Feyenoord-verdediger gemotiveerd: Vierde plek is heel belangrijk voor ons

    Feyenoord-verdediger gemotiveerd: "Vierde plek is heel belangrijk voor ons"

    Gepubliceerd: vrijdag 13 april 2018 om 21:26vr 13-04-2018 om 21:26

    Feyenoord belegde deze week een trainingskamp in Marbella, om zich voor te bereiden op het slot van het seizoen. Sven van Beek is gemotiveerd voor de laatste vier competitieduels, waarin de Rotterdammers de vierde plek moeten zien vast te houden. Bovendien wacht de bekerfinale nog.

    "We moeten niet te veel nadenken over wat er is gebeurd. We gaan nog een mooi blok tegemoet", aldus Van Beek over het ietwat teleurstellende seizoen tegenover RTV RijnmondDit weekeinde neemt Feyenoord het in eigen huis op tegen FC Utrecht. Een week later volgt Willem II-uit, waarna op 22 april AZ de tegenstander is in de strijd om de KNVB-Beker.

    "Het is belangrijk dat duel eerst af te sluiten met drie punten. Dan kijken we verder. De vierde plaats is hartstikke belangrijk voor ons", aldus Van Beek, die denkt dat het tripje naar Spanje positief is geweest voor het groepsgevoel. "En om buiten het voetbal over andere dingen te praten en gezellig wat te drinken. Het is goed geweest als team."

    Plaats een reactie

    vrijdag 13 april 2018 om 21:44
    Sven van Beek is gemotiveerd voor de laatste vier competitieduels, waarin de Rotterdammers de derde plek moeten zien vast te houden.

    Waar is AZ dan?
    Vind ik leuk
    elmoo +706
    vrijdag 13 april 2018 om 21:48
    Doen niet meer mee.
    Vind ik leuk
    Eindje040 +780
    vrijdag 13 april 2018 om 22:03
    Opgedoekt, omdat sjaakie boos is op az
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 13 april 2018 om 22:04]
    Vind ik leuk
    vrijdag 13 april 2018 om 22:15
    De 4 de plek kan zondag zo goed als zeker behaald worden bij winst, die geeft recht op rechtstreekse plaatsing EL, je hebt wat om voor te voetballen.
    Willem 2 uit zal niet makkelijk worden , zeker omdat je de week erna de beker finale speelt en er misschien paar spelers wat extra rust krijgen
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 april 2018 om 00:21
    Welkom op de beste site sex Dating ==>> www.sexydrom.com
    Vind ik leuk
    LuckyLuksch +12022
    zaterdag 14 april 2018 om 00:30
    Een Chinees met de schaamlippen over dwars....
    Vind ik leuk
    Blindsy +13716
    zaterdag 14 april 2018 om 07:44
    Ook genoteerd. Maarre, Lil, je gaat graag van bil, maar denk jij dat Feyenoord die 4e plek gaat vasthouden? En vond jij t n goed idee, n midweekse trip naar Marbella?
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 april 2018 om 01:00
    Feijenoord die blij is met de 4e plek, het moet niet gekker worden als zelfbenoemde grootste club van Nederland.
    Vind ik leuk
    Blindsy +13716
    zaterdag 14 april 2018 om 07:52
    Tja, dat is wat een k.tseizoen met je doet. Overigens, natuurlijk niet blij met plek 4, maar blij met Europees voetbal. Die laatste opmerking zuig je uit je duim, dat zul je geen werknemer van de grootste club van Nederland horen zeggen ;-)
    Wist je overigens dat de naam al n jaar of 40-45 met een 'y' wordt gespeld?
    Vind ik leuk
    ficusje +2390
    zaterdag 14 april 2018 om 08:22
    Het zal in de kommende jaren niet veel hoger worden dan plek 4.
    Vind ik leuk
    Blindsy +13716
    zaterdag 14 april 2018 om 21:20
    Niet veel hoger dan plek 4. Je bedoelt dan plek 3, toch?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws