Roda JC verlengt met middenvelder: Signaal dat wij jeugd een kans geven

    Roda JC verlengt met middenvelder: "Signaal dat wij jeugd een kans geven"

    woensdag 21 maart 2018 om 20:10

    Roda JC heeft het contract van Nicky Souren met twee seizoenen verlengd. De achttienjarige middenvelder, die nog wacht op zijn eerste speelminuten in de hoofdmacht, ligt hierdoor tot medio 2020 vast in het Parkstad Limburg Stadion. Dit meldt de club op haar digitale thuis.

    Souren kwam al op jonge leeftijd terecht in de jeugdopleiding van Roda JC. Op zijn vijftiende zette hij zijn handtekening onder zijn eerste profcontract. Sinds dit seizoen behoort hij tot de A-selectie van trainer Robert Molenaar, hij hoopt binnenkort te mogen debuteren. De talentvolle Rotterdammer kwam al voor verschillende jeugdteams van het Nederlands Elftal uit.

    "Na Milts, Novakovic en Remans is Souren de vierde speler die we voor de komende twee jaar hebben vastgelegd, een duidelijk signaal dat wij de jeugd echt een kans geven", zegt technisch directeur Harm van Veldhoven over de contractverlenging. "Nicky staat bekend als een groot talent en wij hebben er vertrouwen in dat hij zich de komende twee jaar in het elftal kan spelen." 

    Plaats een reactie

    woensdag 21 maart 2018 om 20:20
    Nou nou lijkt Ajax wel met al die jeugd
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14646
    woensdag 21 maart 2018 om 20:23
    Serieus, het niveau van VP begint met de dag nog verder door de ondergrond te zakken door mensen zoals jij. Echt jammer, had namelijk behoorlijk veel potentieel, deze site.
    Vind ik leuk
    woensdag 21 maart 2018 om 20:24
    Vitesse heeft vandaag ook 2 jeugdspelers vastgelegdl hoop dat er een topic over komt. Ken ze zelf namelijk niet.
    Vind ik leuk
    woensdag 21 maart 2018 om 20:32
    Dan zoek je toch wat anders moraalridder
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14646
    woensdag 21 maart 2018 om 20:35
    Er is niks anders. Dat is het kutte aan mensen zoals jij. Enige andere optie is VoetbalZone, gewoon een verschrikkelijke site die saai als de neten is.
    Vind ik leuk
    woensdag 21 maart 2018 om 20:39
    Nou kerel dan zul je het er mee moeten doen
    Vind ik leuk
    Karakter1 +1115
    woensdag 21 maart 2018 om 22:24
    Ik ben zo'n jaar/ 1.5 jaar geleden weggegaan bij voetbalzone om hier meer te reageren, maar de laatste weken begin ik toch steeds meer weer naar voetbalzone te neigen. Steeds die moedeloze discussies tussen Ajax en PSV 'supporters'. Ik ga nog bijna met weemoed terugdenken aan hun topics met de Messi-Ronaldo discussies...
    Vind ik leuk
    FSCeara +7868
    donderdag 22 maart 2018 om 00:00
    Het is vaak te gek voor woorden. Zelf mensen zoals ik,die niets met beide clubs hebben kan niets zeggen want dan vliegen er 100 mensen over je heen. En er is bij beide clubs genoeg om te bekritiseren als neutrale kijker. Helaas word dat door velen als aanval gezien ipv objectieve reactie.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17623
    donderdag 22 maart 2018 om 00:52
    Ben je gebaned of zelf weggegaan-:)
    Vind ik leuk
    Spiegel +8203
    woensdag 21 maart 2018 om 20:40
    Nee jij bent gewoon een schande voor de voetballiefhebbers op deze site.

    Dat provoceren van sommige personen hier zit niemand op te wachten.

    Niemand mag jullie en niemand heeft baat bij jullie.
    Vind ik leuk
    woensdag 21 maart 2018 om 20:46
    Heb ik iets verkeerd gezegd niet dat ik weet
    Vind ik leuk
    woensdag 21 maart 2018 om 20:48
    Wie ben jij om een mening over mij te geven
    Vind ik leuk
    Spiegel +8203
    woensdag 21 maart 2018 om 22:16
    Ik ben een bewoner van Nederland en heb dus alle recht om mijn eigen mening te vormen.

    Mijn mening over jou zal ik maar niet in zijn geheel ventileren.
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14646
    woensdag 21 maart 2018 om 23:13
    Wie ben jij om je als een dorpsidioot hier op VoetbalPrimeur te gedragen? Weten je ouders überhaupt van wat je op het internet doet?
    [Reactie gewijzigd op woensdag 21 maart 2018 om 23:15]
    Vind ik leuk
    JanvdLisme +486
    donderdag 22 maart 2018 om 00:00
    Jongens, jongens.... willen jullie weer gewoon inhoudelijk reageren op het feit dat Roda jc een tweejarig contract heeft opgedrongen aan een jongen waardoor hij waarschijnlijk een enorme kutcarrière tegemoet gaat? Alvast dank!
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14646
    donderdag 22 maart 2018 om 07:36
    Heeft die jongen zelf niet gewoon z'n handtekening gezet onder het contract? Ik zie nergens dat die verlenging komt door een optie in het contract.
    Vind ik leuk
    JanvdLisme +486
    donderdag 22 maart 2018 om 13:30
    Ik neem aan dat hij die inderdaad zelf heeft gezet. Ik zie ook nergens een optie. Heb ik dat ergens gezegd?
    Vind ik leuk
    donderdag 22 maart 2018 om 06:25
    Nog met je hoofd in moeders kont
    Vind ik leuk
    PWRJC +176
    woensdag 21 maart 2018 om 20:26
    Het werk van Harm begint langzaam vormen aan te nemen. Mooi voor de lange termijn! Bouwen aan de toekomst.

    Helaas is er ook de realiteit vd korte termijn, met dank aan luchtfietser Caanen.... zware erfenis uit het verleden waar de huidige technische staf mee moet dealen...!!!
    Vind ik leuk
    KARKANEL +141
    donderdag 22 maart 2018 om 17:11
    Allemaal prietpraat. Twee jaar geleden gaven ze 5 jeugdspelers een contract. Nooit meer iets van gehoord!!!!! Nu geven ze zogenaamd de jeugd een kans. Onder een kans geven versta ik zo`n knul thuis laten debuteren. Nee het zijn die k*t trainers die niks durven, geen ballen hebben, bang dat ze afgaan. Meestal zijn het ook nog trainers op leeftijd. Neem nou Van Het Schip bij Pec. Durft daar gewoon een 16 jarige in de achterhoede mee in te bouwen. Dat is lef en daar heb ik respect voor. Maar geloven jullie nou zelf dat een Molenaar zoiets zou doen? Die man heeft er totaal geen verstand van en ik betwijfel hetzelfde bij Van Veldhoven. Waarschijnlijk is dit iets van dhr. Schrouff. Die betekent wel iets voor de jeugd en wil inzetten op opleiding bij jeugdigen. Is er de laatste 5 jaar op Werker en Paulissen na, überhaupt nog een jonge speler doorgebroken? Laat me niet lachen Roda en jeugdopleiding.
    Vind ik leuk
    woensdag 21 maart 2018 om 20:43
    Zou het niet zo kunnen zijn dat roda al een beetje rekening houd met degradatie en zodoende deze jeugdspelers een nieuw contract geeft? Zeker gezien de contractverlenging van Molenaar.
    Vind ik leuk
    vrijdag 23 maart 2018 om 11:08
    Roda legt die jongen gewoon vast omdat hij anders voor niks de deur uitloopt en bij een of andere club op de bank terecht komt. Nu moet je nog een paar euro betalen als je hem perse wilt hebben.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Roda JC verlengt met middenvelder: "Signaal dat wij jeugd een kans geven"