Kramer-slachtoffer: 'Laten we het erop houden dat hij het niet expres deed'

    Kramer-slachtoffer: 'Laten we het erop houden dat hij het niet expres deed'

    Gepubliceerd: zaterdag 14 april 2018 om 22:20za 14-04-2018 om 22:20

    Alexander Büttner hield een klein wondje op zijn hoofd over aan het duel met Sparta (7-0). De linksback van Vitesse was voor rust het slachtoffer van een bizarre actie van Michiel Kramer.

    "Het is gebeurd in dat duel, ja. Voor de rest kan ik er weinig over zeggen. Ik heb niet echt meegekregen wat er is gebeurd. Maar ik voelde wat op mijn hoofd", zegt Büttner tegen FOX Sports, waarna hij de beelden te zien krijgt. "Ik wil er niet veel over kwijt. Ik denk dat het voetbal is. Ik weet niet of hij het bewust doet of niet. Soms weet je dat duels er hard aan toe gaan."

    "Ik ben nu niet iemand die iets tegen Kramer gaat zeggen. Voor mij is het afgesloten", vervolgt Büttner. "Laten we het erop houden dat hij het niet expres deed."

    Zelf kwam Büttner in eerste instantie fors in op Kramer. "Over die gele kaart was ik best wel verbaasd. Maar omdat het allemaal zo snel ging dacht ik: het zal wel. Maar in dat duel ga ik volledig voor de bal. Ik probeer niet Kramer te raken."

    Plaats een reactie

    Tim +4812
    zaterdag 14 april 2018 om 22:27
    Michiel heeft ontdekt dat bij Sparta de broodjes kroket niet te versmaden zijn dus zit liever op de tribune met zo'n bruine warme rakker in een kadetje.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +22155
    zaterdag 14 april 2018 om 22:28
    Oke
    Vind ik leuk
    PredatorA +6558
    zaterdag 14 april 2018 om 23:41
    “Ik wil er niet veel over kwijt. Ik denk dat het voetbal is.“

    Deze actie van Kramer had niets met voetbal te maken...
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 april 2018 om 22:28
    Hoe speelde Buttner eigenlijk? 14 kilo afgevallen las ik, die kan dus dubbel zo snel nu?
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +20000
    zaterdag 14 april 2018 om 22:30
    Minstens :)
    Vind ik leuk
    Carl +4057
    zaterdag 14 april 2018 om 22:28
    Kom op zeg Buttner, je mag best eerlijk zijn. Niet express? Ik zou die beelden dan nog maar eens goed bekijken als ik jou was. Respect voor je tegenstander moet wel van 2 kanten komen. Als je net tegen je hoofd bent geschopt mag je daar best wat van zeggen.
    Vind ik leuk
    Maan88 +4537
    zaterdag 14 april 2018 om 23:52
    Dat doet ie denk ik omdat hij weet dat dit een reactie was (mag ook niet) op zijn elleboog. Want die mocht er ook wezen hoor pfff dat was ook donkerrood. Zou mooi zijn als De KNVB de regels zou veranderen dat op video beelden iemand geschorst kan worden of het nu gezien/beoordeeld is ofniet.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10272
    zondag 15 april 2018 om 07:00
    Heel netjes van Buttner, Kramer krijgt zijn verdiende straf toch wel en zo doe je dat als je een beetje karakter hebt, niet nog erger maken dus. Kramer trapte niet keihard maar tilde express zijn been niet op vandaar dat kleine wondje, maar terecht rood uiteraard.
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +9368
    zaterdag 14 april 2018 om 22:28
    je bent jezelf niet als je trek hebt..eat a kroketje
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 14 april 2018 om 22:29]
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22678
    zaterdag 14 april 2018 om 22:32
    Je zag duidelijk dat ie het met opzet deed. Lekker straffen die handel!
    Vind ik leuk
    Caniggia +945
    zondag 15 april 2018 om 08:51
    Zo is het.
    Vind ik leuk
    Carl +4057
    zaterdag 14 april 2018 om 22:34
    Ben ik de enige die opeens zo'n trek heeft in een kroket door al die reacties over Kramer?
    Vind ik leuk
    Voebtal +7614
    zondag 15 april 2018 om 04:15
    Geen grap.
    Vind ik leuk
    Carl +4057
    zondag 15 april 2018 om 05:12
    Inderdaad, zo bedoel ik het ook.
    Vind ik leuk
    nulzeven2 +550
    zaterdag 14 april 2018 om 22:35
    Een seconde later had ik het veel erger gevonden.
    Hij kreeg een beste beuk en dan ga je automatisch reageren.
    Zo snel kun je niet nadenken, is puur een automatisme, maar neemt niet weg dat dit donkerrood was...
    Vind ik leuk
    Voebtal +7614
    zondag 15 april 2018 om 04:15
    Kramer en denken in één zin.
    Vind ik leuk
    Roodbergen +9303
    zaterdag 14 april 2018 om 22:41
    Tja, als je dit doet, dan pak je ook Bűttner :)
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 april 2018 om 22:50
    Butnerr kwam ook niet echt zacht het duel in, gewoon verder een wedstrijd schorsen en niet zo janken, en die opmerkingen van kroketten pfffff wat orgineel zeg
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 14 april 2018 om 22:51]
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11613
    zaterdag 14 april 2018 om 23:16
    Als jij met twee voeten tegelijk op het hoofd van de tegenstander schopt verdien je minstens tien wedstrijden schorsing ! Die kramer spoort al jaren niet en jij volgens mij ook niet !
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 april 2018 om 23:21
    man niet zo aanstellen was zo erg niet
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11613
    zaterdag 14 april 2018 om 23:27
    Morgen even langs de pearl zou ik zeggen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 april 2018 om 23:29
    ja moet je doen man, krijg je tweede bril gratis
    wel nog gefeliciteerd met de overwinning
    Vind ik leuk
    Caniggia +945
    zondag 15 april 2018 om 08:55
    Tuurlijk Marco,Buttner kwam inderdaad hard in ,maar op deze manier komt Kramer altijd in dus zou hij moeten weten dat dit zo voelt.Kramer zet zijn voeten expres achteruit op het hoofd van Buttner en doet dat voor de zekerheid nog eens.En dat vind jij een normale reactie?
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11613
    zaterdag 14 april 2018 om 23:16
    Die kramer spoort gewoon niet, tien wedstrijden schorsen die gek !
    Vind ik leuk
    Verratti +2142
    zaterdag 14 april 2018 om 23:38
    Büttner houdt ook van stevig voetbal en is zeker geen matennaaier.

    Kramer zal geen ook geen na-competitie spelen. Wat een gek.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 14 april 2018 om 23:44]
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 01:41
    Twente is echt slecht mensen,maar sparta sjonge jonge jonge dit kan toch niet dramatisch!!!!
    Vind ik leuk
    broedkip +1793
    zondag 15 april 2018 om 01:51
    Met Blom als scheidsrechter krijg je dit soort dingen. Spelers proberen bij deze clown alles uit.
    Vind ik leuk
    Haka Zieyech +1463
    zondag 15 april 2018 om 03:15
    Duidelijk dat Kramer hem expres probeert te raken. Als je dat namelijk niet wil hou je je been omhoog.
    Men weet 90 minuten lang waar de spelers van de tegenstander zich bevinden....dus ook als je zo dicht bij elkaar bent. Enge vent...Kramer
    [Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 03:16]
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws