Boze supporters wachten spelersbus van Ajax op bij Johan Cruijff Arena

    Boze supporters wachten spelersbus van Ajax op bij Johan Cruijff Arena

    Gepubliceerd: zondag 15 april 2018 om 21:04zo 15-04-2018 om 21:04

    Ajax ging zondag onderuit tegen PSV (3-0) en zag de landstitel daardoor naar de concurrent gaan. Tijdens de wedstrijd uitten de bezoekende supporters hun onvrede al over het spel en na afloop gaven ze daar nog een vervolg aan. De spelersbus werd opgewacht in Amsterdam.

    De aanhang van Ajax liet zich in het Philips Stadion al gelden met vuurwerk. De wedstrijd moest zelfs even worden stilgelegd door arbiter Danny Makkelie. Enkele Ajax-fans verlieten het stadion voortijdig en bij de aankomst van de spelersbus bij de Johan Cruijff Arena toonden zij nogmaals hun ergernissen.

    Een groep supporters, naar schatting zo'n honderdvijftig man, verzamelde zich nabij de Arena. Zij zouden geprobeerd hebben de bus tegen de houden, zo is de lezen op de website van Ajax Life. Deze arriveerde rond 20.30 uur en werd ernstig belemmerd. Agressieve fans sloegen op de bus en blokkeerden deze, waardoor de inzittende selectie en staf vast zaten in het voertuig.

    Plaats een reactie

    wattenstaafje +22035
    zondag 15 april 2018 om 21:05
    Ne zo kansloos als dat vuurwerk.
    [Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 21:05]
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21956
    zondag 15 april 2018 om 21:08
    Smetje op een mooie zondag

    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 21:15
    Voor hun voor ons psv niet
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21956
    zondag 15 april 2018 om 21:21
    Algemeenheid:)
    Vind ik leuk
    jollyrogers +5389
    zondag 15 april 2018 om 21:26
    agossie.... is hun ego kapot?
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 22:19
    Hoezo? Vuurwerk ben ik met je eens.
    Maar het is toch wel tijd dat Supporters in opstand komen.
    Vind ik leuk
    Jozef +39724
    zondag 15 april 2018 om 22:38
    Welnee, PSV is kampioen geworden. Volgend jaar nieuwe kansen. Vorig jaar werd PSV derde en nu dus kampioen. Dat waren ze nooit geworden als ze heel de boel overhoop gehaald hadden.

    PSV proficiat trouwens. Goed gevoetbald vanmiddag.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 22:39
    Ja met zo'n instelling worden we nooit meer kampioen.
    Vind ik leuk
    Jozef +39724
    zondag 15 april 2018 om 22:44
    Welja man. Juist door telkens revolutie te prediken maak je ook alles wat goed is kapot. Ik hou er niet van. De meeste Ajacieden niet. Al liepen er tweeduizend oproerkraiers rond de arena vanmiddag, dan is dit nog altijd een enorme minderheid. Ik keur alle wangedrag van deze tokkies af. Hoe dan ook.
    [Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 22:46]
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 22:46
    Als je na dit seizoen niet ziet dat Ajax doodziek is, dan is het klaar.
    Vind ik leuk
    Jozef +39724
    zondag 15 april 2018 om 22:49
    Dan is het klaar. Ik blijf voor altijd Ajacied en ik haat oproerkraaiers die maar een end lullen. Tevreden moet je niet zijn, maar weer alles omgooien gaat Ajax niet verder brengen.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 22:51
    Zeg ook nergens dat je geen Ajacied bent. Maar dat terzijde.

    4 jaar niet presteren is te lang.
    Tijd voor verandering.
    Vind ik leuk
    Farmer +12690
    zondag 15 april 2018 om 23:25
    Jozef, kerel, je mist JantjeV's punt:

    Respect dat je ook in dít soort tijden, op en top-Ajacied blijft, maar sluit je ogen even niet voor de werkelijkheid!

    Alles moet helaas wél weer om, want déze koers gaat jouw Ajax, écht niet naar een hoger plan brengen?
    Dit bestuurlijke gekonkel dmv die RVC/Aandeelhouders, die een échte Directeur gewoon 'een marionetje' maken, sorry, wat is dát nu voor een BVO-beleid?

    Geld genoeg, maar zolang díe duitenklievers, allemaal nee zeggen, maakt het niet uit. Al maak je Vladimir Putin de nieuwe Ajax-directeur: díe heeft ook geen f*ck te vertellen, als het er op aan komt!

    Sterker nog, als AFC Ajax nog een paar jaartjes doorsprokkelt zo, kunnen ze de voetbaltak wel afstoten tot een amateur-afdeling, en het opgespaarde geld gebruiken als soort van Investeringsbank!

    Zou een grap zijn, of niet. Ipv ABN-Amro als hoofdsponsor, dan gewoon Ajax, als sponsor op de shirtjes van het amateur-team :P

    Waar gaat het voor jou nu om dan?
    Sportief belang(aka, die Champion's League eens in, en doorkomen! Misschien wel weer eens een halve of hele Finale??))
    Financiele gezondheid? aka, f*ck ranglijst, kampioen, beker, of europees, als Ajax maar winst maakt?

    Ik vind het eerlijk gezegd een 'gezond signaal' dat er een grote groep Ajacieden hier de spelers opwacht, en verhaal komt halen!

    Verliezen is 1 ding, en ik dénk dat jij ook een prima Ajacied bent, die een 'fatsoenlijk verlies' vandaag tegen PSV, met respect, en waardigheid had gedragen(ze waren gewoon beter).
    Maar de manier waarop Ajax vandaag verloor.(pijnlijk kenmerkend voor het hele seizoen, en ook het beleid eigenlijk) is toch wel beschamend?

    Wil jij meegaan in die 'bedrijfspolitiek' van 'de zaken staan er financieel, uitstékend voor!' blablabla.. Prima hoor, maar ik houd van voetbal!

    En met mij, ook veel van 'jouw mede-Ajacieden'. :)

    ^^
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27383
    zondag 15 april 2018 om 22:58
    100% met je eens, Jozef.
    Vind ik leuk
    Farmer +12690
    zondag 15 april 2018 om 23:28
    Ja, en nee.. Die 'tokkies', Ja, dat keur ik af, helaas is het wel een stelletje oproerkraaiers, die de hoofdmoot voert, vooral door het vuurwerk in het stadion... Dom dom dom...

    Dat ook de Ajax-aanhang zelf nu verhaal komt halen bij deze totaal 'vergeven wedstrijd', is toch niet meer dan begrijpelijk?

    Verliezen is 1 ding, maar Ajax is hier vanmiddag vooral zichzelf verloren.

    Gezien de prestige, en vooral deze uníeke situatie van de No2, die nog een laaste strohalm tegen de no1 kan grijpen door ze níet te laten winnen iig...
    Nee, wát een áfgang!

    Als Utreg' zo zou lopen schutteren, stond iig de halve bunnikside bij 'de Galg' te wachten makker :P
    Jullie pikken dat ook niet daaro ^^

    Verliezen is 1 ding, maar Ajax gooide er gewoon met de pet naar, bij vlagen.(die 2 rode kaarten bv, of die 'gele' voor Neres, sorry, maar wat is dát dan?)
    [Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 23:32]
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27383
    zondag 15 april 2018 om 23:39
    Sommigen onder ons maken het voetbal veel te belangrijk.

    Opwachten, geweld, gooien met vuurwerk keur ik nooit goed. Tuurlijk mag iedereen flink balen en hebben de meeste clubs een soort talent om er een grote teringzooi van te maken. Elke club heeft een groep die , mijns inziens, over de grens gaat als de resultaten tegenvallen. Ja, ook bij Utrecht en ook bij Groningen. Als je dan de beelden ziet met veel cappuchons en petjes weet je genoeg..

    Lost het iets op?
    Vind ik leuk
    Farmer +12690
    maandag 16 april 2018 om 01:56
    Het 'opwachten' is ook iets wat even in de juiste proporties moet blijven idd.
    Capuchonnetjes en petjes idd.... nah, dat is idd niet de groep die ook de dialoog aangaat.

    Nu valt er weinig te bespreken, vooral een monoloog waarin de meegereisde fans hun zwáre teleurstelling even botvieren in een paar scherpe opmerkingen, bv in de vorm van "Ej jonge Siempie, dan komen we met 2.500 man mee, om jou aan te moedigen tegen je broer en dan doe je dít? Ej thankx vor the support.. LUL!"... Dan geeft je toc heen 'keurig signaal' af bv? :P

    maar: poten thuis!
    Dat geflik tegen die busruiten vind ik al weer totaal onnodig!

    Onvrede laten blijken is goed, en dat hoeft ook niet altijd lief zacht en knuffelbaar gezegd te worden idd...
    Maar een tikje fatsoen, of verstandelijk denkvermogen is ook iets idd.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22035
    maandag 16 april 2018 om 05:18
    Omdat dit gewoon, naar mijn mening, echt helemaal niet helpt. Er zit niemand in die bus die hierdoor ineens de pannen van het dak gaat spelen omdat ie bang is dat ze de volgende keer weer worden opgewacht.

    Er zijn genoeg manieren om onvrede te laten zien, maar ik vind opwachten gewoon verkeerd. Ga als suppirters vereniging in gesprek, maak spandoeken. Ga met je rug naar het veldstaan bij de aftrap.....er zijn denk ik genoeg manieren te vinden.
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 05:47]
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 07:52
    Al die voorbeelden van jou zijn allemaal al een keren geprobeerd, zonder resultaat.
    Protesten worden steeds wat erger, tot dat ze een keer wat gaan veranderen.
    Vind ik leuk
    kwartje50 +1021
    dinsdag 17 april 2018 om 13:16
    wat wilje veranderen dan ?
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 21:05
    Supports zonder support
    Vind ik leuk
    Toke +1509
    zondag 15 april 2018 om 21:05
    En terecht. Wat een wanprestatie.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 21:51
    Niet iedereen kan alles winnen, volgend jaar weer een kans.
    Er zijn (Feyenoord hoort er na afgelopen seizoen weer bij) altijd 3 clubs die als doelstelling landskampioen hebben staan. Dat is ergens een beetje onrealistisch, want er kan er maar een kampioen worden, dus zullen er ten minste twee falen.
    Is dat dan altijd een wanprestatie van die twee clubs?
    Is 'jouw club' er dan bij gebaat dat zo'n horde fans voor een bus gaat staan.

    Vraag jezelf af en denk eens logisch na.
    Vind ik leuk
    Toke +1509
    zondag 15 april 2018 om 22:02
    Ik heb t alleen over deze wedstrijd. Dat was gewoon een wanprestatie.
    En zolang alles gemoedelijk verloopt is er niks mis met supporters die verhaal komen halen.
    Vind ik leuk
    Quareck +7199
    zondag 15 april 2018 om 22:24
    Mee eens, ik denk dat ze zich vooral zorgen maken over de manier waarop Ajax al weken speelt.. geluk tegen Groningen, 3 punten stelen tegen Heracles en weggespeeld in Eindhoven.. dit is niet om na te trappen, maar ik kan niks positiefs noemen over hoe het gaat met de nieuwe trainer..
    Vind ik leuk
    Piet Ajacied +5953
    zondag 15 april 2018 om 22:27
    Maar dit verliep niet gemoedelijk als de geruchten kloppen.
    Vd Sar en Ten Hag stonden tussen de supporters de boel te sussen maar dat lukte niet.
    Sommige spelers wilde de bus uit want de bus kon niet naar binnen maar kwamen in duw en trekwerk van fans. Dus vluchtten weer de bus in. Sommige 'fans' kwamen zelfs de bus in en schreeuwden daar of ze zich niet schaamden. Een aantal spelers zaten te shaken in de bus en ondanks dat de politie massaal aanwezig was greep die niet in en konden sommige 'fans' dus de bus in komen.
    Protesteren is ok maar je blijft van iedereen af!
    Wat een debielen als dit echt waar is. Identificeren en een stadionverbod geven en elke wedstrijd zich laten melden bij de politie....
    Vind ik leuk
    Toke +1509
    zondag 15 april 2018 om 22:29
    Dit is eerlijk gezegd het eerste bericht wat ik erover lees.
    Als dat klopt is dat schandalig natuurlijk.
    Maar wat ik bedoelde te zeggen was, supporters mogen best uitgesproken zijn over hoe de club bestuurd wordt, hoe je het ook wendt of keert, supporters zijn toch je klanten als club.
    Als alles dan gemoedelijk verloopt is er wat mij betreft geen probleem met verhaal halen.
    Vind ik leuk
    Jozef +39724
    zondag 15 april 2018 om 22:41
    Deze supporters stadion verbod voor het leven geven. Kom nou. Dit kan niet. Ik ga me ook niet schamen namens hen. Zij doen gek,. Ik niet, net als de meeste Ajacieden niet. Optiefen met ddit rapalje.
    Vind ik leuk
    Farmer +12690
    maandag 16 april 2018 om 02:17
    Lees ff tussen de aangedikte regels door :)

    Zijn dr ruiten kapotgegooid oid? Slagerij? ME-charges?
    Nee, gewoon een groep BOZE fans, die kwade dingen roepen...

    Nu effe ophouden met dat politiek-correcte gezeik, en laat de trouwe fans even terecht hun onvrede uiten.

    Denk anders eens terug naar die schitterende beelden in Gelsenkirchen, dat 'zingende uitvak'of in Frankrijk, of... ja?

    En díe fans, daar willen deze verwaande spelers niet even dat eervolle stapje extra voor doen in zó'n uniek-mooie wedstrijd?

    Kom op Jozef, effe wat realistischer :)
    Vind ik leuk
    Farmer +12690
    maandag 16 april 2018 om 02:14
    'Fans kwamen de bus in en schreeuwden daar of ze zich niet schaamden. Een aantal spelers zaten te shaken in de bus..'sorry maar wat is nu voor zwakkelingen-gelul dan?

    Te shaken inde bus omdat ze TERECHT verbaal op hun flikker kregen?

    Aaah. wat een slap gejánk zeg.. Wat hadden die spelers dan verwacht? Een pluim, rode loper, en staande ovatie bij aankomst?
    Die selectie heeft heel Ajax in de stéék gelaten tegen PSV. Schandalig, hoe deze groep spelers, zo'n unieke wedstrijd, zó waardeloos is ingegaan, en is uitgekomen.

    'Protesteren ok'... Nee kereltje, nu moet je even nadenken wat je zegt, want ook, nee, voorál bij Ajax, is er een gróte en trouwe groepering uitsupporters, die 'zga altijd mee is, alle uitvakken van Nederland, en meer, STAMPVOL heeft zitten, versiert met spandoeken, bandieri, en gewoon als een luidruchtig stampende menigte, aanwéig is als 'Support!'

    De mooie beelden uit de EL zijn nog prima op Youtube te vinden!!

    En zúlke fans willen deze verwende papventjes, niet hun best voor doen(lost van het feit dat ze een uiterst riant salaris betaald krijgen!).

    Nee. met dat in het achterhoofd, heeft men alle reden dat men verhaal komt halen!
    En ja'Door die bus schreeuwt of ze zich idd niet kapotschamen'.

    Van verliezend EL Finalest tot'voetveeg vd Eredivisie'...
    Dan móet je je ook kapotschamen.
    Vind ik leuk
    Jozef +39724
    maandag 16 april 2018 om 02:49
    Wat een onzin kraam je uit zeg.

    Ajax verloor gisteren en niks, maar dan ook helemaal niks mag aanleiding geven tot dit. Als dit alle uitvak supporters zouden zijn zou ik ze gegarandeerd negeren voortaan. Het is maar een spelletje en deze supporters gedragen zich als kleine kinderen die niet kunnen verkroppen dat ze verliezen.

    Wat je zegt over wanprestatie en verwende spelers komt waarschijnlijk uit je diepe aversie gevoelens en je bent er vast zelf heel erg blij mee. Fijn voor je, maar het is onzin.
    Vind ik leuk
    Farmer +12690
    maandag 16 april 2018 om 02:54
    Wanprestatie is onzin?

    Weet niet welke wedstrijd ji zondagmiddag laat hebt gekeken, maar zga heel voetbalkijkend Nederland, zag Ajax daar gewoon afdrúipen!

    Voor een club die al járen zó hoog vd toren blaast, en nu, wéér fáalt. Ook nog zo opzichtig, pijnlijk zelfs, ja, dát heeft gewoon 'een Wanprestatie'.

    Maar leef jij vooral in je zeepbel dat alles mooi en lief en vrolijk is!
    Dát is jouw keuze :)
    Vind ik leuk
    Jozef +39724
    maandag 16 april 2018 om 03:04
    Het is onzin ja. Die dingen gebeuren in de sport en dat hoor je volwassen te accepteren.

    Het zou er potverdorie nog bij moeten komen dat het gedrag van deze klootviolen goed gepraat wordt.

    Gewoon, soms win je, soms niet. So be it...

    Ik zal verdomme altijd achter mijn ploegie blijven staan. Als je zelf gevoetbald hebt weet je dat zulke wedstrijden ertussen zitten. Doe je niks aan en heeft niks met wanbeleid of instelling te maken.

    Om het in termen te houden die bij een farmer passen: je praat poep.
    Vind ik leuk
    TheManager +498
    zondag 15 april 2018 om 21:59
    Dat je iets ludieks doet om je ongenoegen te uiten wel, dat agressieve gedoe niet, nooit niet. Er zijn meer beschaafde manieren om je emoties kenbaar te maken.
    Vind ik leuk
    Farmer +12690
    maandag 16 april 2018 om 02:23
    Die agressivitiet moet wat gematigd blijven. Frustratie van een trouwe fan in de juiste context zien is ook belangrijk hé?

    'De Echte trouwe Ajacieden zijn hier even volkomen voor LUL gezet door PSV'..

    Voor hun gevoel is dit niks minder erg dan Feyenoord die met 10-0 naar huis werd gestuurd bv.
    T verschil is; Feyenoord zat toen in een erg onmachtige periode, en laat bij Ajax nu precies het tegenovergestelde, het geval zijn.

    Over terechte frustratie gesproken!

    Even 1 ding voorop, Wat getik op ruiten met boze blikken,, beetje roepen, wat schelden etc..... tot zover prima, maar wél wat binnen de perken aub :)

    'Handen thuis houden'...
    Maar dat die bus is tegengehouden, een deur is opengeruk bv, en dat er een paar in de gang vd Bus stonden te TIEREN of ze zich niet kapotschaamden...
    Nou... als ze zich daarna weer omgedraaid hebben, en 'weer overgingen tot de orde vd dag', dan heb ik daar éigenlijk een beetje respect voor zelfs.

    Zoals je zelfs met je reactie al wat aangeeft: Wie heeft er tegenwoordig nog de kloten dan om op een dergelijke manier óp te staan 'tegen die autoriteiten', als ze er gewoon wéér een zooitje van maken?
    Nou, déze paar mensen dus!

    Dás ook een kant om het te bekijken!
    Maar: 'Handen thuis houden!'.. Boosheid is 1, Bus opentrekken is al gek genoeg :P
    Vind ik leuk
    Jozef +39724
    maandag 16 april 2018 om 02:56
    Ze hebben daar niks te zoeken.

    Ik ben een van de echte Ajax supporters en heb gisteren gezellig de wedstrijd gezien samen met Feyenoorders, andere Ajacieden en enkele verdwaalde Brabo's. Voor hen was het feest en met hen heb ik gezellig biertjes gedronken. Zoals het hoort. Het is maar een spelletje. Soms win je, soms niet. Dat moeten die kleuters die naar die bus gingen potverdorie maar eens leren accepteren. Als supporter ben je er voor de support. Niks minder en niks meer. Wat de supporters doen is onacceptabel.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19469
    zondag 15 april 2018 om 21:06
    Stelletje kanslozen. Ga dan in het kantoor van Overmars staan. Daar zit Van De Sar dan gelijk onder het bureau.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32913
    zondag 15 april 2018 om 21:42
    om zich te verstoppen hoop ik?
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19469
    zondag 15 april 2018 om 21:47
    Als jij iets anders wil insinueren sluit ik dat niet uit.
    Vind ik leuk
    Farmer +12690
    maandag 16 april 2018 om 02:56
    stiekem tóch contractverlenging onderhandelen, denk je? :P
    Vind ik leuk
    Jozef +39724
    maandag 16 april 2018 om 03:19
    En van die gasten moet ook iedereen afblijven.

    Ben je nou besodemieterd. Gewoon nokken en tot de orde van de dag terug.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 21:06
    volledig terecht! maar vind niet dat je moet schelden etc. want dat had ik ook gelezen
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 21:06
    Haha het zijn ook stumpers daar hoor wat hadden de Ajax-supporters nu verwacht dat Ajax ff zou winnen daar in Eindhoven.
    Vind ik leuk
    DeNelis +136
    zondag 15 april 2018 om 21:07
    Wij zijn Ajax!!! Gepaste actie is terecht zolang er geen gekke dingen gebeuren.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 21:07
    Hoort bij de club he! Ellende
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33829
    zondag 15 april 2018 om 21:07
    Echte fans!
    Vind ik leuk
    Axim +834
    zondag 15 april 2018 om 21:08
    kansloos
    Vind ik leuk
    rene jong +163
    zondag 15 april 2018 om 21:09
    Steun ajax in goede en slechte tijden al overheerst de slechte tijden
    Vind ik leuk
    FACT +2343
    zondag 15 april 2018 om 21:09
    'Zij zouden geprobeerd hebben de bus tegen de houden'

    Sooww! Stoer! Waarschijnlijk cappuchionnetjes op?!
    Vind ik leuk
    Jozef +39724
    maandag 16 april 2018 om 20:34
    Ja, waarschijnlijk dezelfde dappere droeftoeters die die bekerfinale tegen PEC volledig uit de hand lieten lopen.

    Die gasten die ene 'farmer' hier rekent tot de echte die-hard supporters. Nou, ik mag inderdaad hard hopen dat ze doodvallen.
    Stelletje hersenloze helden...
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 21:10
    Ajax heeft zich vandaag zowel binnen als buiten het veld schandalig misdragen.
    En getoond een hele slechte verliezer te zijn
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46455
    zondag 15 april 2018 om 21:16
    Wat kan je verwachten van degene die nog altijd zeggen dat ze de beste zijn, ook al verliezen ze met 3-0.
    Vind ik leuk
    Jozef +39724
    maandag 16 april 2018 om 03:37
    Proficiat, jaja.
    Vind ik leuk
    Chucky +772
    zondag 15 april 2018 om 21:10
    Droeftoeters
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27383
    zondag 15 april 2018 om 21:10
    Kansloze actie.. net zo kansloos als het vuurwerk eerder vanmiddag.
    Vind ik leuk
    Farmer +12690
    maandag 16 april 2018 om 03:00
    Heb net het videotje gezien btw, maar.. zó veel gebeurt er toch niet?
    Wat boze fans die de bus tot stoppen gemanen bij het Stadion. Beetje tegen de zijkant 'meppen'(vlakke hand, klinkt harder dan het is bv), en een beetje roepen dat de spelers naar buiten moeten komen.

    Niks geen dreigende stokken oid,.. Komen even later een paar aan, wordt wat gepraat.. ja, een enkeling is wat druk.. maar...

    T is gewoon een driftig onderonsje tussen boze fans en afgedroogde spelers.. meer niet.

    Media maakt er al weer een complete veldslag van..
    Let maar op, over 3 berichten is Overmars al een frontlinie aan het versterken met meer "zandzakken", en zit vdSar te denken om die 'Red Button' toch maar eens te gebruiken ;P

    PS- Dat vuurwerk in t stadion is wel even anders wat btw...Er zijn wel grenzen.
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 06:45]
    Vind ik leuk
    Jozef +39724
    maandag 16 april 2018 om 03:40
    Die gasten horen daar niet.

    Ga die infantiele doorgesnoven idioten nog goedpraten ook...


    Vind ik leuk
    Farmer +12690
    maandag 16 april 2018 om 06:27
    Stond je dr bij? Heb je t zelf erger gezien?
    Dit is voetbal Jozef.

    Waren ze állemaal aan de hasj coke en pillen bv? Heb je ze het zien gebruiken?

    'Die gasten horen daar niet'.

    Op wie doel je nu? De Ajax fans die terecht eens boos zijn? Of de bobo's in de bestuurskamers :P
    Vind ik leuk
    Jozef +39724
    maandag 16 april 2018 om 08:09
    Heel grappig.
    Vooral erg bijdehand hoor...

    Zouden die idioten echt het idee hebben dat verhaal halen slim of nuttig is? Ik hoop dat ze wat gebruikt hadden anders komt het nooit meer goed met die anderhalve hersencel.



    Vind ik leuk
    Tweey +2142
    zondag 15 april 2018 om 21:11
    020 zijn stumperds. Alleen beetje zingen en juichen als ze eens een keertje winnen.
    Vind ik leuk
    FACT +2343
    zondag 15 april 2018 om 21:16
    Zijn al jáááááren successupporters...........
    Vind ik leuk
    Jozef +39724
    maandag 16 april 2018 om 03:43
    Nee fact.

    Ook nu supporter. Door dik en dun dus. Schaam me kapot voor het rapalje onder onze aanhang.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90982
    zondag 15 april 2018 om 21:11
    Oei oei oei, puinhoop en hommeles.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22655
    zondag 15 april 2018 om 23:12
    Tuig van de richel is het!
    Vind ik leuk
    Farmer +12690
    maandag 16 april 2018 om 06:55
    Als ik het videotje zie, vind ik het wel meevallen eigenlijk. Heb ook nog geen breichten gelezen van bv rellen, en arrestaties oid....
    Niks aan het handje toch? Wat een drukte..

    Nee :P dan heug ik me nog zoiets van een ontmoeting in de JL nog,...
    Tussen ene club uit Deventer geloof ik, en eentje uit een stad achter de duinen" :P.... Weet niet of je ze kent.

    Hebben ze zelfs amfibievoertuigen van het leger ingezet om bv de fans uit elkaar te houden...Dát zijn 'taferelen'.

    Dit is toch niks man...
    Boze uitfans, nah. gezien de systemen: Wachtlijsten (Ajax heeft ze, uitvakken hebben ze altijd zga vol bv, petje af hoor)
    PSV uit: dat zijn trouwe fans die dr zga áltijd zijn. Logisch zijn die zo gaar als een blauwe aardappel.

    Niet de eerste keer dat er een spelersbus 'wordt opgewacht'.
    Maar vind het wel weer erg wijverig en laf klinken als ik hier dan ene kopje lees van 'spelers zaten te beven in de bus' bv... Hallo?

    Waarvan? "moesten ze zó nodig poepen ofzo"?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90982
    maandag 16 april 2018 om 10:39
    Ja bij ons word het leger ingezet door rellen met supporters onderling. Wij zullen nooit en te nimmer eigen spelers aanvallen!!

    Nu blijkt er toch iets met Zyech aan de hand te zijn.
    Ik denk dat jij jouw conclusies te snel trok. Er is meer aan de hand in dat wespennest.
    Vind ik leuk
    Jozef +39724
    maandag 16 april 2018 om 20:43
    Natuurlijk trok die boer veel te snel zijn conclusies.

    Dat kan natuurlijk iedereen overkomen, maar hij volhardt in zijn domme reacties.
    Ben het voor de verandering eens helemaal met je eens, Midden-Noord...;-)

    Je blijft van je eigen spelers af. Punt.

    Alleen het woordje wespennest laat me vermoeden dat je er met enig genoegen naar kijkt. Ik denk dat het wel meevalt intern. Natuurlijk waren er verwachtingen en wie weet vallen er koppen, maar dat kan altijd onder deze omstandigheden.
    Dat er een handvol (echte..?) supporters zijn die ze niet allemaal op een rijtje hebben is triest, maar zegt i.m.o meer over die gasten dan over mijn cluppie...
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90982
    maandag 16 april 2018 om 20:49
    Eens!
    Vind ik leuk
    alaaf +1610
    zondag 15 april 2018 om 21:12
    Ik zeg: gooi een bom op die ballenbak!
    Vind ik leuk
    Erik7494 +1194
    zondag 15 april 2018 om 21:13
    Domme figuren. PSV is gewoon beter. Kunnen de spelers verder niet zoveel aan doen, en die moeten ze ook niet gaan lastig vallen.
    Vind ik leuk
    Mdam +509
    zondag 15 april 2018 om 21:13
    Neem het verlies als een kerel en ga achter je spelers staan stelletje downys
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5481
    zondag 15 april 2018 om 21:14
    Waarom na de wedstrijd waar in Ajax zich van zijn slechtste kant ooit heeft laten zien, weer een situatie creeren dat uit de klauwen kan lopen?
    Vind ik leuk
    Jozef +39724
    maandag 16 april 2018 om 20:52
    Die dingen in de wedstrijd kunnen gebeuren. De verwachtingen waren hoog. De Ajax spelers wilden té graag even wat rechtzetten. Ze begonnen niet onaardig, maar werden afgetroefd. Daarna vielen de rode kaarten en dat mag niet, maar gebeurt wel eens onder hoogspanning.

    Het podium was anders, maar ik moet hierbij even terugdenken aan Nederland - Portugal 2006.... Zo ongeveer de zachtaardigste spelers ooit, Deco en van Bronckhorst, kregen rood nadat ze hun emoties niet konden beheersen. Het beeld van deze clubmaatjes daarna zal me eeuwig bijblijven...: broederlijk naast elkaar op een bankje de wedstrijd afkijken... zo hoort het ook.

    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 21:17
    En terecht ook. Echt schandalig dat ze dit zo ver hebben laten lopen. Zo snel mogelijk Ten Hag en Overmars eruit schoppen en stel mensen op die hart hebben voor de club en die tenminste goede aankopen doen. Belachelijke aankopen zijn er gedaan die totaal niets toevoegen ana het spel van Ajax. Het is 5 voor twaalf voor Ajax! Het is tijd voor revolutie!
    Vind ik leuk
    Bizzy +21339
    zondag 15 april 2018 om 21:28
    Vind Tagliafico een goede speler. Ok vandaag heeft hij van zijn slechtste kant laten zien. Heb ook goede wedstrijden gezien. Denk dat Ajax niet gebaat is met een revolutie. Met het WK in het vizier zal een deel van de selectie in belangstelling staan van andere clubs. Als je die posities kan invullen met eigen jeugd ben je al ver. Doorgaans presteren die beter dan aankopen. (Bij Ajax dan)
    Ten Hag en Winter zou je kunnen inwisselen voor van 't Schip met Kreek. Dan ben je toch een eind.
    Vind ik leuk
    Stranger +5510
    zondag 15 april 2018 om 21:39
    Ga je ook niet op voor uit!
    Vind ik leuk
    Bizzy +21339
    zondag 15 april 2018 om 21:41
    Bij Ajax hebben ze het systeem heilig verklaard. Tja je zal iets mee moeten doen.
    Vind ik leuk
    Farmer +12690
    maandag 16 april 2018 om 07:11
    Goed systeem: Schop speler: Krijg rood...of niet?
    Voor PSV wel iig! Dr liepen steeds minder Ajacieden in de weg, op den duur!

    na die 2e kaart, werd Onana, een aantal keren flink 'onder vuur genomen'. (knappe saves! mag ook gezegd worden).
    Vind ik leuk
    mokum75 +220
    zondag 15 april 2018 om 21:42
    Nog niet eens zo'n slecht idee.Zie bij Ajax zelden spelers die ze kopen die echt een meerwaarde zijn,daar heeft PSV minder last van.
    Vind ik leuk
    Bizzy +21339
    zondag 15 april 2018 om 21:45
    Zoals ik al eerder aangegeven had de filosofie wordt in de jeugd gepredikt. Ajax = the system.... alles draait daarom heen
    Vind ik leuk
    mokum75 +220
    zondag 15 april 2018 om 21:50
    Precies,maar alles draait tegenwoordig om cl halen waar geen enkel Nederlands team wat te zoeken heeft dus krijg je die rare paniekaankopen van ze.Gewoon eigen jeugd door laten stromen,veel slechter kan je daar niet van worden.
    Vind ik leuk
    Bizzy +21339
    zondag 15 april 2018 om 22:54
    Ben van mening dat Psv ook de jeugd moet laten doorstromen
    Vind ik leuk
    Bizzy +21339
    zondag 15 april 2018 om 21:46
    Dat jong ajax het goed doet verbaasd mij niet eens.
    Vind ik leuk
    Stranger +5510
    zondag 15 april 2018 om 21:37
    Alweer;-) de laatste is nog geen 8 jaar geleden.
    Vind ik leuk
    markus040 +2164
    zondag 15 april 2018 om 21:50
    toch heb ik van ziyech een paar hele goeie passes gezien de eerste helft
    ik vond ajax iets beter aan de bal in de eerste helft , maar psv creeerde een paar goede kansen
    rode kaart van de jong vond ik een beetje overdreven , maar ik zeg eerlijk dat ik niet verwacht had dat psv zo makkelijk zou winnen
    ook kluivert vond ik wel redelijk spelen
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 21:58
    Die was niet overdreven. Jij hebt zeker de herhaling gemist?
    Wel vind ik de tweede gele kaart van Taglifico wat te zwaar, maar gezien zijn houding in het veld, zal ik het wel verkeerd gezien hebben
    Vind ik leuk
    markus040 +2164
    zondag 15 april 2018 om 22:05
    ja de jong is geen speler die dat expres doet
    hij was gewoon te laat
    kan gebeuren
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 00:16
    Hij deed het toch
    Vind ik leuk
    Farmer +12690
    maandag 16 april 2018 om 07:15
    Aye, de Jong plantte gewoon zn noppen in Tapia's voet. Gewoon dikke rode kaart, geen discussie mogelijk. víeze overtreding..

    Tagliafico schopte (bewust) ook hárd tegen de voet van Lozano on dat duel. In de herhaling vond ik het ook wel een gele kaart waard eigenlijk Hij gaat wel voor de bal, maar komt wel érg roekeloos inzetten: totaal geen acht voor Lozano.

    Maarreh, de gele kaart voor Neres dan? Trapt em van áchteren, met de bal 1,5 meter voor zich uit; Dát was ook gewoon een dikke rooie hé?
    Makkelie mátste Ajax daar wel eventjes door geel te trekken, ipv een dérde rode kaart, in... 10 minuten?

    Weet het niet zeker, maar betekende dát bv niet dat Makkelie reglementair een 5-0 zou noteren ivm zwáár onsportief gedrag?
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 09:37
    Volgens mij was 8 man het minimum, pas bij 7 wordt de wedstrijd gestaakt en reglementaire overwinning voor de tegenpartij
    Vind ik leuk
    Mass +5477
    zondag 15 april 2018 om 21:21
    Toch ligt het aan de beleidsmakers..niet de spelers
    Vind ik leuk
    100%PSV +3297
    zondag 15 april 2018 om 21:22
    Zijn dat diezelfde hersenloze “supporters” die vanmiddag in E’hoven het vuurwerk het uitvak uitgooiden? Keihard aanpakken deze losers!
    Vind ik leuk
    mokum75 +220
    zondag 15 april 2018 om 21:44
    Door dat soort gasten denk ik altijd wel 2x na om mijn kids mee te nemen naar het stadion,je bent echt niet goed bij je hoofd als je vuurwerk naar andere gaat gooien.
    Vind ik leuk
    Phoxy75 +597
    zondag 15 april 2018 om 21:23
    Begrijp die verontwaardiging bij Ajax niet. Supporters die maar blijven schreeuwen dat Ajax de beste is. Totale overschatting. Niet in staat om kampioen te worden bij de Graafschap en dan denken dat ze wel ff PSV van het kampioenschap kunnen houden. Er heerst een misplaatste arrogantie bij die club. Het enige wat ze daar moeten tonen is nederigheid. Lachwekkende kleuters.
    Vind ik leuk
    Axim +834
    zondag 15 april 2018 om 21:26
    da's toch nooit anders geweest !!! Zelfs na de zware nederlaag vanmiddag denken ze dat ze nog steeds kampioen kunnen worden , zo achterlijk zijn die lui hahahahahaha
    Vind ik leuk
    Voebtal +7622
    zondag 15 april 2018 om 21:24
    Mongolen..
    Vind ik leuk
    Axim +834
    zondag 15 april 2018 om 21:24
    hahahaha wat een " fans"
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 21:30
    Begrijpelijk ze roepen al 4 jaar we worden kampioen, appeltje-eitje en dan zo bescheten uitkomen.
    10 punten achter PSV , hoelang is dat niet geleden, ze zijn er alleen maar slechter op geworden met die trainerswissels en het vele geld.
    En nu zitten ze opgescheept met de spreuken koning Ten Hag, ik begrijp hun woede wel
    Vind ik leuk
    FCU10 +676
    zondag 15 april 2018 om 21:31
    Doorgesnoven gekke henkies
    Vind ik leuk
    Kletsmajoor +1591
    zondag 15 april 2018 om 21:33
    PSV van harte.. degene die nu nog willen natrappen , lollig doen.. tja, dat zijn de verliezers
    Vind ik leuk
    Ed Peters +104
    zondag 15 april 2018 om 21:35
    Triest
    Vind ik leuk
    Wurmpie +270
    zondag 15 april 2018 om 21:35
    Wij zijn ajax wij zijn de beste............
    Haha zo zie je maar weer arrogantie werkt niet jammer sjaak zwart
    Gefeliciteerd psv
    Vind ik leuk
    Martinnat +1015
    zondag 15 april 2018 om 21:37
    Wat een kleine club is het ook , wat hadden ze nou verwacht dat effe zouden winnen en nog kampioen zouden worden , de titel is echt niet vanmiddag verloren hoor , heel de competitie hebben we op PSV lopen zeiken ( ik ook als Feyenoorder) maar ze hebben de hele competitie bovenaan gestaan , en zeker de laatste weken hebben ze laten zien de terechte kampioen te zijn , om dan je eigen spelers aan te vallen omdat ze zo een wedstrijd verliezen of geen kampioen worden , het is schande die gasten moeten zich kapot schamen
    [Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 21:39]
    Vind ik leuk
    Stoetel +92
    zondag 15 april 2018 om 21:48
    Zij komen op voor hun club, die langzamerhand naar de kloten geholpen wordt door gasten die daar op het pluche zitten.
    Geld innen, maar met waardeloze spelers aankomen, waar ze nog grote bedragen voor neertikken ook...
    Die supporters hebben Utrecht, Vitesse, Ado en laatst Groningen nog op hun netvlies staan.
    Tijd voor een grote schoonmaak, van boven tot onder.
    Vind ik leuk
    Martinnat +1015
    zondag 15 april 2018 om 21:58
    Dat kan ik snappen wat je zegt , maar kan ook op andere manier.
    Het is duidelijk met de poen die Ajax heeft moet er wel af en toe wat gewonnen worden, ik denk dat de woede zich beter op de heren bovenin gericht kan worden .
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 21:38
    Laten we ons verlies als volwassen mensen nemen. PSV is dik verdiend kampioen geworden. De reden: ze zijn als team een stuk verder dan Ajax.

    Ajax is te wispelturig en dat komt volgens mij door de jeugdigheid van het team. Ik zeg het al jaren dat Ajax in de as spelers moet hebben tussen de 25-28 jaar die de jonge spelers bij de hand kunnen nemen. Het moeten ook spelers zijn die kwaliteiten moeten hebben en een natuurlijk gezag. Dat kost wat maar de bankrekening is genoeg gevuld.

    Verder ben ik van mening dat het traditionele spel van Ajax, dus linies kort op elkaar, veel pressing en beweging zonder bal, langzamerhand aan het vervagen is. 3 trainers in korte tijd verslijten is op haar zachts gezegd zorgelijk te noemen.

    De hoogste tijd dat de verantwoordelijke mensen snel rond de tafel gaan zitten om het seizoen te evaluren en een nieuw plan, spelers verkopen-kopen-door laten stromen-trainersstaf, te maken. Spelers die gekocht gaan worden moeten aan het begin van de trainingen voor het nieuwe seizoen al aanwezig zijn.

    Supporters mogen teleurgesteld zijn en dat ook op een normale wijze uiten maar de laatste maanden laten bestuurders zich teveel door het gedrag van supporters intimideren, kijk naar FC Twente en Willem II.

    Zover moet Ajax het niet laten komen.

    Vind ik leuk
    Martyynho +1327
    zondag 15 april 2018 om 21:46
    Tja het zou goed kunnen wat je zegt, maar Veltman bewijst iedere wedstrijd het niveau niet aan te kunnen. Schone is een leuke speler maar zonder zijn vrije trappen zou hij denk ik ook al uit de basis zijn (wat hij volgend jaar sowieso is) en die tagliafico is ook niet echt een rustpunt in de ploeg (en rood pakken in een kampioenswedstrijd mag een 'ervaren speler' nooit overkomen..)

    Ik ben het eens dat ze meer constant presterende spelers nodig hebben, maar onder bosz waren dit klaassen en sanchez die toch geen 25-28 waren.

    Kortom, geen idee of je je moet focussen op leeftijd..
    Vind ik leuk
    Hagenees +317
    zondag 15 april 2018 om 21:38
    Dachten ze echt dat ze nog kampioen gingen worden dan.
    Wat een triest volk blijft het ook he..!!!!
    Vind ik leuk
    Psv1989 +2505
    zondag 15 april 2018 om 21:38
    Zijn geen fans echte fans zijn er voor de club in goede en slechte tijden !!! Je mag best een mening hebben over hoe alles te werk gaat maar wat willen ze hier mee bereiken ?
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 21:38
    Haha. En die neuzen met hun grote bek. "We gaan wel ff winnen". Keuzen. Psvers gefeliciteert. En juist tegen Ajax het afmaken perfect. Zijn er een hoop die er net zo als mij van genieten.
    Vind ik leuk
    Stoetel +92
    zondag 15 april 2018 om 21:52
    Nou ik als geboren en getogen Nimwegenoar dus niet.
    Met Ajax opgegroeid, ook NEC, maar het blijven toch je cluppies he.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 21:57
    Ik zei ook een hoop. Er zijn altijd uitzonderingen haHa. Maar ieder zijn ding en dat respecteer ik.
    Vind ik leuk
    Eindje1913 +333
    zondag 15 april 2018 om 21:39
    Kansloos volk hoort bij kansloze club
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 21:40
    Ja ik ben ook kwaad op Siem. Kansloze actie. Dan zou ik hem ook opwachten
    Vind ik leuk
    Martyynho +1327
    zondag 15 april 2018 om 21:41
    Ik lees 'agressieve fans' en 'supporters', sorry dit kan ik echt niet serieus nemen. Dit noemt men hooligans en wanneer er supporters hadden gestaan dan hadden deze een actie gevoerd die steun uitspreekt. Het lijkt mij toch niet daadwerkelijk nodig om de redactie het engelse woord 'support' uit te leggen (??)
    Vind ik leuk
    Fr!ts +101
    zondag 15 april 2018 om 21:41
    Eendracht maakt macht dachten die supporters bij de bus..
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 21:44
    Want Amsterdam is poep op de stoep en haat in de straat....
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 21:51
    Sjaak be like hoop dat makkelie degradeert
    Vind ik leuk
    Farmer +12690
    maandag 16 april 2018 om 07:25
    Makkelie heeft Ajax nog gemats met die géle prent voor Neres: dat was ook gewoon rood hé?
    Van achteren neertrappen als de bal 1,5 meter er vooruit gespeeld is...
    Dat was Rood-no-3, in 10 minuten dan!
    Dat betekend 'affluiten, over en sluiten' toch?
    reglementaire 5-0 in de boeken voor 'zwaar onsportief gedrag', en een dikke flip van Zeist er achteraan?

    Dát is ze dus nog bespaard gebleven wellicht.
    Vind ik leuk
    Lubje +742
    zondag 15 april 2018 om 21:52
    Deze reactie van de fans is gewoon heel slecht!
    Vind ik leuk
    5by5 +1322
    zondag 15 april 2018 om 21:56
    Waarom zijn ze kwaad dachten ze echt dat Ajax nog kampioen kon worden?
    Vind ik leuk
    Gid010 +669
    zondag 15 april 2018 om 22:00
    Ajax fans staan er allemaal
    Met de brandende vraag "waar blijft die schaal"

    Misschien kunnen ze vanuit Eindhoven een paar van die kartonnen schaaltjes opvouwen en per post versturen.. Hebben ze wat om er aan te ruiken:)
    Vind ik leuk
    Pukstra +865
    zondag 15 april 2018 om 22:01
    Ik vind dit altijd zo kansloos. Dan ga je met je cappuchonnetje op de bus staan opwachten. En dan ?? Wat gaat dat veranderen aan deze dag?. Deze mensen moeten toch een beperkt leven hebben. Kom op zeg .. er gebeuren ergere dingen op deze aardbol. Als voorbeeld gifgas aanvallen op kinderen in Syrie.Maar nee de heren capuchon maken zich druk over hun voetbalcluppie die verloren heeft. Hun cluppie die zeer waarschijnlijk toch geen kampioen zou worden dit jaar. Affijn ik zal deze emoties om een voetbalwedstrijdje nooit begrijpen. Ik vind voetbal leuk en kijk er graag naar. Maar er zijn belangrijkere dingen in het leven
    Vind ik leuk
    Martinnat +1015
    zondag 15 april 2018 om 22:02
    Toen Keizer ontslagen werd stonden ze 5 punten achter , nu 10 , dus ze zijn wel constant , dat is wel een pluspunt , daar zal die dr.bibber nog wel mee aankomen denk ik met zoiets
    Vind ik leuk
    Gid010 +669
    zondag 15 april 2018 om 22:03
    Komt Sjakie morgen ook naar Eindhoven om een liedje te zingen? Bij Feyenoord liet hij zien dat hij het goed kan :)
    Vind ik leuk
    pico323 +6506
    zondag 15 april 2018 om 22:06
    Deze zogenaamde supporters jagen hun eigen spelers weg uit Amsterdam. Idioten zijn het. Simpele domme figuren.
    [Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 22:07]
    Vind ik leuk
    Gid010 +669
    zondag 15 april 2018 om 22:07
    Wat een clubliefde, ik miste alleen nog de bloemen :)
    Vind ik leuk
    deir712 +425
    zondag 15 april 2018 om 22:08
    Sukkels.... En dat zeg ik als Ajacied zijnde
    Vind ik leuk
    Voetbalfan +1782
    zondag 15 april 2018 om 22:09
    Snap de woede en de frustratie bij de fans, al kun je diegenen die vuurwerk gooiden en op de spelersbus slaan geen echte fans noemen in mijn ogen.
    Maar Ajax kwam vanmiddag ook wel erg zwak voor de dag, geen enkele seconde het gevoel gehad dat zij het feestje wilde uitstellen.
    Nee PSV kreeg alle ruimte en was iets feller, ik ben ook enorm teleurgesteld en ietwat gefrustreerd dat Ajax wederom geen kampioen is geworden.
    Maar er heerst nu wel meer berusting dan vorig seizoen, en al helemaal met dat seizoen daarvoor tegen De Graafschap.
    Ajax was Ajax vanmiddag niet, niet zoals het PSV bij de keel greep in de Johan Cruijff ArenA, alsof de spelers dat laatste beetje hoop al lang hadden opgegeven.

    PSV-fans, nogmaals van harte gefeliciteerd met de landstitel!
    Geniet van het feest, ik weet nu al 4 seizoenen oprij hoe het voelt om geen kampioen te worden, hopelijk wordt het mij 1x gegund in de komende 2 seizoenen.
    Vind ik leuk
    denz +0
    zondag 15 april 2018 om 22:15
    (k)neuzen
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 22:20
    Stumperds.
    Vind ik leuk
    JoeyC +2849
    zondag 15 april 2018 om 22:25
    Haha zielig. Doe gewoon simpel en geef de situatie rondom Nouri de schuld.
    Ook al is Ajax vernederd met 3-0 en twee rode kaarten, Ajax kon dit seizoen gewoon niet beter.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 22:34
    Geweldige supporters heeft ajax toch, laten ze elk seizoen als het minder gaat weer zien. Iets van "wij hebben een K..leven en jullie maken het erger met dat K..voetbal dus wachten we jullie op om jullie te laten weten hoe K.. we ons daardoor nog meer voelen" Mensen die het allemaal niet meer kunnen relativeren. Beetje jammer!! Ook goed voor het imago van het NL voetbal. Toppers die jongens!
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +2003
    zondag 15 april 2018 om 22:48
    Die foto van AT5 is surreal. Drie agenten die met de handjes in hun zakken staan toe te kijken op afstand, haha.
    Vind ik leuk
    Farmer +12690
    maandag 16 april 2018 om 07:30
    precies... roeptoeterij... eigenlijk niks aan de hand hier..

    Paar grootbekken voorop, die de bus tot stilstaan manen, en de spelers naar buiten roepen.... Dat gebeurt.. wat armgebaren, wordt wat geroepen en gescholden...

    Niet de eerste keer dat zoiets gebeurt.. ook niet bij Ajax!

    Media moet hier weer een dikke lading clicks op halen op deze manier door het uit te vergroten.
    Wát gebeurt hier nu dan? Rellen? Vechtpartijen? ME-charges en een paar dozijn arrestaties?

    Helemaal niets...
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +2003
    maandag 16 april 2018 om 14:44
    Mijn eerste gedachtegang was dat de politie wat meer betrokken zou kunnen zijn. Al was het maar om de orde proberen te handhaven door gewoon aanwezig te zijn, maar achteraf gezien geef ik je gelijk. Er gebeurde niet zo veel.

    Ik heb het te snel vergeleken met hoe het soms op een zaterdagavond er aan toe gaat in een willekeurige binnenstad. Waar ik niet aan heb gedacht is dat deze Ajax-gasten misschien sneller bereid zijn om te rellen. Zou best kunnen dat het dan pas echt uit de hand was gelopen.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 22:52
    Ik schaam mij voor zulke supporters
    Vind ik leuk
    Enden +4192
    zondag 15 april 2018 om 23:00
    We zijn als AJAX supporters ook lekker bezig. Waar een supporter je door slechte tijden heen kan helpen kunnen ze je ook verder de grond in trappen.
    Straks afvragen waarom een de Ligt of Onana niet willen blijven
    Vind ik leuk
    John040 +2428
    maandag 16 april 2018 om 01:16
    Ja wie zou niet boos zijn? Deze afstraffing blijf jaren hangen omdat het eem KAMPIOENSWEDSTRIJD was tussen de mannen en de kereltjes tussen de profs en amateurs tussen de kampioen en een tobploeg tussen de lastste 4 jaar 3 schalen en helemaal niks. Met inzet en passie en tactiek en bezieling een ploeg verslagen die van dat alles niks had.
    Vind ik leuk
    derksen +8912
    maandag 16 april 2018 om 07:26
    Als je wint heb je vrienden rijen dik
    Echte vrienden!
    Vind ik leuk
    aartstyle +1512
    maandag 16 april 2018 om 08:12
    Laat ik voorop stellen: "Je hebt als supporter je niet te bemoeien met het beleid van de club en zeker niet het recht om persoonlijk verhaal te halen bij de directeur".

    Maar als ik Ajax supporter was zou ik ook flink geïrriteerd zijn om het beleid van mijn eigen club. De grootste club van Nederland, met het meeste geld en ik denk ook de beste spelers. Deze club laat zich al jaren aftroeven door de iets kleinere clubs. En laat zich eigenlijk over de afgelopen 45 jaar al aftroeven door PSV.

    Ik als PSV supporter vermaak mij prima met het wanbeleid in Amsterdam, maar ik weet ook dat mocht dit wanbeleid en de onrust ooit over gaan in a'dam dan zal het een stuk lastiger worden voor PSV om kampioen te worden.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws