Spelersrapport:  PSV heerst door Schwaab en De Jong, zeven rode cijfers Ajax

Spelersrapport: PSV heerst door Schwaab en De Jong, zeven rode cijfers Ajax

zondag 15 april 2018 om 18:55

Door een overtuigende en klinkende 3-0 overwinning op de eeuwige rivaal Ajax is PSV voor de 24ste keer landskampioen geworden. VoetbalPrimeur deelt cijfers uit.

PSV

Jeroen Zoet – 6,5: Een van de uitblinkers dit seizoen en hij bewees het weer. Was gedecideerd bij hachelijke situaties en greep doortastend in bij de grote kans van Huntelaar in de eerste helft.

Santiago Arias – 7: Na een paar eerste onzekere momenten, maakte hij Kluivert zo onschadelijk, dat je je afvroeg of de Ajacied meedeed aan de wedstrijd.

Daniel Schwaab - 7,5: Moest een paar keer op het laatste moment ingrijpen met een tackle en stond er wanneer hij nodig was. In de tweede helft ontpopte hij zich zelfs als één van de beste PSV'ers.

Nicolas Isimat-Mirin – 6,5: Verdedigend solide, Huntelaar kwam er - op een moment na - niet aan te pas. Aan de bal wil hij nog weleens rare dingen doen, zoals vlak voor zijn eigen zestien gaan dribbelen.

Joshua Brenet – 7,5: Vaak bekritiseerd dit seizoen, maar verdient nu krediet. Zeker vanwege die haarfijne assist op de 2-0, een bal waar Marcelo trots op zou zijn.

Jorrit Hendrix – 6,5: Liet geen duel lopen en maakte zich andermaal populair bij het Eindhovense publiek. Voetballend werd hij geregeld geklopt door Van der Beek.

Marco van Ginkel – 6,5: Valt niet altijd op, maar wint veel nuttige ballen. Zoals bij de 2-0 waar hij slim de bal overneemt en even later PSV op rozen brengt.

Gaston Pereiro – 8: Staat op in de grote wedstrijden en deed dat maar weer eens. Heel alert bij de openingsgoal wat de wedstrijd openbrak. PSV keek daarna niet meer terug.

Steven Bergwijn – 7: Speelde in de eerste helft nog een tamelijk onzichtbare wedstrijd, maar bloeide na rust op. Niet in de laatste plaats vanwege zijn bekeken bal die achter Onana verdween.

Luuk de Jong – 8: Weer doet hij het in de kampioenswedstrijd. In de lucht is hij de beste speler van de Eredivisie en dat bewees hij maar weer in de wedstrijd van het jaar.

Hirving Lozano – 7: Gedreven, gepassioneerd en invloedrijk zonder zelf op het scorebord te staan. Zo was het zijn schot waaruit Pereiro de rebound binnentikte.

Invallers
Bart Ramselaar – 7: Kwam erin toen de wedstrijd al lang en breed was beslist. Kon daarom zonder druk genieten van de kampioenswedstrijd.

Derrick Luckassen – x: Speelde te kort voor een beoordeling.

Eloy Room – x: Speelde te kort voor een beoordeling.

Ajax

André Onana – 6: Aan de tegengoals kon hij niet zoveel doen, maar hij was erg slordig in de voortzetting. Hield de score in de slotfase nog relatief laag.

Joël Veltman – 5,5: Als aanvoerder verwacht je van hem dat hij organisatie brengt in de verdediging, maar die organisatie ontbrak volledig.

Matthijs de Ligt – 6: Maakte niet de dramatische persoonlijke fouten als zijn teamgenoot, maar ook hij ging zeker niet vrijuit bij de tegengoals.

Max Wöber – 3,5: Waar was hij mee bezig bij de openingstreffer? Zijn complete verkeerde inschatting leidde de openingstreffer in en tien minuten later werd hij kinderlijk eenvoudig geklopt in de lucht door De Jong. Gewisseld in de rust.

Nicolás Tagliafico – 4,5: Je zou zeggen dat hij heetgebakerde wedstrijden wel gewend is uit zijn tijd in Argentinie, maar hij hield zijn hoofd er totaal niet bij en door twee wilde tackles mocht hij ook nog eens voortijdig inrukken.

Lasse Schöne – 5: Kan het niet in dit soort wedstrijden, waar het tempo hoog is. Zou zich alleen kunnen onderscheiden met zijn vrije ballen, maar zelfs dat lukte niet.

Donny van de Beek – 6,5: Had voetballend best goede fases, comfortabel aan de bal, maar hij er kwam zelden dreiging of gevaar uit.

Hakim Ziyech – 6,5: Had een paar briljante crosspassen, maar het Ajax-middenveld werd keer op keer in de duels afgetroeft en uiteindelijk gaf dat de doorslag vandaag.

Justin Kluivert – 5:  Op de eerste minuten na compleet onzichtbaar deze wedstrijd. 

Klaas-Jan Huntelaar – 4,5: Speelde één van zijn slechtste wedstrijden van het seizoen.

David Neres – 5: Kon zijn geweldige vorm uit de heenwedstrijd totaal niet herhalen. Had zo zijn momentjes, maar was over het algemeen veel te flets.

Invallers
Siem de Jong – 4: Werd meteen in de tweede helft gebracht om een beslissing te forceren, maar het enige waarmee hij zich kon onderscheiden, was een domme tackle waardoor hij rood kreeg.

Kasper Dolberg – x: Speelde tekort voor een beoordeling.

Noussair Mazraoui – x: Speelde tekort voor een beoordeling.

Lees meer over:EredivisiePSVAjax

Poll

Stelling: PSV heeft nu bewezen de beste spelers te hebben van de Eredivisie

(2563 stemmen)

Plaats een reactie

zondag 15 april 2018 om 18:56
Grote mondjes zijn gesnoerd!

Het druk opvoeren van Shone tegen Utrecht.

Schelden met geluk- en schijtbakkenvoetbal.

Uitspraken als "PSV is sws bang voor ons" en " tegen ons wordt je geen kampioen"

Wij duimen voor Feyenoord in de beker, helemaal niets in Amsterdam!

WIJ ZIJN PSV WIJ ZIJN KAMPIOEN !!!

[Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 20:55]
Vind ik leuk
richard37 +1213
zondag 15 april 2018 om 18:57
Pfffffff
Vind ik leuk
Doe dan! +4367
zondag 15 april 2018 om 18:59
Sinds wanneer is ‘geluk’ schelden? Met geluk is niks mis.
Vind ik leuk
KevinMe +124
zondag 15 april 2018 om 19:14
Waarom Feyenoord de beker? Mijn inziens verdient AZ hem veel meer, vooral de laatste weken zijn zij bijna onverslaanbaar.
[Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 19:14]
Vind ik leuk
FSCeara +6725
zondag 15 april 2018 om 19:41
De laatste 5 wedstrijden Feyenoord ook so make your point ? Hoop dat we leuk potteke voetbal krijgen te zien
Vind ik leuk
KevinMe +124
zondag 15 april 2018 om 19:43
Feyenoord speelt dramatisch, AZ speelt momenteel het leukste voetbal van Nederland, that's my point.
Vind ik leuk
FSCeara +6725
zondag 15 april 2018 om 19:47
Voor mij maakt het niet uit wie de beker wint. maar Feyenoord speelt de laatste weken weer goed voetbal.
AZ speelt leuk voetbal maar in topwedstrijden altijd net iets te kort. Ik hoop als neutrale kijker dat ik echt een finale ga zien en niet hotseknots voetbal
Vind ik leuk
Kevinho +271
zondag 15 april 2018 om 20:46
Een wedstrijd tegen Feyenoord is dan ook geen topwedstrijd.
Vind ik leuk
FSCeara +6725
zondag 15 april 2018 om 20:57
Die hebben de laatste jaren wel weer prijzen gepakt en maken alweer kans op een prijs.en jou club ?
Vind ik leuk
Kevinho +271
zondag 15 april 2018 om 20:59
Manchester City is zojuist kampioen geworden.
Vind ik leuk
FSCeara +6725
zondag 15 april 2018 om 21:36
Gefeliciteerd !!
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 19:55
Gefeliciteerd baasje. Denk er aan, niet teveel alcohol, maar geniet ervan.

:-)
Vind ik leuk
ajaxdev +229
zondag 15 april 2018 om 20:19
Psv is kampioen. Gefeliciteerd. Zoals psv in amsterdam pak slaag kreeg was het vandaag andersom. Dat laat onverlet dan het voetbal van psv, behoudens vandaag, over het algemeen niet te pruimen is.. daar ligt een duidelijk kans het beter te doen. Ik hoop dat psv ons internationaal niet weer te schande maakt zoals afgelopen seizoen. Succes en nog veel plezier met de platte kar morgen
Vind ik leuk
Doe dan! +4367
zondag 15 april 2018 om 18:58
Gefeliciteerd PSV’ers!

On-topic: de beste spelers zijn het natuurlijk niet, het beste team dit seizoen wel.
[Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 18:59]
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 19:48
Leg eens uit halve gare...of ga je Ziyech noemen...man man wat een overschatte speler
Vind ik leuk
Kees Bman +3208
zondag 15 april 2018 om 20:05
Vandaag bij Ajax de beste.
Vind ik leuk
Quareck +5277
zondag 15 april 2018 om 20:41
Dat zegt helaas voor Ajax meer over de rest van de spelers
Vind ik leuk
Kees Bman +3208
zondag 15 april 2018 om 20:45
Nee vind ik niet maar de rest is geen echte bagger.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 20:42
Als iemand het niet met je eens, is het een halve gare. Gewoon kampioenschap vieren niet genoeg?
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 20:43
Je hebt hem nog nooit zien reageren??
Vind ik leuk
feyeniels +22490
zondag 15 april 2018 om 20:03
Als je naar dit seizoen kijkt denk ik dat de spelers van PSV en Ajax elkaar qua niveau niet veel ontlopen...

Onana = Zoet; beide hebben dit seizoen goede reddingen gehad, maar ook een aantal slippertjes. Wel heeft Onana in mijn ogen meer potentie dan Zoet.

Arias > Veltman of Kristenen; heeft denk ik weinig uitleg nodig.

Schwaab < De Ligt; De Ligt is in mijn ogen de beste centrumverdediger van de competitie en is dus beter dan Schwaab. Wel heeft Schwaab mij dit seizoen positief verrast en blijkt hij gewoon een degelijke verdediger te zijn.

Isimat > Wöber; beiden geen geweldenaren, maar Isimat heeft zich in mijn ogen meer bewezen bij PSV dit seizoen dan Wöber bij Ajax.

Brenet < Tagliafico; Tagliafico is een prima back en Brenet is in mijn ogen niet echt stabiel. Al is het ook niet in zijn voordeel dat hij met zijn verkeerde been op links staat.

Hendrix = Schöne; Schöne is beter aan de bal en Hendrix is sterker in verdedigend opzicht.

Pereiro < Ziyech; behoeft ook weinig uitleg. Ziyech lijdt regelmatig balverlies, maar heeft veel passes die de verdediging openbreken en regelmatig beslissend zijn.

Van Ginkel = Van De Beek; hoewel Van Ginkel meer bepalend is voor de rest van het elftal, is Van De Beek regelmatig beslissend geweest met zijn doelpunten.

Neres = Bergwijn; Neres was de eerste seizoenshelft overduidelijk de betere, maar de tweede helft speelt Bergwijn beter.

De Jong > Huntelaar; Huntelaar heeft veel kansen nodig, terwijl De Jong juist zijn oude vorm heeft hervonden.

Lozano > Kluivert; behoeft ook weinig uitleg volgens mij.


Vind ik leuk
Doe dan! +4367
zondag 15 april 2018 om 20:08
Objectieve reactie (zoals ik wel ben gewend) van je. Echter kijk jij naar de prestaties van dit seizoen, dat lijkt me nogal wiedes dat PSV daar beter uit de bus komt, dan ben je in deze comment zelfs nog heel aardig voor ons Ajacieden ;-)
Zoet bijvoorbeeld heeft een beter seizoen dan Onana gehad.
Vind ik leuk
Kees Bman +3208
zondag 15 april 2018 om 20:14
Kluivert over het paardje getild.
Huntelaar heeft het nergens gemaakt ook bij Ajax niet.
Neres heeft zijn momenten om goed te zijn .
Van Beek nog te licht.
Ziyech een van de betere bij Ajax.
Schone kan echt niks.
Tagliafico matig tot op heden .
Wober is niets meer dan een gemiddelde nl verdediger.
De ligt ????
Veltmann een van de slechtste.
Onana een goede tweede.
Vind ik leuk
FACT +1908
zondag 15 april 2018 om 20:50
'hoewel Van Ginkel meer bepalend is voor de rest van het elftal, is Van De Beek regelmatig beslissend geweest met zijn doelpunten'

Hou toch op man.....

Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 23:58
Oohhhh nu ik!

Zoet> Onana
Onana kent meer potentie, maar Zoet pakt soms punten, Onana nog niet 1-0
Arias > Kristensen
Isimat < de Ligt
Schwaab > Wöber
Brenet < Tagliafico
3-2
Hendrix = Schöne
Pereiro = Ziyech
Pereiro beslist toppers, maar is te wisselvallig en onzichtbaar soms
past ironisch genoeg beter bij Ajax dan PSV qua spel
van Ginkel > van de Beek
Captain vs upcoming Klaassen. Ginkel wint wegens het woord 'upcoming'
4-2
Lozano = Neres
Beiden gewoon wanneer ze in vorm zijn klasse.
de Jong > Huntelaar
Huntelaar valt vies tegen en de Jong is eindelijk weer in vorm
soort van... nipte overwinning
Bergwijn< Kluivert
ondanks de mooie goal vind ik kluivert meer hebben nog dan bergwijn
eindstand 5-3
Vind ik leuk
Bals +295
zondag 15 april 2018 om 18:59
Ten Hag heeft geen enkele speler beter gemaakt, hij heeft het team wel slechter laten presteren. Topclub onwaardig dus.....EXIT!!!
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 18:59
Slechte wedstrijd indd, maar kampioenschap jammer genoeg al in de voorbereiding verloren. Vandaag gaf niemand thuis. Psv was beter en drukte goed door zoals ajax het deed in de arena. Ik neem deze jongens niets kwalijk na het gebeuren met nouri.. jongens geven alles, fout ligt bestuurlijk. Psv verdiend kampioen en ook dit duel.
Vind ik leuk
FSCeara +6725
zondag 15 april 2018 om 19:43
Bullshit ! Keizer had het de laatste weken prima op de rit en zicht op aansluiting.met Ten Hag terug bij af ! Kan me niet voorstellen dat 1 ajacied gelukkig is met zijn taktiek !
Vind ik leuk
Kees Bman +3208
zondag 15 april 2018 om 20:51
In Amsterdam had psv een off day maar Ajax in Eindhoven niet,want die kunnen en niet beter AB.
Vind ik leuk
Alain2708 +7373
zondag 15 april 2018 om 19:00
Gefeliciteerd PSV en PSV'ers, de verdiende kampioen!!
Geniet van jullie avond..
Vind ik leuk
Gizmo +3759
zondag 15 april 2018 om 19:01
Proficiat aan de "normale" PSV fans !!
Vind ik leuk
Quareck +5277
zondag 15 april 2018 om 20:42
Ik durf mezelf daartoe te rekenen, en zeg dank u
Vind ik leuk
Dtc0314 +564
zondag 15 april 2018 om 19:01
Tagliafico toch beste back in nl... hahahahah wat een dramatische speler, laat helemaal niks zien tegen teams van een beetje niveau! Alleen tegen sparta speelt die een leuke wedstrijd!
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 19:02
Hij was nu heel matig.
Tegen Feyenoord was ie heel goed.
Vind ik leuk
Dtc0314 +564
zondag 15 april 2018 om 19:14
Tegen feyenoord heel goed hahaha wat een grap..
Vind ik leuk
Sytz +2384
maandag 16 april 2018 om 02:02
Hij was gewoon prima toen. Vond het wel wat opvallend dat hij toen zo de hemel in werd geprezen. Hij speelde echt niet heel goed, wel was het ontzettend knap dat hij er gewoon meteen stond. Malacia en vooral Ziyech vond ik die wedstrijd er bovenuit steken.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 19:03
Onzin, eerste wedstrijd waarin hij faalt. Is een van de weinige lichtpuntjes van de laatste maanden.
Vind ik leuk
Dtc0314 +564
zondag 15 april 2018 om 19:13
Haha nou als dat al een lichtpuntje voor je is zegt dat wel heel veel over het huidige niveau..
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 19:07
Inderdaad, maar een hele simpele back absoluut geen topper. Die van de Beek is ook zo onthutsend slecht, zo zwaar overschat die jongen.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 19:01
Stelling: oneens.
Wel terecht, maar ik vind het niet echt geweldige spelers. Complimentje voor Cocu.
Vind ik leuk
Cazzy +895
zondag 15 april 2018 om 19:03
PSV een 10!!!!
Vind ik leuk
Pjotr26 +1121
zondag 15 april 2018 om 19:03
helemaal niets .............:)
Vind ik leuk
MojoRisin +7167
zondag 15 april 2018 om 19:04
Gefeliciteerd PSV'ers !

Ten Hen, opzouten, wat een dwaas..
Vind ik leuk
DrDeef +846
zondag 15 april 2018 om 19:04
Marcel Keizer heeft toch ook wel met een glas champagne en z'n pik in z'n hand zitten kijken denk ik. Die ziet zijn ontslag vanmiddag ook beloond worden.
Vind ik leuk
Strijp +6302
zondag 15 april 2018 om 19:06
6.5 voor zoet ???
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 19:07
Ajax is helemaal van de leg. Das toch wel alarmerend. Waar er onder Keizer nog vrijwel altijd gedomineerd werd, zijn we onder Ten Hag weggespeeld door Groningen, Vitesse en nu PSV.
De enige die eigenlijk de vorm hebben gehouden zijn De Ligt en Onana. De rest is fors minder geworden onder Ten Hag. Veltman op het foute moment van zijn vaste selectie gehaald. Ziyech veel te ver naar achter laten voetballen om hem dan weer rechts te zetten.

PSV speelde vandaag buiten het eerste kwartier als een goeie kampioen. Vol overtuiging en doortastend op de juiste momenten. Schwaab vond ik geweldig. Net als Luuk, Arias en Hendrix. Deze laatste gaat volgend jaar de baas op het middenveld zijn in de eredivisie.
Vind ik leuk
Strijp +6302
zondag 15 april 2018 om 19:07
Trouwens; man wat is schwaab uitgegroeid tot een constante factor !! Voorheen onzichtbaar maar ondertussen een van de beste PSV ers
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 19:10
En dat geldt voor nog een aantal spelers.
Wat dacht je van Brenet op links. En Hendrix op t middenveld.
Deze twee plus Schwaab zijn dit seizoen uitgegroeid tot hele constante spelers met vrijwel altijd minimaal een 6.5-7. De onvoldoendes die Brenet nog wel is aangeschreven werden zijn verdwenen.
Vind ik leuk
Strijp +6302
zondag 15 april 2018 om 19:12
Heeft een aantal jaar nodig gehad voor brenet, hij blonk in het jaar in de CL ook uit, ben benieuwd wat PSV gaat doen voor deze posities, komende wedstrijden ook mooi de tijd om eens te testen wat we allemaal in huis hebben. Volgend jaar een nieuw seizoen weer, dus tot de volgende !
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 19:11
Jij ook van harte Strijp. Geniet er van.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 19:09
Sjaak Swart: “ik hoop dat Ajax degradeert”.
Vind ik leuk
Kees Bman +3208
zondag 15 april 2018 om 19:48
Morgen ga je weer lezen Ajax was drie klasse beter en PSV moet uit de competitie gezet worden. Sjaak gaat de scheidsrechters persoonlijk een lesje leren want dit kan zo niet.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 19:13
Grote mond in Amsterdam goed afgestraft!!!!!
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 19:15
Psv wat hoger, ajax wat lager. Lastig he, objectief zijn wanneer ajax kut heeft gespeeld?
Vind ik leuk
Kees Bman +3208
zondag 15 april 2018 om 19:52
Wat mij opvalt is waaarom Huntelaar geen 10 heeft gekregen. Of valt hij toch door de mand. Volgens Sjaak is hij de beste. En als je het mij vraagt zeg ik ,hij kan echt niks.
Vind ik leuk
broedkip +1128
zondag 15 april 2018 om 19:18
Wat een klucht. Ziyech is debet aan een doelpunt en heeft 3 passes in een keer het veld uitgespeeld. Een 2 is nog teveel. Lijdt balverlies door zijn gepingel blij als deze arrogante kl...zak volgend jaar weg is zal een stuk schelen met een verdedigende middenvelder op zijn plek en Frenkie de Jong als de spelbepaler.
Vind ik leuk
Kees Bman +3208
zondag 15 april 2018 om 19:53
Ziyech was veruit de beste Ajaxcied.
Vind ik leuk
Quareck +5277
zondag 15 april 2018 om 20:45
Hij schoot niet het slechtst iig. Die vrije trap van schone was echt barslecht
Vind ik leuk
Kees Bman +3208
zondag 15 april 2018 om 20:49
Schone ,Veldman ,younes en Huntelaar zijn de slechtste spelers bij Ajax en vandaag wobler en Neres.
Vind ik leuk
Quareck +5277
zondag 15 april 2018 om 22:20
Wober vind ik geen slechte speler normaal, soort van schwaab, niet opvallend, wel degelijk, vandaag was hij toevallig wel erg slecht ja. Neres scoort of een 8 of een 4.. Huntelaar blijft dodelijk als hij zijn dag heeft, maar hij heeft steeds minder zijn dag.. schone kan het niet meer aan, Veltman is niet veel, daar ben ik het mee eens
Vind ik leuk
broedkip +1128
zondag 15 april 2018 om 23:03
Ga lekker de polonaise lopen en ga over dammen praten want als je dit echt meent nooit een woord meer over voetbal zeggen.
Vind ik leuk
Lubje +663
zondag 15 april 2018 om 19:18
Ben benieuwd wat de reactie van mister Ajax, meneer Sjaak Swart, zal zijn?
Vind ik leuk
Maan88 +1722
zondag 15 april 2018 om 20:49
Swart; ik hoop dat ajax degradeert
Vind ik leuk
Kees Bman +3208
zondag 15 april 2018 om 20:55
Je bedoelt die lafaard die niet naar Eindhoven durfde te komen. Die van te voren wist dat ze over de knie gingen. En dat geval noemt zich mister Ajax ha ha wat een loser.
Vind ik leuk
kaazelien +1405
zondag 15 april 2018 om 19:26
Gefeli Psv en aanhang! Geniet !!!!!!!
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 19:29
Even Hendriks opwaarderen graag wand dat was de man van de wedstrijd.
Vind ik leuk
Kevinho +271
zondag 15 april 2018 om 20:52
Dat 'ie die vieze plukjes haar maar eens van z'n kalende kop scheert.
[Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 20:53]
Vind ik leuk
Kees Bman +3208
zondag 15 april 2018 om 20:57
En dat ze jou doorspoelen viezerd.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:05
Mischien kan hij de kampioensschaal als spiegel gebruiken. Maar jij bent een zielig mannetje Kevinho , ga verder huilen over Nouri
Vind ik leuk
Kees Bman +3208
zondag 15 april 2018 om 20:56
.
[Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 20:58]
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 19:29
Als je het hele seizoen bekijkt dan is PSV de terechte kampioen ( proficiat daarmee), maar om nu te stellen dat zij de beste spelers hebben van de Eredivisie gaat mij ook te ver. Nogmaals ze zijn terecht de kampioen, maar het gaat wel over een armoedig seizoen, waarin iedereen van iedereen kon winnen of verliezen. Niet omdat de kwaliteit zo goed was, maar omdat het van een bedenkelijk niveau was.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 19:30
Onana verdient wel wat hoger. Geweldige keeper.

