De Jong met grote smile in mixed zone: 'Je weet dat er iets knakt bij Ajax'

De Jong met grote smile in mixed zone: 'Je weet dat er iets knakt bij Ajax'

zondag 15 april 2018 om 21:15

'English? Uh, oké'. Luuk de Jong is de eerste speler die het feestgedruis in de kleedkamer achter zich laat en de pers in een afgeladen, zweterige mixed zone te woord staat. Na een stuk of twaalf gesprekjes wil hij naar het spelershome, maar een Zuid-Amerikaanse journalist weet de maker van de 2-0 in het kampioensduel tegen Ajax nog even te onderscheppen. 

Paul Audenaerd
EINDHOVEN

Een handvol Spaanstalige journalisten vraagt De Jong het hemd van het lijf. Eigenlijk zijn ze vooral benieuwd naar Chucky Lozano. De Mexicaanse topscorer van PSV laat nog even op zich wachten. Dan maar De Jong als tussendoortje.

"This was such a big game. Kampioen worden tegen Ajax, dat is nog nét even wat lekkerder. Ajax is onze grote rivaal. Dit voelt zo goed. Amazing. Lozano speelde ook goed, ja. Hij was belangrijk bij de 1-0", zegt De Jong. 

Volgende vraag: hoe groot was de druk op deze wedstrijd en wat was de rol van Lozano? "De druk was er, maar geen probleem. We hebben geen motivatie nodig voor zo'n grote wedstrijd. De sfeer in het stadion was amazing. Dit was echt een once in a lifetime kans om kampioen te worden in zo'n grote wedstrijd. Dat motiveerde alle spelers."

"We vochten, we renden, we gingen de strijd aan en wonnen duels. Als je al voor rust 2-0 maakt, dan weet je dat er iets knakt bij Ajax. Na die 3-0 was het helemaal klaar. Ajax voelde dat ook. Chucky? Hij heeft alles gegeven. Hij was amazing vandaag, alle spelers deden het goed."

De Jong beantwoordt nog wat obligate vraagjes, onder meer over de WK-kansen van Mexico. Daarna begint het grote wachten op Lozano. Helaas: die komt niet meer. Rond 20.15 uur - bijna twee uur na het laatste fluitsignaal - ontvangen de Zuid-Amerikanen het slechte nieuws van de perschef van PSV. De Mexicaanse ster had blijkbaar een escaperoute gevonden en was ondertussen een etage hoger al een feestje aan het vieren met zijn ploeggenoten. 

Het vijftal druipt beteuterd af. Zij komen thuis zonder een quootje van Chucky. Boven klinkt Guus Meeuwis uit de speakers, vloeit het bier en gaat Luuk de Jong voorop in de polonaise. Saai, suf, lucky, matig, armoedig, onverdiend. PSV kreeg het allemaal te horen dit jaar. Nu zijn ze toch echt dikverdiend kampioen van Nederland. Amazing. 

Plaats een reactie

Doe dan! +4367
zondag 15 april 2018 om 21:16
PSV heeft terecht gewonnen en is terecht kampioen, maar Lozano speelde echt (weer) niet goed. Al de zoveelste keer in een topwedstrijd.
[Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 21:16]
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:18
Ik vond hem helemaal niet zo slecht hoor.
Vind ik leuk
Bizzy +13254
zondag 15 april 2018 om 21:33
Vond Luckassen wel aardig spelen.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:38
Gefeliciteerd Bizzy.
Vind ik leuk
Doe dan! +4367
zondag 15 april 2018 om 22:07
Hij was ook niet slecht, maar van een speler van zijn niveau verwacht je meer.
Vind ik leuk
Eendracht +11656
zondag 15 april 2018 om 23:56
Aangezien volgens jou de spelers van Ajax vele malen beter zijn dan die van PSV, wat verwacht jij dan elke week??
Vind ik leuk
Doe dan! +4367
maandag 16 april 2018 om 00:13
Ik vind dat Ajax meer kwaliteit heeft dan PSV ja, maar dat betekent niet dat ik vind dat er geen PSV’er er wat van kan.

Ik vind Lozano een prima speler en daar verwacht ik meer van in zo’n wedstrijd dan een Brenet, Kristensson, Veltman, Hendrix etc. Is dat zo onrealistisch?
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 08:08
Nehhh was niet te zien. Ajax praat zich kwaliteit aan....met praatjes word je tweede
Vind ik leuk
dinsdag 17 april 2018 om 10:22
Eendracht, het gaat er weleens scherp aan toe, maar bij deze gefeliciteerd met je cluppie........
Vind ik leuk
Eendracht +11656
dinsdag 17 april 2018 om 14:13
Thx, en scherp.. ach, beetje uitdelen en incasseren he...
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:18
Lozano, Schwaab uitblinkers vandaag
Vind ik leuk
R2 +4621
zondag 15 april 2018 om 21:25
Wat denk je van onze Jorrit?
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:28
Speelde ook goed, absoluut
Vind ik leuk
Spiegel +6136
zondag 15 april 2018 om 21:32
Brenetje was voor mij de beste man op het veld.

Als je heel seizoen zo afgezeken wordt en dan in een kampioenswedstrijd tegen nota bene Ajax zo voor de dag komt verdien je een pluim.
Vind ik leuk
dinsdag 17 april 2018 om 10:22
Spiegel, gefeliciteerd met je cluppie....
Vind ik leuk
masterpsv +11530
zondag 15 april 2018 om 21:53
Jorrit was een beest vandaag!
Vind ik leuk
:O +1497
zondag 15 april 2018 om 21:27
Dan Neres. Was ook in geen velden en wegen te bekennen. Speelde Kluivert wel vandaag?
Vind ik leuk
Doe dan! +4367
zondag 15 april 2018 om 22:09
Volgens mij heeft Luuk het hier over Lozano, niet over Neres of Kluivert. Als het een topic was waarin zij in voorkwamen, had ik daar mijn mening over gegeven. Bovendien was heel Ajax op De Ligt en Ziyech na matig tot slecht.
Vind ik leuk
tannat +2779
maandag 16 april 2018 om 00:04
Ajax speelde zoals het hele seizoen. Slap en gefrustreerd
Vind ik leuk
Doe dan! +4367
maandag 16 april 2018 om 00:13
Voor 70/80% met je eens.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 08:09
Whaa ziyech en de ligt waren net zo drama... Die ziyech denkt echt dat het een toppertje is....die kan er geen zak van zodra er echte voetballers tegenover hem staan. Niveau neus is zijn plafond
Vind ik leuk
#KeizerIn +2872
zondag 15 april 2018 om 21:28
Daar doe je Brenet te kort mee.

En Veltman... sorry kon het niet laten ;)
[Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 21:28]
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:29
Wat dacht je van het hele elftal? :-)
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:32
Zoals het hele jaar! 10 pt voorsprong zegt genoeg, dacht ik zo!
Vind ik leuk
Doe dan! +4367
zondag 15 april 2018 om 22:07
Schwaab en Hendrix.
Vind ik leuk
MeAgain +4792
zondag 15 april 2018 om 21:23
Als jij lozano al niet goed vond vandaag ben ik benieuwd naar de cijfers die jij de Ajax-spelers geeft.
Vind ik leuk
Doe dan! +4367
zondag 15 april 2018 om 22:10
Dat lijkt me wel duidelijk, maar daar gaat dit topic niet over.
Vind ik leuk
MeAgain +4792
zondag 15 april 2018 om 23:09
Dat kan wel zo, maar vind jij het gepast dat wanneer je eigen team ondermaats presteert jij het recht hebt om iemand van de tegenstander aan te spreken dat hij te weinig heeft laten zien? Wees er trouwens maar blij om, wanneer lozano een goede dag heeft maakt hij er alleen al drie en waren jullie met een enorm pak slaag terug gestuurd naar je eigen stad.
Vind ik leuk
Doe dan! +4367
maandag 16 april 2018 om 00:07
Luuk zegt iets over Lozano toch? Daar reageer ik op.

Of we nou verliezen of niet, ik geef gewoon mijn mening over wat dan ook, of het nou positief is of niet. Je redenering slaat kant noch wal, dan zou dus bijvoorbeeld een VVV’er dus na een nederlaag tegen Ajax/PSV niks negatiefs over een speler van de tegenpartij mogen zeggen? Wat een onzin.

En de kans dat Lozano een goede dag zou hebben gehad is nihil, presteert namelijk nooit in de topduels.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:25
Lozano heeft het in andere belangrijke wedstrijden al veel vaker laten zien hoe belangrijk hij is voor PSV; 11 assists en 15 doelpunten (wie doet hem dit na in de ED?). Echter voor de topwedstrijden heeft PSV een andere troef achter de hand; G. Pereiro (2 maal tegen Feynoord uitblinker en vandaag ook in de kampioenswedstrijd tegen Ajax). Kampioen word je met een team en niet met 11 individualisten en / of met grootspraak.
Vind ik leuk
#KeizerIn +2872
zondag 15 april 2018 om 21:31
Ik wil je feestje niet verstoren, maar Lozano heeft 15 goals en 8 assits, Jahanbaksh 15 goals en 11 assists en Berghuis 14 goals en 12 assits.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:36
Dan kloppen de cijfers op Transfermarkt.nl niet. Daar staan namelijk die door mij genoemde aantal assists en doelpunten gemeld.
Vind ik leuk
#KeizerIn +2872
zondag 15 april 2018 om 21:38
Of die op Flashscore niet. Wie zal het zeggen...

Lm FlashScore heeft het goed, want heb net voetbal.com gekeken en daar staat ook 15 goals en 8 assits.
[Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 21:39]
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:39
*Johnsen 15 goals.
Vind ik leuk
#KeizerIn +2872
zondag 15 april 2018 om 21:40
0 assits.... Maar wel een erg goede spits trouwens.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:59
Geen assist maar wel gelukkig 15 goals. Voor een assist krijg je geen prijzen. Maar goed dat was jouw punt niet.
Vind ik leuk
#KeizerIn +2872
zondag 15 april 2018 om 22:09
15 goals is natuurlijk hartstikke veel voor een spits van ADO. Grote sterke spits.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 22:15
Nee hoor, wij hebben al jaren scorende spitsen. Sinds Bulykin.
Vind ik leuk
#KeizerIn +2872
zondag 15 april 2018 om 22:26
Das waar. Dat was ook altijd zo bij Heerenveen alleen dit jaar niet, maar Alves, Finnbogasson, Dost, Uth, Huntelaar hebben uit mijn hoofd allemaal rond de 30 keer gescoord.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:47
Dat is echt een topper die jongen kan zo de pl in volgend seizoen!
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 22:00
€€€€
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 22:06
Hwahaha lekker toch ;-)
Vind ik leuk
Doe dan! +4367
zondag 15 april 2018 om 22:12
Doet het verrassend goed, zou zomaar topscorer kunnen worden dit seizoen.
Vind ik leuk
Doe dan! +4367
zondag 15 april 2018 om 22:11
Allereerst: gefeliciteerd nog, @Belchinees.

Lozano heeft inderdaad prima statistieken, mijn comment ging alleen over vandaag (en andere topwedstrijden). Tegen de subtoppers, middenmotors en kleintjes presteert ie prima. Juist van een speler van zijn niveau verwacht ik wat meer in topwedstrijden.
[Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 22:12]
Vind ik leuk
dinsdag 17 april 2018 om 10:55
Thanks! Klopt inderdaad wel wat jij hierover zegt. Helaas heeft Lozano, door zijn eigen stommigheid, 2 wedstrijden tegen Feyenoord moeten missen.
Vind ik leuk
Doe dan! +4367
dinsdag 17 april 2018 om 15:11
Precies. Laten we kijken of ie volgend jaar wel wat meer kan laten zien tegen dat soort clubs, is ie natuurlijk ook weer een jaartje verder in zijn ontwikkeling. Als ie dan nog bij PSV speelt natuurlijk.
Vind ik leuk
dinsdag 17 april 2018 om 10:24
Zonder grootspraak WooPing, gefeliciteerd met je cluppie, verdiende overwinning......
Vind ik leuk
dinsdag 17 april 2018 om 10:54
Bedankt Recordmeister voor deze sportieve felicitatie.
Vind ik leuk
RodeBaan +1870
dinsdag 17 april 2018 om 17:55
Ha, "ouwe" afhaal, eh, langsbreng-chinees!
Als er iemand is die ik het van harte gun ben jij het!
Gefeliciteerd met je ploegie, proost!
Vind ik leuk
dinsdag 17 april 2018 om 18:47
Dank je wel Rode Baan. Binnenkort kom ik weer langs met een bestelling. En deze keer alles gratis en voor niets, inclusief de biertjes, omdat PSV kampioen geworden is ;)
Vind ik leuk
100%PSV +1286
zondag 15 april 2018 om 21:28
Bekijk zijn statistieken m.b.t. doelpunten en assists en je zult anders oordelen.
Vind ik leuk
Doe dan! +4367
zondag 15 april 2018 om 22:13
Ik heb het over zijn prestaties in topwedstrijden toch? Bekijk zijn statistieken daarin eens. Tegen de mindere clubs heeft ie inderdaad prima statistieken.
Vind ik leuk
Spiegel +6136
zondag 15 april 2018 om 21:30
Hield zijn hoofd koel en zijn directe tegenstander ging met rood van het veld.

Was ook gewoon erg dreigend in de omschakeling en kwam meerdere keren zijn man goed voorbij.

Vond Kluivert en in mindere mate Neres vooral heel slecht.
Hebben meerdere panklare ballen van Ziyech gekregen en er niks mee gedaan.
Vind ik leuk
Doe dan! +4367
zondag 15 april 2018 om 22:14
Buiten De Ligt en Ziyech was iedereen bij Ajax matig tot slecht, alleen daar ging dit topic niet over ;-)
Luuk de Jong zegt iets over Lozano, daar reageer ik op.
Vind ik leuk
Bizzy +13254
zondag 15 april 2018 om 21:33
Lozano speelde niet werelds. Er kwam wel dreiging van daan.
Vind ik leuk
Doe dan! +4367
zondag 15 april 2018 om 22:16
Eens.
Vind ik leuk
masterpsv +11530
zondag 15 april 2018 om 21:50
Moet je mij niet feliciteren doe dan.
Ik heb had al gezegd maak je borst maar nat 3-0 ;)
Vind ik leuk
Doe dan! +4367
zondag 15 april 2018 om 22:15
Gefeliciteerd, man! Had je nog niet gezien in de topics, dus had je nog niet kunnen feliciteren. Niet zo’n grote mond dus ;-)
[Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 22:15]
Vind ik leuk
masterpsv +11530
zondag 15 april 2018 om 22:34
Ben pas thuis 3x raden waar ik was;)
Vind ik leuk
Doe dan! +4367
maandag 16 april 2018 om 00:03
1. In de kerk?
2. Bij de hoeren?
3. In Eindhoven?

Ik gok dat het één van die eerste twee is ;-)
Vind ik leuk
masterpsv +11530
maandag 16 april 2018 om 00:08
Lol,

Alle drie fout ;) ik was in het stadion!
Vind ik leuk
Doe dan! +4367
maandag 16 april 2018 om 00:14
Ah oke, was er een wedstrijd vandaag? :p
Vind ik leuk
masterpsv +11530
maandag 16 april 2018 om 00:29
Ik had jou al voor gewaarschuwd 3-0 ;).

Slaap lekker:)
Vind ik leuk
Doe dan! +4367
maandag 16 april 2018 om 00:43
Haha jij ook, man.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 23:13
Gefeliciteerd.
Vind ik leuk
masterpsv +11530
zondag 15 april 2018 om 23:22
Thanks!
Vind ik leuk
masterpsv +11530
zondag 15 april 2018 om 21:52
Lozano was een plaag voor jullie verdediging zo slecht was hij niet! Alleen nico was al niet blij mee;)
Vind ik leuk
Doe dan! +4367
zondag 15 april 2018 om 22:15
Nico had een paar domme overtredingen, ben ik niet van hem gewend. Al had de commentator wel gelijk over die tweede, in Argentinië krijg je daar niks voor.
Vind ik leuk
Kijkmaar +1536
maandag 16 april 2018 om 09:03
Dit topic gaat toch niet over nico.
Vind ik leuk
Doe dan! +4367
maandag 16 april 2018 om 11:29
Lees de reactie boven mij eens van @MasterPSV, die begon over Nico, ik niet.
Vind ik leuk
JoeyC +449
zondag 15 april 2018 om 22:55
Hij (Lozano) speelde beter dan een dertiental Ajacieden. Ook belangrijk bij de 1-0. Niet echt goed, maar wel belangrijk. Dat definieert ook een topspeler.
Vind ik leuk
Pietje2015 +12154
zondag 15 april 2018 om 23:32
Lozano is een speler die altijd de aandacht naar zich toe weet te trekken. Schwalbes maken en met het handje om een kaart vragen.

