Kampioensschaal arriveert in Eindhoven: Ik doe nooit aan voorspellingen

    Kampioensschaal arriveert in Eindhoven: "Ik doe nooit aan voorspellingen"

    zondag 15 april 2018 om 16:08

    Een déjà vu- moment voor: KNVB-directeur Eric Gudde. Afgelopen seizoen stond de Zuid-Hollander nog als Feyenoord-directeur met de kampioensschaal in handen, zondagmiddag reist hij met de schaal naar Eindhoven om de prijs eventueel uit te reiken aan PSV.

    "Ja, die herinneringen zijn nog heel vers. 7 mei, toen het fout ging, en 14 mei, toen het goed ging, zitten nog haarfijn in mijn geheugen. Dus ik weet wat het voor iedereen betekent", vertelt Gudde aan FOX Sports. De directeur weet precies hoe de Eindhovenaren de kampioensmiddag beleven. "Iedereen bij PSV staat op met een gevoel van: vandaag moet het gebeuren. Niet te vergelijken met een normale competitiedag. De spanning zal per seconde alleen maar toenemen, denk ik."

    Gudde spreekt van een 'fantastische dag' voor de Eredivisie. "Een fantastische apotheose van deze competitie. Of het vandaag gaat gebeuren? Ik doe nooit aan voorspellingen, maar hopelijk gaan we een hele mooie wedstrijd zien."

    Lees meer over:EredivisiePSV

    Poll

    Wat wordt PSV - Ajax?

    (2902 stemmen)

    Plaats een reactie

    zondag 15 april 2018 om 16:12
    Kom op PSV!!! Make us proud!
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +42728
    zondag 15 april 2018 om 16:15
    In het stadion, sfeertje gaat de goeie kant op.
    Vind ik leuk
    013Tilburg +315
    zondag 15 april 2018 om 16:13
    Come on Brabantse broeders!!!
    Vind ik leuk
    SimonSays +5853
    zondag 15 april 2018 om 16:13
    Ik wil iedereen een prettige wedstrijd toewensen. Hopelijk wordt het een attractieve en sportieve strijd.

    Come on PSV!
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 16:15
    Eric Gudde kan hem straks weer meenemen. En PSV'ers kunnen Dommelsch zuipen.
    Vind ik leuk
    Bizzy +20039
    zondag 15 april 2018 om 16:18
    Je bedoelt die lege koffer waar de schaal in gezeten heeft. En ja daarna kunnen zuipen.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 16:25
    Ik ga je alsnog feliciteren. Zo ben ik dan ook weer. Wens je een mooie pot voetbal.
    Vind ik leuk
    Bizzy +20039
    zondag 15 april 2018 om 16:39
    Evt gefeliciteren na de match. Jij ook veel kijk plz.
    Vind ik leuk
    PinPelado +1262
    zondag 15 april 2018 om 16:24
    Whahahahaha leuk. Hoop alleen dat je geen gelijk hebt.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 16:25
    Ik hoop dat ik gelijk heb als Ajacied .
    Vind ik leuk
    PoepWagen +1661
    zondag 15 april 2018 om 16:38
    Dommelsch, bah!
    Vind ik leuk
    Foebele +53988
    zondag 15 april 2018 om 16:19
    0-5, appeltje eitje!
    Vind ik leuk
    PinPelado +1262
    zondag 15 april 2018 om 16:26
    Whahahahaha. Mooi die zelfverzekerdheid.
    Vind ik leuk
    Foebele +53988
    zondag 15 april 2018 om 16:35
    Jullie kunnen er toch helemaal niks van man, dit wordt een makkie!
    Vind ik leuk
    PinPelado +1262
    zondag 15 april 2018 om 17:33
    Tot nu toe heb je helemaal gelijk!
    Vind ik leuk
    PinPelado +1262
    zondag 15 april 2018 om 18:40
    Foebele, al gaan slapen??.
    Whahahahhaahha succes met de strijd om plek 2.
    Vind ik leuk
    yuuup +9332
    zondag 15 april 2018 om 16:35
    Meer gekkigheid.
    Vind ik leuk
    Psv1989 +1795
    zondag 15 april 2018 om 16:19
    Succes iedereen !!!
    Vind ik leuk
    Shelbourne +3984
    zondag 15 april 2018 om 16:28
    Mooi voor Ajax dat ze na vier jaar toch een kampioenswedstrijd mogen spelen.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29551
    zondag 15 april 2018 om 16:28
    Nou succes mennekes.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7739
    zondag 15 april 2018 om 16:31
    Ik zou bijna menselijk worden van de massaal toestromende bezoekersaantallen in Eindhoven, en de supporters vandaag de schaal en het mooie feest gunnen. Maar toch maar even niet, stel het een week of twee weken uit........NIET TEGEN AJAX AUB! haha. Het word een zinderende 2-3 waarbij PSV eerst op 2-1 komt. En dan de stad heel houden aub.......
    [Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 16:32]
    Vind ik leuk
    Stranger +4579
    zondag 15 april 2018 om 21:45
    Psv supporters proficiat!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Kampioensschaal arriveert in Eindhoven: "Ik doe nooit aan voorspellingen"