Zit nu vier jaar bij Feyenoord, zullen zien wat er deze zomer gaat gebeuren

"Zit nu vier jaar bij Feyenoord, zullen zien wat er deze zomer gaat gebeuren"

woensdag 21 maart 2018 om 21:21

Bilal Basacikoglu krijgt nog wel eens kritiek op zijn spel, als hij al binnen de lijnen mag komen, maar maakte tijdens het benefietduel met ADO Den Haag een sterke indruk. De buitenspeler van Feyenoord is normaliter geen vaste waarde in het elftal van Giovanni van Bronckhorst en lijkt langzamerhand verder te kijken.

"Je wil een signaal afgeven aan de trainers. Als ze mij nodig hebben, moet ik er staan. Ik heb even niet gespeeld door de rode kaart tegen Vitesse en dit was het moment om mezelf weer te laten zien", zegt Basacikoglu (22) tegenover FOX Sports. "Gelukkig heb ik een doelpuntje kunnen maken, altijd lekker. Volgens mij hoort dat erbij als je zo'n wedstrijd mag spelen."

De oud-speler van sc Heerenveen is zijn reserverol inmiddels meer dan zat. "Het wordt wel tijd om nu écht een keer te gaan spelen. De tijd dringt, vooral door mijn leeftijd. Ik zit hier nu vier jaar, we zullen zien wat er deze zomer gaat gebeuren. Het wordt tijd om te spelen en of dat hier is, zullen we zien."

Poll

Hoort Bilal in de basis bij Feyenoord?

(1946 stemmen)

Plaats een reactie

MojoRisin +7169
woensdag 21 maart 2018 om 21:25
Dan moet je naar een andere club, komt gewoon zwaar tekort voor Feyenoord..
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 21:26
Nou Bilal. Als je het dit seizoen weer af laat weten dan is het wel definitief voorbij. Dus de je best en laat je van je beste kant zien en hopelijk is dat genoeg.
Vind ik leuk
BassieN +10905
woensdag 21 maart 2018 om 21:58
Al scoort hij er in de rest van de wedstrijden 2 per wedstrijd, dit is echt niet het soort speler dat we moeten willen. Heeft genoeg kansen gehad en nooit wat laten zien. Hangt de grote held uit en strijkt 7 ton salaris op elk jaar door een bank te warmhouden
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 21:27
Is echt wel n goeie voetballer, alleen vindt zichzelf veel te goed. Als ie gewoon alleen met voetbal bezig zou zijn, dan zou t echt wel wat kunnen worden...
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 22:51
Hij vind zichzelf te goed? Ik vind hem juist altijd kritisch op zichzelf. Zeurt niet, werkt hard, maar hij komt gewoon tekort t.o.v de spelers die er wel staan.
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 21:28
Is de graafschap meschien iets
Vind ik leuk
Sil95 +7674
woensdag 21 maart 2018 om 23:39
Een taalcursus zou geen overbodige luxe zijn..
Vind ik leuk
DrDeef +846
woensdag 21 maart 2018 om 21:31
Ok doei!
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 21:35
Feyenoord kan hen beter verkopen. Misschien is er een Turkse club die nog het aankoop bedrag wil betalen.
Vind ik leuk
Jossa +542
woensdag 21 maart 2018 om 21:35
Jupiler League!
Vind ik leuk
Sil95 +7674
woensdag 21 maart 2018 om 23:40
Leuke aanvaller voor Go Ahead Eagles of Almere City.
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 21:41
Ik mag toch hopen dat hij eindelijk vertrekt. Ik kan me niet voorstellen dat er geen enkele jeugdspeler te vinden is die hetzelfde kan brengen als hij (of meer)
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 21:58
Toure zal meer gaan brengen:)
Vind ik leuk
donderdag 22 maart 2018 om 10:17
Maar dat is dan ook een toptalent. Maar Zwarts en Van der Kust zijn toch ook gewoon beter dan Bilal.
Vind ik leuk
donderdag 22 maart 2018 om 10:31
Ik mag het hopen haha:)
Vind ik leuk
Laliga +1156
woensdag 21 maart 2018 om 21:41
Je kan toch niet zeggen dat ie geen kansen heeft gehad .. weinig presteren en toch 4 jaar mogen blijven tegen goed salaris . Zo iemand heeft 2 opties in mijn ogen 1 een stap terug of 2 een gekke club zoeken in de zandbak die hem wel willen zodat ie zich financieel onafhankelijk kan spelen
Vind ik leuk
BassieN +10905
woensdag 21 maart 2018 om 21:54
Ga maar gewoon lekker weg
Vind ik leuk
Pjotr26 +1121
woensdag 21 maart 2018 om 22:19
mazzel.....please!!!!!!
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 22:47
Hij zegt het in de perfecte bewoording. “Ik zit al 4 jaar” op de warmhoud bank. ;-)
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 22:53
Bilal Basacikoglu 4 jaar telang mooi verkopen,
Feyenoord moet af van spelers die niks toevoegen invullen met talenten!
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 23:22
OPzouten met die kneus.
Vind ik leuk
donderdag 22 maart 2018 om 16:56
4 jaar... Pfff en de kebab is nog steeds niet vreten:-)
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

"Zit nu vier jaar bij Feyenoord, zullen zien wat er deze zomer gaat gebeuren"