Brenet gaat aan de zuip en lacht om Ajax: Bang?! Zij waren de angstigen

    Brenet gaat aan de zuip en lacht om Ajax: "Bang?! Zij waren de angstigen"

    zondag 15 april 2018 om 22:00

    Joshua Brenet kan niet garanderen dat hij zondagavond niet dronken gaat worden. Wel belooft de PSV'er dat het echte feest pas maandag gaat beginnen, nadat de Eindhovenaren gehuldigd zijn.

    "Hoe dronken ik ga worden? Ik weet het niet. Ik ga morgen pas beginnen", lacht Brenet tegen Voetbal Inside. Ajax-trainer Erik ten Hag zei vorige week dat PSV 'sowieso bang is' voor Ajax. Brenet lacht daarom na de 3-0 zege in Eindhoven. "Bang?! Zij waren de angstigen. Je zag de sfeer, de ambiance. Het klopte allemaal. Zo zie je maar weer: drie punten en feest."

    "Ik heb vandaag geen mooi voetbal gezien, maar meer strijd en passie. Dat hadden wij vandaag meer dan zij. Dat heeft ons de winst opgeleverd. Iedereen kan het wel hebben over mooi voetbal, bla, bla, bla, bla. Wij hebben het dit seizoen met strijd en passie gedaan. Het heeft ons de titel opgeleverd."

    Plaats een reactie

    voetbal!!! +8370
    zondag 15 april 2018 om 22:03
    Gaat aan de zuip, maar vindt bier smerig. Dan maar pure wodka zuipen:-)
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 22:05
    Gaat wel sneller dan. Aangeschoten worden.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +81240
    zondag 15 april 2018 om 22:09
    Jij hebt smaak!
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 23:10
    Ik ben net zoals jij ook een vodka liefhebber.
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6941
    maandag 16 april 2018 om 00:01
    Jij bent een trolletje, Bien.
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6941
    maandag 16 april 2018 om 00:01
    Nee joh, cola is veel lekkerder ;-)
    Vind ik leuk
    5by5 +1253
    zondag 15 april 2018 om 22:15
    Whisky baby :-)
    Vind ik leuk
    Bayern FC +2432
    zondag 15 april 2018 om 22:28
    Ik vandaag een bacootje :)
    Vind ik leuk
    5by5 +1253
    zondag 15 april 2018 om 22:04
    Ben een Feyenoorder maar gefeliciteerd Psv het is jullie gegund .
    Vind ik leuk
    PSVFU +2831
    zondag 15 april 2018 om 22:12
    👍
    Vind ik leuk
    Luiehond +1488
    zondag 15 april 2018 om 22:22
    Ja gefeliciteerd psv en succes in de CL! Moeten denk ik wel een paar spelertjes bij om wat potten te kunnen breken!
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +1419
    zondag 15 april 2018 om 23:28
    Zelfs al zouden Ajax en PSV hun krachten bundelen dan nog zou er heel wat moeten gebeuren willen ze potten kunnen breken in de CL..
    Vind ik leuk
    tannat +6395
    zondag 15 april 2018 om 23:57
    Als Ajax en PSV de krachten bundelen houdt je 11 PSV-ers over...
    Vind ik leuk
    PRICE +17918
    zondag 15 april 2018 om 23:43
    Klasse jonguh
    Vind ik leuk
    jochempje +2239
    zondag 15 april 2018 om 22:04
    En zelfs nu nog met Ajax bezig zijn.
    Vind ik leuk
    5by5 +1253
    zondag 15 april 2018 om 22:05
    Haha waarom niet zelfs nu zijn er ajacieden die denken dat ze nog kampioen kunnen worden .
    Vind ik leuk
    markus040 +2250
    zondag 15 april 2018 om 22:07
    die moeten uitkijken dat ze geen 3e worden
    op deze manier is zelfs excelsior uit nog lastig
    Vind ik leuk
    5by5 +1253
    zondag 15 april 2018 om 22:09
    Zou mooi zijn als Az tweede word
    Vind ik leuk
    5by5 +1253
    zondag 15 april 2018 om 22:10
    Voor het geld dat Excelsior heeft spelen ze echt niet slecht, onderschat ze niet.
    Vind ik leuk
    markus040 +2250
    zondag 15 april 2018 om 22:11
    nee maar in amsterdam denken ze dat ze iedere tegenstander bang voor ze is en dat ze die ff oprollen
    Vind ik leuk
    buddha +7699
    zondag 15 april 2018 om 22:26
    voor iedereen is het lastig om bij ons te spelen ;)
    Vind ik leuk
    jochempje +2239
    maandag 16 april 2018 om 07:23
    Want PSV had het zo makkelijk uit bij Excelsior?
    Vind ik leuk
    markus040 +2250
    maandag 16 april 2018 om 07:51
    psv is kampioen pik
    en voor de rest zeg ik niks .....
    Vind ik leuk
    jochempje +2239
    maandag 16 april 2018 om 08:27
    Iedereen weet dat PSV de terechte kampioen is, maar jij doet nu net alsof PSV over Excelsior heen gewalst is, pik.
    Vind ik leuk
    PSVFU +2831
    zondag 15 april 2018 om 22:09
    Schei toch uit man, ajax is ongelogen het gehele seizoen bezig geweest om psv af te kraken. Zij waren zo vreselijk goed en psv had zoveel geluk. Pffffff heerlijk dat die grote bekken na een jaar chronisch open te hebben gestaan nu definitief dicht zijn. Misschien volgend seizoen meer op jezelf letten.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +7239
    zondag 15 april 2018 om 22:32
    Ik vond het hele seizoen PSV minder slecht dan Ajax, de laatste maanden heeft het "schijtbakkenvoetbal" vaak plaats gemaakt voor overtuigend en vermakelijk spel.
    Daarmee is PSV ipv de minst slechtste toch gewoon de beste dit seizoen en dat verdient respect en complimenten voor spelers en leiding.
    Deze felicitaties gelden natuurlijk niet voor PSV supporters want "die hebben helemaal geen verstand van voetballen" :)
    Maakt er een mooi feest vast jongens ! het is jullie totaal misgund
    maar eerlijk is eerlijk.
    Vind ik leuk
    jochempje +2239
    maandag 16 april 2018 om 07:22
    Net zoals PSV deed toen lang geleden Ajax kampioen werd. Maar ja, dan word het normaal gevonden, dat je Ajax het hele seizoen mag uitschelden.

    Overigens is PSV gewoon de terechte kampioen en heb ik gewoon de niet-arrogante supporters gefeliciteerd. Jij hoort daar dan niet bij. Misschien volgend jaar eens op jezelf letten. Qua arrogantie doe jij leuk mee. En aangezien jij anderen van arrogantie beschuldigt, is dat redelijk hypocriet.

    Mijn punt is dat PSV terecht kampioen is. Blijven afgeven op Ajax is niets meer en niets minder dan een Calimero-actie. En daar zou deze speler, zeker als kampioen, boven moeten staan.
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 07:28]
    Vind ik leuk
    PSVFU +2831
    maandag 16 april 2018 om 08:11
    Eerst even mijn reactie lezen voordat je reageert, waar staat het woord arrogant in mijn post?
    Vind ik leuk
    jochempje +2239
    maandag 16 april 2018 om 08:28
    Lezen kun je ook al niet. ‘Die grote bekken’ = arrogantie bijvoorbeeld.
    Vind ik leuk
    PSVFU +2831
    maandag 16 april 2018 om 08:35
    Het zit diep of niet? Misschien moet je je mammie even om een zakdoek vragen.
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 09:26]
    Vind ik leuk
    jochempje +2239
    maandag 16 april 2018 om 12:54
    En bedankt dat je mijn punt bevestigd hebt, arrogante calimero. In principe onmogelijk, maar jij bent het. Jij bent zo arrogant dat je het zelf niet eens door hebt. Jij bent precies datgene waar jij anderen van beschuldigt.

    Gelukkig weet ik dat de meeste PSV-supporters gewoon goede lui zijn, maar jij bent een schande voor je club.

    Overigens is het erbij halen van ‘mijn mammie’ een goed teken dat jij zelf al weet dat je de discussie verloren hebt. Fijne dag verder he. Succes met je leven, je zult het nodig hebben.
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 13:03]
    Vind ik leuk
    PSVFU +2831
    maandag 16 april 2018 om 15:25
    Succes met je leven stumperd. Jammer dat je gelijk over de rooie gaat. Ik sta nu op het stadhuisplein voor de huldiging. Ga jij naar de zandbak?
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 22:34
    Aldus geobsedeerde Jochempje in een PSV-topic. Hilarisch!
    [Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 22:35]
    Vind ik leuk
    Snapje? +788
    zondag 15 april 2018 om 22:55
    Mooi geschreven weer hoor Schwalbe De Jong.
    Vind ik leuk
    jochempje +2239
    maandag 16 april 2018 om 07:29
    Geobsedeerd nog wel liefst. En als je dit al hilarisch vindt, dan heb je wel een heel triest leven.

    Volgens mij is dit een open discussie platform, en was mijn reactie, in tegenstelling tot de jouwe, ontopic.
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 07:36]
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 10:42
    Je promoveert je trieste, betekenisloze en zaaddodende kleuterretoriek en hopeloos verkleurde mantra tot 'ontopic' op een open 'discussie' forum. Hilarisch!

    Fijne dag nog!
    Vind ik leuk
    jochempje +2239
    maandag 16 april 2018 om 12:55
    En ook jij bedankt voor het bewijzen van mijn punt. De arrogantie stroomt over in Brabant momenteel. Gewoon discussieren is onmogelijk met jullie volk. Kansloos.
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 12:56]
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 13:24
    Koddig hoe je jezelf tracteert op een sigaar uit eigen doos met eigen 'bewijsvoering' terwijl je uiteraard geen punt maakte.

    Niets is uiteraard minder waar. Ik sympathiseer hevig met de bescheiden stadsclub van mijn geboortegrond. Je bent echter dusdanig geobsedeerd door PSV en ermee bezig dat je de Eindhovenaren aan mij lieert.

    Over kansloos gesproken. Hilarisch!

    Fijne dag nog!


    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 13:26]
    Vind ik leuk
    Superajaxied +1725
    zondag 15 april 2018 om 22:07
    Zo moe word ik van die losers! Bah!
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +81240
    zondag 15 april 2018 om 22:08
    Hahaha.
    Vind ik leuk
    5by5 +1253
    zondag 15 april 2018 om 22:10
    En dan toch een Ajax fan, verklaar die logica eens?
    Vind ik leuk
    PSVFU +2831
    zondag 15 april 2018 om 22:10
    Losers??? Wel lomp om je eigen spelers zo af te kraken...
    Vind ik leuk
    Quareck +6273
    zondag 15 april 2018 om 23:16
    Losers betekent verliezers toch? Wordt je moe van jezelf en je vriendjes?
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 22:07
    Als je een aangeschoten PSV’er ziet lopen mag je best nog een keer schieten hoor...
    Vind ik leuk
    markus040 +2250
    zondag 15 april 2018 om 22:09
    we hebben vanmiddag gezien hoe goed ze in amsterdam kunnen schieten
    jullie raken nog geen koe als jullie er boven op zitten
    WIJ ZIJN KAMPIOEN PIETERTJE
    en jij hebt helemaal niks , maar daar ben je wel aan gewent tegenwoordig
    hahahahahahahahahahahaha
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 22:10
    Gewent ja...
    Vind ik leuk
    markus040 +2250
    zondag 15 april 2018 om 22:15
    ja als je het niet kan winnen dan begin je over de spelling
    ik waarschuw je vast , jij bent een van de trieste personen die ik bij elke reactie helemaal gek ga maken tot augustus
    dat heb je te danken aan die kansloze reacties
    een echte vent neemt zijn verlies en houd ff zijn mond na die vernedering van vanmiddag
    jij bent een mannetje zonder ballen
    WIJ ZIJN KAMPIOEN EN JIJ LEKKER NIET
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 22:18
    Je zal er een dagtaak aan hebben stumpert! Ik heb alles PSV supporters netjes gefeliciteerd met het terechte kampioenschap! Maar jij mag je vanavond voor een boom aanrijden
    Vind ik leuk
    Werner1913 +6200
    zondag 15 april 2018 om 22:28
    Als je het richtingsgevoel van Huntelaar hebt is de kans aanzienlijk dat je hem zelfs van 2 meter niet raakt...
    Vind ik leuk
    pico323 +5164
    zondag 15 april 2018 om 22:07
    Makkelijk scoren Brenet knap hoor jongen.
    Vind ik leuk
    Grijs +1148
    zondag 15 april 2018 om 22:45
    Eerlijk is eerlijk, het was ook een niet te missen voorzet uit Amsterdam.
    Vind ik leuk
    100%PSV +2526
    zondag 15 april 2018 om 22:07
    En zo is het precies, Brenetje! Al wekenlang een grote mond, maar op het moment suprème geven ze niet thuis.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +81240
    zondag 15 april 2018 om 22:08
    Leuk die reacties van de spelers.
    Vind ik leuk
    Jens1999 +18989
    zondag 15 april 2018 om 22:09
    Ik vind er niks aan....maar dat zal jij wel begrijpen....xD
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +81240
    zondag 15 april 2018 om 22:18
    Ja natuurlijk snap ik dat goos.
    Vind ik leuk
    Denhaag6 +693
    zondag 15 april 2018 om 22:12
    Heel het jaar moeten ze die onzin van Ten Hag en Schöne aanhoren, nu mogen ze zelf een keer los haha..
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6941
    zondag 15 april 2018 om 22:18
    De meeste wel, deze is wat makkelijk scoren voor de fans.
    Vind ik leuk
    isnake +1953
    zondag 15 april 2018 om 23:17
    De Ligt roept zelf dat zijn mede spelers eens moeten stoppen met het makkelijk scoren met hun uitspraken bij hun fans en dat ze hun voeten maar eens moeten laten spreken... Die begrijpt het tenminste.

    Als Ajax fan iets roepen over makkelijk scoren voor de fans....?
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6941
    maandag 16 april 2018 om 00:09
    De Ligt heeft daarin ook gelijk, vooral Veltman heeft daar een handje van. En Brenet hier dus ook.
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +12478
    zondag 15 april 2018 om 22:08
    Natuurlijk brenet, daarom heeft Ajax ook het grootste deel van de wedstrijd op de helft van psv gespeeld, omdat ze angst hadden.
    Vind ik leuk
    Jens1999 +18989
    zondag 15 april 2018 om 22:11
    Ajax was vandaag nergens bij machte om maar een kans te maken op de overwinning.....afgetroefd zijn wij door PSV.... nou heb ik niks met die PSV uit eindje..... maar laten we als Ajacieden wel zo groots zijn om toe te geven dat PSV dik verdiend de schaal heeft gewonnen....
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6941
    zondag 15 april 2018 om 22:19
    Dat zegt @Pietje2015 niet toch? Je hebt helemaal gelijk @Jens, maar als je als ploeg angstig bent speel je niet zo ver vooruit.
    Vind ik leuk
    PSVFU +2831
    zondag 15 april 2018 om 22:12
    Prachtig ook dat balletje breed en terug. Wat balbezit betreft zijn jullie kampioen. Morgen huldiging op het industieterrein?
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6941
    zondag 15 april 2018 om 22:20
    Je snapt toch wel wat hij bedoelt? Als je angstig bent tegen een ploeg ga je niet met zo veel ruimte in de rug spelen als Ajax deed. Terechte overwinning van jullie, maar angstig was Ajax niet.
    Vind ik leuk
    Jens1999 +18989
    zondag 15 april 2018 om 22:25
    Ajax moet opnieuw gaan beginnen met de bouw van ons elftal.... er moeten er echt een paar weg... net als Siem.... ik had het al meteen op het forum gezegd toen die kwam dat Ajax dat niet moest doen.... maar toen kwamen er een paar het is een echte Ajacied die is welkom.... nou je hebt er niks aan.... Veltman ook daar heb je niet veel meer aan... Kluivert o ja die wordt gezien als een toptalent en laat vaak niks zien dan dat ie wel wat laat zien.... Huntelaar die is gewoon te oud en kan je beter niet meer een contract laten verlengen die mist meer dan dat ie raak schiet..... ik ben benieuwd naar het nieuwe seizoen ik koop gewoon weer mijn jaarkaart want ik blijf mn club steunen... maar Ajax mag niet maar MOET veel geld gaan vrijmaken voor versterkingen want 4 jaar niks winnen is natuurlijk nooit de bedoeling.... ik ben boos op Ajax...
    Vind ik leuk
    Luiehond +1488
    zondag 15 april 2018 om 22:26
    Dit ajax is volgens mij alleen maar bezig om die tukker weer op straat te zetten!
    Geen goede combi ben ik bang!
    [Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 22:26]
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6941
    maandag 16 april 2018 om 00:02
    Laten we hem in ieder geval een eerlijke kans geven.
    Vind ik leuk
    JoeyC +925
    zondag 15 april 2018 om 22:33
    Angsthazenvoetbal. Schijtbakkenvoetbal vandaag van Ajax.
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +12478
    zondag 15 april 2018 om 22:37
    Angsthazenvoetbal speel je op je eigen helft.
    Vind ik leuk
    JoeyC +925
    zondag 15 april 2018 om 22:39
    Dat is jouw mening.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +8353
    zondag 15 april 2018 om 22:48
    Ajax had maar 3 schoten op doel Pietje.
    Bang om te schieten en maar tikkie breed tikkie terug.
    PSV had 18 schoten op doel.
    Voetbal speel je op het hele veld en niet het halve veld.
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +12478
    zondag 15 april 2018 om 23:10
    3 schoten op doel?
    Euforie okee, maar dit slaat alles.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +8353
    zondag 15 april 2018 om 23:12
    Statistieken spreken
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +12478
    zondag 15 april 2018 om 23:13
    Mijn tv niet !
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +8353
    zondag 15 april 2018 om 23:14
    Ontkenningsfase Pietje.
    Zoek het maar op.
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +12478
    zondag 15 april 2018 om 23:21
    Een statistiek is mening van 1 persoon.
    Mijn mening is anders.
    psv heeft verdiend gewonnen omdat het veel effectiever was dan Ajax. Over 90 min had Ajax het beste van het spel. Maar dat telt niet.
    Vind ik leuk
    isnake +1953
    zondag 15 april 2018 om 23:19
    De meeste schoten van Ajax waren niet op doel.... Wel schoten, niet op doel...
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +8353
    zondag 15 april 2018 om 23:26
    Laat maar hij snapt het niet.
    Statistieken is een mening zegtie hahaha.
    Vind ik leuk
    Dorzon +4009
    zondag 15 april 2018 om 23:30
    Het gaat toch niet om balbezit maar on doelpunten
    Vind ik leuk
    Blac-ca +287
    zondag 15 april 2018 om 22:08
    En ook verdiend Kampioen geworden .......
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 22:09
    Joshua drink je wr eentje mee van mij je hebt het geweldig gedaan als lb maar volgend jaar een echte lb
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +8353
    zondag 15 april 2018 om 23:36
    Ik maak me alleen zorgen om de keeper.
    Wie moet Zoet vervangen?
    Vind ik leuk
    Eindje1913 +346
    zondag 15 april 2018 om 22:16
    Oh wat zijn sommige toch weer trots dat ze op de helft van psv gespeeld hebben en 3 doelpogingen was super maar he eikels het gaat om goals goals
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 22:23
    Zouden de jeugdtrainertjes ook feest aan het vieren zijn? Zo’n kampioenschap verbloemd natuurlijk heel veel
    Vind ik leuk
    JoeyC +925
    zondag 15 april 2018 om 22:31
    Kampioen van Nederland, zonder een “echte” linksback. Brenet speelde vandaag goed en had een prachtige assist. Iedereen de mond gesnoerd!
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 22:51
    Brenet bedankt kerel voor die geweldige voorzet op onzen Luuk.
    Vind ik leuk
    Rodajc +11135
    zondag 15 april 2018 om 23:32
    Heel goed Brenet, zo wil ik het horen! deze uitspraken doen me ontzettend goed (al zullen we woensdag waarschijnlijk nog steeds gaan verliezen natuurlijk).
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 10:17
    als pisvee , niet de voor ronden haalt , heb je aan het kampioen zijn ook niks aan, kan zo maar zijn dat ajax het wel haalt , als 2 de,
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Brenet gaat aan de zuip en lacht om Ajax: "Bang?! Zij waren de angstigen"