Kampioensschaal arriveert in Eindhoven: Ik doe nooit aan voorspellingen

Kampioensschaal arriveert in Eindhoven: "Ik doe nooit aan voorspellingen"

zondag 15 april 2018 om 16:08

Een déjà vu- moment voor: KNVB-directeur Eric Gudde. Afgelopen seizoen stond de Zuid-Hollander nog als Feyenoord-directeur met de kampioensschaal in handen, zondagmiddag reist hij met de schaal naar Eindhoven om de prijs eventueel uit te reiken aan PSV.

"Ja, die herinneringen zijn nog heel vers. 7 mei, toen het fout ging, en 14 mei, toen het goed ging, zitten nog haarfijn in mijn geheugen. Dus ik weet wat het voor iedereen betekent", vertelt Gudde aan FOX Sports. De directeur weet precies hoe de Eindhovenaren de kampioensmiddag beleven. "Iedereen bij PSV staat op met een gevoel van: vandaag moet het gebeuren. Niet te vergelijken met een normale competitiedag. De spanning zal per seconde alleen maar toenemen, denk ik."

Gudde spreekt van een 'fantastische dag' voor de Eredivisie. "Een fantastische apotheose van deze competitie. Of het vandaag gaat gebeuren? Ik doe nooit aan voorspellingen, maar hopelijk gaan we een hele mooie wedstrijd zien."

Lees meer over:EredivisiePSV

Poll

Wat wordt PSV - Ajax?

(2896 stemmen)

Plaats een reactie

zondag 15 april 2018 om 16:12
Kom op PSV!!! Make us proud!
Vind ik leuk
jaja_PSV +32021
zondag 15 april 2018 om 16:15
In het stadion, sfeertje gaat de goeie kant op.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 16:13
Come on Brabantse broeders!!!
Vind ik leuk
SimonSays +2071
zondag 15 april 2018 om 16:13
Ik wil iedereen een prettige wedstrijd toewensen. Hopelijk wordt het een attractieve en sportieve strijd.

Come on PSV!
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 16:15
Eric Gudde kan hem straks weer meenemen. En PSV'ers kunnen Dommelsch zuipen.
Vind ik leuk
Bizzy +13516
zondag 15 april 2018 om 16:18
Je bedoelt die lege koffer waar de schaal in gezeten heeft. En ja daarna kunnen zuipen.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 16:25
Ik ga je alsnog feliciteren. Zo ben ik dan ook weer. Wens je een mooie pot voetbal.
Vind ik leuk
Bizzy +13516
zondag 15 april 2018 om 16:39
Evt gefeliciteren na de match. Jij ook veel kijk plz.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 16:24
Whahahahaha leuk. Hoop alleen dat je geen gelijk hebt.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 16:25
Ik hoop dat ik gelijk heb als Ajacied .
Vind ik leuk
PoepWagen +1127
zondag 15 april 2018 om 16:38
Dommelsch, bah!
Vind ik leuk
Foebele +43908
zondag 15 april 2018 om 16:19
0-5, appeltje eitje!
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 16:26
Whahahahaha. Mooi die zelfverzekerdheid.
Vind ik leuk
Foebele +43908
zondag 15 april 2018 om 16:35
Jullie kunnen er toch helemaal niks van man, dit wordt een makkie!
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 17:33
Tot nu toe heb je helemaal gelijk!
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 18:40
Foebele, al gaan slapen??.
Whahahahhaahha succes met de strijd om plek 2.
Vind ik leuk
yuuup +7704
zondag 15 april 2018 om 16:35
Meer gekkigheid.
Vind ik leuk
Psv1989 +793
zondag 15 april 2018 om 16:19
Succes iedereen !!!
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 16:28
Mooi voor Ajax dat ze na vier jaar toch een kampioenswedstrijd mogen spelen.
Vind ik leuk
Teo Smith +18198
zondag 15 april 2018 om 16:28
Nou succes mennekes.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 16:31
Ik zou bijna menselijk worden van de massaal toestromende bezoekersaantallen in Eindhoven, en de supporters vandaag de schaal en het mooie feest gunnen. Maar toch maar even niet, stel het een week of twee weken uit........NIET TEGEN AJAX AUB! haha. Het word een zinderende 2-3 waarbij PSV eerst op 2-1 komt. En dan de stad heel houden aub.......
[Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 16:32]
Vind ik leuk
Stranger +3254
zondag 15 april 2018 om 21:45
Psv supporters proficiat!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Kampioensschaal arriveert in Eindhoven: "Ik doe nooit aan voorspellingen"