Van Bronckhorst 'joeg' Vermeer weg: 'Keuze Jones grootste fout Van Bronckhorst'

Van Bronckhorst 'joeg' Vermeer weg: 'Keuze Jones grootste fout Van Bronckhorst'

vrijdag 13 april 2018 om 19:34

Geert den Ouden vindt dat het krediet van Brad Jones bij Feyenoord nu echt op is. De oud-spits is het vertrouwen in de Australische doelman kwijt na de nieuwe blunder in het duel met FC Twente.

"Feyenoord moet sowieso stoppen met het opstellen van Jones", zegt Den Ouden bij RTV Rijnmond. "Dat Vermeer is weggegaan, had Feyenoord al niet moeten doen. Een fitte Vermeer is nog altijd beter dan een fitte Jones. Dat heb ik altijd gevonden ondanks dat Jones vorig seizoen een prima jaar heeft gehad."

"Ik vind het nog steeds de grootste fout die Van Bronckhorst heeft gemaakt dit seizoen", vult journalist Bart Vlietstra aan. "Door Jones eerste keus te maken frustreer je Vermeer en jaag je hem daarmee weg als het ware." De twee zouden het nog niet aandurven met Justin Bijlow. "Die maakt ook nog wel eens een foutje bij de jeugdteams van Oranje. Hij is heel talentvol, maar die zou ik nog niet voor de leeuwen gooien", stelt Vlietstra.

Rijnmond-verslaggever Sinclair Bischop is een andere mening toegedaan. "Bijlow zit er nu al een paar jaar bij en heeft aan alles geroken. Wanneer is hij dan wel klaar? Ajax durfde het ook aan met een jonge Onana."

Poll

Moet Feyenoord een vervanger halen voor Jones?

(3031 stemmen)

Plaats een reactie

vrijdag 13 april 2018 om 19:47
Grootste fout? Vermeer is nu weer geblesseerd toch?
Vind ik leuk
#Keizerout +15007
vrijdag 13 april 2018 om 19:51
Zo slecht vindt hij Jones dus.
Vind ik leuk
vrijdag 13 april 2018 om 19:51
Dat lijkt inderdaad een goed punt.

Feit is dat Van Bronckhorst toch echt de verkeerde keuze heeft gemaakt.
Vind ik leuk
Julio-dvd +1607
vrijdag 13 april 2018 om 21:11
Dacht het niet. Met Vermeer op goal is er steeds onrust. Elke voorzet, corner en vrije trap is paniek. Organiseert z’n verdediging niet.
Nu is Jones dit seizoen natuurlijk bij lange na niet de Jones van vorig seizoen maar ik ga liever voor een andere keeper van buiten erbij.
Vind ik leuk
vrijdag 13 april 2018 om 20:09
Beetje koffiedik kijken hè,hij was toen helemaal fit maar Gio liet Jones staan,heeft niet zoveel te maken met dat hij nu geblesseerd is,had PSG Neymar ook niet moeten halen toch?
Vind ik leuk
vrijdag 13 april 2018 om 20:46
Begrijp me niet verkeerd; ik vind vermeer ook een betere keeper. Alleen die Den Ouden mag weer een keer wat zeggen. 'De grootste fout' vind ik het nou ook weer niet.
Vind ik leuk
vrijdag 13 april 2018 om 21:14
grootste is dit idd niet. Gewoon een van de vele.......
Vind ik leuk
vrijdag 13 april 2018 om 20:45
Jones is al aardig op leeftijd,dus moest toch al op zoek naar andere keeper
Vind ik leuk
J Kiprich +11296
vrijdag 13 april 2018 om 19:50
Jaagde?
Vind ik leuk
RtdDub +6152
vrijdag 13 april 2018 om 19:55
Joegte.
Vind ik leuk
J Kiprich +11296
vrijdag 13 april 2018 om 20:02
Op het moment dat ik zag dat het beide mag past VP het toch aan. The irony...
Vind ik leuk
Guusman +5241
vrijdag 13 april 2018 om 22:09
Dat/wat aanpassen doen ze/hun tegenwoordig met alles dat/wat de massa fout zegt :)
Vind ik leuk
vrijdag 13 april 2018 om 19:56
Jaagde of joeg, het begint met een j, tis VP hè ;)
Vind ik leuk
Cazzy +905
vrijdag 13 april 2018 om 19:55
Ik zag vermeer vandaag in de operatie kamer!
Vind ik leuk
RtdDub +6152
vrijdag 13 april 2018 om 19:56
Daar kan je hem hem vaker tegen het lijf lopen dan op een voetbalveld de laatste jaren
Vind ik leuk
Koeroe +7044
vrijdag 13 april 2018 om 19:57
En? Handtekening?
Vind ik leuk
Cazzy +905
vrijdag 13 april 2018 om 20:02
Nee moest zelf w8 tot in opgehaalhd werd, wel even gepraat :) en succes gewenst.
Vind ik leuk
FACT +1909
vrijdag 13 april 2018 om 20:03
'joeg'?

Net stond er nog 'jaagde'

Hahaha!

Bij VP hebben ze de Nederlandse taal aardig onder controle!

Ajax kunnen ze uiteraard blindelings wél goed spellen!

[Reactie gewijzigd op vrijdag 13 april 2018 om 20:04]
Vind ik leuk
vrijdag 13 april 2018 om 20:15
Ajax is dan ook niet met d of t
Vind ik leuk
vrijdag 13 april 2018 om 20:50
Maar wel verleden tijd
Vind ik leuk
Guusman +5241
vrijdag 13 april 2018 om 22:13
Dat is dan ook geen woord maar een ziekte :)
Vind ik leuk
Vato75 +1495
vrijdag 13 april 2018 om 20:19
Gezeik van die k sukkel jones deed gewoon goed straalde volop rust uit in kampioensjaar dit jaar stuk minder beetje koe in zijn reet kijken geert den ouden fucking nobody
Vind ik leuk
020west +320
vrijdag 13 april 2018 om 22:28
Grappig, juist bij Jones altijd de indruk dat hij een hele dag een koe in z’n kont staat te kijken met dat bescheten gezicht van hem na de zoveelste blunder. Hij vraagt zichzelf waarschijnlijk ook af hoe hij in godesnaam vorig jaar zoveel ballen uit z’n doel heeft weten te ranselen. Mooie grap.
Vind ik leuk
Vato75 +1495
zaterdag 14 april 2018 om 03:30
Kijk Vorig seizoen gozer
Vind ik leuk
vrijdag 13 april 2018 om 20:22
Vermeer is meer geblesseerd dan dat hij speelt dus hadden ze weer een vervanger moeten aantrekken.En hoe had dat dan weer uitgepakt.Al dat gewissel is ook niet goed voor het zelfvertrouwen.
Vind ik leuk
vrijdag 13 april 2018 om 20:29
Zeur
Vind ik leuk
vrijdag 13 april 2018 om 20:47
Vermeer wegjagen is de grootste fout? Volgens mij is hij ALWEER geblesseerd.... Jones is nog altijd de keeper van de kampioen. Altijd makkelijk om kritiek te leveren als het een tijdje niet goed gaat.
Vind ik leuk
Reyhan +257
zaterdag 14 april 2018 om 10:50
Hahaha, ik denk dat het merendeel (uitgezonderd Feyenoord-supporters) het kampioenschap alweer vergeten zijn. Feyenoord speelt het hele seizoen al niet als een regerend kampioen, dus wat je praat verwijs ik graag naar de prullenbak!
Vind ik leuk
orion73 +988
vrijdag 13 april 2018 om 20:51
Gewoon Bijlow opstellen. Wanneer willen ze die inzetten dan? Als hij 28 is soms?
[Reactie gewijzigd op vrijdag 13 april 2018 om 20:52]
Vind ik leuk
vrijdag 13 april 2018 om 20:52
Onana met Bijlow vergelijken... whahaha
Vind ik leuk
vrijdag 13 april 2018 om 21:20
Ik denk dat dit meer om het feit gaat dat Feyenoord Bijlow een kans moet geven. Net Zoals Onana dat 2 jaar geleden kreeg van Bosz.
Vind ik leuk
Jarinr10 +2066
vrijdag 13 april 2018 om 21:06
Zet gewoon die Bijlow erin, schijtbakken daar, seizoen is toch al compleet verneukt.
Vind ik leuk
vrijdag 13 april 2018 om 21:13
Onana is van een andere klasse
Vind ik leuk
fer65 +250
vrijdag 13 april 2018 om 21:13
Feijenoord moet inderdaad een vervanger gaan halen en beijlo recerve doelman zetten.Den ouden daar ben ik het niet mee eens,Vermeer is een prima keeper laat dat duidelijk zijn ,maar hij is nu wel erg bleseure gevoelig geworden dus nee ,goede keus van Gio om hem te laten vertrekken.Feijenoord heeft nu een keepers probleem ,want dit is nu wel klaar met Jones.
Vind ik leuk
remakil +3512
vrijdag 13 april 2018 om 21:18
Geert vergeet ff dat Vermeer vaker geblesseerd is, dan speelt.. als he wat zegt, moet je wel weten wat je zegt.
Vind ik leuk
vrijdag 13 april 2018 om 21:26
Die keeper van Groningen lijkt me wel wat
Vind ik leuk
Reyhan +257
zaterdag 14 april 2018 om 10:53
Niks ervan! Als ik Feyenoord was had ik die Martin Hansen gehaald. Heeft toen ook bij ADO laten zien dat ie een goede keeper is.
Vind ik leuk
vrijdag 13 april 2018 om 22:38
Jones heeft ons dit seizoen teveel punten gekost, dat Gio niet voor Vermeer koos begrijp ik en vele Feyenoord fans tot op de dag van vandaag niet.
Gio maakt dit jaar meerdere keuzes waarbij ik me afvroeg wat zijn beweeg redenen erachter waren, als de beker niet gewonnen wordt heb je gewoon een heel slecht seizoen gespeeld.
En dan hoop ik dat hij dat ook zo ziet en afscheid neemt ,
Ik zou graag Peter Bosz eens als trainer bij Feyenoord willen mee maken,
Ik heb het gevoel dat de chemie tussen trainer en spelers ver over is.
Vind ik leuk
vrijdag 13 april 2018 om 23:32
Bosz? Nee, dank je.

