Ten Hag pleit voor verandering bij Ajax: Daar moeten we mee aan de slag

    Ten Hag pleit voor verandering bij Ajax: "Daar moeten we mee aan de slag"

    Gepubliceerd: zondag 15 april 2018 om 19:52zo 15-04-2018 om 19:52

    Erik ten Hag is ontevreden over de manier waarop de spelers van Ajax zich hebben gemanifesteerd in de kampioenswedstrijd van PSV. In Eindhoven werd het 3-0.

    "We begonnen aardig, maar gaven de eerste twee doelpunten weg. We hadden goede bedoelingen, maar we hebben het niet waargemaakt", aldus Ten Hag, geciteerd door het Algemeen Dagblad. "PSV wel en daar moet ik ze alle credits voor geven. Ze hebben heel veel punten gehaald. Dat is knap."

    De Ajax-trainer, die in de winterstop instapte, beseft dat er veel moet veranderen in Amsterdam. "We hebben veel talentvolle spelers, maar mentaal is PSV verder dan wij. Ze zijn gedisciplineerder en hebben een betere teamspirit. Het is niet dat mijn spelers niet hard werken of hun best niet doen. Maar het is soms te vrijblijvend, passief en te plichtmatig. Ik mis wel eens de absolute overgave om te winnen. Daar moeten we mee aan de slag."

    Ten Hag is ook kritisch op zichzelf. Onder zijn leiding liep de achterstand van Ajax op PSV op van vijf naar tien punten. "Maar het is niet zo dat je als coach even aan de knoppen draait en dat dan alles verandert", besluit hij.

    Lees meer over:EredivisieAjax

    Plaats een reactie

    BassieN +11069
    zondag 15 april 2018 om 19:56
    Wat was PSV bang hè Erik?
    Vind ik leuk
    Ruud40 +12803
    zondag 15 april 2018 om 20:00
    Ajax voetbalde zoals Ten Hag praat

    Zijn praatjes zitten namelijk altijd vol goede bedoelingen maar door zijn gezwets komen ze er nooit echt uit
    [Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 20:02]
    Vind ik leuk
    jari4ever +1488
    zondag 15 april 2018 om 20:08
    Hij zal het nooit redden...hij is een trainer zonder allure waar ze niet voor door het vuur gaan
    Vind ik leuk
    2cents +57839
    zondag 15 april 2018 om 20:24
    Hij zegt:”Ik mis wel eens de absolute overgave om te winnen. Daar moeten we mee aan de slag."

    Dat begint bij hemzelf. Ik zie nog altijd de verbaasde Frenkie de Jong voor me, over het gebrek aan intentie om te winnen waarmee de trainer z’n ploeg liet spelen bij Utrecht uit.

    Je krijg de spelers alleen maar mee als je dat zelf uitstraalt. Dat doet Ten Hag niet. Ten Hag is van de controle.
    Vind ik leuk
    ja_daarom +308
    zondag 15 april 2018 om 19:56
    HAHA!
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 19:56
    Hoort niet in de top te werken, Utrecht was zijn top. Slechte uitspraken en interviews
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 20:20
    Maar hij werkt ook niet in de top.
    Vind ik leuk
    Micha EL +1009
    zondag 15 april 2018 om 20:46
    Ik werd gek van keizer hoe hij praatte steeds maar met zijn hoofd van rechts naar links bewegen. Maar naar ten hag kan ik echt niet luisteren. Hoe goed hij misschien is als trainer, praten kan hij niet. Dan verlang ik zelf terug naar keizer.
    Vind ik leuk
    El Cazador +7260
    zondag 15 april 2018 om 21:47
    en vele met jou, kom maar op met de witte zakdoeken
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 19:57
    it aint over till its over....... Its over and out
    Vind ik leuk
    035 +6324
    zondag 15 april 2018 om 20:11
    Interessant die taal......
    Vind ik leuk
    Rood&wit +3605
    zondag 15 april 2018 om 19:57
    Ten hag ook jou dagen zijn geteld! Op naar het volgende slachtoffer.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 20:01
    Wie wil er nu nog trainer worden bij een club als Ajax.
    Vind ik leuk
    Rood&wit +3605
    zondag 15 april 2018 om 20:05
    Zou het echt niet weten?
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 20:08
    Frank de boer.
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3513
    zondag 15 april 2018 om 21:08
    Van Basten samen met Bergkamp,reiziger en als toetje V.D.Sar.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 21:14
    Dat kan ook maar ik ben bang dat het niet gaat gebeuren.
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3513
    zondag 15 april 2018 om 21:20
    Maakt bij Ajax niks uit geen visie erachter.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 19:58
    Gaat van der Sar ook weg?
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19469
    zondag 15 april 2018 om 19:59
    Ik verwacht morgen een statement van hem dat hij in mei weg is.
    Vind ik leuk
    Garinsha +4841
    zondag 15 april 2018 om 19:58
    Jij bent daar even verantwoordelijk voor.. wat een afgang en TERECHT.. Nou vd sar en Overmars.. was dit nodig om keizer te laten vervangen door Ten hag?
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 21:26
    AMEN jij hebt gelijk
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22035
    zondag 15 april 2018 om 19:58
    Ik laak Ten Hag. Wegwezen!

    "Maar het is niet zo dat je als coach even aan de knoppen draait en dat dan alles verandert"

    Dit is je baan sukkel
    [Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 19:59]
    Vind ik leuk
    2cents +57839
    zondag 15 april 2018 om 20:26
    Had hij maar niets veranderd...

    Keizer was zeker weten dichter bij PSV geëindigd met dit materiaal.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22035
    zondag 15 april 2018 om 20:33
    Dat idee heb ik ook, hij had alleen niet vaak een gelukkige hand van wisselen maar er kwam wel meer lijn in het spel en ik denk dat spelers veel meer begaan waren met hem dan met Ten Hag. Daar zit helemaal geem chemie. Logisch.
    Vind ik leuk
    2cents +57839
    zondag 15 april 2018 om 20:38
    Onder Keizer was het één team, inclusief technische staf.

    Nu is het een team en daarnaast een staf.
    Vind ik leuk
    El Cazador +7260
    zondag 15 april 2018 om 21:49
    exact, mooi geformuleerd
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19469
    zondag 15 april 2018 om 19:58
    Ze zijn jou nu al beu Erik Ten Hag. Ze hadden Keizer nooit weg moeten sturen. Van De Sar en Overmars moeten morgen hun ontslagbrief inleveren.
    Vind ik leuk
    Dezeun +5160
    zondag 15 april 2018 om 19:58
    Change
    Vind ik leuk
    J Kiprich +17194
    zondag 15 april 2018 om 19:59
    Oh man, je ziet hem haggelen en stachelen met ogen zo groot als schoteltjes. Het zal je trainer maar zijn, man man plaatsvervangende schaamte. En ik dacht dat het met Gio bijna niet erger kon qua uitspraken.
    Vind ik leuk
    Lubje +742
    zondag 15 april 2018 om 19:59
    Misschien heeft Ten Hag te hoge verwachtingen van zijn spelers?
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10186
    zondag 15 april 2018 om 20:21
    Ook, maar vooral over zichzelf, met uitspraken zoals: "mijn aanpak werkt overal " ha ha
    Keizer won met 3-0 met dezelfde spelers en onder ten Hag werden ze kansloos weggespeeld.....
    Ten Hag heeft het respect al een tijdje geleden verloren bij de spelers, ze lachen hem uit en maakt zich bovendien belachelijk bij d pers en gaat dan talenten op de vingers tikken voor een onschuldig familie bezoekje in Barcelona. Donder toch op man, denk ik dan......
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 21:28
    of van zichzelf
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 19:59
    Nou zet spelers maar in de folder van AH met bonus korting.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 20:01
    Als coach moet je juist wel aan de knoppen draaien zodat alles verandert. Of denk hij dat hij het vanaf het veld kan?
    Oh god we zijn er nog erger aan toe dan ik dacht.
    Vind ik leuk
    ajax1973 +2369
    zondag 15 april 2018 om 20:01
    de laatste 3 wedstrijden voor ten hag bij ajax komen er aan mag ik hopen
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 20:01
    Denk dat ze beter met een andere trainer aan de slag kunnen want het is er geen % beter op geworden onder Ten Hag.
    Als je hem al hoort praten tegen over de media dan denk je is dit jullie visite kaartje, man man man wat een voorkomen.
    [Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 20:04]
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 21:29
    helemaal mee eens
    Vind ik leuk
    Kletsmajoor +1591
    zondag 15 april 2018 om 20:02
    Aan de slag met wil om te winnen?? Wat een onzin.. je team beter voorbereiden, en zeker geen teksten als 'ze zijn bang voor ons ' verkondigen
    Vind ik leuk
    poklane +5168
    zondag 15 april 2018 om 20:04
    Ten Hag moet z'n bek dichthouden en hopen dat hij volgend seizoen nog trainer van Ajax is. Sinds hij Keizer heeft opgevolgd is het spel niet aantoonbaar beter geworden, net zoals de resultaten. Ik zij het al in het Live topic, als de directie en RvC van Ajax consequent zijn ontslaan ze hem.
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6731
    zondag 15 april 2018 om 20:05
    Ja stap maar op Ten Hag

