Feyenoord-verdediger gemotiveerd: Vierde plek is heel belangrijk voor ons

Feyenoord-verdediger gemotiveerd: "Vierde plek is heel belangrijk voor ons"

vrijdag 13 april 2018 om 21:26

Feyenoord belegde deze week een trainingskamp in Marbella, om zich voor te bereiden op het slot van het seizoen. Sven van Beek is gemotiveerd voor de laatste vier competitieduels, waarin de Rotterdammers de vierde plek moeten zien vast te houden. Bovendien wacht de bekerfinale nog.

"We moeten niet te veel nadenken over wat er is gebeurd. We gaan nog een mooi blok tegemoet", aldus Van Beek over het ietwat teleurstellende seizoen tegenover RTV RijnmondDit weekeinde neemt Feyenoord het in eigen huis op tegen FC Utrecht. Een week later volgt Willem II-uit, waarna op 22 april AZ de tegenstander is in de strijd om de KNVB-Beker.

"Het is belangrijk dat duel eerst af te sluiten met drie punten. Dan kijken we verder. De vierde plaats is hartstikke belangrijk voor ons", aldus Van Beek, die denkt dat het tripje naar Spanje positief is geweest voor het groepsgevoel. "En om buiten het voetbal over andere dingen te praten en gezellig wat te drinken. Het is goed geweest als team."

Plaats een reactie

vrijdag 13 april 2018 om 21:31
Mooi laat het maar zien de komende wedstrijden!
Vind ik leuk
Jens1999 +16253
vrijdag 13 april 2018 om 21:38
Jullie winnen zondag wel... 3-1....
Vind ik leuk
vrijdag 13 april 2018 om 21:40
Zou mooi zijn ;) Proberen om de 4e plek te behouden. Al win ik het liefst de 22e ;)
Vind ik leuk
HJR +5981
vrijdag 13 april 2018 om 21:48
Hoho 3e plek lees ik ;)
Vind ik leuk
vrijdag 13 april 2018 om 21:52
Hahaha. Heeft Psv zich teruggetrokken? ;-)
Vind ik leuk
HJR +5981
vrijdag 13 april 2018 om 21:56
Haha wie weet, maar ja op zo'n manier zal ik geen kampioen willen worden ;)
Vind ik leuk
vrijdag 13 april 2018 om 21:57
Nee zou n beetje anti climax zijn ;-)
Vind ik leuk
vrijdag 13 april 2018 om 22:52
Zondag zal mooi zijn
De 22 ste niet. Vorig jaar al een deceptie. Jullie hebben al genoeg gewonnen in de kuip.nu wij een keertje lijkt me wel zo eerlijk.
Vind ik leuk
zaterdag 14 april 2018 om 08:49
Eigenlijk wel een beetje Maarja....hoe vaak heeft Az de beker gewonnen?
Vind ik leuk
zaterdag 14 april 2018 om 08:56
Zoek maar op. Aja weet het natuurlijk niet omdat je nog geboren moest worden.
Vind ik leuk
zaterdag 14 april 2018 om 09:07
Ik weet het wel van Feyenoord:)
Vind ik leuk
Pjotr26 +1160
vrijdag 13 april 2018 om 21:43
zondag over een week .....das belangrijk.....de rest....mn reet.
Vind ik leuk
Bayern FC +1994
vrijdag 13 april 2018 om 21:44
Sven van Beek is gemotiveerd voor de laatste vier competitieduels, waarin de Rotterdammers de derde plek moeten zien vast te houden.

Waar is AZ dan?
Vind ik leuk
elmoo +483
vrijdag 13 april 2018 om 21:48
Doen niet meer mee.
Vind ik leuk
vrijdag 13 april 2018 om 22:03
Opgedoekt, omdat sjaakie boos is op az
[Reactie gewijzigd op vrijdag 13 april 2018 om 22:04]
Vind ik leuk
vrijdag 13 april 2018 om 22:15
De 4 de plek kan zondag zo goed als zeker behaald worden bij winst, die geeft recht op rechtstreekse plaatsing EL, je hebt wat om voor te voetballen.
Willem 2 uit zal niet makkelijk worden , zeker omdat je de week erna de beker finale speelt en er misschien paar spelers wat extra rust krijgen
Vind ik leuk
vrijdag 13 april 2018 om 23:27
Extra rust? Nog meer?
Vind ik leuk
zaterdag 14 april 2018 om 00:21
Welkom op de beste site sex Dating ==>> www.sexydrom.com
Vind ik leuk
zaterdag 14 april 2018 om 00:30
Een Chinees met de schaamlippen over dwars....
Vind ik leuk
Blindsy +5145
zaterdag 14 april 2018 om 07:44
Ook genoteerd. Maarre, Lil, je gaat graag van bil, maar denk jij dat Feyenoord die 4e plek gaat vasthouden? En vond jij t n goed idee, n midweekse trip naar Marbella?
Vind ik leuk
zaterdag 14 april 2018 om 01:00
Feijenoord die blij is met de 4e plek, het moet niet gekker worden als zelfbenoemde grootste club van Nederland.
Vind ik leuk
Blindsy +5145
zaterdag 14 april 2018 om 07:52
Tja, dat is wat een k.tseizoen met je doet. Overigens, natuurlijk niet blij met plek 4, maar blij met Europees voetbal. Die laatste opmerking zuig je uit je duim, dat zul je geen werknemer van de grootste club van Nederland horen zeggen ;-)
Wist je overigens dat de naam al n jaar of 40-45 met een 'y' wordt gespeld?
Vind ik leuk
ficusje +1324
zaterdag 14 april 2018 om 08:22
Het zal in de kommende jaren niet veel hoger worden dan plek 4.
Vind ik leuk
Blindsy +5145
zaterdag 14 april 2018 om 21:20
Niet veel hoger dan plek 4. Je bedoelt dan plek 3, toch?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Feyenoord-verdediger gemotiveerd: "Vierde plek is heel belangrijk voor ons"