Verbaasde Labyad uitgescholden in De Kuip: 'Wat de fuck, waar gaat dit heen?'

Verbaasde Labyad uitgescholden in De Kuip: 'Wat de fuck, waar gaat dit heen?'

Gepubliceerd: zaterdag 14 april 2018 om 13:41za 14-04-2018 om 13:41

Zakaria Labyad herinnert het zich nog maar al te goed. In De Kuip werd hij tijdens een uitwedstrijd met zijn toenmalig werkgever Vitesse verrot gescholden door een aantal supporters. 

"We wonnen daar toen met 4-1", steekt Labyad - tegenwoordig in dienst bij FC Utrecht - van wal voor de camera van Voetbal International"Ik stond langs de zijlijn, linksbuiten. Een groepje schreeuwde: hé Labyad, kut-schapenneuker! Wat de fuck, waar gaat dit naartoe? Schapenneuker..."

"Ik keek ook even naar ze. Huh, wat zeg jij nou, man?", aldus de aanvaller, die verder - niet voor de eerste keer - benadrukt dat hij graag ooit voor Ajax zou willen spelen.

"Het blijft natuurlijk een mooie club. De Arena is ook een van de weinige stadions waar ik niet word uitgefloten... Als ik daar mag spelen, zou dat wel mooi zijn."

Poll

Zou Labyad een aanwinst zijn voor Ajax?

(7499 stemmen)

Plaats een reactie

zaterdag 14 april 2018 om 13:56
Nee in de Arena word nooit gefloten wn gescholden .......
Vind ik leuk
Florian87 +12133
zaterdag 14 april 2018 om 14:00
Ajacieden schelden de tegenstander niet uit, iedere Ajacied is vanuit huis uit netjes opgevoed!
Vind ik leuk
#Keizerout +45667
zaterdag 14 april 2018 om 14:02
Dan floten ze hun eigen spelers ook niet uit.
Vind ik leuk
zaterdag 14 april 2018 om 14:21
Dat was toe fluiten om aan te moedigen hehe *ahum*.
Vind dat ook niet netjes trouwens.
Vind ik leuk
#Keizerout +45667
zaterdag 14 april 2018 om 14:24
Dat is alsof je iemand in elkaar trapt ter motivatie
Vind ik leuk
Mosquito +21851
zaterdag 14 april 2018 om 17:27
Zijn zeker Tyton vergeten.
Vind ik leuk
zaterdag 14 april 2018 om 22:06
Kan je dat toelichten?
Vind ik leuk
Mosquito +21851
zaterdag 14 april 2018 om 22:34
Keeper van PSV lag knock out met hoofdletsel op de grond waarna een deel van het ajax publiek zong "laat maar liggen hij is toch al dood".
Zo respectloos!
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 12:43
Eens! Is niet netjes. Gelukkig is de voetbalsupporter in het algemeen het daar waarschijnlijk ook mee eens.
Vind ik leuk
Sanuk +3544
zaterdag 14 april 2018 om 14:25
Dan starten ze ook geen haatcampagne tegen hun eigen sympathieke coach, ja, zoals jij dus...
Vind ik leuk
zaterdag 14 april 2018 om 21:08
Pannekoek
Vind ik leuk
VP Eindbaas +2836
zaterdag 14 april 2018 om 14:09
je vergist je Florian, bij jou is dat zo vanwege de Brabantse gemoedelijkheid :P
Vind ik leuk
Florian87 +12133
zaterdag 14 april 2018 om 14:10
Sssssssssssssssssssssssssssst :D
Vind ik leuk
zaterdag 14 april 2018 om 14:33
Jullie zijn zo netjes opgevoed dat jullie een pop maken van een oud speler van jullie die ophangen is.
Vind ik leuk
Florian87 +12133
zaterdag 14 april 2018 om 14:39
Inderdaad, ze gaan gelukkig niet naar een speler zijn huis toe om hem te bedreigen waardoor de speler uit angst gaat verhuizen naar Alkmaar, fijne dag verder!
Vind ik leuk
Barry Engels +32314
zaterdag 14 april 2018 om 18:55
En ze hebben allemaal een aureool boven hun hoofd!
Vind ik leuk
markus040 +2135
zaterdag 14 april 2018 om 13:56
dan zal je eerst moeten laten zien dat je goed genoeg bent labyad
en wat constanter presteren
Vind ik leuk
zaterdag 14 april 2018 om 13:57
Gaat de ene onruststoker weg komt de andere binnen.
Vind ik leuk
Ibo +219
zaterdag 14 april 2018 om 13:59
Ocharme, die schapen...
Vind ik leuk
Barry Engels +32314
zaterdag 14 april 2018 om 18:57
Precies..... niemand die het er verder over heeft.....

Maar die dieren hebben ook gevoelens.....

...... voor Erdogan!
Vind ik leuk
mcmodd +27000
zaterdag 14 april 2018 om 14:02
Als ik hem was zou ik niet naar Ajax gaan. Misschien wel willen, maar de kans dat je wordt uitgefloten of gescholden wordt groter of kleiner naarmate je prestaties minder of meer worden. Een dipje van een paar weken is al riskant. Weliswaar zijn er meer clubs waar je dit risico loopt, maar laten we hopen dat er altijd nog voldoende clubs van hoog niveau zijn waar deze begaafde speler terecht kan. Van mij mag hij ook gewoon blijven, bij FC Utrecht zijn we altijd hartstikke blij met hem geweest.
Vind ik leuk
Barry Engels +32314
zaterdag 14 april 2018 om 18:57
Ach.... ze juichen die minkukel van een Veltman inmiddels alweer jaren toe dus Labbekak hoeft zich geen zorgen te maken!
Vind ik leuk
ajax1973 +2376
zaterdag 14 april 2018 om 14:02
lekker weg laten heeft geen meerwaarde
Vind ik leuk
Barry Engels +32314
zaterdag 14 april 2018 om 18:58
Ik gun jullie deze speler.... van harte! ;-))
Vind ik leuk
J. Staatsen +7068
zaterdag 14 april 2018 om 14:03
Als iedereen dat zegt ....
Vind ik leuk
Cookee +12692
zaterdag 14 april 2018 om 14:05
Als Ajax hem nou niet wil? En Feijenoord wel?
Vind ik leuk
DrDeef +2351
zaterdag 14 april 2018 om 14:07
Waarom zou ie naar Ajax gaan, waarom zouden die m willen? Is minder dan t materiaal wat ze nu hebben. Zou toch niet zijn om de hese badmuts te pleasen? Die haalt al te weinig uit t huidige, betere, materiaal. Volstrekt overbodig voor Ajax. Ook Feyenoord en PSV kunnen hem niet gebruiken.
Vind ik leuk
tikkietoe +6116
zaterdag 14 april 2018 om 14:33
Nee, in de ArenA word je niet uitgefloten, maar je plan naar Ajax te komen word volgens de poll gewoonweg afgeschoten.
Utrecht en jij verdienen een transfer volgend seizoen, maar nu nog even je best voor de club doen.
Vind ik leuk
tremere +727
zaterdag 14 april 2018 om 15:14
In de Arena fluiten ze je niet uit, er wordt hoogstens een pop opgehangen.
Vind ik leuk
Martinnat +992
zaterdag 14 april 2018 om 15:36
Laby, jii snap het nog niet helemaal , maar je zegt het wel goed , in de Arena worden hoofdzakelijk eigen spelers uitgefloten , dus als je daar wil spelen omdat je tot nu toe daar nog niet uitgefloten ben , dan snap je het niet helemaal. Maar veel geluk mocht het ooit zover komen
Vind ik leuk
zaterdag 14 april 2018 om 16:05
hahahaha
Vind ik leuk
yuuup +10835
zaterdag 14 april 2018 om 16:33
Iedereen weet dat het natuurlijk
geitenneuker moet zijn.
Vind ik leuk
RtdDub +13355
zaterdag 14 april 2018 om 18:14
Handige uitspraken zo een dag voor Feyenoord - Utrecht....
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws