Draaiboek huldiging bekend: Eindhoven eert PSV-spelers maandag 19.00 uur

Draaiboek huldiging bekend: Eindhoven eert PSV-spelers maandag 19.00 uur

zondag 15 april 2018 om 20:44

PSV heeft beslag gelegd op de landstitel en er wordt uitbundig gefeest in Eindhoven. Maandagavond om 19.00 uur zal de officiële huldiging plaatsvinden, zo brengt een woordvoerder van het gemeentebestuur naar buiten.

Vanaf 15.00 uur zijn de PSV-supporters welkom op het Stadhuisplein en dat zal worden afgesloten wanneer het vol is. Op de Markt en op het 18 Septemberplein zullen grote schermen geplaatst worden, zodat de fans ook vanaf die locaties de huldiging kunnen volgen.

Rond 16.00 uur zullen de PSV-spelers zich verzamelen bij het Philips Stadion, om een uur later de platte kar te betreden en de binnenstad in te gaan. Rond 18.45 uur worden zij verwacht op het Stadhuisplein, waar de daadwerkelijke huldiging plaatsvindt. De selectie en begeleiding verschijnen rond 19.00 uur op het bordes van het stadhuis en zullen het feestgedruis een uur later weer verlaten.

Plaats een reactie

Pjotr26 +1174
zondag 15 april 2018 om 20:46
helemaal niets .............:)
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 20:46
Wel in Eindhovuhhhhhhhhhhh
LANDSKAMPIOENUHHHHHHHHHHHHHHH
Vind ik leuk
Pjotr26 +1174
zondag 15 april 2018 om 21:27
in amsterdam!!!!!!!!!!!!!! helemaal nietssssssssss
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 20:56
Hierbij meld ik me af voor de huldiging. Ik moet mijn fiets wassen. Reken dus niet op mij.
Vind ik leuk
:O +1555
zondag 15 april 2018 om 21:16
Plattekar here we come.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 20:46
Er zal wel meer feest zijn dan alleen dan hoor :)
Vind ik leuk
Ajacied_8 +3319
zondag 15 april 2018 om 20:46
Morgen lekker Jong Ajax kijken.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 20:46
Toch nog een prijs in Amsterdam? ;)
Vind ik leuk
Ajacied_8 +3319
zondag 15 april 2018 om 20:49
Ja, de spek en bonen schaal :p Maar beter dan helemaal niets.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 20:54
wat een heerlijke reactie. geloof me ik lach al de hele middag maar deze... :D
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 20:47
Mede PSV’ers! Gefeliciteerd en heel veel geproost gewenst! Met onze #24e titel.

We hebben ze daar uitAmsterdam een flink poepie laten ruiken! Forza PSV!!!
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 20:51
PSVers gefeliciteerd met jullie kampioenschap! Laat sommige gasten hier maar lullen. Verdiend kampioen.
Vind ik leuk
FSCeara +6809
zondag 15 april 2018 om 20:55
Dat feest maandag laat geeft perspectief voor Roda woensdag a.s.
Vind ik leuk
Rodajc +6967
zondag 15 april 2018 om 21:12
Aahjohh blijf maar langer dan 20u hoor, geen probleem!
Vind ik leuk
Hammers96 +1824
zondag 15 april 2018 om 21:55
Kerkrade juicht mee , psv staat woensdag met een kater op het veld
[Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 21:56]
Vind ik leuk
JoeyC +479
zondag 15 april 2018 om 22:28
Morgen weer een mooi feestje. Het begint een gewenning te worden :)
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Draaiboek huldiging bekend: Eindhoven eert PSV-spelers maandag 19.00 uur