    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10186
    zondag 15 april 2018 om 20:06
    Het is wel opvallend dat Ajax met diezelfde spelers onder Keizer met 3-0 won en PSV geen kans liet, daar moeten ten Hag en v.d Sar nu eens een duidelijke uitleg over geven !
    Ten Hag heeft simpelweg gefaald en Cocu was hem de meester, net zoals die wedstrijd toen hij met 1-7 werd afgedroogd door Cocu in Utrecht.
    Vind ik leuk
    Gid010 +669
    zondag 15 april 2018 om 20:06
    De grote verandering begint waarschijnlijk met een nieuwe directeur. Van de Sar was toch degene die zei dat hij het lot in de handen van Ten Hag heeft gelegd. Toen Keizer wegging, stonden ze op 5 punten achterstand. Nu zijn ze op 10 punten gezet met als resultaat: LEGE HANDEN. Eens kijken hoe kritisch van de sar naar zich zelf is.
    Vind ik leuk
    Feye1908 +8751
    zondag 15 april 2018 om 20:19
    Waarschijnlijk moet Ajax van Van der Sar volgend seizoen kampioen worden anders zal hij vertrekken...tenzij er een andere club is die meer punten pakt in de competitie, dan blijft hij lekker sitten.
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2001
    zondag 15 april 2018 om 20:07
    Kan niet zeggen dat Ajax slecht voetbalde maar ze verdedigde best slecht en Ajax mist echt een afmaker
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10186
    zondag 15 april 2018 om 20:12
    Grappig: verdedigen is ook voetballen.
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2001
    zondag 15 april 2018 om 20:13
    Dat wel ja maar goed dat deed Psv dus beter
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 20:07
    Wegwezen Ten Hag .Bosz terug svp.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 21:30
    die overloper bosz laat ons na een paar maanden weer in de steek vieze overloper
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 06:59
    Bosz wilde verandering. Hij werd gewoon tegengewerkt.
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 11:47]
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2001
    maandag 16 april 2018 om 13:39
    Bosz dit en dat Ajax speelde vaak ook hele slechte wedstrijden onder Bosz ..het ligt gewoon aan de spelers er het is gewoon veel middelmaat bij Ajax.
    Vind ik leuk
    Farmer +12685
    zondag 15 april 2018 om 20:08
    Volgens mij moet Ajax deze kamerplant even op een ander plekje in de vensterbank zetten, waar ie wat meer zonlicht krijgt!

    Keer wat vaker wateren zou ook niet misstaan misschien...
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10186
    zondag 15 april 2018 om 20:10
    Ajax - PSV 3-0 onder Keizer met dezelfde spelers
    PSV - Ajax 3-0 onder ten Hag met dezelfde spelers

    Het 4e jaar niets, v.d Sar moet zijn koffers pakken en ten Hag mag ze dragen.
    Vind ik leuk
    Piet Ajacied +5953
    zondag 15 april 2018 om 20:27
    Niet helemaal dezelfde spelers. Frenkie of Wöber (helemaal vandaag) scheelt wel een slok op een borrel.

    Maar tijd voor een grote schoonmaak en die begint bij Hennie Henrichs.
    Daarna doorpakken met vd Sar. Overmars kreeg lang het voordeel vd twijfel en heeft veel goede dingen gedaan maar Siem, Kristensen en ook Bande (de laatste 2 zijn best goede spelers maar zijn dit systeem niet gewend dus kans van slagen is klein) waren missers. En Ten Hag is Overmars zijn grootste fout. Dus allebei weg helaas.

    En dan kan je beginnen met opnieuw op te bouwen. En of dat nou met Jordi Cruijff, Jonk, Ling of Van Gaal is dat is van minder belang. Als de huidige rommel eerst maar weg is....
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10186
    zondag 15 april 2018 om 20:44
    Het hele team heeft onder ten Hag een slechte prestatie geleverd, gezien de rapport cijfers, gewoon een duidelijke indicatie.
    Keizer heeft een uitstekende prestatie geleverd destijds en ten Hag werd weer eens afgedroogd door Coco na die 1-7 slachting in Utrecht een duidelijk bewijs van onkunde.
    Als van Gaal de AD positie wil overnemen dan zou dat een prima stap zijn in de goede richting.

    Jonk absoluut niet, teveel idealist, maar Ling als TD onder van Gaal als AD zie ik wel zitten.....
    Jordi is wellicht beter op z'n plek bij Barca, het is een troep hoor bij Ajax maar van Gaal is dat wel toevertrouwd, Jordi is misschien wat te aardig.
    Vind ik leuk
    BrandjeXL +475
    zondag 15 april 2018 om 20:13
    Niet zeiken want feitelijk zegt hij dat je het elf "voetballers" niet red en dat is ook zo. Bij psv loopt Hendrix en bij feyenoord een El Ahmadi. Zo'n speler heeft Ajax niet. Het moeten allemaal ideale schoonzonen zijn.
    Vind ik leuk
    VanGoal +720
    zondag 15 april 2018 om 22:21
    Tagliafico heeft pit genoeg
    Vind ik leuk
    BrandjeXL +475
    maandag 16 april 2018 om 10:23
    Klopt, staat alleen op een plek waar hij niet veel kan helpen. Zulke spelers moeten in je as staan.
    Vind ik leuk
    Muscles +907
    zondag 15 april 2018 om 20:14
    Volkomen eens met Ten Hag’s analyse en volgend seizoen is er maar één target die moet worden gehaald: het kampioenschap. Dit seizoen afronden als nummer 2 en Overmars in overdrive om het nieuwe team al op 1 juli gereed te hebben met compleet anticiperen op worse case vertrekken van Zyech, de Ligt en Onana. Wonden likken twee dagen en aan de slag. PSV de verdiende kampioen van dit seizoen.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 20:14
    Als je als trainer je ploeg niet krijgt aan het spelen zoals jij dat wilt als trainer, moet je toch eens in de spiegel kijken en niet afgeven op jouw spelers. Nu kan je pas zien, dat deze man niet geschikt is, om trainer van de meest succes volle club van Nederland te zijn.
    Vind ik leuk
    rober2704 +806
    zondag 15 april 2018 om 20:15
    Vreemd dat Ten Hag nu een aantal punten opnoemt (vrijblijvendheid, passieve en plichtmatige instelling en absolute overgave om te winnen) waarvan ik juist als trainer van Ajax verwacht dat ie vanaf minuut 1 dat ie werd aangesteld door Ajax die facetten in de selectie zou drillen maar helaas is dat hem niet gelukt of hij is niet in staat met zijn persoonlijkheid die facetten in een selectie in te burgeren. Ik neig naar het laatste.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 20:15
    Allereerst van harte gefeliciteerd psv! Terecht kampioen mede dankzij het onnodig puntverlies in deze competitie van ajax. En ten hag heeft een punt er moet veel veranderen waaronder toedeledokie ten hag!
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 20:16
    Blablablabla opzouten ten hag
    Vind ik leuk
    Patje41 +907
    zondag 15 april 2018 om 20:19
    Tja, misschien dat een trainer die ontzag inboezemt of die zelf ook kan voetballen het wel kan overbrengen
    Vind ik leuk
    100%PSV +3297
    zondag 15 april 2018 om 20:21
    Ten Hag is aangesteld door Van de Sar en Overmars, terwijl Bergkamp hiervoor het veld heeft moeten ruimen. Van de Sar zal zijn conclusies trekken en een stap terug doen. Overmars daarentegen zal komende weken diep in de buidel tasten middels nog meer nieuwe aankopen. Dit alles om de morrende achterban tevreden te houden.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 20:21
    Voor het eerst dat ik het idee dat ten hag heeft nagedacht over wat hij zegt.
    Vind ik leuk
    FcG4Ever +1184
    zondag 15 april 2018 om 20:22
    Eerst de trainer er maar eens uit. Schijtbakkenvoetbal
    Vind ik leuk
    Mo +11769
    zondag 15 april 2018 om 20:22
    Ik wist in de winterstop al dat het hem niet zou gaan worden dit seizoen. Volgend seizoen nieuwr kansen en dan heb ik er met 2/3 gerichte aankopen wel vertrouwen in.
    Vind ik leuk
    glenn +1019
    zondag 15 april 2018 om 20:24
    als Ajax stappen wil zetten zal de geldbeugel moeten getrokken worden, bij PSV staat het kapitaal op het veld, bij Ajax op de bank.....wanneer gaan ze daar nu eens begrijpen dat spelertjes (niks mis mee hoor)als een Kluivert en Neres'jes goed zijn voor een paar matchkes per seizoen, de rest moet nog groeien en aansterken....de enige plaats waar we gelijke tred houden met PSV is in het doel...
    Vind ik leuk
    Gizmo +3881
    zondag 15 april 2018 om 20:26
    Het spijt me erg, maar ik begin langzamerhand wel erg te twijfelen aan Ten Hag.

    Uiteraard moet je een trainer de tijd gunnen, maar onder Keizer was het toch allemaal beter (en die kreeg weer niet de tijd!)
    Vind ik leuk
    Marco S +5652
    zondag 15 april 2018 om 20:31
    Het moet zeker veranderen: jij moet weg..
    Jouw voorganger functioneerde beter en nu moet sar, overmars, jij en die andere kale allemaal wegwezen. Ga maar Twente helpen promoveren. Toedeloe..
    Vind ik leuk
    ajaxdev +507
    zondag 15 april 2018 om 20:35
    Ten Hag legt de vinger op de zere plek. De huidige spelers zijn boos over het ontslag van Keizer en laten dat langs deze weg zien. De blunder van de directie om Keizer te ontslaan wordt door de spelers niet gepikt. Ontslag van Bergkamp had geen speler mee gezeten denk ik. Ten Hag geniet niet het vertrouwen van deze groep omdat hij wil voetballen op een manier die ajax spelers niet gewend zijn. Dus gaat het plichtmatig en zonder echte inzet. Dat gaat tegen kleinere ploegen meestal wel goed maar je ziet dat het niveau per wedstrijd dalende is. De heren geloven het wel. Schone,Veltman, Ziijech,Huntelaar zijn toch de mannen die voorop zouden moeten gaan maar daar zie je weinig van. Kortom, directie zal een afweging moeten maken tussen eigen belang van gelijk halen en geen resultaten of in zien dat wegsturen Keizer een blunder is geweest en ten hag weg sturen en een zeer ervaren trainer aantrekken.We gaan het de komende weken horen.
    Vind ik leuk
    stock3 +764
    zondag 15 april 2018 om 20:44
    Als spelers zo zouden denken dan ben je daar lekker mee als supporter van Ajax! Als het met Keizer niet goed ging en met ten Hag ook niet zou ik als spelersgroep toch eens bij jezelf te rade gaan.
    Vind ik leuk
    AfcaJB +217
    zondag 15 april 2018 om 20:38
    Meneer ten Hag, u bent helaas niet goed genoeg voor de top. Het hoge niveau waarmee Ajax het vorig seizoen afsloot is schrikbarend snel verpulverd. Het tempo, het lopen zonder bal, en niet lopen met de bal. Ik heb het, en excuseer mij dat ik heb misschien gemist heb maar ik heb het niet onder uw toezicht gezien. U houd de jongens langer op de club, traind harder en maakt ze volgens uw word 'beter'. Weer bied ik mij excusses ook dit is mij tot dusver niet opgevallen.

    Mijn vraag is dan ook of iemand mij kan vertellen waar ik moet kijken?
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 20:42
    Voor Ajax goed genoeg, deze trainer! Voor Psv niet goed genoeg.
    Vind ik leuk
    DeNelis +136
    zondag 15 april 2018 om 20:42
    Ten Hag wegwezen en Bosz welkom terug!
    Vind ik leuk
    FSCeara +8732
    zondag 15 april 2018 om 20:44
    Ik hoor wekelijks van hem hiermee moeten we aan de slag, daarmee moeten we aan de slag. Hij heeft 15 wedstrijden erop zitten dan zou je het toch moeten hebben staan, zelfs Keizer had het na 15 wedsrrijden voor elkaar !
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 20:48
    Volgend seizoen weer nieuwe kansen en nieuwe rondes
    Vind ik leuk
    langeGek +888
    zondag 15 april 2018 om 20:51
    Ik pleit ook voor een verandering bij Ajax : Ten Hag vervangen door een echte trainer. Ik heb niet het idee dat dit elftal onder deze trainer nog vooruitgang gaat boeken. Sterker nog, sinds Keizer weg is, is het alleen maar slechter gegaan. Het voetbal is slechter en zelfs organisatorisch is het achteruit gegaan, terwijl Ten Hag dan de man van de organisatie is. En laten we het maar niet hebben over zijn uitstraling.
    Vind ik leuk
    FACT +2343
    zondag 15 april 2018 om 21:13
    Paniekaankoop!!!!!!!!!
    Vind ik leuk
    Axim +834
    zondag 15 april 2018 om 21:14
    verandering....jou op straat gooien staat bovenaan , .....
    Vind ik leuk
    Marco S +5652
    zondag 15 april 2018 om 21:15
    We hebben gezien dat je niet goed met de knoppen bent..
    Vind ik leuk
    zomer +1286
    zondag 15 april 2018 om 21:21
    De eerste vergadering zou moeten zijn dat ten hag oppleurt. Man man man wegwezen nepchoach.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 21:22
    Sinds Ten Hag “aan de knoppen draait”, gaat het volledig naar de knoppen. De positieve resultaten van Keizer - de wedstrijd tegen Twente maar even vergeten - zijn niet meer te zien geweest.
    [Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 21:32]
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 21:22
    Rot toch op man
    Ik zie niet waarom ze jouw gehaald hebben
    dat heeft ons het kampioenschap gekost
    Keizer had de boel eindelijk op orde (en vergeet niet het nouri drama iedereen op het veld ging privé met nouri om dan is het niet gek dat het weken duurt voordat zoiets voorbij is) dan speel je eindelijk goed en zelfs mooi voetbal en dan ontsla je hem puur omdat overmars hem niet wou want overmars heeft een coupé gepleegd bergkamp eruit ik mijn zin doordrijven want keizer is niks.
    Nou overmars ik heb nieuws je hebt gefaald !!! Jouw mannetje Ten Hag is slechter dan keizer want hij krijgt helemaal niks op de rit.
    Jullie moeten lekker allemaal oprotten want jullie zijn kleuters allemaal ruzie maken omdat ik ben de overmars dus ik heb gelijk en ik ben de van der sar dus ik heb gelijk en ik ben de bergkamp dus ik heb gelijk.
    AJAX gaat voor alles. En als ten hag nu wel krediet krijgt die keizer nooit kreeg (terwijl hij het ten minste nog op de rails kreeg ondanks de ellende die hij meemaakte met het hele team).
    Dus alles eruit en laat a.u.b. iemand met verstand van zaken de boel opnieuw op touw zetten.

    AMEN
    Vind ik leuk
    |ens1999 +72
    zondag 15 april 2018 om 21:50
    De eerste verandering Ten Hag is dat jij je biezen pakt en heel snel opzout uit onze mooie club met je schijtvoetbal en domme intimiderende en respectloze opmerking naar de directe tegenstander toe! Dat is niet des Ajax maar heel goedkoop en dom scoren naar de aanhangers toe! Het is niets anders dan een desceptie en bedrog naar de Ajax aanhang toe! Wegwezen en snel! Wat mis ik Keizer want in mijn ogen had ie het veel beter voor elkaar!
    [Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 21:51]
    Vind ik leuk
    El Cazador +7260
    zondag 15 april 2018 om 21:55
    de hiërarchie binnen de selectie was bij de komst van Erik ten Hag snel verdwenen, dan maakt die een speler aanvoerder die dat bij lange na nog niet kan zijn. Hopelijk houd Erik na drie wedstrijden de eer aan zichzelf!!
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 21:56
    Ten Hag weg. Lijkt mij uitstekend
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 21:59
    Wie stelt Veltman op, wie stelt Wober op ? Wie laat Kluivert, Neres, van de Beek en Schøne staan terwijl ze als een krant spelen. Wie gaat Kluivert vertellen dat Europese top lichtjaren verder is dan wat hij nu laat zien. Niemand begrijpt Zyech. En dan komt er een wissel en wie komt erin, Siem de Jong. Hoe verzin je het. Ik pleit ook voor verandering bij Ajax te beginnen met ten Hag. Opgesodemieterd met die hangjas.
    Vind ik leuk
    munkikiii +2142
    zondag 15 april 2018 om 22:02
    Gewoon een heel matige trainer die ten hag
    Vind ik leuk
    Siemjo +295
    zondag 15 april 2018 om 22:08
    ten Hag het voetbal van Ajax is al weken niet om aan te zien. Dat er een paar wedstrijden bij waren die met het kleinst mogelijke verschil zijn gewonnen heeft de zaak een beetje gecamoufleerd. Het voetbal ziet er met de week slechter uit. Wordt tijd voor een trainer die de boel eens aanpakt en geen een die aangeeft dat men het zo goed doet op de training. Wedstrijden worden niet gewonnen op het trainingsveld
    Vind ik leuk
    Gerro +7261
    zondag 15 april 2018 om 22:43
    Bosz en danJordi Cruijff als opvolger van vd Sar.
    Vind ik leuk
    Gerro +7261
    zondag 15 april 2018 om 22:41
    Er moet veel veranderen maar dat gaat hij niet meemaken als coach van Ajax denk ik.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 23:54
    Geen hand in eigen boezem, geen commentaar op telkens weer die De Jong naar voren schuiven... Wat een ketser!
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 06:55
    Alle goede bedoelingen van ten Hag ten spijt, ook hij krijgt ze niet aan het voetballen.
    Talent zat, dat is het probleem niet, maar overzicht en de keiharde wil om het gras op de vreten desnoods is er niet.
    leuke stylisten allemaal hoor maar voorlopig hebben we al 4 jaar NIKS.
    Vind ik leuk
    Ari as +267
    maandag 16 april 2018 om 08:55
    Wat is de beste verandering. Nou Erik pak dan je koffers maar.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 13:18
    "Maar het is niet zo dat je als coach even aan de knoppen draait en dat dan alles verandert", besluit hij.

    Oh, nee? Vitesse won met 7-0 nadat ze Fraser eruit hadden gegooid. Dus, je lult uit je nek, Erik...
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws