Troost voorspelt PSV-titel: 'Universele goddelijke bron en onzichtbare energie'
    Troost (rechts) met toenmalig Anderlecht-trainer John van den Brom

    Troost voorspelt PSV-titel: 'Universele goddelijke bron en onzichtbare energie'

    PSV gaat de kampioenswedstrijd tegen Ajax naar zich toetrekken, verwacht John Troost. De mental coach uit Nijmegen én PSV-supporter denkt dat de 'universele goddelijke bron' zondagmiddag aan de zijde van PSV zal zijn.

    Troost heeft twee scenario's in zijn hoofd zitten voor de kampioenswedstrijd. "PSV wordt kampioen, dat is mijn waarneming op basis van die krachten. Of ze worden in de laatste minuten net kampioen. Of het wordt gewoon 3-0, met ook in de laatste minuten nog een goal", laat hij exclusief weten aan VoetbalPrimeur. Wie de winnende goal maakt, kan Troost nog niet zeggen. "Maar ik hoop op Hirving Lozano."

    "Zoals je weet, werk ik voor iets groters dan ons ego en ons ik", vervolgt Troost, die een verklaring heeft voor de uitstekende prestaties van PSV dit seizoen. We zijn allemaal verbonden met de universele goddelijke bron en de onzichtbare energie. Als die aan jouw zijde zijn, dan valt alles jouw kant op. Dat is het hele seizoen al het geval bij PSV."

    Lees meer over:EredivisiePSV

    Poll

    Wat wordt PSV - Ajax?

    (2903 stemmen)

    Plaats een reactie

    Sil95 +10800
    zondag 15 april 2018 om 16:49
    Die man is rijp voor een gesticht.. Wat een onzin kraamt hij uit. Waarom krijgt zo'n iemand überhaupt een podium?
    [Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 16:50]
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 17:00
    Precies: knettergek!
    Vind ik leuk
    pico323 +6043
    zondag 15 april 2018 om 17:22
    Gesticht die moeten ze opsluiten en nooit mer vrijlaten.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19564
    zondag 15 april 2018 om 16:52
    Als hij dat zegt heb ik er ineens meer vertrouwen in.
    Vind ik leuk
    Tim +4722
    zondag 15 april 2018 om 17:03
    Gekkies gonna gekkie
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31824
    zondag 15 april 2018 om 17:04
    Wie neemt uberhaupt de moeite om hem nog te gaan interviewen?

    Jeetje.
    Vind ik leuk
    Marco S +4716
    zondag 15 april 2018 om 17:07
    Sjaak troost?
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 17:05
    Ajax wint dus. Deze dwaas heeft het nog nooit juist gehad.
    Vind ik leuk
    Marco S +4716
    zondag 15 april 2018 om 17:07
    Waarom is de universele goddelijke bron nou altijd voor PSV.. terwijl de godenzonen echt niet uit Eindhoven komen
    Vind ik leuk
    HanV +4364
    zondag 15 april 2018 om 17:40
    Een probleem is wel dat Ajax een held was en geen god, zijn grootste heldendaad was het roven en verkrachten van een vrouw, als straf is hij verdronken.
    Vind ik leuk
    Marco S +4716
    zondag 15 april 2018 om 17:41
    Wel drie sterren..
    Vind ik leuk
    Guust +5704
    zondag 15 april 2018 om 17:14
    Waarom krijgen dat soort mensen toch een podium.
    Vind ik leuk
    hantayo +1070
    zondag 15 april 2018 om 23:21
    Teiltje
    Vind ik leuk
    michelhx +3691