'Ik zei nog: als je die penalty mist, kunnen we nog Europees voetbal halen'

'Ik zei nog: als je die penalty mist, kunnen we nog Europees voetbal halen'

zaterdag 14 april 2018 om 23:10

Bram van Polen juicht de komst van Mike van Duinen naar PEC Zwolle toe. De topschutter van Excelsior staat in de belangstelling van de nummer zeven van de Eredivisie.

"Ik denk dat hij hier past", zegt Van Polen tegen FOX Sports. De verdediger van PEC nam het zaterdagavond op tegen Van Duinen, die een strafschop benutte. "Ik zei nog: als je nou die penalty mist, dan kunnen we misschien Europees voetbal halen. Helaas trapte hij er niet in. Ik vind het een bedrijvige spits. Hij maakt doelpunten en is aan het sleuren. Maar wij hebben met Parzyszek ook een prima spits."

Van Polen geeft toe dat hij Van Duinen uit zijn concentratie wilde halen. "Hij moest een beetje de concentratie houden voor de penalty. Het was een beetje een spelletje om hem uit zijn concentratie te halen, maar helaas hielp het niet."

"Ik weet niet of het een penalty was. Ik kon het niet heel goed zien. Hij (Levi Garcia, red.) gaat al liggen voordat Ehizibue hem raakt. Ik vind het geen penalty. Hij kan 'm geven, maar ik denk dat hij vaker niet wordt gegeven dan wel."

Plaats een reactie

riGGY-AFCA +15446
zaterdag 14 april 2018 om 23:11
Toffe gast die Bram!
Vind ik leuk
zaterdag 14 april 2018 om 23:13
Absoluut geen pingel! Kijk vd brom, zo kan je ook reageren ;-)
Vind ik leuk
zaterdag 14 april 2018 om 23:28
Was helemaal 0% penalty.
Vind ik leuk
Tossa +1254
zaterdag 14 april 2018 om 23:22
Kom maar, dan kan Ondaan wel verhuurd worden.
Vind ik leuk
Pvm9 +365
zaterdag 14 april 2018 om 23:22
Wat een slappe hap van pec de tweede helft.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 14 april 2018 om 23:22]
Vind ik leuk
Maan88 +1729
zaterdag 14 april 2018 om 23:46
Belachelijke penalty. Maar hij telt wel. Soms heb je ze mee en soms heb je ze tegen.
Vind ik leuk
Gustavo +1287
zondag 15 april 2018 om 00:15
PEC moet zich wel gaan vermannen. Die zijn de hele eerste seizoenshelft even naar de vaantjes aan het helpen. Leuk en amicaal clubje maar zo kom je nooit verder dan een beetje meehobbelen in de Eredivisie.
Vind ik leuk
Setovitch +1322
zondag 15 april 2018 om 10:17
Bram is zo een lieve vent dat hij hem ook huizehoog over schiet als ajax daardoor kampioen zou worden... ?
[Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 10:18]
Vind ik leuk
Kijkmaar +1577
zondag 15 april 2018 om 10:32
Poging tot competitievervalsing!! Voor het leven schorsen die Bram!! :p
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 16:08
Zeg het niet snel, maar allemachtig wat een kut scheids!!!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Ik zei nog: als je die penalty mist, kunnen we nog Europees voetbal halen'