Die gooit alles overhoop en dan rent ie weer weg. Met Bosz wordt de halve selectie verkocht.
En de volgende trainer zit dan weer met de problemen.
Vind ik leuk
Grijs +1155
zaterdag 14 april 2018 om 01:05
Men doet alsof de keuze tussen de keepers een hoofdzaak. Sterker nog, als dit volgens Bart Vlietman (wie?) de grootste fout is van Gio, dan heeft Gio het prima gedaan.

Het zijn zo goed als gelijkwaardige keepers. Zeiken om de keuze tussen Vermeer en Jones is gewoon zeiken om het zeiken. Volkssport nummer 1 in Rotterdam.

Had Gio voor Vermeer gekozen, dan was men even hard gaan zeiken bij de eerste de beste blunder van Vermeer.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 14 april 2018 om 01:05]
Vind ik leuk
vrijdag 13 april 2018 om 23:28
Vermeer is al weer geblesseerd. Wat heb je daaraan?
Vind ik leuk
zaterdag 14 april 2018 om 00:24
Welkom op de beste site sex Dating ==>> www.sexydrom.com
Vind ik leuk
Bennie498 +1268
zaterdag 14 april 2018 om 00:27
Gio maakt meer fouten Bilal . Diks valt mee nu hij wat langer speelt. RVP doet hij raar mee.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 14 april 2018 om 00:28]
Vind ik leuk
rinirat +1417
zaterdag 14 april 2018 om 06:05
Van Bronckhorst is een tactische onbenul dat heeft hij bewezen in zijn keuzes.
Begin maar niet over blessures etc dat is onzin.
Vorig jaar maakte elia en kuit de club kampioen.
Jones haalt geen punt voor je, maar kost je er 12
Vind ik leuk
zaterdag 14 april 2018 om 18:55
Sorry hoor ,maar die 7 wedstrijden die we vorig seizoen verloren stond toch echt Vermeer in de goal ,is die dat vergeten soms...daarom en vw blessures is Jones gekomen ,en ja hij maakt soms fouten ,wie niet ??? maar houd er ook genoeg uit...
Vind ik leuk
Gid010 +520