Ik ga weer zuipen
Vind ik leuk
Quareck +5277
zondag 15 april 2018 om 20:45
Ik doe mee. Al kregen alle psvers een 2, dan nog :)
Vind ik leuk
Kees Bman +3208
zondag 15 april 2018 om 20:59
Foutje geen like.
Vind ik leuk
aimdam +429
zondag 15 april 2018 om 19:30
Psv supporters, gefeliciteerd!
Vind ik leuk
Qalsi +96
zondag 15 april 2018 om 19:36
Oneens want dat wisten we al op Ziyech na.
Vind ik leuk
Adamas +90
zondag 15 april 2018 om 19:40
''tekort'' is fout gespeld, moet ''te kort'' zijn.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 19:43
Volgens mij wordt Hedrix niet genoeg gewaardeerd.. Had een hele grote rol in het drukzetten en een paar mooie passjes waar Ziyech om geroemd zou worden.. En hoe komen ze er nou bij dat die Kluivert zo geweldig is? Ik zie het niet hoor.. Beste man bij Ajax was denk ik wel van de Beek.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 19:45
Van het veld gelopen als schoothondjes we zullen wel even winnen in 040 haaas onsportief middelmatig club kom op az nu jullie erover heen
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 20:08
Gefeliciteerd met het kampioenschap. Groeten, een ajax supporter
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 20:08
Waarom zijn die paar niet ajax supporters altijd bezig met het niet kampioen worden van ajax. Geniet van je kanpioenschap en niks meer of minder
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 20:10
Dat dit psv kampioen is zegt meer over de competitie dan over psv. Met dit team europa in wordt natuurlijk helemaal niks. Zelfs EL niet
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 20:21
Maar ze gaan Europa in. De rest kun je idd thuislaten.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 20:17
Zoet maar een 6,5? Was met die redding op Huntelaar en later nog bij ik geloof Neres super belangrijk. Mag toch wel een 7,5 worden minimaal.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 20:18
Windoog Neres en Kluivertje deden toch niet mee??
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 20:20
Psv veruit de beste spelers. Was al duidelijk maar vandaag nog eventjes de puntjes op de i gezet.
Vind ik leuk
Mdam +339
zondag 15 april 2018 om 20:20
Kan die trainer van ons niet op marktplaats? Wat een miskleun om keizer te ontslaan en dan deze mafklapper aan te stellen. Psv supporters van harte gefeliciteerd. Terecht zeker na vandaag
Vind ik leuk
FACT +1908
zondag 15 april 2018 om 20:46
Mee eens, alleen Donny vd B. véél te hoog beoordeeld.....
Vind ik leuk
Maan88 +1722
zondag 15 april 2018 om 20:47
Sssssssssttt... stil in Amsterdam whuahahahah terechte kampioen en ajax geslacht zoals verwacht! Wij zijn PSV zijn de beste :-D huilie huilie in Amsterdam stelletje onsportievelingen bah bah.. geen erehaag, Ordinaire flut supporters Vanuit ajax in het stadion en vieze smerige overtredingen niet normaal Tagliafico was ook gewoon direct rood die smeerkees.. onsportieve club zonder fatsoen.. geen erehaag geen respect helemaal niets Maarja krijg je als je geslacht wordt door onze topclub! Alle supporters van Nederland gefeliciteerd het is weer geen ajax!!!!!
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:01
Als je met 5-0 verliest van willem 2 ben je echt een topclub
Vind ik leuk
Maan88 +1722
maandag 16 april 2018 om 08:26
Jullie club is helemaal vernederd gisteren. Jullie team, staf, supporters alles!! Stelletje losers en slechte verliezers
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 09:22
Wow 1 wedstrijd werden jullie niet vernederd in amsterdam dan?
Vind ik leuk
Maan88 +1722
dinsdag 17 april 2018 om 09:17
Willem2 uit was ook maar 1 wedstrijd!! Maar je bent zelf net zo dom als het personage in je profiel naam.. die leert ook niets bij hahaha! En nee in Amsterdam werden we niet verdederd. Psv stond 10 punten los en ging daarheen om niet te verliezen. Gegokt en verloren was dat, slechte taktiek. Verliezen van je opperconcurrent die kampioen tegen je wordt, 3-0 is nog magertjes en vervolgens geen erehaag, 2 smerige neuzen rode kaarten, het wisselen van Ziyech én Huntelaar, de supporters die het niet meer weten en ons mooie stadion proberen af te laten branden en vervolgens jullie eigen spelers opwachten en aanvallen. Jup, dan ben je vernederd dus beter houd je stil en ga je verder met huilie huilie en wacht je tot begin volgend seizoen, dan beginnen we allemaal weer op 0.
Vind ik leuk
dinsdag 17 april 2018 om 11:15
In amsterdam werden jullie wel vernederd en hou je bek voordat ik je klap
Vind ik leuk
Maan88 +1722
dinsdag 17 april 2018 om 23:17
Je lijkt Justin zelf wel.. die had ook zon praatjes! Ik zal hem even citeren voor je: ik ben nog nooit zo vernederd! Daarmee doelt hij dus op afgelopen zondag! Nu jij weer losertje.. en als je iemand klappen wil geven kun je beter je eigen speler slaan
Vind ik leuk
Maan88 +1722
zondag 15 april 2018 om 20:52
Ben benieuwd wat de scouts van de topclubs vonden van al die wereldtalenten van ajax!! pSV spelers nu allemaal 100+ miljoen waard hahaha
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:06
Ten Hag eruit, van Gaal er in.
Vind ik leuk
Sanuk +956
maandag 16 april 2018 om 04:47
kluivertje toch nog een 5?
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 05:15
Gefeliciteerd psv ers, wat hebben jullie die jongens compleet van de mat gespeeld en de titel extra glans gegeven.

De terechte KAMPIOEN VAN NEDERLAND !.
Vind ik leuk
Maan88 +1722
maandag 16 april 2018 om 07:31
Dank u Feyenoorder uit mokum. Jammer dat er geen blessuretijd meer kwam. Had nog wel even mogen duren vond ik. Als Luuk kon blijven staan denk ik ook dat de score verder was opgelopen. Die 2 smerige rode kaarten, de onsportieve supporters, de 3-0 eindstand, het kampioenschap tegen je concurrent, het wisselen van KJH en Ziyech in zo een belangrijke wedstrijd en een Onana die constant tijd moet rekken omdat ie het niet meer weet... ja dit was de ultieme vernedering. Jammer dat ten Hag de jongens van ajax geen erehaag liet maken. Maar waarschijnlijk waren die net als de supporters al afgedropen.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 11:19
Om te reageren op de stelling van vandaag wie de beste spelers heeft. Dat kan ajax of psv zijn maar het hangt van meer af dan slechts de kwaliteit van de spelers. Elk team heeft zijn strategie en zijn eigen speelwijze. Elke speler is ook onderling niet hetzelfde. Dingen die de een beter kan de andere betekent niet dat de een alles beter kan dan de ander. Het idee van een team is dat je de beste samenstelling en tactiek moet maken met de spelers die je hebt. De kwaliteiten van het individu benutten ofwel de slechte punten de tegenstander uitbuiten. Dit seizoen heeft psv de titel gewonnen maar dat betekent niet dat ze de betere spelers hebben. Ze hebben de mogelijkheden van hun eigen team het best kunnen benutten dit seizoen. Volgend seizoen wellicht ajax. Elk jaar is anders
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Spelersrapport: PSV heerst door Schwaab en De Jong, zeven rode cijfers Ajax