De actie met Tagliafico waar rood uit komt. Geen zicht op de bal maar wachten op de sliding en te keer gaan of je geslacht wordt. Dat is de ware Lozano. Een kaarten naaier "pur sang". Ook vandaag aanvallend onzichtbaar.
Vind ik leuk
Doe dan! +4367
maandag 16 april 2018 om 00:10
100% eens.
Vind ik leuk
masterpsv +11530
maandag 16 april 2018 om 00:26
Ga niet janken pietje kaarten naaier pur sang is veltmantje!
Vind ik leuk
Pietje2015 +12154
maandag 16 april 2018 om 00:34
Sorry als ik iets gemist heb maar heb Veltman echt geen vreemde dingen zien doen deze wedstrijd.
Vind ik leuk
masterpsv +11530
maandag 16 april 2018 om 00:37
Oké deze wedstrijd dan en de andere 29 wedstrijden wel.

Gecondoleerd trouwens;)
Vind ik leuk
JoeyC +449
maandag 16 april 2018 om 00:25
Vandaag was Lozano belangrijk bij de 1-0. Tegen AZ in beide wedstrijden een doelpunt en ook een doelpunt uit tegen Utrecht. In de thuiswedstrijd tegen Utrecht en in beide wedstrijden tegen Feyenoord was hij geschorst.
3 doelpunten in 4 topwedstrijden en belangrijk bij de 1-0 in de kampioenswedstrijd. Niet verkeerd.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:17
Hahaha, gaaf man. Luuk heeft zich echt goed hersteld en het vertrouwen van de trainer is gebleven.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:22
Die gast verzet zo'n bergen werk....dat wordt nog wel eens onderschat.
Maar liet in de 2e seizoenshelft weer zien waarom hij in de spits staat bij psv 1!
Vind ik leuk
Marco S +3095
zondag 15 april 2018 om 21:17
Moest je niet naar bordeaux
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:18
Hij moest zich schamen, Mr. Middelmaat!
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:19
Maar wel beter dan mr Stuntelaar
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:20
Schandalig knap gekopt ja :)
Vind ik leuk
Spiegel +6136
zondag 15 april 2018 om 21:34
1. Je kan de Ajacied niet eens goed schrijven.
2. Je bent een hele slechte verliezer.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:53
1 Ajacied
2 Alle Winnaars zijn slechte verliezers
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:21
Ik als Feyenoorder heb genoten van een prachtige middag! Denk dat dit de grootste vernedering van ajaks ooit was en daar heb ik gewoon van genoten. Ik walg gewoon van de arrogantie. Zelfs nu na de wedstrijd nog zegt zyech dat Ajaks de beste is! Waar haalt hij die onterechte arrogantie vandaan? Meeste geld van Europa en al 4 jaar geen 1 prijs! Zelfs az en vitesse doen het dus beter! Heerlijk dat de arrogantie afgestraft wordt! Gefeliciteerd psvers en bedankt PSV!
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:22
Barst van de fouten. Ajaks? Grootste vernedering ooit? Meeste geld van Europa???
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:25
Yep meeste gekd van europa. Geen enkele club heeft meer geld op de rekening staan.. Ajaks schrijf ik omdat ik dat netter vind als kakkerlakken of neuzen. Ajaks(ajakkes) vind ik nog wel ludiek. Voor ajaks lijkt mij dit de grootste vernedering ooit.. of weet jij een grotere?
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:26
Graafschap-Ajax 1-1 om er alvast 1 te noemen

verder. Een MAnU verdientn per jaar al wat ajax in totaal heeft. Rijkste van europa is onzin
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:28
Waar speelt onze grote vriend Bryan Smeets tegenwoordig?
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:29
Geen idee. Hij is toch weg van Cambuur?
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:33
Heb hem 1 keer zien spelen in een de Graafschap shirt :)
[Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 21:33]
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:30
Rijk heeft niets te maken met hoeveel er binnenkomt of uitgaat. Rijk is puur wat er onder de streep staat.. daar heeft ajaks het grootste bedrag staan.

De graafschap was pijnlijk maar deze lijkt mij toch een grotere vernedering. Maar dat is natuurlijk geen feit..
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:31
Zelfs dan lijkt mij Ajax niet de rijkste, of kan je dit met cijfers onderbouwen?


En nee Graafschap was pijnlijker. Toen had ajax het in eigen hand tegen de nr 17 (degradant uiteindelijk), terwijl Ajax nu op bezoek kwam al wetende dat het geen kampioen zou worden. Verder werd het ook 'maar' 3-0. Bij een 10-0 zou het wel echt vernederend zijn. 3-0 is verder neit zo heel erg
Vind ik leuk
Pietje2015 +12154
zondag 15 april 2018 om 21:27
De 3-0 uitslag was niet goed, en qua uitslag terrecht.
Maar als je vernedert wordt zodat je totaal niks in te brengen hebt geef ik je gelijk. Ajax heeft over 90 min het beste van het spel gehad maar psv was op de counter effectiever.

Dus vernederen vind ik echt een kansloze opmerking.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:29
Het beste van het spel ben ik het dan weer niet mee eens. Eerste helft PSV 60 Ajax 40 en tweede helft PSV 90. Ajax geloofde er uiteindelijk ook niet meer in. Weinig écht grote kansen gehad ook verder. Wwel mooie middag :)
Vind ik leuk
Pietje2015 +12154
zondag 15 april 2018 om 21:34
Veel mensen denken dat ze objectief zijn omdat ze met hun linker en hun rechteroog hetzelfde zien.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:35
Ik zat ook maarr in het stadion dus alles 100% goed zien kan ik natuurlijk niet;), maar wel duidelijk was dat PSV met pit speelde en de sfeer ook niet uit het uitvak kwam vandaag. Mooie middag gehad :)
Vind ik leuk
Pietje2015 +12154
zondag 15 april 2018 om 21:41
Mooi dat je een fijne middag gehad hebt.
De thuis wedstrijden van Ajax zit ik met mijn zoon ook altijd in de Arena. Helaas vandaag geen kaarten ondanks dat ik Brabander ben en het voor mij maar 15 min rijden is.

Ik hoop echt dat we 1 jaar ons team bij elkaar kunnen houden en niet leeg gekocht gaan worden want dit overkomt ons elk jaar.

Een fijne avond en "neem het ervan"!
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:45
Volgend jaar graag Europees succes gewenst, ook van Ajax natuurlijk. :) Mooie finale CL;)
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:33
Kanloos? Je maakt vorig jaar nog een filmpje dat je back bent 'we are back'. Zyech zegt na de wedstrijd nog dat ajaks de beste is.. meeste geld vsn europa. En dan je naaste concurrentie met 3 0 zien winnen in een kampioenswedstrijd.. dat noem jij geen vernedering...
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:26
Als je wedstrijd punten qua begroting gaat geven was az al in december niet meer te achterhalen voor ajax. En dan zet ik nog heel ruim in.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:30
Klopt precies!
Vind ik leuk
100%PSV +1286
zondag 15 april 2018 om 21:32
Op dezelfde wijze hebben wij vorig jaar van jullie kampioenschap genoten. Succes met jullie bekerfinale en hopelijk zingen wij dan gezamenlijk in koor: “Helemaal niets in A’dam”!
Vind ik leuk
#KeizerIn +2872
zondag 15 april 2018 om 21:34
Haha meeste geld van Europa... hahah kijk ff de begroting van City, United, PSG en Real...
Vind ik leuk
rpaulp50 +6030
zondag 15 april 2018 om 23:11
Met de 23 punten afgang is je frustratie vokomen te begrijpen.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:49
Geen beker geen schaal helemaal niets naar 020
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:51
Lozano speelde niet zo'n goed vandaag !? Allen hadden ze 2 gele en 1 rode kaart nodig om hem af the stoppen. Hj had de assist bij de 1-0. En hij speelde weer op rechts terwijl de linkerkant zijn favorite positie is. Kun je het je voorstellen als hij ook nog eens goed gaat voetballen bij PSV !!
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 22:01
Je club is kampioen...wat doe je....je schrijft berichtjes op VP....man man man.
[Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 22:02]
Vind ik leuk
Starkoo +441
zondag 15 april 2018 om 22:46
Vind dat PSV Bergkamp wel een bloemetje mag geven. Ajax had met Peter Bosz gewoon kampioen geworden! Bergkamp bedankt Bergkamp bedankt!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

De Jong met grote smile in mixed zone: 'Je weet dat er iets knakt bij Ajax'