Advocaat hint naar maatregelen voor trappende Kramer: 'Dan weten we wat we doen'

Advocaat hint naar maatregelen voor trappende Kramer: 'Dan weten we wat we doen'

zaterdag 14 april 2018 om 22:18

Dick Advocaat heeft geen goed woord over voor de actie van Michiel Kramer, maar benadrukt ook dat Alexander Büttner iets fout deed. De linksback van Vitesse deed in de ogen van de Sparta-trainer ook iets wat niet door de beugel kon. 

Kramer maakte een trappende beweging richting het gezicht van Büttner, maar even daarvoor deelde de Vitesse-speler een forse beuk uit aan de spits. "Ik zag twee dingen. Ik zag wat de speler van Vitesse deed en wat Kramer deed. Of heb je dat niet gezien?", zegt Advocaat tegen FOX Sports. 

"Het was natuurlijk niet goed wat Kramer deed, maar wat Büttner deed was ook niet goed. Wat ik tegen Kramer zei? Niets, dat komt morgen. Het heeft geen zin om erover te discussiëren met jou. Ik bespreek het morgen met hem en het bestuur. Dan weten we wat we gaan doen."

Vitesse was zaterdagavond maar liefst met 7-0 (!) te sterk voor Sparta. Advocaat: "Het doet veel met me, net als de spelersgroep. Ik ben er uiteindelijk verantwoordelijk voor. Het zat allemaal een beetje tegen. We waren duidelijk de mindere partij. We gaven de goals te makkelijk weg, rode kaart, dan maken we het onszelf heel moeilijk. Maar Vitesse was op alle fronten beter."

Poll

Moet Kramer gestraft worden?

(961 stemmen)

Plaats een reactie

zaterdag 14 april 2018 om 22:19
Hufter , ik heb er geen andere woorden voor!
Vind ik leuk
Mass +3450
zondag 15 april 2018 om 11:13
Idd....Dan is er nog maar 1 club die hem wil na feyenoord..en dan doet ie dit. Lang niet zoiets meer gezien op de nederlandse velden. Ik verwacht dat het met hem ook nooit meer goed komt eerlijk gezegd, die vent spoort gewoon niet...
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +15519
zaterdag 14 april 2018 om 22:20
Vieze actie zeg!
Vind ik leuk
zaterdag 14 april 2018 om 22:21
Dat zeg je nog netjes!
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +15519
zaterdag 14 april 2018 om 22:29
Begon ‘ie net lekker z’n draai te vinden icm Mühren. Jammer voor Sparta..
Vind ik leuk
zaterdag 14 april 2018 om 22:32
Dat is nog het ergste, Sparta strijd tegen degradatie en dan zo je werkgever benadelen omdat ie weer eens kortsluiting in zijn bovenkamer heeft!
Vind ik leuk
JustH +7611
zaterdag 14 april 2018 om 22:41
20%in de pol zegt niet straffen?
Vind ik leuk
zaterdag 14 april 2018 om 22:41
Ik vind kramer ballen hebben. Menig voetbal clown zal gaan liggen janken alsof hij geamputeerd is zonder verdoving. Gelijk op zijn bek houwen. Moet vaker gebeuren dan houden ze misschien hun pootjes thuis.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 14 april 2018 om 22:41]
Vind ik leuk
Vak-DD +10238
zaterdag 14 april 2018 om 23:33
Moeten ze bij jou ook eens doen, kijken of je er dan nog zo over denkt.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 00:02
Goed onderbouwd.. en dat durven ze niet bij mij. ;-)
Vind ik leuk
PWRJC +153
zondag 15 april 2018 om 07:41
Keyboard hooligan.....
Vind ik leuk
Cster +66
zondag 15 april 2018 om 01:10
Ja want jij doet niets als je een elleboog in je smoel krijgt...
Vind ik leuk
Vak-DD +10238
zondag 15 april 2018 om 06:34
Die ellenboog viel wel mee, maar als jij dan het normaal vind om met twee voeten de noppen in het gezicht van een tegenstander te planten spoor je niet.
Vind ik leuk
Cster +66
zondag 15 april 2018 om 14:41
Ik praat het zeker niet goed, alleen prijs ik het dat hij niet als een jankerd op de grond gaat liggen.
Vind ik leuk
Carl +3021
zaterdag 14 april 2018 om 22:20
VP, kom op zeg. Wat een poll. Of is dit een manier om trollen te identificeren?

Vind ik leuk
BassieN +10953
zaterdag 14 april 2018 om 22:21
Je weet wat je in huis haalt!
Vind ik leuk
zaterdag 14 april 2018 om 22:31
Toch weer een correcte reactie van Dick.
Kramer maakt een fout, maar is nu niet plots een crimineel.
Groothartig naar Buttner toe stappen met een doos kroketten en je excuses aanbieden, met een bos bloemen en mosterd voor zijn vrouw.
Vind ik leuk
zaterdag 14 april 2018 om 22:35
Wat een kneus, als t ff tegenzit mis je nu de play-offs
Vind ik leuk
Teo Smith +18198
zaterdag 14 april 2018 om 22:35
Dwaas.
Vind ik leuk
Doe dan! +4935
zondag 15 april 2018 om 02:04
Goed dat Feyenoord hem geloosd heeft!
Vind ik leuk
zaterdag 14 april 2018 om 22:42
Een seconde later had ik het veel erger gevonden.
Hij kreeg een beste beuk en dan ga je automatisch reageren.
Zo snel kun je niet nadenken, is puur een automatisme, maar neemt niet weg dat dit donkerrood was...
Vind ik leuk
Sazzz +10460
zondag 15 april 2018 om 09:04
Dus omdat je een beuk krijgt schop je automatisch iemand in het gezicht? Hij is toch geen trekpop ofzo?
Vind ik leuk
Vak-DD +10238
zaterdag 14 april 2018 om 23:34
Had advocaat nog wel hoog zitten, maar als jij zo'n overtreding goed keurt dan spoor je zelf ook niet. Daarbij benadeeld kramer zijn team ook nog eens, maar daar denkt domme dicky anders over.
Vind ik leuk
zaterdag 14 april 2018 om 23:46
Hoe kom je er bij dat Dick hem verdedigt, hij zei alleen dat de overtreding van Bütner rood had moeten zijn en dat klopt, want een elleboog is rood en geen geel Blom
Vind ik leuk
Vak-DD +10238
zondag 15 april 2018 om 06:38
Dat was geen ellenboog want dan had de scheidsrechter die er bovenop stond wel rood gegeven. Maar als je de reactie hoort van Dicky die niet zijn eigen speler die met deze schofterige overtreding zijn eigen team benadeeld maar Büttner beschuldigd, dan spoor je gewoon niet. Dat vind ik van iedereen die dit hier goed probeert te praten.
Vind ik leuk
Dicky +13570
zaterdag 14 april 2018 om 23:45
Slap van mijn naamgenoot. De naam Dicky onwaardig.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 12:00
helemaal mee eens
Vind ik leuk
Blueman +764
zaterdag 14 april 2018 om 23:52
Michiel Kramer is echt knettergek. Een ander woord kan ik niet bedenken voor die gast. Alle krediet wat hij net een heel klein beetje weer had opgebouwd is in een keer weer weg.
Vind ik leuk
hassel +233
zaterdag 14 april 2018 om 23:57
"Maar Vitesse was op alle fronten beter." Ja duh, als je met 7-0 om de oren krijgt.
Vind ik leuk
broedkip +1139
zondag 15 april 2018 om 01:54
Met Blom als scheidsrechter proberen spelers alles uit. Met deze clown als scheidss gebeuren de gekste dingen vanaf nu, elke week zal er iets zijn Dat dit bestraft wordt is overigens 100% terecht.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 02:30
advocaat moet niet lullen hij wilde die wilde die waardeloze zak erbij hebben3
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 03:31
Kan iemand mij uitleggen wat Butner hier verkeerd doet.
Kramer is de mafklapper in het NL voetbal. Draadje los en het IQ van rond de 60.
Tijd voor Kramer om het voetbal vaarwel te zeggen en om contributie te betalen aan de free fight bond
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 07:33
10 wedstrijden die vieze schoft
Vind ik leuk
Nick Kools +12581
zondag 15 april 2018 om 07:37
Die Kramer heeft niet 1 maar 2 klappen van de molenwiek gekregen :)
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 08:58
Ontslaan die malloot ,nu kun je hem kwijt zonder je nog meer te moeten ergeren aan die vent.
Anders loopt hij nog weken op de club rond,en moet je hem nog betalen ook voor deze laatste weken.
Vind ik leuk
Sazzz +10460
zondag 15 april 2018 om 09:15