Van Persie discussieert met Kraay junior: 'Heel hoog niveau, meen ik serieus'

Van Persie discussieert met Kraay junior: 'Heel hoog niveau, meen ik serieus'

zondag 15 april 2018 om 18:14

Robin van Persie maakte zondagmiddag tegen FC Utrecht zijn zesde competitiedoelpunt uit zijn zevende doelpoging sinds zijn rentree bij Feyenoord. De Oranje-topscorer aller tijden denkt echter niet dat dit komt omdat er in Nederland zo matig verdedigd wordt.

FOX Sports-interviewer Hans Kraay junior wekte die suggestie, maar wordt terechtgewezen door Van Persie. "Helemaal niet. Ik vind het Nederlandse voetbal van een heel hoog niveau, dat meen ik serieus. Ook verdedigend? Jazeker, ik zie heel veel positieve punten in Nederland. Tijdens de trainingen hier, maar ook in de wedstrijden. Ik deel die mening dus niet met sommigen", verwijst hij naar Kraay junior.

Volgens Van Persie is de Eredivisie absoluut niet slechter dan de buitenlandse competities waar hij in gespeeld heeft. "Ik heb ook in Engeland en in Turkije gespeeld en daar is ook niet alles fantastisch. Het hoort gewoon een beetje bij het voetbal, dat het af en toe een struggle is."

Bekijk ook: Van Persie doet het voor Feyenoord: aanname met de borst en prachtig schot

Poll

Eens met Van Persie?

(799 stemmen)

Plaats een reactie

Ajacied_8 +3319
zondag 15 april 2018 om 18:17
Deze teksten heeft hij van Dirk Kuijt gejat.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 18:17
Van Persie is een beetje in de war
Vind ik leuk
Hoogeveen +5139
zondag 15 april 2018 om 18:23
Dat zijn er meer vandaag
Vind ik leuk
RtdDub +6318
zondag 15 april 2018 om 18:17
""Ik heb ook in Engeland en in Turkije gespeeld en daar is ook niet alles fantastisch."

Ja... maar probeer dat de samenvattingenkijkers maar eens aan het verstand te brengen
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 18:19
Veruit de beste voetballer van de Eredivisie
Vind ik leuk
Ajacied_8 +3319
zondag 15 april 2018 om 18:21
De klasse druipt er inderdaad nog steeds vanaf. Vandaag ook weer een hele mooie goal. Zonde dat hij niet meer speeltijd krijgt.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 18:19
Hij moet die waterpijp eens laten staan.
Vind ik leuk
Pjotr26 +1174
zondag 15 april 2018 om 18:27
kraaij.......kotszak
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 18:41
Krijg jeuk jij
Vind ik leuk
Pjotr26 +1174
zondag 15 april 2018 om 18:45
x
Vind ik leuk
derksen +8230
zondag 15 april 2018 om 19:05
Met een been de allerbeste speler vd eredivisie rvp
Zegt genoeg over niveau van de eredivisie
Vind ik leuk
glenn +1009
zondag 15 april 2018 om 19:35
Van Persie is een echte grappenmaker en kan het nog met een ernstig gezicht zeggen ook...de enige verdediging die een beetje deftig staat is die van PSV.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 19:37
Klasse robin, zet die vieze kraai met zijn denigrerende vragen maar op zijn plek. Hij legt altijd negatieve worden in de mond van de speler die hij interviewt.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Van Persie discussieert met Kraay junior: 'Heel hoog niveau, meen ik serieus'