17599
    dinsdag 20 maart 2018 om 20:40
    GRAAFSCHAP 1-1 nog steeds bedankt
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 20:42
    Hoezo? Psv speelde dat seizoen ook gewoon beter. Het was eigenlijk een wonder dat wij op de laatse speelronde bovenaan stonden
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 19:48
    Lekker laten zeveren. Die herhaalde teksten van hem zijn toch oud nieuws
    Vind ik leuk
    PRICE +17599
    dinsdag 20 maart 2018 om 19:48
    Jonguh wat ben jij kinderlijk
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 19:49
    Kinderlijk eenvoudig
    Vind ik leuk
    PRICE +17599
    dinsdag 20 maart 2018 om 19:53
    Narcistische club Bergkamp en Sar,lachen staat niet in hun woorden boek. Een regime daar in Amsterdam. Bah. Hoe kun je daar supporter van zijn.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 19:54
    Ik ben ook geen supporter van van de sar en Co. Ik ben een ajacied en zo zou ik ook dood gaan
    Vind ik leuk
    PRICE +17599
    dinsdag 20 maart 2018 om 20:20
    Hopelijk vlug.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 19:31
    @Amsterdamse flow. Morgen mag u stemmen. Zonder gemeente geen vergunningen en geen vermaak. Zonder Amsterdamse gemeenteraad (toestemming aankoop van terrein en bouw JC Arena) zou Ajax nog in de Meer spelen, divisie?
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 19:50
    In de meer was veel meer sfeer ;)
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 19:51
    Klopt
    Vind ik leuk
    Butsbal +12267
    dinsdag 20 maart 2018 om 20:07
    Ben er nog geweest toen t nog niet overdekt was. Verloren we volgens mij met 1-0. Maar gelukkig geen regen zoals bijna altijd in die pisbak van t Olympisch Stadion.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 20:09
    Haha dat moet dan wel toeval zijn hoor. Als je in de meer geen regen had en in het olimpisch stadion wel
    Vind ik leuk
    Butsbal +12267
    dinsdag 20 maart 2018 om 20:14
    Kan me geen regen herin eren in de Meer, wel een putdeksel en een mes die uit de lucht kwamen vallen. In t Olympisch stadion was vaak regen (denk aan die kutterugspeelbal die bleef plakken). Mooiste in OS was een keertje met 2 ME'ers die naast elkaar stonden. Een witte en een zwarte. Zegt zo'n menneke van 10 of zo: "He duo penotti". ME over de flos en megarel uit niks. Skitterend hahaha
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 20:15
    Hoe oud ben jij dan als ik vragen mag?
    Vind ik leuk
    Butsbal +12267
    dinsdag 20 maart 2018 om 20:16
    Tik in juni de 53 aan
    Vind ik leuk
    Butsbal +12267
    dinsdag 20 maart 2018 om 20:16
    En de ballen butsen nog verrekkes
    Vind ik leuk
    :O +1677
    woensdag 21 maart 2018 om 05:19
    Ben jij te jong voor om te weten dat in de Meer meer sfeer was.
    Vind ik leuk
    Den Daats +4319
    woensdag 21 maart 2018 om 01:49
    Zij hebben hun club allang verkocht. Hun club is hun club allang niet meer.

    Verkochte zielen zijn het.
    Vind ik leuk
    Eppo1979 +35
    dinsdag 20 maart 2018 om 20:01
    Klopt netals Ajax de club is van staafgooiers en niet het salaris betalen van eigen werknemers. Bron: https://www.ajax1.nl/ajax-en-de-verdampte-miljoenen/
    Vind ik leuk
    Den Daats +4319
    dinsdag 20 maart 2018 om 20:43
    Jullie hebben je club verkocht. Denk jii serieus dat het iemand wat kan schelen wat een verkochte ziel van m denkt?
    Vind ik leuk
    PSV NR1 +1762
    dinsdag 20 maart 2018 om 21:10
    meneertje bankiertje weer hou jullie centjes maar vast
    stelletje gierige aandeelhouders
    daarom win je 4 jaar niks
    Vind ik leuk
    Ehv-er +392
    dinsdag 20 maart 2018 om 21:16
    De gemeente is er veel beter van geworden, de huurinkomsten blijven!!
    Vind ik leuk
    NederBelg +1526
    dinsdag 20 maart 2018 om 21:40
    Jij gedraagt je met de week triester. Jammer.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 21:51
    Ik ben triest, jij bent triest. Wij zijn triester :d
    Vind ik leuk
    NederBelg +1526
    vrijdag 23 maart 2018 om 08:27
    Goed gedaan. Een 9 voor de moeite en een like.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 22:53
    Ga nou eens met je gemeente , de Graafschap !!!
    Vind ik leuk
    Gerro +5427
    woensdag 21 maart 2018 om 00:11
    Tja ze kunnen niet beweren dat psv onder zijn bewind financieel er nou zo geweldig voor is komen te staan. Betreft aankopen zijn er ook wel een aantal dure missers geweest en betreft verkopen toch ook niet spelers weten te verkopen voor absolute hoofdprijs wat zijn voorganger van Raaij wel vaker lukte.
    Vind ik leuk
    Spiegel +8186
    woensdag 21 maart 2018 om 02:11
    Een aantal dure missers?
    Maher is de enige dure misser.

    Memphis is volgens mij voor een aardige hoofdprijs verkocht.

    Guardado en Moreno allebei met lichte winst verkocht. Dit was ook de voorwaarde waarom ze bij PSV kwamen spelen.

    Dan hebben we nog:
    Mertens en Strootman (beide dubbele opgebracht)
    Wijnaldum
    Locadia
    Willems
    Allemaal dikke winst opgeleverd.

    Dus ja. 1 speler die transfervrij vertrekt maakt wel een aantal dure missers ja.

    Oke wellicht vertrekt Pereiro nog tegen inkoopprijs, net als Matavz.
    Op zulke spelers lijdt je geen verlies tenzij ze transfervrij worden.
    Vind ik leuk
    Gerro +5427
    woensdag 21 maart 2018 om 11:56
    Allemaal geen hoofdprijzen Overmars doet het wat dat betreft veel beter verdiende al meer dan 180 miljoen na aftrek van de investeringen en brands komt amper aan de helft van dat bedrag. Dus Ja kan nou niet zeggen dat brands een geweldenaar is.
    Vind ik leuk
    Spiegel +8186
    woensdag 21 maart 2018 om 14:11
    Overmars is een held.

    Brands is juist wel een geweldenaar.
    Hij kan door slimme constructies spelers naar PSV halen, die anders nooit voor de eredivisie zouden kiezen (Lozano, Guardado, Moreno, Ginkel), weliswaar geen hoge transfersommen ( part of the deal) maar wel pure winst in je elftal.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 19:12
    En toch heb ik het idee dat het verbloemt word door de resultaten. Heeft ook gewoon 2 seizoenen een verschrikkelijke mispeer gehad qua samenstelling van de selectie. Oa vorig jaar, met bijna een elftal aan middenvelders.
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +11303
    dinsdag 20 maart 2018 om 19:15
    En nu met haast een tekort haha
    Vind ik leuk
    13 +8930
    dinsdag 20 maart 2018 om 19:28
    Vorig jaar hadden jullie juist een probleem op het middenveld in de eerste seizoenshelft. Veel blessures en ook vaak meer dan 1 eerste keuze tegelijkertijd. Dat ‘CL-virus’ trof dit seizoen Feyenoord maar sloeg nu over naar de verdediging en velde er nu nog veel meer tegelijkertijd en achter elkaar.
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +11303
    dinsdag 20 maart 2018 om 19:54
    Dat ook natuurlijk, maar de titelrace lagen we uit door eigen falen, we waren er gewoon niet goed genoeg voor, feyenoord wel en het werd ook wel tijd eigenlijk :)
    Vind ik leuk
    13 +8930
    dinsdag 20 maart 2018 om 20:00
    Haha, wat een leuke reactie. Maar ik zag vorig seizoen jullie aanhoudende blessures op het middenveld wel als een vd redenen dat Feyenoord kampioen kon worden. En Feyenoord was gewoon een sterk collectief vorig seizoen. Dat het tijd werd, nou en of!
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +11303
    dinsdag 20 maart 2018 om 20:03
    Het lag ook aan naiviteit. PSV speelde altijd alsof het al binnen was, bij een 0-0 stand geen enkele intentie tot voetballen en ja daar zijn we niet goed genoeg voor.. Ook vaak kregen we, in de laatste paar minuten (wel grappig trouwens, want...) gelijkmakers om de oren (Waar we ze nu juist scoren. Nu houdt het ons in de race, toen hield het ons eruit...)

    Naief arrogant zwak spel wordt afgestrafd en wij werden terecht 3e, maar dat NK Osijek er vervolgens een schepje bovenop gooit deed wel pijn
    Vind ik leuk
    Always PSV +7434
    dinsdag 20 maart 2018 om 19:39
    Hoop eerlijk gezegd dat hij blijft, goed netwerk en haalt goede spelers. Gun hem overigens de stap wel.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +14546
    dinsdag 20 maart 2018 om 20:12
    Hoop dat Romero dan zijn laatste huzarenstukje is geweest.
    Vind ik leuk
    iceman +1446
    dinsdag 20 maart 2018 om 20:37
    Het zit ergens in het midden als we het over de prestaties van Brands hebben. Hij heeft goede spelers gehaald, en ook redelijk verkocht. Maar er zitten zeker ook dure miskopen bij. Defensief laat Brands het vaak afweten. Met als dieptepunt Marcelo en Derijck als centrale duo. Dat koste PSV destijds de titel. Maar aan de andere kant is een TD ook weer afhankelijk van de scouting.
    Vind ik leuk
    Spiegel +8186
    woensdag 21 maart 2018 om 02:17
    Marcelo is voor net zoveel verkocht als gekocht, dus financieel gezien geen miskoop.
    Sportief gezien wellicht wel. Al laat hij tegenwoordig zien best aardig te kunnen verdedigen, dus wellicht werd hij gewoon verkeerd gebruikt.

    Derijck is nooit onbetwiste basisspeler geweest, heeft bovendien maar 750 ton gekost.

    Al met al 3,25 miljoen voor 2 centrale verdedigers waar je in totaliteit 2,5 miljoen en nog wat kruimels van doorverkooppercentage hebt gekregen.
    Dure miskopen? Dat lijkt me wel mee te vallen.
    Vind ik leuk
    Denhaag6 +693
    dinsdag 20 maart 2018 om 18:52
    Ik hoop toch echt dat Brands blijft bij PSV, levert goed werk af.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 19:04
    Zou de gemeente daar ook bij moeten springen?
    Vind ik leuk
    13 +8930
    dinsdag 20 maart 2018 om 19:35
    Misschien stop je met deze repeterende plaat als je eens goed onderzoekt wat Ajax allemaal aan de gemeente Amsterdam heeft te danken.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 19:41
    De gemeente Rotterdam heeft alleen maar ellende gehad in het verleden. Door gesnoven idioten die alles kort en klein slaan. De gemeente en psv. Zo is het en niet anders
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 23:22
    want alleen feyenoord heeft doorgesnoven idioten? ik heb juist het gevoel dat die doorgesnoven idioten momenteel in 020 zitten, er gebeuren meer incidenten bij de klassieker in 020 dan bij de klassieker in 010 de laatste jaren...
    Vind ik leuk
    Always PSV +7434
    dinsdag 20 maart 2018 om 19:36
    Jazeker, en dan wordt Everton ook kampioen! Brands is een prima TD.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 19:44
    Dat is brands zeker, dat geef ik ook al een paar x aan. Maar zonder gemeente was brands ook niet zo ver gekomen
    Vind ik leuk
    Butsbal +12267
    dinsdag 20 maart 2018 om 21:44
    Gemeente gemeente gemeente gemeente gemeente gemeente gemeente gemeente gemeente gemeente gemeente gemeente
    Wordt je er zelf niet schijtziek van ?
    Wat GEMEEN van jou
    Vind ik leuk
    Always PSV +7434
    dinsdag 20 maart 2018 om 21:48
    Ach laat hem toch, hij weet niet beter!
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 21:50
    Ja echt he maar brands heeft wel goed werk geleverd maar zonder gemeente had het ook niet zo gelopen :p
    Vind ik leuk
    13 +8930
    dinsdag 20 maart 2018 om 19:39
    Bovendien kun je in bijgaand artikel lezen waaraan Ajax de successen in de jaren 70 te danken zou hebben.
    https://www.ninefornews.nl/nederlandse-betaalde-voetbal-gefinancierd-door-ssers-en-nsbers/
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 20 maart 2018 om 19:40]
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 19:43
    Ik lees helemaal niks! Die onzin doe ik allemaal niet aan mee, dat is ver voor mij tijd ik ben van 87
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 19:51
    Je blijft in herhaling vallen. Verzin eens iets origineels. Kan moeilijk zijn voor je.......maar probeer het eens
    Vind ik leuk
    13 +8930
    dinsdag 20 maart 2018 om 19:56
    PSV en de gemeente is ook geen Suske en Wiske van nu. En die 3 sterren van Ajax zijn ook niet in het nu behaald, en toch plegen Ajacieden steeds op die sterren en de prijzenkast te wijzen, terwijl het nu helemaal niks bijdraagt aan die sterren en prijzenkast.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 19:58
    Dat komt omdat ajax de beste is en altijd de beste zal zijn. 3 sterren geven de verhoudingen een beetje weer
    Vind ik leuk
    13 +8930
    dinsdag 20 maart 2018 om 20:04
    Je bevestigt wat ik zeg: als het je niet uitkomt, wil je niet naar het verleden kijken en als het je wel uitkomt opeens wel. Deze eeuw is mijn club ‘nergens’, maar doet de jouwe ook ver onder voor die zgn. calimeroclub. Maar dat wil je dan weer niet zien. Dan ga je kakelen over de gemeente. Maar je wilt dan weer niet kijken naar wat de gemeente Amsterdam voor Ajax heeft betekend en mensen die fout waren in de oorlog.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 20 maart 2018 om 20:17]
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 20:06
    Ik kijk naar het heden. Niks met verleden te maken! Dat is wat jij er van maakt. Maar je bent een vrouw dus Het is je vergeven
    Vind ik leuk
    13 +8930
    dinsdag 20 maart 2018 om 20:16
    Het beste bewijs dat je niet naar het heden kijkt, is dat Ajax nu niet de beste is, terwijl jij pretendeert dat dat wel zo is. Maar denk jij maar dat je als man automatisch logischer kunt redeneren dan ik. Vroeger dachten mannen ook dat vrouwen niet kunnen studeren aan de Universiteit doordat ze menstrueren.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 20 maart 2018 om 20:19]
    Vind ik leuk
    Spiegel +8186
    woensdag 21 maart 2018 om 02:19
    Voor iemand die de 30 is gepasseerd ben je behoorlijk kinderachtig.
    Vind ik leuk
    RonnieX1989 +2295
    dinsdag 20 maart 2018 om 19:16
    Ja die linksback die jullie hebben is echt een prima aankoop joh! ow wacht, jullie hebben geen linksback
    Vind ik leuk
    Spiegel +8186
    woensdag 21 maart 2018 om 02:20
    Goeie!

    Zonder linksback 7 punten los!

    Vind ik leuk
    woensdag 21 maart 2018 om 08:36
    Ronnie Flex,beter geen links back dan 4 jaar weer geen kampioen ,geil jij maar lekker op je linksbackje
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 18:55
    Maakt Psv al meerdere keren kampioen.
    Vind ik leuk
    Cookee +8771
    dinsdag 20 maart 2018 om 18:56
    Dan kan Waterreus binnenkomen... benieuwd of die bewijst net zo 'goed' te zijn als Jan van Halst.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +22111
    dinsdag 20 maart 2018 om 19:03
    Waterreus? Dat lijkt me inderdaad een Van Halstje in dat opzicht.
    Ik gok op Huiberts van AZ.
    Vind ik leuk
    Cookee +8771
    woensdag 21 maart 2018 om 17:02
    Volgens Studio Sport had van Halst er verstand van, die heeft ons jarenlang toe-ge-toeterd.
    Arnesen ging ook naar Chelsea, zit die daar nog?
    Denk je dat een Engelse of Buitenlandse coach blij wordt van spelers die Brands haalt, zijn lijstje van PSV hoeven ze in het buitenland niet toch?
    Als PSV intern niet iemand heeft, is wel triest dan. Misschien Overmars, weer dichter bij zijn geliefde stad, die is in het voetbal De-Venter kwa aankopen. ;)
    Laat AZ nou met rust, laat die lekker bouwen aan iets moois, de enige club die zinnig beleid voert in dit land.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +22111
    woensdag 21 maart 2018 om 17:12
    En niet heel erg ronde rondjes getekend om spelers.
    Misschien kan hij wel analyseren, al viel dat ook wel mee geloof ik.
    Als TD is het in ieder geval geen succes. Kritiek leveren is ook een ander verhaal dan het zelf goed doen.
    Die heeft daar wel een tijdje gezeten, maar is inmiddels langer weg dan hij er heeft gewerkt.
    Dat misschien niet, maar misschien zijn ze in verhouding wel onder de indruk van de spelers die hij haalt.
    Moreno, Guardado en Lozano waren allemaal eigenlijk te hoog gegrepen, maar ze kwamen toch. Als je naar dat soort dingen kijkt doet hij het niet slecht.
    Waarom is dat triest?

    AZ is Gerbrands en Brands ook al kwijtgeraakt, en Stewart, dus die redden zich wel. Die vinden gewoon een betere.
    Vind ik leuk
    Cookee +8771
    woensdag 21 maart 2018 om 17:24
    Nou dat is triest omdat als je beleid voert, dan kijk je om je heen hoe je calamiteiten kan opvangen. Ik vind het raar als een TD van AZ komt, die heeft toch een andere visie en kent de clubcultuur niet. Niet dat PSV die visie heeft, want die is vervangen door Brands zijn visie.
    Dan moet je nog maar afwachten of Cocu zijn visie bij Huiberts past... nee, een TD zoek je intern vind ik.
    Als ik Everton was... dan zocht ik een Engelsman, die weet wat er in hun land rondloopt en die de club door en door kent.

    Je zegt al, "AZ vindt een betere," dat geeft aan dat die wel voorbereid zijn, Telstar is ook goed bezig, zit er iets in het water in N-H?
    Vind ik leuk
    #Keizerout +22111
    woensdag 21 maart 2018 om 17:33
    Trainers komen toch ook vaak van buitenaf?
    Iemands visie kan aansluiten op die van jou.
    Als je bijvoorbeeld altijd spelers uit Nederland wil halen, behalve de spits moet je Van Geel hebben :p
    Je hoeft toch niet uit Eindhoven of Brabant te komen om in de clubcultuur te passen of die visie te hebben?
    Overigens denk ik ook niet dat iedereen bij PSV precies dezelfde visie heeft.

    Je moet toch ook afwachten of de nieuwe interne TD bij de trainer past?
    Engelsen kopen doen ze daar toch bijna nooit.
    Als Brands inderdaad spelers binnen kan halen die anders niet zouden komen is het een goed idee.

    AZ haalde Gerbrands en Eenhoorn die niet eens in het voetbal werkten. Hoe weet je of die bij de clubcultuur passen? En de visie delen? Daar is het goed gelukt.

    Of het zijn verstandige zakelijke mensen.
    Nog een leuk feitje, Locadia en Dost komen allebei uit de jeugd van Emmen. Weghorst kwam toen hij 19/20 was.
    Dat is toch apart?
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 20:00
    Volgens mij word Bjorn van de doelen opvolger brands
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 20 maart 2018 om 20:41]
    Vind ik leuk
    Spiegel +8186
    woensdag 21 maart 2018 om 02:21
    Dan zitten ze allemaal rond een kampvuur kumbaya te zingen.

    Goeie gozert hoor, maar laat hem ver weg van een kantoortje blijven..
    Vind ik leuk
    Cookee +8771
    woensdag 21 maart 2018 om 17:09
    Die vonden ze daar als voetballer al niet goed genoeg.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 18:59
    Als dat zo was dan was hij gisteren al weg geweest
    Vind ik leuk
    Bizzy +16743
    dinsdag 20 maart 2018 om 19:01
    Prima td maar niet heilig.
    Vind ik leuk
    13 +8930
    dinsdag 20 maart 2018 om 19:06
    Het lijkt me best lastig als je gewend bent met kleine budgetten te werken om ineens grof geld tot je beschikking te hebben en ook daar weer slim mee om te springen. En dus ook moeilijk om te voorspellen hoe een Nederlandse TD het in de BPL zou doen.
    Vind ik leuk
    Cookee +8771
    woensdag 21 maart 2018 om 17:03
    Denk ik ook, het lijstje wat je in Nederland hebt dat hoeven ze in het buitenland niet he?
    Vind ik leuk
    Sargon +1257
    dinsdag 20 maart 2018 om 19:20
    Kan Brands wel functioneren zonder Toon Gerbrands? Ik vind het wel een gok van Everton om iemand aan te nemen die namens PSV geen linksback kan kopen.
    Vind ik leuk
    nickvd18 +225
    dinsdag 20 maart 2018 om 19:22
    Die fucking BMW reclame aaaahhhhh
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 19:55
    BMW is wel een mooie auto, maar hier is die reclame wel heel hinderlijk!!!!!
    Vind ik leuk
    Spiegel +8186
    woensdag 21 maart 2018 om 02:22
    Menig forumgebruiker hier zou niet eens een Daihatsu uit 1995 kunnen betalen, laat staan een nieuwe BMW :p
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 19:22
    Ik denk dat hij toe is aan een nieuwe uitdaging, hij heeft bij PSV goed werk verricht, kampioenschappen gebracht en net als iedere TD te maken gehad met tegenslagen.
    Van Geel heeft ook bij Feyenoord in zijn eerste jaren een hoop onkunde vertoont maar de laatste jaren ook prijzen gebracht.
    En van een bijna faillissement weer een gezonde club gemaakt samen met anderen.
    Bij geen enkele Nederlandse club is er continuïteit van 10 jaren geweest
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 20 maart 2018 om 19:24]
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 19:42
    Wat is een dure grap?
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 19:53
    Als Brands weggaat bij psv dan hebben ze in Eindhoven wel een potentieel groot probleem. Brands is wel degene met de constructies om spelers te halen. Wie gaat dat nog meer op die manier kunnen doen? Maar eerlijk is eerlijk, met zijn capaciteiten hoort hij bij een grotere club te zitten dan bij psv. En gelijk voor de jankerds, ik bedoel een club in het buitenland, voordat jullie gaan zeiken over dat ik Ajax bedoel.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 20:36
    100 milj
    Vind ik leuk
    popiejopie +2124
    dinsdag 20 maart 2018 om 20:55
    Je kan vinden wat je wilt maar Brands is wel veruit de beste TD van de eredivisie.
    Vind ik leuk
    Rene Tak +132
    dinsdag 20 maart 2018 om 20:58
    Brands en cocu samen naar everton, met de deal zou spelers van everton ( 2, 3 rang ) betrokken zijn. Wanneer dit nieuws naar buiten wiirdt gebracht is niet bekend
    Vind ik leuk
    Spiegel +8186
    woensdag 21 maart 2018 om 02:23
    Dus in feite roep je maar wat, want officiële berichtgeving is er niet?
    Vind ik leuk
    Teamgeest +937
    dinsdag 20 maart 2018 om 21:34
    Wie gaat Brands opvolgen dan?
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 21:49
    Guus Hiddink komt op zijn plek
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +12448
    dinsdag 20 maart 2018 om 21:53
    Als dit echt waar is, denk ik dat psv een erfenis gaat krijgen.
    Vind ik leuk
    SvL +125
    dinsdag 20 maart 2018 om 22:51
    PSV contract voor het leven geven. Net zoals de topvoetballers 100 miljoen vragen ;).
    Vind ik leuk
    Hesses +893
    dinsdag 20 maart 2018 om 23:05
    Laat ie Cocku maar meenemen dan als ie gaat.
    Vind ik leuk
    Napolitanos +7863
    woensdag 21 maart 2018 om 07:06
    Knap hoor dat je zelfs aan je technisch manager wordt getrokken.ik gun het brandsie ook wel. Zijn opvolger staat te trappelen
    Vind ik leuk
    pinkelman +3833
    woensdag 21 maart 2018 om 15:18
    Ik vind Huiberts toch echt beter,slimmer en ambitieuzer zijn werk doen dat Brands dat destijds bij de Kazen deed en dat met een mindere portemonnee.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 21 maart 2018 om 15:19]
    Vind ik leuk
    Cookee +8771
    woensdag 21 maart 2018 om 17:07
    Breng ze nou niet op ideeen in eindhoven Pinkel.
    Laat PSV zelf een TD zoeken, laat AZ met rust, de enige club die zinnig beleid voert in dit land.
    Ik ben niet van AZ maar word daar wel blij van.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Komst Brands dure grap voor Everton; ruim takenpakket en veel geld voor PSV-man'