Toekomst Van Persie ongewis: Relaxed kijken wat Feyenoord wil en wat ik wil

Toekomst Van Persie ongewis: "Relaxed kijken wat Feyenoord wil en wat ik wil"

Gepubliceerd: zondag 15 april 2018 om 20:25zo 15-04-2018 om 20:25

Robin van Persie keerde in de winterstop terug bij Feyenoord en het is nog zeer twijfelachtig of die samenwerking na dit seizoen wordt voortgezet. De linkspoot laat aan RTV Rijnmond weten dat de gesprekken over zijn toekomst nog gevoerd moeten worden.

De kans bestaat dat Feyenoord en Van Persie de optie in het contract niet lichten. "Ja, die is er. Die is van beide kanten, dus we gaan sowieso zitten. We gaan kijken of Feyenoord het nog leuk vindt en of ik het nog leuk vind. Vanuit die gedachte gaan we heel relaxed kijken wat ik nou wil en wat Feyenoord precies wil. Dus dat klopt wel, dat is van te voren afgesproken."

Zijn eerste maanden in Rotterdam-Zuid zijn Van Persie goed bevallen. Zondag stond hij in de basis tegen FC Utrecht en met één treffer was hij weer van onschatbare waarde. "Ik vind het tot nu toe hartstikke leuk, ik geniet ervan met de jongens. Ik geniet van de trainingen en de dagelijkse humor. De trainingen zijn goed, de wedstrijden zijn ook gewoon goed."

"Af en toe hoor je weleens geluiden, die zijn iets negatiever. Maar eerlijk gezegd deel ik die mening niet. Want ook in Turkije en Engeland is het niet allemaal fantastisch", gaat de 102-voudig international verder. "Dus in dat opzicht; ik heb het in het algemeen goed naar mijn zin en we gaan gewoon kijken hoe het er over een paar weken voorstaat."

Plaats een reactie

zondag 15 april 2018 om 20:38
Beste speler van de eredivisie. Wat kan ik genieten van zijn spel.
Vind ik leuk
Marco S +6555
zondag 15 april 2018 om 20:39
Mischien wil je fit worden?
Vind ik leuk
Wim Altena +168
zondag 15 april 2018 om 20:40
RvP is met één been nog beter dan wat er verder op de Nederlandse velden rondloopt..... verlengen dus
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 20:41
Feijenoord heeft gewoon van persie nodig zo wie zo voor de rust in het team en voor het voetbal want er loopt geen betere. Ook al is hij minder fit.gewoon een nieuw contract geven .
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 20:42
aub doorgaan! wat een klasbak is van persie!
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 20:42
Gewoon een jaar erbij. Toch simpelweg te goed. Zagen we vandaag wel weer
Vind ik leuk
Nuance +10012
zondag 15 april 2018 om 20:52
Helaas werd zijn eerste goal afgekeurd. Maar hoe hij die bal buitenkantje links inschoot: fantastisch!
Vind ik leuk
Smithsonian +37734
zondag 15 april 2018 om 21:09
Verlengen gozert.

Trots dat we zo'n grote speler hebben.
Vind ik leuk
Just Nuts +362
zondag 15 april 2018 om 21:41
Ik was niet overtuigd dat hij van meerwaarde zou zijn maar ben zeker om ziet dat hij het spel tempo kan opvoeren met simpele voetbewegingen en samenwerking met Berghuis ziet er soms ook mooi uit. Graag nog jaartje erbij !!
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 22:02
Inleveren of niet? Hij blijft.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 22:07
Wat een gezeur toch weer. Hij is duidelijk een meerwaarde en hij heeft het enorm naar zijn zin. Duidelijk toch.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 12:29
Doorgaan met een jaar en hem niet meer laten spelen dan 70 minuten dan is de wedstrijd meest toch voor een groot deel gespeeld. Hij is nog zo goed!
Vind ik leuk
5by5 +1349
maandag 16 april 2018 om 12:45
Gewoon zijn contract verlengen lijkt me geen probleem
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws