'Grote zorgen om 'einzelgänger' Sánchez: nú al spijt van transfer naar Man United'

'Grote zorgen om 'einzelgänger' Sánchez: nú al spijt van transfer naar Man United'

woensdag 21 maart 2018 om 09:23

De situatie van Alexis Sánchez bij Manchester United baart zorgen. Anonieme bronnen laten aan boulevardkrant The Daily Mail weten dat de Chileense ster zich totaal niet thuis lijkt te voelen in zijn nieuwe omgeving. 

United vreest inmiddels dat Sánchez, die voor een slordige 600.000 euro per week op de loonlijst staat op Old Trafford, net zo'n grote flop wordt als Angel Di Maria. Hij bleek in het seizoen 2014/15 ook totaal niet te kunnen aarden in Manchester.

Sánchez (29) gedraagt zich volgens een anonieme bron als een echte einzelgänger, zondert zich af van de spelersgroep, eet in de kantine van United vrijwel altijd alleen en straalt in alles uit dat hij nú al spijt heeft van zijn overstap naar de ploeg van manager José Mourinho.

In januari werd Sánchez door United overgenomen van Arsenal. Henrikh Mkhitaryan bewandelde de omgekeerde weg in een ruildeal. Sinds zijn komst naar Old Trafford speelde Sánchez tien officiële duels voor zijn nieuwe werkgever. De international van Chili maakte één goal. 

Plaats een reactie

woensdag 21 maart 2018 om 09:26
Nu al???
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 09:30
Logisch toch met dat anti voetbal van Morinho.... maar dat had die van te voren kunnen weten.
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 10:22
Hij was effe vergeten dat Mourinho daar coach was.
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 10:24
Alleenix Sánchez
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 09:26
Wat is dit nou toch.... Spelers hebben toch verdorie een contract en weten waarvoor ze tekenen toch? Denk verdorie ff na voordat je geldtekens in je ogen krijgt.
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 09:34
Laten we eerlijk zijn voor zo een honger loontje zou jij toch ook niet gemotiveerd zijn?
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 09:37
Das waar natuurlijk. Je eigen kapot werken en dan zo weinig ervoor terugkrijgen... Dan zou ik nóg eerder al een vertrek forceren.
Vind ik leuk
Ero +144
woensdag 21 maart 2018 om 09:37
Enige nuance mag wel hè. Hij doet toch gewoon zijn werk?
Ik kan me best voorstellen dat je in een bepaalde omgeving niet kan aarden. Ik ken mensen die verhuist zijn, en na een jaar het nieuwe huis weer verkocht hebben om die reden.

Dat dit opnieuw in Manchester gebeurt is ook niet vreemd (weet niet of je er ooit geweest bent?).

Je kan het ook omdraaien; deze jongen vindt het belangrijker dat gij en zijn gezin gelukkig zijn dan het geld wat hij verdiend.
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 09:40
Als je het gezin echt belangrijker vind dan teken je niet in Manchester. Je weet dat je bij United zo'n beetje net zoveel kans hebt om europees voetbal te spelen als bij Arsenal. Die zit daar écht wel voor het geld hoor. Maar als je nu alweer weg wilt heb je niet echt goed nagedacht.
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 10:59
Zo'n bekrompen reactie! Je kunt van te voren niet weten of je het ergens anders leuk gaat hebben... Misschien valt de stad heel erg tegen, vindt hij zijn collega's niet gezellig of fijn om mee te werken.

Overigens is de kans op Europees volleybal bij United momenteel veel groter dan bij Arsenal...
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 14:14
Tja als zowel Sanchez en Özil vanwege het geld weg willen dan snap ik dat wel. Arsenal heeft goede aankopen gedaan met Aubameyang en Lacazette en Mkhitaryan. United heeft vorig jaar ook niets bereikt in de Champions League.
Vind ik leuk
RtdDub +6421
woensdag 21 maart 2018 om 09:28
Daily mail.
Nuff said.
Vind ik leuk
LeoFCG +79
woensdag 21 maart 2018 om 09:30
Precies die zijn er altijd op uit om dit soort nieuws te brengen om lekker onrust te stoken binnen clubs
Vind ik leuk
RtdDub +6421
woensdag 21 maart 2018 om 09:32
Zeker tijdens interlandperiodes.
Vind ik leuk
LeoFCG +79
woensdag 21 maart 2018 om 11:20
ja dan hebben ze niet veel anders te melden en moeten ze toch wat zoeken hè haha
Vind ik leuk
Sanders +2666
woensdag 21 maart 2018 om 14:05
diep triest hoeveel mensen hier op vp dit soort nieuws gelijk geloven. Je zou ze wat slimmer inschatten anno 2018..
Vind ik leuk
dhrwobo +16258
woensdag 21 maart 2018 om 09:30
Komende zomer Özil vastleggen en Sanchez zal weer een stuk lekkerder in z'n vel zitten
Vind ik leuk
RtdDub +6421
woensdag 21 maart 2018 om 09:36
Zal lastig worden want die heeft 2 maanden geleden bijgetekend bij Arsenal
Vind ik leuk
dhrwobo +16258
woensdag 21 maart 2018 om 09:44
Ja dat klopt. Maar enerzijds heeft United geld genoeg, anderzijds zal Ozil wellicht een afkoopsom hebben laten opnemen in z'n nieuwe contract. Die jongen is, ondanks dat hij er niet echt snugger uit ziet, ook echt niet dom haha.
Vind ik leuk
RtdDub +6421
woensdag 21 maart 2018 om 09:54

Op je 29ste transfervrij zijn van de zomer en dan toch gewoon bijtekenen, dan wil je echt niet weg.
Dit is het laatste grote contract bij een grote club wat ie tekent, dat zal hij zelf ook wel weten.
Arsenal betaald hem ook een godsvermogen, niet 1,2,3 te overtreffen door man utd zonder daar de andere grootverdieners niet mee wakker te schudden zodat die ook weer meer willen.
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 09:31
Eigen schuld. Past als speler niet bij Mourinho. Had beter naar Spanje terug kunnen gaan. Of naar Juventus. Overigens zonderde hij zich bij Arsenal ook al af van de rest. Kan ook nog steeds geen Engels. Ja dan wordt het moeilijk.
Vind ik leuk
remakil +3528
woensdag 21 maart 2018 om 09:35
Who cares? Koop je toch gewoon een ander?
United is nu eenmaal de weg van kopen ingeslagen en wil bepaalde spelers hebben, om de concurrentie dwars te zitten. Dan krijg je dit en dat is dik verdient...
[Reactie gewijzigd op woensdag 21 maart 2018 om 09:35]
Vind ik leuk
Ale +2884
woensdag 21 maart 2018 om 09:45
Heerlijk!
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 09:48
Het is daily mail die dit schrijft. Die zijn zo onbetrouwbaar als maar wezen kan. Bullshit nieuws
Vind ik leuk
Gustavo +1295
woensdag 21 maart 2018 om 09:56
Man U en Zuid Amerikanen is zelden een fraaie combi. Hele verhaal begon met de ontmanteling van Sebastian Veron. Daarna bijna altijd een mismatch.
Vind ik leuk
Rodajc +6983
woensdag 21 maart 2018 om 10:14
Germ kan het ventje geen fiendjes maken?
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 10:19
Ze hadden bij United lekker Myktarian moeten houden en Mourhino moeten ontslaan
Vind ik leuk
Truth +2789
woensdag 21 maart 2018 om 10:26
United kan die gerust verkopen want wat een flop ...geld dik terug verdiend en hij mag de jos meenemen !
Vind ik leuk
Jarinr10 +2086
woensdag 21 maart 2018 om 11:06
Ah wat zielig.Zit ie daar in de kantine helemaal alleen met z'n gouden broodtrommel van 50.000 euro.
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 17:23
als ik op werk iemand had die 5x zoveel verdiende als ik voor zelfde werk zou ik hem ook niet mogen

Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 11:09
Ach voor 600.000 per week wil ik ook wel elke dag ergens in een kantine eten al dan niet alleen.
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 11:14
sowieso een zeer beperkte speler, snap niet wat iedereen in hem ziet...
Vind ik leuk
Teo Smith +18205
woensdag 21 maart 2018 om 11:32
Dat is snel. Maar ja united is united niet meer sinds 2013.
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 11:50
(Te veel) geld maakt niet gelukkig.. Weer een mooi bewijs.
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 11:58
Nog meer geld maakt niet gelukkig..
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 12:00
Een aanvaller die ontevreden is in het team van Mourinho...
En dat wekt nog verbazing?
Vind ik leuk
JustH +7705
woensdag 21 maart 2018 om 12:14
Anonieme bronnen, mooi hou ik van.
Daar kunnen we wat mee.
Vind ik leuk
Blac-ca +174
woensdag 21 maart 2018 om 12:23
Ja moest jij weten A.Z. n aanvallend ingestelde speler zal nooit en te nimmer uitblinken en of tevreden zijn onder deze(top)trainer die geeft zelf n spits van de onder 7 teveel verdedigende taken ,wat gaat het bergafwaarts met M.U. in no TIME.
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 12:41
Sanchez moet niet zeiken.. Hij is puur en alleen voor het geld naar United gegaan. Je kan toch als speler ook fatsoenlijk nadenken; je speelt bij Arsenal aanvallend en vaak fris voetbal en je gaat naar een ploeg die op de counter speelt met een spits dit ook veel goals maakt. Wat wil je dan???
Vind ik leuk
wijze man +2992
woensdag 21 maart 2018 om 13:23
geen probleem, hij zit nog in zijn proefftijd
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 15:28
Die forceerd deze zomer al een transfer champions league uitschakeling was de druppel
Vind ik leuk
mba4u2c +1256
woensdag 21 maart 2018 om 16:26
Ik herken Sanchez niet meer terug sinds zijn overstap naar United...
Vind ik leuk
Cookee +8094
woensdag 21 maart 2018 om 18:19
Dan doet die Wenger niet slecht. Bij Arsenal wilde hij weg, nu is hij weg... en het is niks meer. Mourinho is een topcoach, zegt Mourinho... dus dat komt vast wel goed, zegt Mourinho.
Vind ik leuk
Demi +133
donderdag 22 maart 2018 om 06:00
Man' united.. DE begraafplaats van het "moderne" voetbal
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Grote zorgen om 'einzelgänger' Sánchez: nú al spijt van transfer naar Man United'