'Zenuwachtige' Brands mysterieus over PSV-exit: 'Moeilijk om dit te verlaten'

    'Zenuwachtige' Brands mysterieus over PSV-exit: 'Moeilijk om dit te verlaten'

    Gepubliceerd: zondag 15 april 2018 om 19:50zo 15-04-2018 om 19:50

    Bij PSV-directeur Marcel Brands was de ontlading groot na afloop van de gewonnen kampioenswedstrijd tegen Ajax. De Brabander geeft na afloop in gesprek met FOX Sports toe dat hij vooraf niet honderd procent vertrouwen had in een goede afloop.

    "Ik ben zelden zo zenuwachtig geweest. Het gebeurt me niet vaak, maar vandaag was ik wel onrustig. Hopelijk heeft niemand dat gemerkt", lacht Brands tijdens het kampioensfeest. "Bij PEC Zwolle (waar PSV in 2016 de titel behaalde nadat Ajax uitgleed bij De Graafschap, red.) dacht ik: die gaan we pakken. Nu twijfelde ik: gaat het vandaag lukken? Ik hoopte het zo voor al die mensen hier. Mooier kan niet."

    De technisch directeur staat in de nadrukkelijke belangstelling van Everton, maar ging niet expliciet in op vragen over een mogelijk vertrek. "Alle scouts waren vandaag hier. Dit moesten ze meemaken, maar morgen gaan we weer werken aan de selectie van 2018/2019. Of ik er dan zelf nog ben? Ik heb nog een contract. Er is wel wat belangstelling, maar het is heel moeilijk voor mij om dit moois te verlaten.

    Poll

    Stelling: Brands kan beter bij PSV blijven dan naar Everton vertrekken

    (5851 stemmen)

    Plaats een reactie

    voetbal!!! +8962
    zondag 15 april 2018 om 19:53
    Hopen dat die blijft. Maar ik vrees dat die naar Engeland gaat.
    Vind ik leuk
    JOJO +1772
    zondag 15 april 2018 om 23:45
    Nee joh, die gaat niet naar Everton. Zit perfect in Eindhoven en heeft een geweldig team om zich heen. Tevens vormt hij een staf met allemaal vertrouwelingen en is hij een eenheid met zowel Gerbrands als Cocu. Dat maak je met alleen geld niet goed. En Everton is Everton, een eeuwige subtopper. 2e garnituur. Als een topspeler naar Engeland wil, denkt hij niet direct aan Everton. Brands zal daar altijd naast de toppers voor de PL grijpen. Bij PSV kan hij voor Nederlandse begrippen wel topspelers halen.

    Ik denk dat hij blijft. Maar door de interesse niet direct te pareren, laat hij aan andere clubs zien dat hij open staat voor een uitdaging. Hij blijft gewoon en wacht op een mooiere club.
    Vind ik leuk
    Dezeun +5161
    zondag 15 april 2018 om 19:54
    Was nergens voor nodig blijkt wel
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 19:54
    Als brands zijn zakken wilt vullen moet hij lekker naar everton gaan.
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6662
    zondag 15 april 2018 om 19:59
    Pfff, slijmen bij de fans...
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 20:00
    Top kerel gefeliciteerd dik verdiend.
    Vind ik leuk
    Axim +841
    zondag 15 april 2018 om 21:15
    Arnesen weer terughalen
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 21:26
    Brands blijft ook om psv nog verder op te bouwen.
    Bij psv heeft hij veel vrijheid en psv is echt iets moois aan het opbouwen,kijk naar de jeugd,faciliteiten,alles.
    Wat reeker voor psv vernietigd heeft is weer opgebouwd.
    En nu verder en daar zou brands nog een grote rol in kunnen spelen.
    Psv ook europees weer mee laten tellen.
    Uitdagingen genoeg,dus gewoon lekker blijven.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 01:58
    Hij heeft nog een contract lopen bij PSV.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws