Van Beek na gewonnen benefietwedstrijd: Je wil niet voor schut staan in Kuip

Van Beek na gewonnen benefietwedstrijd: "Je wil niet voor schut staan in Kuip"

woensdag 21 maart 2018 om 22:42

Feyenoord en ADO Den Haag werkten woensdagavond een benefietwedstrijd af voor stichting Support Casper, waarmee geld werd ingezameld voor onderzoek naar de behandeling van alvleesklierkanker. Sven van Beek is blij dat hij met zijn teamgenoten zijn steentje heeft kunnen bijdragen en is tevens content met de overwinning (4-0).

"Het is een bijzondere dag. Ik denk dat het mooi is als je als club, als team, als speler, als mens iets terug kan doen voor een goed doel en dat we zieke mensen kunnen helpen", zegt Van Beek na afloop van het duel tegenover FOX Sports. "Ik weet dat Casper veel meemaakt. Dingen die wij in het dagelijks leven niet tegenkomen. Voor hem is het ook mooi dat we dit voor hem terug kunnen doen."

"Er zat geen druk op. Ik denk dat het mooi was voor iedereen dat ze hun minuten konden maken en mee hebben kunnen helpen aan dit mooie doel. Voor mij was het een prima wedstrijd", vervolgt de verdediger, die zich had voorgenomen om ADO te verslaan. "Je wil niet voor schut staan in de eigen Kuip, dus je wil gewoon winnen. Ik denk dat we af en toe mooi voetbal hebben laten zien."

Plaats een reactie

J Kiprich +11179
woensdag 21 maart 2018 om 22:45
Goed samengevat Sven. Het gaat om het goede doel en je wil in eigen huis niet nat gaan. Maar er zou niemand van hebben wakker gelegen. Het was eigenlijk wel een absurd goede week gezien de ontwikkelingen binnen het betaalde voetbal deze week.
Vind ik leuk
stollie38 +15299
woensdag 21 maart 2018 om 22:48
En je hoeft geen keeper te halen. Er stond een goede keeper.
Vind ik leuk
Itsese +2637
woensdag 21 maart 2018 om 22:51
Had wat extra lesjes nodig....
Vind ik leuk
stollie38 +15299
woensdag 21 maart 2018 om 22:52
Dat wel, maar toch het ziet er goed uit voor de toekomst.
Vind ik leuk
Koeroe +6858
woensdag 21 maart 2018 om 23:08
Zeker als je bedenkt dat Bijlow nog beter is:)
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 22:53
Volgens sommigen beter dan Bijlow. Zou mooi zijn als ze volgend seizoen doorbreken ;-)
Vind ik leuk
stollie38 +15299
woensdag 21 maart 2018 om 22:54
Zou zeker mooi zijn en dan kun je je op andere posities concentreren. ;-)
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 22:56
10 ipv 11 ;-)
Vind ik leuk
donderdag 22 maart 2018 om 12:35
Je vergeet de plekken op de bank. :p
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 23:01
Ik hoop het van harte, want van wat er nu is word deze jongen niet blij.
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 23:02
Zou graag Bijlow de komende wedstrijden willen zien.
Vind ik leuk
donderdag 22 maart 2018 om 10:10
Jones weg en dan Bijlow eerste en Ten Hove tweede. En dan Van Leeuwen of Evora derde doelman? Maar ze willen Vorm halen. Denk dat dat niet ten goede zal gaan aan de opleiding van Bijlow.
Overigens is Bijlow wel beter dan Ten Hove. Zeker als je naar de trainingen gaat en de jeugdwedstrijden ziet. Heeft een goede balbehandeling, kan goed meevoetballen en heeft goede reflexen. Alleen positie kiezen gaat soms fout.
Vind ik leuk
donderdag 22 maart 2018 om 11:05
Ik vind Bijlow ook n groot talent. Hoop echt dat hij de kans gaat krijgen. Vorm komt niet. Verdiend te goed in de PL. Ben benieuwd wat Feyenoord gaat doen.
Vind ik leuk
J Kiprich +11179
woensdag 21 maart 2018 om 22:55
Hahaha, sorry hoor maar ik kan jouw reactie op zo veel manieren uitleggen dat ik maar gewoon vraag wat je bedoelt. (Ik heb de wedstrijd niet gezien maar ssssssst) ......
Vind ik leuk
stollie38 +15299
woensdag 21 maart 2018 om 22:57
Snap ik en ik ben positief. ;-) bedoelde dat er weer keepers opleiden.
[Reactie gewijzigd op woensdag 21 maart 2018 om 22:58]
Vind ik leuk
J Kiprich +11179
woensdag 21 maart 2018 om 23:17
Jeetje, twee op rij? Wie is Vermeer ook al weer? ;-)
Vind ik leuk
donderdag 22 maart 2018 om 12:34
Kun je nagaan dat Ten Hove nog niet eens de beste keeper uit de jeugd is. We hebben ook Bijlow nog, die is beter (verder).
Vind ik leuk
#KeizerIn +2872
woensdag 21 maart 2018 om 22:48
Mooi dat Feyenoord dit gedaan heeft.
Vind ik leuk
Kees Bman +3208
woensdag 21 maart 2018 om 23:38
Moeten meer teams doen goede actie.
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 22:55
Ongelooflijk veel respect voor Casper. Hopelijk kunnen we in de toekomst alvleesklierkanker te baas zijn.
Vind ik leuk
donderdag 22 maart 2018 om 00:00
Dan is het verdienmodel van de farmaceutische industrie naar de knoppen. Zal niet gebeuren, zonder ziektes is het geld niet te verdienen.

Helaas!
Vind ik leuk
J Kiprich +11179
donderdag 22 maart 2018 om 07:41
Nu haal je zaken door elkaar. De meeste vormen van kanker worden behandelt met gericht oncologische behandelingen. Farmacie kan daarin ondersteunend zijn. Maar in Nederland is farmacie sowieso maar een klein onderdeel van onze totale zorgkosten.
Vind ik leuk
allround +1404
donderdag 22 maart 2018 om 08:34
Helemaal met je eens MN. In eind jaren 70 hebben een aantal doctoren, in Amerika, het boek DSM ( mentale aandoeningen zoals adhd) geschreven. Dat boekje omvatte ongeveer 30 a 40 bladzijdes. Momenteel is de 7de druk uit, en bevat het meer dan 100 bladzijdes. Niet verwonderend dat de schrijvers van dit (hand)boek aandeelhouders zijn van farmaceutische bedrijven. het gaat nog steeds op; de één zijn dood is andermans brood.
Vind ik leuk
Gustavo +1279
donderdag 22 maart 2018 om 05:56
Wie bedoel je me “we”?
Vind ik leuk
donderdag 22 maart 2018 om 08:43
De mensheid.
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 23:27
Nou svennie boy ik heb lewis vanavond zien invallen voor jou, als het gio het aandurft maak jij je borst maar nat dan.
Vind ik leuk
Markus80 +1682
donderdag 22 maart 2018 om 01:49
En dan kunnen ze het wel? Speel eens wat beter dan als het erom gaat. Je verpest hier een feestje en je verpest elk feestje in de Kuip, ze zijn wel constant wat dat betreft. Daar kun je niet van zeggen.
Vind ik leuk
donderdag 22 maart 2018 om 06:44
Je wilt niet voor schut staan in de kuip. Dat denkt toornstra ook altijd. Buitenshuis kan t m niet zoveel verrotten
Vind ik leuk
donderdag 22 maart 2018 om 07:50
Zegt de speler die in de kuip nogal eens in eigen doel schiet
Vind ik leuk
donderdag 22 maart 2018 om 12:38
Wanneer voor het laatst?
Vind ik leuk
donderdag 22 maart 2018 om 07:57
"je wilt niet voor schut staan in de Kuip" Zoiets als tegen PSV bijvoorbeeld??
Vind ik leuk
donderdag 22 maart 2018 om 10:02
Voor wie stonden ze voor schut dan? Het publiek vond het prachtig; verliezen om de aartsrivaal dwars te zitten.
Vind ik leuk
donderdag 22 maart 2018 om 10:15
Dus toch....ik heb ze zien genieten bij min 3, alle 45000. Maar het was dus niet sparen vior de beker maar het naaien van Ajax....stoer man, slim ook. Mocht AZ de beker winnen wat een hoop mensen vurig wensen dan eindig je vijfde....top seizoen zeg maar!
Vind ik leuk
donderdag 22 maart 2018 om 16:19
Laten we hopen dat az m pakt. Zou ook zwaar verdiend zijn!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Van Beek na gewonnen benefietwedstrijd: "Je wil niet voor schut staan in Kuip"