Brenet gaat aan de zuip en lacht om Ajax: Bang?! Zij waren de angstigen

Brenet gaat aan de zuip en lacht om Ajax: "Bang?! Zij waren de angstigen"

Gepubliceerd: zondag 15 april 2018 om 22:00zo 15-04-2018 om 22:00

Joshua Brenet kan niet garanderen dat hij zondagavond niet dronken gaat worden. Wel belooft de PSV'er dat het echte feest pas maandag gaat beginnen, nadat de Eindhovenaren gehuldigd zijn.

"Hoe dronken ik ga worden? Ik weet het niet. Ik ga morgen pas beginnen", lacht Brenet tegen Voetbal Inside. Ajax-trainer Erik ten Hag zei vorige week dat PSV 'sowieso bang is' voor Ajax. Brenet lacht daarom na de 3-0 zege in Eindhoven. "Bang?! Zij waren de angstigen. Je zag de sfeer, de ambiance. Het klopte allemaal. Zo zie je maar weer: drie punten en feest."

"Ik heb vandaag geen mooi voetbal gezien, maar meer strijd en passie. Dat hadden wij vandaag meer dan zij. Dat heeft ons de winst opgeleverd. Iedereen kan het wel hebben over mooi voetbal, bla, bla, bla, bla. Wij hebben het dit seizoen met strijd en passie gedaan. Het heeft ons de titel opgeleverd."

Plaats een reactie

voetbal!!! +9424
zondag 15 april 2018 om 22:03
Gaat aan de zuip, maar vindt bier smerig. Dan maar pure wodka zuipen:-)
Vind ik leuk
COYG +8145
zondag 15 april 2018 om 22:05
Gaat wel sneller dan. Aangeschoten worden.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95486
zondag 15 april 2018 om 22:09
Jij hebt smaak!
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 23:10
Ik ben net zoals jij ook een vodka liefhebber.
Vind ik leuk
Doe dan! +6383
maandag 16 april 2018 om 00:01
Jij bent een trolletje, Bien.
Vind ik leuk
Doe dan! +6383
maandag 16 april 2018 om 00:01
Nee joh, cola is veel lekkerder ;-)
Vind ik leuk
5by5 +1343
zondag 15 april 2018 om 22:15
Whisky baby :-)
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 22:28
Ik vandaag een bacootje :)
Vind ik leuk
5by5 +1343
zondag 15 april 2018 om 22:04
Ben een Feyenoorder maar gefeliciteerd Psv het is jullie gegund .
Vind ik leuk
Luiehond +2509
zondag 15 april 2018 om 22:22
Ja gefeliciteerd psv en succes in de CL! Moeten denk ik wel een paar spelertjes bij om wat potten te kunnen breken!
Vind ik leuk
Gyrosregime +2776
zondag 15 april 2018 om 23:28
Zelfs al zouden Ajax en PSV hun krachten bundelen dan nog zou er heel wat moeten gebeuren willen ze potten kunnen breken in de CL..
Vind ik leuk
tannat +16556
zondag 15 april 2018 om 23:57
Als Ajax en PSV de krachten bundelen houdt je 11 PSV-ers over...
Vind ik leuk
jochempje +4176
zondag 15 april 2018 om 22:04
En zelfs nu nog met Ajax bezig zijn.
Vind ik leuk
5by5 +1343
zondag 15 april 2018 om 22:05
Haha waarom niet zelfs nu zijn er ajacieden die denken dat ze nog kampioen kunnen worden .
Vind ik leuk
markus040 +2135
zondag 15 april 2018 om 22:07
die moeten uitkijken dat ze geen 3e worden
op deze manier is zelfs excelsior uit nog lastig
Vind ik leuk
5by5 +1343
zondag 15 april 2018 om 22:09
Zou mooi zijn als Az tweede word
Vind ik leuk
5by5 +1343
zondag 15 april 2018 om 22:10
Voor het geld dat Excelsior heeft spelen ze echt niet slecht, onderschat ze niet.
Vind ik leuk
markus040 +2135
zondag 15 april 2018 om 22:11
nee maar in amsterdam denken ze dat ze iedere tegenstander bang voor ze is en dat ze die ff oprollen
Vind ik leuk
buddha +10911
zondag 15 april 2018 om 22:26
voor iedereen is het lastig om bij ons te spelen ;)
Vind ik leuk
jochempje +4176
maandag 16 april 2018 om 07:23
Want PSV had het zo makkelijk uit bij Excelsior?
Vind ik leuk
markus040 +2135
maandag 16 april 2018 om 07:51
psv is kampioen pik
en voor de rest zeg ik niks .....
Vind ik leuk
jochempje +4176
maandag 16 april 2018 om 08:27
Iedereen weet dat PSV de terechte kampioen is, maar jij doet nu net alsof PSV over Excelsior heen gewalst is, pik.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 22:07
Als je een aangeschoten PSV’er ziet lopen mag je best nog een keer schieten hoor...
Vind ik leuk
markus040 +2135
zondag 15 april 2018 om 22:09
we hebben vanmiddag gezien hoe goed ze in amsterdam kunnen schieten
jullie raken nog geen koe als jullie er boven op zitten
WIJ ZIJN KAMPIOEN PIETERTJE
en jij hebt helemaal niks , maar daar ben je wel aan gewent tegenwoordig
hahahahahahahahahahahaha
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 22:10
Gewent ja...
Vind ik leuk
markus040 +2135
zondag 15 april 2018 om 22:15
ja als je het niet kan winnen dan begin je over de spelling
ik waarschuw je vast , jij bent een van de trieste personen die ik bij elke reactie helemaal gek ga maken tot augustus
dat heb je te danken aan die kansloze reacties
een echte vent neemt zijn verlies en houd ff zijn mond na die vernedering van vanmiddag
jij bent een mannetje zonder ballen
WIJ ZIJN KAMPIOEN EN JIJ LEKKER NIET
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 22:18
Je zal er een dagtaak aan hebben stumpert! Ik heb alles PSV supporters netjes gefeliciteerd met het terechte kampioenschap! Maar jij mag je vanavond voor een boom aanrijden
Vind ik leuk
Werner1913 +10639
zondag 15 april 2018 om 22:28
Als je het richtingsgevoel van Huntelaar hebt is de kans aanzienlijk dat je hem zelfs van 2 meter niet raakt...
Vind ik leuk
pico323 +7554
zondag 15 april 2018 om 22:07
Makkelijk scoren Brenet knap hoor jongen.
Vind ik leuk
Grijs +1326
zondag 15 april 2018 om 22:45
Eerlijk is eerlijk, het was ook een niet te missen voorzet uit Amsterdam.
Vind ik leuk
100%PSV +3248
zondag 15 april 2018 om 22:07
En zo is het precies, Brenetje! Al wekenlang een grote mond, maar op het moment suprème geven ze niet thuis.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95486
zondag 15 april 2018 om 22:08
Leuk die reacties van de spelers.
Vind ik leuk
Denhaag6 +653
zondag 15 april 2018 om 22:12
Heel het jaar moeten ze die onzin van Ten Hag en Schöne aanhoren, nu mogen ze zelf een keer los haha..
Vind ik leuk
Doe dan! +6383
zondag 15 april 2018 om 22:18
De meeste wel, deze is wat makkelijk scoren voor de fans.
Vind ik leuk
isnake +2755
zondag 15 april 2018 om 23:17
De Ligt roept zelf dat zijn mede spelers eens moeten stoppen met het makkelijk scoren met hun uitspraken bij hun fans en dat ze hun voeten maar eens moeten laten spreken... Die begrijpt het tenminste.

Als Ajax fan iets roepen over makkelijk scoren voor de fans....?
Vind ik leuk
Doe dan! +6383
maandag 16 april 2018 om 00:09
De Ligt heeft daarin ook gelijk, vooral Veltman heeft daar een handje van. En Brenet hier dus ook.
Vind ik leuk
Pietje2015 +17166
zondag 15 april 2018 om 22:08
Natuurlijk brenet, daarom heeft Ajax ook het grootste deel van de wedstrijd op de helft van psv gespeeld, omdat ze angst hadden.
Vind ik leuk
JoeyC +4036
zondag 15 april 2018 om 22:33
Angsthazenvoetbal. Schijtbakkenvoetbal vandaag van Ajax.
Vind ik leuk
Pietje2015 +17166
zondag 15 april 2018 om 22:37
Angsthazenvoetbal speel je op je eigen helft.
Vind ik leuk
JoeyC +4036
zondag 15 april 2018 om 22:39
Dat is jouw mening.
Vind ik leuk
Mosquito +21903
zondag 15 april 2018 om 22:48
Ajax had maar 3 schoten op doel Pietje.
Bang om te schieten en maar tikkie breed tikkie terug.
PSV had 18 schoten op doel.
Voetbal speel je op het hele veld en niet het halve veld.
Vind ik leuk
Pietje2015 +17166
zondag 15 april 2018 om 23:10
3 schoten op doel?
Euforie okee, maar dit slaat alles.
Vind ik leuk
Mosquito +21903
zondag 15 april 2018 om 23:12
Statistieken spreken
Vind ik leuk
Pietje2015 +17166
zondag 15 april 2018 om 23:13
Mijn tv niet !
Vind ik leuk
Mosquito +21903
zondag 15 april 2018 om 23:14
Ontkenningsfase Pietje.
Zoek het maar op.
Vind ik leuk
Pietje2015 +17166
zondag 15 april 2018 om 23:21
Een statistiek is mening van 1 persoon.
Mijn mening is anders.
psv heeft verdiend gewonnen omdat het veel effectiever was dan Ajax. Over 90 min had Ajax het beste van het spel. Maar dat telt niet.
Vind ik leuk
isnake +2755
zondag 15 april 2018 om 23:19
De meeste schoten van Ajax waren niet op doel.... Wel schoten, niet op doel...
Vind ik leuk
Mosquito +21903
zondag 15 april 2018 om 23:26
Laat maar hij snapt het niet.
Statistieken is een mening zegtie hahaha.
Vind ik leuk
Dorzon +4817
zondag 15 april 2018 om 23:30
Het gaat toch niet om balbezit maar on doelpunten
Vind ik leuk
Blac-ca +563
zondag 15 april 2018 om 22:08
En ook verdiend Kampioen geworden .......
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 22:09
Joshua drink je wr eentje mee van mij je hebt het geweldig gedaan als lb maar volgend jaar een echte lb
Vind ik leuk
Mosquito +21903
zondag 15 april 2018 om 23:36
Ik maak me alleen zorgen om de keeper.
Wie moet Zoet vervangen?
Vind ik leuk
Eindje1913 +332
zondag 15 april 2018 om 22:16
Oh wat zijn sommige toch weer trots dat ze op de helft van psv gespeeld hebben en 3 doelpogingen was super maar he eikels het gaat om goals goals
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 22:23
Zouden de jeugdtrainertjes ook feest aan het vieren zijn? Zo’n kampioenschap verbloemd natuurlijk heel veel
Vind ik leuk
JoeyC +4036
zondag 15 april 2018 om 22:31
Kampioen van Nederland, zonder een “echte” linksback. Brenet speelde vandaag goed en had een prachtige assist. Iedereen de mond gesnoerd!
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 22:51
Brenet bedankt kerel voor die geweldige voorzet op onzen Luuk.
Vind ik leuk
Rodajc +18675
zondag 15 april 2018 om 23:32
Heel goed Brenet, zo wil ik het horen! deze uitspraken doen me ontzettend goed (al zullen we woensdag waarschijnlijk nog steeds gaan verliezen natuurlijk).
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 10:17
als pisvee , niet de voor ronden haalt , heb je aan het kampioen zijn ook niks aan, kan zo maar zijn dat ajax het wel haalt , als 2 de,
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws