'Grote zorgen om 'einzelgänger' Sánchez: nú al spijt van transfer naar Man United'

'Grote zorgen om 'einzelgänger' Sánchez: nú al spijt van transfer naar Man United'

Gepubliceerd: woensdag 21 maart 2018 om 09:23wo 21-03-2018 om 09:23

De situatie van Alexis Sánchez bij Manchester United baart zorgen. Anonieme bronnen laten aan boulevardkrant The Daily Mail weten dat de Chileense ster zich totaal niet thuis lijkt te voelen in zijn nieuwe omgeving. 

United vreest inmiddels dat Sánchez, die voor een slordige 600.000 euro per week op de loonlijst staat op Old Trafford, net zo'n grote flop wordt als Angel Di Maria. Hij bleek in het seizoen 2014/15 ook totaal niet te kunnen aarden in Manchester.

Sánchez (29) gedraagt zich volgens een anonieme bron als een echte einzelgänger, zondert zich af van de spelersgroep, eet in de kantine van United vrijwel altijd alleen en straalt in alles uit dat hij nú al spijt heeft van zijn overstap naar de ploeg van manager José Mourinho.

In januari werd Sánchez door United overgenomen van Arsenal. Henrikh Mkhitaryan bewandelde de omgekeerde weg in een ruildeal. Sinds zijn komst naar Old Trafford speelde Sánchez tien officiële duels voor zijn nieuwe werkgever. De international van Chili maakte één goal. 

Plaats een reactie

woensdag 21 maart 2018 om 09:26
Nu al???
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 09:30
Logisch toch met dat anti voetbal van Morinho.... maar dat had die van te voren kunnen weten.
Vind ik leuk
LinkeLoutje +6960
woensdag 21 maart 2018 om 10:22
Hij was effe vergeten dat Mourinho daar coach was.
Vind ik leuk
Plattekar bv +34339
woensdag 21 maart 2018 om 10:24
Alleenix Sánchez
Vind ik leuk
RtdDub +13355
woensdag 21 maart 2018 om 09:28
Daily mail.
Nuff said.
Vind ik leuk
LeoFCG +76
woensdag 21 maart 2018 om 09:30
Precies die zijn er altijd op uit om dit soort nieuws te brengen om lekker onrust te stoken binnen clubs
Vind ik leuk
RtdDub +13355
woensdag 21 maart 2018 om 09:32
Zeker tijdens interlandperiodes.
Vind ik leuk
LeoFCG +76
woensdag 21 maart 2018 om 11:20
ja dan hebben ze niet veel anders te melden en moeten ze toch wat zoeken hè haha
Vind ik leuk
Sanders +4269
woensdag 21 maart 2018 om 14:05
diep triest hoeveel mensen hier op vp dit soort nieuws gelijk geloven. Je zou ze wat slimmer inschatten anno 2018..
Vind ik leuk
dhrwobo +43965
woensdag 21 maart 2018 om 09:30
Komende zomer Özil vastleggen en Sanchez zal weer een stuk lekkerder in z'n vel zitten
Vind ik leuk
RtdDub +13355
woensdag 21 maart 2018 om 09:36
Zal lastig worden want die heeft 2 maanden geleden bijgetekend bij Arsenal
Vind ik leuk
dhrwobo +43965
woensdag 21 maart 2018 om 09:44
Ja dat klopt. Maar enerzijds heeft United geld genoeg, anderzijds zal Ozil wellicht een afkoopsom hebben laten opnemen in z'n nieuwe contract. Die jongen is, ondanks dat hij er niet echt snugger uit ziet, ook echt niet dom haha.
Vind ik leuk
RtdDub +13355
woensdag 21 maart 2018 om 09:54

Op je 29ste transfervrij zijn van de zomer en dan toch gewoon bijtekenen, dan wil je echt niet weg.
Dit is het laatste grote contract bij een grote club wat ie tekent, dat zal hij zelf ook wel weten.
Arsenal betaald hem ook een godsvermogen, niet 1,2,3 te overtreffen door man utd zonder daar de andere grootverdieners niet mee wakker te schudden zodat die ook weer meer willen.
Vind ik leuk
COYG +8138
woensdag 21 maart 2018 om 09:31
Eigen schuld. Past als speler niet bij Mourinho. Had beter naar Spanje terug kunnen gaan. Of naar Juventus. Overigens zonderde hij zich bij Arsenal ook al af van de rest. Kan ook nog steeds geen Engels. Ja dan wordt het moeilijk.
Vind ik leuk
Ale +5849
woensdag 21 maart 2018 om 09:45
Heerlijk!
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 09:48
Het is daily mail die dit schrijft. Die zijn zo onbetrouwbaar als maar wezen kan. Bullshit nieuws
Vind ik leuk
Rodajc +18664
woensdag 21 maart 2018 om 10:14
Germ kan het ventje geen fiendjes maken?
Vind ik leuk
Argento8523 +7297
woensdag 21 maart 2018 om 10:19
Ze hadden bij United lekker Myktarian moeten houden en Mourhino moeten ontslaan
Vind ik leuk
Truth +3408
woensdag 21 maart 2018 om 10:26
United kan die gerust verkopen want wat een flop ...geld dik terug verdiend en hij mag de jos meenemen !
Vind ik leuk
Jarinr10 +10361
woensdag 21 maart 2018 om 11:06
Ah wat zielig.Zit ie daar in de kantine helemaal alleen met z'n gouden broodtrommel van 50.000 euro.
Vind ik leuk
City boy +382
woensdag 21 maart 2018 om 17:23
als ik op werk iemand had die 5x zoveel verdiende als ik voor zelfde werk zou ik hem ook niet mogen

Vind ik leuk
Lebeast*AZ* +1664
woensdag 21 maart 2018 om 11:14
sowieso een zeer beperkte speler, snap niet wat iedereen in hem ziet...
Vind ik leuk
Smithsonian +43341
woensdag 21 maart 2018 om 11:32
Dat is snel. Maar ja united is united niet meer sinds 2013.
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 11:50
(Te veel) geld maakt niet gelukkig.. Weer een mooi bewijs.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29715
woensdag 21 maart 2018 om 11:58
Nog meer geld maakt niet gelukkig..
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 12:00
Een aanvaller die ontevreden is in het team van Mourinho...
En dat wekt nog verbazing?
Vind ik leuk
Blac-ca +563
woensdag 21 maart 2018 om 12:23
Ja moest jij weten A.Z. n aanvallend ingestelde speler zal nooit en te nimmer uitblinken en of tevreden zijn onder deze(top)trainer die geeft zelf n spits van de onder 7 teveel verdedigende taken ,wat gaat het bergafwaarts met M.U. in no TIME.
Vind ik leuk
Wilhelmus +518
woensdag 21 maart 2018 om 12:41
Sanchez moet niet zeiken.. Hij is puur en alleen voor het geld naar United gegaan. Je kan toch als speler ook fatsoenlijk nadenken; je speelt bij Arsenal aanvallend en vaak fris voetbal en je gaat naar een ploeg die op de counter speelt met een spits dit ook veel goals maakt. Wat wil je dan???
Vind ik leuk
City boy +382
woensdag 21 maart 2018 om 15:28
Die forceerd deze zomer al een transfer champions league uitschakeling was de druppel
Vind ik leuk
mba4u2c +3585
woensdag 21 maart 2018 om 16:26
Ik herken Sanchez niet meer terug sinds zijn overstap naar United...
Vind ik leuk
Cookee +12692
woensdag 21 maart 2018 om 18:19
Dan doet die Wenger niet slecht. Bij Arsenal wilde hij weg, nu is hij weg... en het is niks meer. Mourinho is een topcoach, zegt Mourinho... dus dat komt vast wel goed, zegt Mourinho.
Vind ik leuk
Demi +336
donderdag 22 maart 2018 om 06:00
Man' united.. DE begraafplaats van het "moderne" voetbal
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws