Toekomst Van Persie ongewis: Relaxed kijken wat Feyenoord wil en wat ik wil

Toekomst Van Persie ongewis: "Relaxed kijken wat Feyenoord wil en wat ik wil"

zondag 15 april 2018 om 20:25

Robin van Persie keerde in de winterstop terug bij Feyenoord en het is nog zeer twijfelachtig of die samenwerking na dit seizoen wordt voortgezet. De linkspoot laat aan RTV Rijnmond weten dat de gesprekken over zijn toekomst nog gevoerd moeten worden.

De kans bestaat dat Feyenoord en Van Persie de optie in het contract niet lichten. "Ja, die is er. Die is van beide kanten, dus we gaan sowieso zitten. We gaan kijken of Feyenoord het nog leuk vindt en of ik het nog leuk vind. Vanuit die gedachte gaan we heel relaxed kijken wat ik nou wil en wat Feyenoord precies wil. Dus dat klopt wel, dat is van te voren afgesproken."

Zijn eerste maanden in Rotterdam-Zuid zijn Van Persie goed bevallen. Zondag stond hij in de basis tegen FC Utrecht en met één treffer was hij weer van onschatbare waarde. "Ik vind het tot nu toe hartstikke leuk, ik geniet ervan met de jongens. Ik geniet van de trainingen en de dagelijkse humor. De trainingen zijn goed, de wedstrijden zijn ook gewoon goed."

"Af en toe hoor je weleens geluiden, die zijn iets negatiever. Maar eerlijk gezegd deel ik die mening niet. Want ook in Turkije en Engeland is het niet allemaal fantastisch", gaat de 102-voudig international verder. "Dus in dat opzicht; ik heb het in het algemeen goed naar mijn zin en we gaan gewoon kijken hoe het er over een paar weken voorstaat."

Plaats een reactie

zondag 15 april 2018 om 20:31
Nog steeds een goede speler maar in zijn na dagen van het voetbal. Terug naar excelsior voor een jaartje en daarna trainers cursus volgen. Ga je goed toppertje op leeftijd. Misschien nog qatar met wesley.
[Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 20:31]
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 20:45
Op dat veld stopt hij er binnen een maand mee vrees ik... lekker nog een jaartje feyenoord man, is als hij op het veld staat nog de beste speler.
Vind ik leuk
rpaulp50 +6127
zondag 15 april 2018 om 23:58
Ik zie in van Persie een uiterst goede manager, een toekomstig TD als opvolger van van Geel.
Hij moet gewoon 2 jaar gaan studeren, stage lopen bij Feyenoord en in het buitenland en dan goed voorbereidt aan die TD klus beginnen bij Feyenoord..
Hij heeft de intelligentie, een Internationale reputatie, zeer sterke communicatieve kwaliteiten, stijlvol en is ambitieus, wat wil je nog meer ?
Laat Kuijt zich dan richten op een Trainers carrière en Feyenoord heeft dan een uitstekende basis.
( Wel jammer van die rare NOS man die ze AD gemaakt hebben.....)
Vind ik leuk
Koeroe +7044
maandag 16 april 2018 om 11:44
Jij volgt Feyenoord dus niet. Zelfs in een rolstoel is hij nog de beste speler. Elke aanname is goed. Elk schot is een goal. Elke schijnbeweging is functioneel. Het is nog steeds een genot om naar m te kijken en als hij wilt moet je m altijd houden, zeker in de wetenschap dat Jorgensen wel eens zou kunnen vertrekken.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 11:51
Techniek vergaard niet alleen zijn gezondheid is een zware dobber omdat hij niet elke week of 2x per week voluit kan spelen tenzij hij een hele stap voorwaards daarin maakt. Hij is nog steeds een toppertje wat ik al gezegd had. Daar twijfel ik niet aan. ;-).

Ps. Ik kijk liever feyenoord dan psv.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 20:38
Beste speler van de eredivisie. Wat kan ik genieten van zijn spel.
Vind ik leuk
Marco S +3159
zondag 15 april 2018 om 20:39
Mischien wil je fit worden?
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 20:40
RvP is met één been nog beter dan wat er verder op de Nederlandse velden rondloopt..... verlengen dus
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 20:41
Feijenoord heeft gewoon van persie nodig zo wie zo voor de rust in het team en voor het voetbal want er loopt geen betere. Ook al is hij minder fit.gewoon een nieuw contract geven .
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 20:42
aub doorgaan! wat een klasbak is van persie!
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 20:42
Gewoon een jaar erbij. Toch simpelweg te goed. Zagen we vandaag wel weer
Vind ik leuk
Nuance +5637
zondag 15 april 2018 om 20:52
Helaas werd zijn eerste goal afgekeurd. Maar hoe hij die bal buitenkantje links inschoot: fantastisch!
Vind ik leuk
Teo Smith +18129
zondag 15 april 2018 om 21:09
Verlengen gozert.

Trots dat we zo'n grote speler hebben.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:41
Ik was niet overtuigd dat hij van meerwaarde zou zijn maar ben zeker om ziet dat hij het spel tempo kan opvoeren met simpele voetbewegingen en samenwerking met Berghuis ziet er soms ook mooi uit. Graag nog jaartje erbij !!
Vind ik leuk
Bennie498 +1268
zondag 15 april 2018 om 21:59
Ze kunnen beter die Bilal en de trainers naar huis sturen maar met van Persie heb je wel een beter middenveld nodig omdat hij niet echt mee verdedigd .
[Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 22:00]
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 22:02
Inleveren of niet? Hij blijft.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 22:07
Wat een gezeur toch weer. Hij is duidelijk een meerwaarde en hij heeft het enorm naar zijn zin. Duidelijk toch.
Vind ik leuk
Dicky +13396
zondag 15 april 2018 om 22:11
1 jaartje naar Excelsior zou hem echt sieren.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 12:29
Doorgaan met een jaar en hem niet meer laten spelen dan 70 minuten dan is de wedstrijd meest toch voor een groot deel gespeeld. Hij is nog zo goed!
Vind ik leuk
5by5 +1024
maandag 16 april 2018 om 12:45
Gewoon zijn contract verlengen lijkt me geen probleem
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Toekomst Van Persie ongewis: "Relaxed kijken wat Feyenoord wil en wat ik wil"