Verbaasde Labyad uitgescholden in De Kuip: 'Wat de fuck, waar gaat dit heen?'

    Verbaasde Labyad uitgescholden in De Kuip: 'Wat de fuck, waar gaat dit heen?'

    Gepubliceerd: zaterdag 14 april 2018 om 13:41za 14-04-2018 om 13:41

    Zakaria Labyad herinnert het zich nog maar al te goed. In De Kuip werd hij tijdens een uitwedstrijd met zijn toenmalig werkgever Vitesse verrot gescholden door een aantal supporters. 

    "We wonnen daar toen met 4-1", steekt Labyad - tegenwoordig in dienst bij FC Utrecht - van wal voor de camera van Voetbal International"Ik stond langs de zijlijn, linksbuiten. Een groepje schreeuwde: hé Labyad, kut-schapenneuker! Wat de fuck, waar gaat dit naartoe? Schapenneuker..."

    "Ik keek ook even naar ze. Huh, wat zeg jij nou, man?", aldus de aanvaller, die verder - niet voor de eerste keer - benadrukt dat hij graag ooit voor Ajax zou willen spelen.

    "Het blijft natuurlijk een mooie club. De Arena is ook een van de weinige stadions waar ik niet word uitgefloten... Als ik daar mag spelen, zou dat wel mooi zijn."

    Poll

    Zou Labyad een aanwinst zijn voor Ajax?

    (7499 stemmen)

    Plaats een reactie

    zaterdag 14 april 2018 om 13:56
    Nee in de Arena word nooit gefloten wn gescholden .......
    Vind ik leuk
    Florian87 +11446
    zaterdag 14 april 2018 om 14:00
    Ajacieden schelden de tegenstander niet uit, iedere Ajacied is vanuit huis uit netjes opgevoed!
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32928
    zaterdag 14 april 2018 om 14:02
    Dan floten ze hun eigen spelers ook niet uit.
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 april 2018 om 14:21
    Dat was toe fluiten om aan te moedigen hehe *ahum*.
    Vind dat ook niet netjes trouwens.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32928
    zaterdag 14 april 2018 om 14:24
    Dat is alsof je iemand in elkaar trapt ter motivatie
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 april 2018 om 17:27
    Zijn zeker Tyton vergeten.
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 april 2018 om 22:06
    Kan je dat toelichten?
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 april 2018 om 22:34
    Keeper van PSV lag knock out met hoofdletsel op de grond waarna een deel van het ajax publiek zong "laat maar liggen hij is toch al dood".
    Zo respectloos!
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 12:43
    Eens! Is niet netjes. Gelukkig is de voetbalsupporter in het algemeen het daar waarschijnlijk ook mee eens.
    Vind ik leuk
    Sanuk +3264
    zaterdag 14 april 2018 om 14:25
    Dan starten ze ook geen haatcampagne tegen hun eigen sympathieke coach, ja, zoals jij dus...
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 april 2018 om 21:08
    Pannekoek
    Vind ik leuk
    VP Eindbaas +2861
    zaterdag 14 april 2018 om 14:09
    je vergist je Florian, bij jou is dat zo vanwege de Brabantse gemoedelijkheid :P
    Vind ik leuk
    Florian87 +11446
    zaterdag 14 april 2018 om 14:10
    Sssssssssssssssssssssssssssst :D
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 april 2018 om 14:33
    Jullie zijn zo netjes opgevoed dat jullie een pop maken van een oud speler van jullie die ophangen is.
    Vind ik leuk
    Florian87 +11446
    zaterdag 14 april 2018 om 14:39
    Inderdaad, ze gaan gelukkig niet naar een speler zijn huis toe om hem te bedreigen waardoor de speler uit angst gaat verhuizen naar Alkmaar, fijne dag verder!
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31513
    zaterdag 14 april 2018 om 18:55
    En ze hebben allemaal een aureool boven hun hoofd!
    Vind ik leuk
    markus040 +2164
    zaterdag 14 april 2018 om 13:56
    dan zal je eerst moeten laten zien dat je goed genoeg bent labyad
    en wat constanter presteren
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 april 2018 om 13:57
    Gaat de ene onruststoker weg komt de andere binnen.
    Vind ik leuk
    Ibo +164
    zaterdag 14 april 2018 om 13:59
    Ocharme, die schapen...
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31513
    zaterdag 14 april 2018 om 18:57
    Precies..... niemand die het er verder over heeft.....

    Maar die dieren hebben ook gevoelens.....

    ...... voor Erdogan!
    Vind ik leuk
    mcmodd +24192
    zaterdag 14 april 2018 om 14:02
    Als ik hem was zou ik niet naar Ajax gaan. Misschien wel willen, maar de kans dat je wordt uitgefloten of gescholden wordt groter of kleiner naarmate je prestaties minder of meer worden. Een dipje van een paar weken is al riskant. Weliswaar zijn er meer clubs waar je dit risico loopt, maar laten we hopen dat er altijd nog voldoende clubs van hoog niveau zijn waar deze begaafde speler terecht kan. Van mij mag hij ook gewoon blijven, bij FC Utrecht zijn we altijd hartstikke blij met hem geweest.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31513
    zaterdag 14 april 2018 om 18:57
    Ach.... ze juichen die minkukel van een Veltman inmiddels alweer jaren toe dus Labbekak hoeft zich geen zorgen te maken!
    Vind ik leuk
    ajax1973 +2369
    zaterdag 14 april 2018 om 14:02
    lekker weg laten heeft geen meerwaarde
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31513
    zaterdag 14 april 2018 om 18:58
    Ik gun jullie deze speler.... van harte! ;-))
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +5840
    zaterdag 14 april 2018 om 14:03
    Als iedereen dat zegt ....
    Vind ik leuk
    Cookee +11239
    zaterdag 14 april 2018 om 14:05
    Als Ajax hem nou niet wil? En Feijenoord wel?
    Vind ik leuk
    DrDeef +2195
    zaterdag 14 april 2018 om 14:07
    Waarom zou ie naar Ajax gaan, waarom zouden die m willen? Is minder dan t materiaal wat ze nu hebben. Zou toch niet zijn om de hese badmuts te pleasen? Die haalt al te weinig uit t huidige, betere, materiaal. Volstrekt overbodig voor Ajax. Ook Feyenoord en PSV kunnen hem niet gebruiken.
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5491
    zaterdag 14 april 2018 om 14:33
    Nee, in de ArenA word je niet uitgefloten, maar je plan naar Ajax te komen word volgens de poll gewoonweg afgeschoten.
    Utrecht en jij verdienen een transfer volgend seizoen, maar nu nog even je best voor de club doen.
    Vind ik leuk
    cheeks +3867
    zaterdag 14 april 2018 om 14:39
    Mag van mij direct terug naar PSV. Voor iedere club in Nederland een directe versterking.
    Vind ik leuk
    tremere +721
    zaterdag 14 april 2018 om 15:14
    In de Arena fluiten ze je niet uit, er wordt hoogstens een pop opgehangen.
    Vind ik leuk
    Martinnat +1015
    zaterdag 14 april 2018 om 15:36
    Laby, jii snap het nog niet helemaal , maar je zegt het wel goed , in de Arena worden hoofdzakelijk eigen spelers uitgefloten , dus als je daar wil spelen omdat je tot nu toe daar nog niet uitgefloten ben , dan snap je het niet helemaal. Maar veel geluk mocht het ooit zover komen
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 april 2018 om 16:05
    hahahaha
    Vind ik leuk
    yuuup +9856
    zaterdag 14 april 2018 om 16:33
    Iedereen weet dat het natuurlijk
    geitenneuker moet zijn.
    Vind ik leuk
    RtdDub +13562
    zaterdag 14 april 2018 om 18:14
    Handige uitspraken zo een dag voor Feyenoord - Utrecht....
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws