Advocaat hint naar maatregelen voor trappende Kramer: 'Dan weten we wat we doen'

    Advocaat hint naar maatregelen voor trappende Kramer: 'Dan weten we wat we doen'

    zaterdag 14 april 2018 om 22:18

    Dick Advocaat heeft geen goed woord over voor de actie van Michiel Kramer, maar benadrukt ook dat Alexander Büttner iets fout deed. De linksback van Vitesse deed in de ogen van de Sparta-trainer ook iets wat niet door de beugel kon. 

    Kramer maakte een trappende beweging richting het gezicht van Büttner, maar even daarvoor deelde de Vitesse-speler een forse beuk uit aan de spits. "Ik zag twee dingen. Ik zag wat de speler van Vitesse deed en wat Kramer deed. Of heb je dat niet gezien?", zegt Advocaat tegen FOX Sports. 

    "Het was natuurlijk niet goed wat Kramer deed, maar wat Büttner deed was ook niet goed. Wat ik tegen Kramer zei? Niets, dat komt morgen. Het heeft geen zin om erover te discussiëren met jou. Ik bespreek het morgen met hem en het bestuur. Dan weten we wat we gaan doen."

    Vitesse was zaterdagavond maar liefst met 7-0 (!) te sterk voor Sparta. Advocaat: "Het doet veel met me, net als de spelersgroep. Ik ben er uiteindelijk verantwoordelijk voor. Het zat allemaal een beetje tegen. We waren duidelijk de mindere partij. We gaven de goals te makkelijk weg, rode kaart, dan maken we het onszelf heel moeilijk. Maar Vitesse was op alle fronten beter."

    Poll

    Moet Kramer gestraft worden?

    (961 stemmen)

    Plaats een reactie

    Florian87 +10558
    zaterdag 14 april 2018 om 22:19
    Hufter , ik heb er geen andere woorden voor!
    Vind ik leuk
    Mass +4984
    zondag 15 april 2018 om 11:13
    Idd....Dan is er nog maar 1 club die hem wil na feyenoord..en dan doet ie dit. Lang niet zoiets meer gezien op de nederlandse velden. Ik verwacht dat het met hem ook nooit meer goed komt eerlijk gezegd, die vent spoort gewoon niet...
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +18908
    zaterdag 14 april 2018 om 22:20
    Vieze actie zeg!
    Vind ik leuk
    Florian87 +10558
    zaterdag 14 april 2018 om 22:21
    Dat zeg je nog netjes!
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +18908
    zaterdag 14 april 2018 om 22:29
    Begon ‘ie net lekker z’n draai te vinden icm Mühren. Jammer voor Sparta..
    Vind ik leuk
    Florian87 +10558
    zaterdag 14 april 2018 om 22:32
    Dat is nog het ergste, Sparta strijd tegen degradatie en dan zo je werkgever benadelen omdat ie weer eens kortsluiting in zijn bovenkamer heeft!
    Vind ik leuk
    JustH +14907
    zaterdag 14 april 2018 om 22:41
    20%in de pol zegt niet straffen?
    Vind ik leuk
    Carl +3965
    zaterdag 14 april 2018 om 22:20
    VP, kom op zeg. Wat een poll. Of is dit een manier om trollen te identificeren?

    Vind ik leuk
    BassieN +11234
    zaterdag 14 april 2018 om 22:21
    Je weet wat je in huis haalt!
    Vind ik leuk
    The Iceman +7747
    zaterdag 14 april 2018 om 22:35
    Wat een kneus, als t ff tegenzit mis je nu de play-offs
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29432
    zaterdag 14 april 2018 om 22:35
    Dwaas.
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6817
    zondag 15 april 2018 om 02:04
    Goed dat Feyenoord hem geloosd heeft!
    Vind ik leuk
    nulzeven2 +557
    zaterdag 14 april 2018 om 22:42
    Een seconde later had ik het veel erger gevonden.
    Hij kreeg een beste beuk en dan ga je automatisch reageren.
    Zo snel kun je niet nadenken, is puur een automatisme, maar neemt niet weg dat dit donkerrood was...
    Vind ik leuk
    Sazzz +11337
    zondag 15 april 2018 om 09:04
    Dus omdat je een beuk krijgt schop je automatisch iemand in het gezicht? Hij is toch geen trekpop ofzo?
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11019
    zaterdag 14 april 2018 om 23:34
    Had advocaat nog wel hoog zitten, maar als jij zo'n overtreding goed keurt dan spoor je zelf ook niet. Daarbij benadeeld kramer zijn team ook nog eens, maar daar denkt domme dicky anders over.
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 april 2018 om 23:46
    Hoe kom je er bij dat Dick hem verdedigt, hij zei alleen dat de overtreding van Bütner rood had moeten zijn en dat klopt, want een elleboog is rood en geen geel Blom
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11019
    zondag 15 april 2018 om 06:38
    Dat was geen ellenboog want dan had de scheidsrechter die er bovenop stond wel rood gegeven. Maar als je de reactie hoort van Dicky die niet zijn eigen speler die met deze schofterige overtreding zijn eigen team benadeeld maar Büttner beschuldigd, dan spoor je gewoon niet. Dat vind ik van iedereen die dit hier goed probeert te praten.
    Vind ik leuk
    Blueman +890
    zaterdag 14 april 2018 om 23:52
    Michiel Kramer is echt knettergek. Een ander woord kan ik niet bedenken voor die gast. Alle krediet wat hij net een heel klein beetje weer had opgebouwd is in een keer weer weg.
    Vind ik leuk
    hassel +705
    zaterdag 14 april 2018 om 23:57
    "Maar Vitesse was op alle fronten beter." Ja duh, als je met 7-0 om de oren krijgt.
    Vind ik leuk
    broedkip +1542
    zondag 15 april 2018 om 01:54
    Met Blom als scheidsrechter proberen spelers alles uit. Met deze clown als scheidss gebeuren de gekste dingen vanaf nu, elke week zal er iets zijn Dat dit bestraft wordt is overigens 100% terecht.
    Vind ik leuk
    deltiaan +1162
    zondag 15 april 2018 om 02:30
    advocaat moet niet lullen hij wilde die wilde die waardeloze zak erbij hebben3
    Vind ik leuk
    Haka Zieyech +1513
    zondag 15 april 2018 om 03:31
    Kan iemand mij uitleggen wat Butner hier verkeerd doet.
    Kramer is de mafklapper in het NL voetbal. Draadje los en het IQ van rond de 60.
    Tijd voor Kramer om het voetbal vaarwel te zeggen en om contributie te betalen aan de free fight bond
    Vind ik leuk
    Nick Kools +12710
    zondag 15 april 2018 om 07:37
    Die Kramer heeft niet 1 maar 2 klappen van de molenwiek gekregen :)
    Vind ik leuk
    Caniggia +850
    zondag 15 april 2018 om 08:58
    Ontslaan die malloot ,nu kun je hem kwijt zonder je nog meer te moeten ergeren aan die vent.
    Anders loopt hij nog weken op de club rond,en moet je hem nog betalen ook voor deze laatste weken.
    Vind ik leuk
    Sazzz +11337
    zondag 15 april 2018 om 09:15