Oranje-spelers doen stap terug: Ze zijn gewend aan de luxe van Huis ter Duin

    Oranje-spelers doen stap terug: "Ze zijn gewend aan de luxe van Huis ter Duin"

    Gepubliceerd: dinsdag 20 maart 2018 om 21:21di 20-03-2018 om 21:21

    Hoewel het nieuwe spelershotel van het Nederlands elftal voorzien is van allerlei luxe, missen de Oranje-spelers Huis ter Duin wel. Dat zegt De Telegraaf-journalist Mike Verweij. 

    Oranje verbleef ruim dertig jaar lang in Huis ter Duin in Noordwijk, maar traint en slaapt nu op de eigen KNVB Campus. Verweij denkt dat de spelers met de nieuwe accomodatie een stap terug hebben gedaan. "Georginio Wijnaldum zei net heel terecht: elke locatie heeft voor- en nadelen", zegt de Ajax- en Oranje-watcher tegen Telesport.

    "Hier in Zeist hebben ze een sportmedisch centrum en fantastische velden, maar het hotel is geen Huis ter Duin. Het is zelfs een stuk minder dan Huis ter Duin. Het is ook niet dat het heel slecht is, maar ze zijn gewend aan de luxe van Huis ter Duin. Wat dat betreft is het een stap terug."

    Verweij denkt dat de Oranje-spelers Huis ter Duin missen. "Dat lijkt me wel. Of je aan zee kunt lopen of in de bossen van Zeist als je even niets te doen hebt.. Noordwijk is natuurlijk veel mooier dan Zeist, dus dat missen ze wel."

    Lees meer over:NederlandNederland

    Plaats een reactie

    haarlemx +437
    dinsdag 20 maart 2018 om 21:23
    Is het dus Wijnaldum die patent heeft op elk voordeel heeft zijn nadeel niet Johan of Willem.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 21:46
    Wijnaldum, die nog geen enkele wedstrijd goed heeft gespeeld in oranje heeft geen recht van spreken
    Vind ik leuk
    bombaste +403
    woensdag 21 maart 2018 om 00:18
    Ja ja lekker oude koeien uit de sloot halen, toppers
    Vind ik leuk
    stollie38 +18274
    dinsdag 20 maart 2018 om 21:25
    Tegenwoordig moet alles luxe zijn. Zorg maar eerst voor de basis en samen spelen als team dan het hebben over gemis van luxe van een hotel. Wil je goed voorbereid zijn dan hard trainen en niet als een Richard Branson leven.
    Vind ik leuk
    Jasperkoos +2269
    dinsdag 20 maart 2018 om 21:25
    Laat ze die luxe maar verdienen. Op dit moment mogen ze blij zijn dat ze niet hoeven te kamperen.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +13185
    dinsdag 20 maart 2018 om 21:26
    Ik snap het op zich wel.. We hebben 2x een eindtoernooi gemist, de focus moet nu wel op het voetbal liggen..
    Aan de andere kant gaan de spelers zich daar waarschijnlijk wel vervelen.. Dus ja, wat is wijsheid ?
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19133
    dinsdag 20 maart 2018 om 21:28
    Terug naar de basis en waar het om gaat, voetballen!
    Vind ik leuk
    MojoRisin +13185
    dinsdag 20 maart 2018 om 21:55
    Het is lange tijd vrij goed gegaan in Huis ter Duin, alleen wat ik al zei, snap ook wel dat ze nu weer even de focus op het voetbal zelf willen..
    Op dit moment wel even nodig idd..
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19133
    dinsdag 20 maart 2018 om 22:03
    Dat is ook wel zo, maar ik denk dat het nu wel even goed is zo.
    Vind ik leuk
    Obl93 +2530
    dinsdag 20 maart 2018 om 21:29
    Let de komende tijd op, de journalisten zijn een beetje op hun teentjes getrapt nu ze er niet overal bij mogen/kunnen zijn, dus verwacht wat dit soort artikelen betreft weinig objectiviteit.
    Vind ik leuk
    munkikiii +2142
    dinsdag 20 maart 2018 om 21:55
    Heel erg belangrijk ook dat het allemaal top is om op het strand te lopen het is gvd geen uitje die je met je vrienden maakt je bent bezig met topsport of dacht je dat het op de van ghentkazerne een luxe resort was .... gvd daar mocht je blij zijn als je op woensdag blauwe hap kreeg een stel verwende klootviolen zijn het
    Vind ik leuk
    Haka Zieyech +1466
    woensdag 21 maart 2018 om 04:37
    Serieus....Nederlands strand in Maart is geen uitje.
    Wat praat jij nou.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 21:56
    Ze zijn luxe gewend??? Zijn haast allemaal jonge gasten. Zeist is ook mooi. Beter zelfs. Presteren heren.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 22:05
    Goh arme stakkers, ik heb met ze te doen
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 20 maart 2018 om 22:05]
    Vind ik leuk
    Counterattack +10908
    dinsdag 20 maart 2018 om 22:13
    In Zeist geweest. Alles aanwezig voor topsportanalyses. Goede zet van KNVB, die Koeman hebben overtuigd.
    Vind ik leuk
    Nuance +9449
    dinsdag 20 maart 2018 om 22:43
    Dus Depay draagt nu een pet?
    Vind ik leuk
    Hesses +1049
    dinsdag 20 maart 2018 om 22:51
    Tja Zeist of Noordwijk...Zeist zou k nog niet dood gevonden willen worden.
    Vind ik leuk
    Haka Zieyech +1466
    woensdag 21 maart 2018 om 04:34
    Noordwijk ook niet.
    Callantsoog is wel gezellig...
    Vind ik leuk
    Counterattack +10908
    dinsdag 20 maart 2018 om 22:53
    Als topsporter is een accomodatie met alle high-tech apparatuur (video-analyse, medisch) altijd een stap vooruit.
    Vind ik leuk
    Haka Zieyech +1466
    woensdag 21 maart 2018 om 04:33
    Wahaaa. Lachen.
    18 tot 20 jarige knaapjes die luxe missen.
    Stelletje poedels.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22035
    woensdag 21 maart 2018 om 06:01
    Je moet ook gewoon voetballen. Luxe zoek je maar op vakantie
    Vind ik leuk
    peinke +2113
    woensdag 21 maart 2018 om 09:06
    Dit duurt niet lang. Onzinnig besluit, net als die besloten trainingen. Ik schat zo in, 3x verliezen en de verwende jochies zijn terug waar ZIJ willen.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10186
    woensdag 21 maart 2018 om 10:05
    Kijk, dat is het: Oranje is geen uitstapje, geen korte vakantie tussen de drukke club beslommeringen door.......die tijd is geweest. ( hoop ik )
    Vind ik leuk
    mba4u2c +3547
    woensdag 21 maart 2018 om 13:33
    Eindelijk van de barre koude wind van overzee verlost...
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws