'Schandalige actie Ajax-fans: Ziyech kreeg zwiep bij verlaten spelersbus'

'Schandalige actie Ajax-fans: Ziyech kreeg zwiep bij verlaten spelersbus'

maandag 16 april 2018 om 09:26

Hakim Ziyech heeft zondagavond, enkele uren na PSV - Ajax (3-0), een duw gekregen bij het verlaten van de spelersbus. Dat bevestigen meerdere inzittenden aan De Telegraaf.

De ochtendkrant rept over een 'zwiep' aan het adres van Ziyech. De spelersbus van Ajax werd zondagavond bij terugkomst in Amsterdam opgewacht door tientallen boze supporters, die een verklaring eisten voor de nederlaag in Eindhoven en het dramatische seizoen. Bij het verlaten van de bus werd Ziyech belaagd door een aantal supporters.

Opvallend is dat Ziyech inmiddels alle Ajax-gerelateerde posts op zijn Instagram-account heeft verwijderd. Of hij nog in staat is om voor Ajax te voetballen, is niet bekend, schrijft De Telegraaf. De woede-uitbarsting van zijn eigen fans lijkt in elk geval hard te zijn aangekomen.

Een groepje Ajax-supporters liet zich zondag ook al negatief zien in het Philips Stadion. Na de derde treffer werd er gegooid met vuurwerk en dat kwam terecht in vakken met PSV-fans. De kans is groot dat de aanklager een onderzoek instelt naar het incident.

Poll

Stelling: Ziyech moet nooit meer voor Ajax spelen

(6207 stemmen)

Plaats een reactie

maandag 16 april 2018 om 09:30
Nou als het nog onzeker was of hij wegging of niet is het nu wel duidelijk geworden... schandalig gedrag.
Vind ik leuk
JustH +7705
maandag 16 april 2018 om 09:36
Wat een schofterig hufters!
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 09:42
Wat ik vooral vreemd vond was dat de politie er maar wat bij stond te kijken.
Waarom werd daar niet ingegrepen?
Vind ik leuk
dhrwobo +16258
maandag 16 april 2018 om 09:44
Omdat we hier helaas geen politie hebben zoals in veel Spaanstalige landen of in Korea haha. Als de politie hier ingrijpt dan moeten ze zich voor iedere scheet driedubbel verantwoorden en worden ze alsnog op de vingers getikt. Soms zouden ze wel wat meer ruimte mogen krijgen wat mij betreft.
Vind ik leuk
mason +1462
maandag 16 april 2018 om 09:47
Klopt. Van mij mogen ze het motto wel gebruiken, een grote bek!? Knuppel in je nek. En dat geld ook voor linkse en rechtse demonstranten. Ben er zo langzamerhand wel klaar mee met dat halfzachte gedoe hier in NL
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 10:06
"en grote bek!? Knuppel in je nek" XD wauw
Vind ik leuk
Jur74 +5446
maandag 16 april 2018 om 09:48
Wat meer ruimte? Dat tuig wat er in Nederland rond loopt is over het algemeen beter bewapend dan onze eigen agenten. Zwaarder bewapenen en op zijn Amerikaans; niet luisteren? prima, alstublieft hier heb je een derde oog.
Vind ik leuk
Nvd88 +469
maandag 16 april 2018 om 11:06
Dat agenten in nederland over het algemeen harder op mogen treden oke.Maar mensen die schreeuwen en een duwtje uitdelen met knuppels te lijf gaan of neerschieten is gewoon het schenden van mensenrechten.Als je dat wilt moet je lekker in Rusland gaan wonen.Dit zijn gewoon mensen die (dan wel niet terecht) hun frustratie kwijt moeten en verder geen vlieg kwaad doen.Deze gasten kwamen gewoon verhaal halen na het zoveelste verloren seizoen.
[Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 11:07]
Vind ik leuk
Jur74 +5446
maandag 16 april 2018 om 11:13
Ja joh, neem die eikels die vuurwerk gooien in een familievak en die een speler van hun eigen club een tik verkopen nog even in bescherming ook.
Vind ik leuk
rpaulp50 +6201
woensdag 18 april 2018 om 09:14
O ja, zo dom, lees eventjes en dan ben je heel blij dat je in Nederland woont .
Murder rate USA 5 tegen NL 0.93 = 500% verschil
Rape USA 27.3 tegen NL 9.2 = 300 % verschil
Gun crimes USA 88.8 tegen NL 3.9 = 2000 % verschil
Viol. crimes USA 4.7 tegen NL 0.87 = 500% verschil

http://www.nationmaster.com/country-info/compare/Netherlands/United-States/Crime
Vind ik leuk
Jur74 +5446
woensdag 18 april 2018 om 09:21
Ok. stel ik het anders. Jij krijgt ruzie tijdens uitgaan en krijgt flinke klappen. De ambulance en politie zijn aanwezig, maar zoals je vaak leest worden de hulpverleners het werken onmogelijk gemaakt door een stel droeftoeters. Zeg jij dan; laat maar gaan, anders word de gun crimes rate zo hoog?
Vind ik leuk
rpaulp50 +6201
woensdag 18 april 2018 om 09:36
De cijfers spreken voor zich.
Jouw voorbeeld: Dat gebeurt in de States ook ha ha......
Waar jij het over hebt is "violent crime" nu; je hebt 5 x zoveel kans in de US dat je zo iets overkomt ivm Nederland en 20 x zoveel kans dat je het underhaupt niet overleeft.......!
De verschillen zijn schrikbarend en dat ondanks zeer hoge straffen, afschuwelijke gevangenissen en een Police force die je gewoon bij het minste of geringste doodschiet......
Over "zinloos geweld" gesproken ha ha
[Reactie gewijzigd op woensdag 18 april 2018 om 09:37]
Vind ik leuk
Jur74 +5446
woensdag 18 april 2018 om 09:53
Als je gewoon luistert naar de politie zullen die je nooit zomaar overhoop schieten. Degene met een grote muil en die niet luisteren lopen achteraf altijd te janken over de politie tot er beelden opduiken dat ze zelf fout zitten en dan hoor je ze niet meer.
Vind ik leuk
rpaulp50 +6201
woensdag 18 april 2018 om 10:07
Je ziet aan de cijfers dat het in de USA vele malen gevaarlijker is om te zijn dan in Nederland, daar gaat het om, de bottom line.

Politie schiet met regelmaat kinderen neer, ik kan je de berichten wel tonen hoor......mocht je zwart zijn dan ben je helemaal snel de klos, zijn ook statistieken van.

Maar dat terzijde: het gaat over de "big picture" en die cijfers spreken dus boekdelen.
Vind ik leuk
rpaulp50 +6201
woensdag 18 april 2018 om 10:29
https://www.cnn.com/2016/12/13/us/bakersfield-police-shoot-73-year-old-man/index.html
Vind ik leuk
Jur74 +5446
woensdag 18 april 2018 om 10:33
Zoals ik zei; gewoon luisteren en dan zal een agent echt niet zomaar schieten.

De politie reageerde begin maandag op een rapport van een man met een revolver die vreemd handelde, zei Bakersfield Assistant Police Chief Lyle Martin.
Francisco Serna werd neergeschoten nadat de politie zei dat hij niet reageerde op bevelen om te stoppen met naderen en zijn handen uit zijn jasje te halen.
Vind ik leuk
rpaulp50 +6201
woensdag 18 april 2018 om 12:09
Nogmaals, voor de zoveelste keer, de statistieken, de "nation wide" cijfers spreken voor zich.
Er worden ongeveer 40 ongewapende mensen doodgeschoten in de US waaronder dus een demente man van 73 en onschuldige
kinderen.
Blijf jij nu dom roepen om dat soort "flinke" toestanden in Nederland te introduceren, ik niet en dat is dan het verschil tussen ons.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 10:02
En zo hoort dat ook.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 10:06
Beter dat ze niet ingrijpen want dan escaleert het juist nog meer. Zolang er geen rake klappen vallen die lui gewoon even laten uitrazen. Is ook niet de eerste keer dat ze een bus tegenhouden.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 10:08
Sterker nog: deze figuren had de ME al in het Philips stadion bont en blauw moeten slaan.
Vuurwerk gooien naar weerloze supporters, die een kampioensfeest vieren en vervolgens je eigen spelers belagen.
Is er dan niets meer heilig?
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 12:56
Doen ze ook niet bij illegale krakers; da's de Amsterdamse werkwijze blijkbaar.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 09:39
Zo’n fijne warme club, een speler zal wel twee keer nadenken om naar Ajax te gaan. Je leven is daar niet veilig.
Vind ik leuk
JustH +7705
maandag 16 april 2018 om 09:46
Wat heeft dat schorem met een club te maken.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 10:01
Dat is ‘Ajax schorem’ heeft dus alles met Ajax te maken.
Vind ik leuk
Ero +144
maandag 16 april 2018 om 10:02
Helaas hadden gisteren ook de spelers de emoties niet meer onder controle.
Ook verliezen is een kwaliteit, toch eindig je met 9 man, en als je dan een reactie ziet van zo'n Onana op de rode kaart van De Jong (die meer dan terecht was) dan zijn deze supporters niet zo'n verkeerde aftekening van hetgeen je als club zelf tentoonspreid.

Begrijp me niet verkeerd, ik weet dat dit bij elke club kan gebeuren. Maar tijden de eerste 80 minuten elk duel verliezen en vervolgens jezelf agressief opstellen, daar kan ik maar wat slecht tegen.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 10:32
Bijvoorbeeld een feyenoord doet dat altijd ,vooral tegen ajax , schoppen en zuigen als ze achter staan
Vind ik leuk
Koeroe +7182
maandag 16 april 2018 om 11:36
Feyenoord klapt er bij Ajax altijd vol op omdat het een manier is om ze uit t spel te halen en die stijl Feyenoord goed past.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 11:31
Precies dit. Het zijn een paar misselijke personen die niemand als fan wilt hebben.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 09:59
Wat deden jullie met rutten
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 10:26
Toen werden spelers niet fysiek aangevallen toen niet nooit niet dat is het verschil
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 11:13
Omdat er beveiligers om hem heen stonden hij had een brok in zn keel daaro
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 11:22
Dat is een leugen,jammer voor jouw staan de beelden nog steeds op YouTube. Waren alleen stewards van de club bij. Zelfs de cameraman van omroep Brabant stond vooraan. Politie was nergens te bekennen en was ook niet nodig
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 15:01
Stewards dan , ze moesten er wel voor komen staan
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 15:22
Meer er naast maar oké ... dat was het dan ook.

Nadat rutte zijn inspirerende speech had gehouden volgde applaus en was show voorbij
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 15:27
Das mooi toch
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 10:29
Och gossie, even likes scoren door een open deur in te trappen??? Treurwilg!
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 10:49
Ik ?
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 10:52
Nee, reactie was bedoeld voor hij git er in....sorry :-)
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 10:58
Ok man ! :)
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 11:11
Die heeft het wel gehad daar, ook al zijn Ajax foto's verwijderd op Insta las ik.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 11:21
Dat had hij al na het uitfluit incident gedaan. De band was al onherroepelijk beschadigd tussen de supporters en Ziyech las ik laatst in de VI. Vertrekken ging hij toch wel, maar dit is schandalig. Hoop dat de F Side met een statement komt waarin ze dit gedrag verafschuwen en Ziyech een hart onder de riem steken en de daders zullen straffen
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 11:56
Zou wat goedmaken, maar deze band is overduidelijk verscheurd. Ben ook bang dat hij ook wel een negatieve schakel is in de groep, voor iedereen goed als hij vertrekt.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 16:33
Hoezo negatieve schakel? Hij is de enige waar ze bruikbare pases van krijgen.
Dat maakt hem juist een positieve schakel.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 18:36
Voetballend wellicht.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 23:34
Dat toch het belangerijkste als we het over een voetballer hebben of niet?

Aan "relaxe gozers" hebben we niks op het veld, kijk maar we hadden er 10 van op het veld en het werd (weer) niks.
Vind ik leuk
woensdag 18 april 2018 om 18:48
Zeker, maar rotte appels doen een team ook niet goed.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 09:30
Frustraties liepen hoog op blijkbaar. Van spelers moeten ze echt afblijven.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 09:33
Van spelers moet je afblijven? Van iedereen moet je afblijven!
Vind ik leuk
yuuup +7709
maandag 16 april 2018 om 09:40
Alsof hij dat niet vind.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 09:40
tuurlijk, maar dit bericht ging over ziyech.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 09:41
Fijne club ajax,geweldig supporters,grote klasse. Pffff drama gebeuren in Amsterdam
[Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 10:15]
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 10:12
Ga jij maar eerst eens terug de schoolbank in! Ik heb je nog op geen een comment kunnen betrappen die zonder fout geschreven is...
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 10:14
Gewoon te snel getypt met kleine lettertjes gsm :-) pietertje
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 10:21
ga jij les geven
Vind ik leuk
John M. +3736
maandag 16 april 2018 om 11:13
Je zit er zelf ook naast. Het is nl. "het" comment, dus is het: " betrappen DAT zonder fout geschreven is".
Vind ik leuk
Garinsha +3605
maandag 16 april 2018 om 09:46
Precies!! Kijk dit bedoel ik nou! Gister riep er hier ook al iemand.. dat is niet gebeurd.. onzin.. Je was er niet eens bij man!!

Dit heeft allang niets meer te maken met boos zijn omdat hij niet goed speelt.. Dit is gewoon haat naar die jongen toe anders doe je dit niet. Blijf met je poten van spelers af!!!!! Nog meer reden om weg te gaan uit Amsterdam. Van je supporters moet je het hebben. SCHANDALIG.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 09:31
Die gaat geen minuut meer maken, hij is nu zo in zijn eer aangetast dat hij direct er mee kapt. Ik had veel verwacht maar je eigen speler slaan....
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 09:32
Schandalige actie inderdaad.

Lopen helaas overal randdebielen rond.
Vind ik leuk
mcmodd +17842
maandag 16 april 2018 om 09:41
Eerlijk gezegd zie ik dat anders. Mensen die zichzelf supporter noemen en dan een eigen speler slaan zijn geen ‘randdebielen’ (een groep medemensen die je hiermee beledigt), maar gewoon onderontwikkeld zijn in hun emotionele cognities. Daarmee is heel wat anders mis en de club zou zo iemand via de politie moeten dwingen om bij een psychiater een behandeling te ondergaan. Agressiebeheersing is aangeleerd sociaal gedrag en hier zijn ouders verantwoordelijk voor.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 09:46
En wat moeten ze doen met de mensen die het hebben zien gebeuren dan? Ze grijpen niet in dus dan ben je dus medeplichtig toch!

Dat hele clubje dat voor de bus stond oppakken en een stadionverbod geven voor het leven. Move en wegwezen ... je bent nu af en doet nooit meer mee!!
Vind ik leuk
Ero +144
maandag 16 april 2018 om 10:05
Ben je medeplichtig omdat je niet ingrijpt? Dat is de wereld op z'n kop natuurlijk. Dan zijn we bijna allemaal medeplichtig aan de gifgasaanval in Syrië.

Dat je geen verstand hebt wanneer je erbij bent dat wel. Ik vind het echt schitterend dat je zo weinig hersenen in je kop kan hebben dat je werkelijk denkt dat je iets toevoegt aan een club wanneer je een spelersbus gaat opwachten :D
Vind ik leuk
mcmodd +17842
maandag 16 april 2018 om 10:10
Lucky, de politie had moeten ingrijpen, dat ben ik met je eens. Toch zullen er ook mensen hebben gestaan die alleen uit teleurstelling daarbij waren. Niet iedereen heeft zich daar misdragen. Ik denk dat na het insluiten en oppakken ze stuk voor stuk eens naar hun drijfveren en motivatie moet worden gevraagd. Dan komt er wel uit hoe ze in elkaar steken en in hoeverre ze als de konsekwentie van hun gedrag gestraft moeten worden. Dan zal alsnog een behoorlijk aantal gestraft worden vermoed ik.
[Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 10:12]
Vind ik leuk
mason +1462
maandag 16 april 2018 om 09:50
Levenslang overall stadionverbod en de eerste 5 jaar elke speelronde melden op het bureau. Kansloze figuren.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 09:53
Was niet mijn bedoeling om een groep medemensen te beledigen, dus waarschijnlijk heb je gelijk en had ik het anders moeten noemen.

Maar je snapt met punt waarschijnlijk, en deze groep schaar ik absoluut niet onder de groep "supporters".. Kansloze figuren die ze van mij een levenslang stadionverbod moeten geven, en elke wedstrijd van Ajax moeten laten melend de komende jaren.
Vind ik leuk
mcmodd +17842
maandag 16 april 2018 om 10:16
Het is al goed Voetbalgek. Je eerste reactie komt wel uit hetzelfde voort als het wangedrag van zo’n zichzelf supporter noemende minkukel, maar een ander woord is bijna zonder moeite ook wel te vinden.
Vind ik leuk
Sil95 +7835
maandag 16 april 2018 om 10:00
Vrij makkelijk om alle verantwoordelijkheid op ouders af te schuiven? Dus als een volwassen vent van 25 een Ajax speler belaagt is het direct of indirect de verantwoordelijkheid van de ouders van de desbetreffende persoon?
[Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 10:01]
Vind ik leuk
mcmodd +17842
maandag 16 april 2018 om 10:23
Nee Sil, zo is mijn reactie helemaal niet bedoeld. Iemand die zich misdraagt moet zelf, zeg vanaf een jaar of 16, daarvan de gevolgen dragen. Dat neemt niet weg dat de maatschappij de versntwoordelijkheid heeft om zulke figuren te helpen om hun rare agressie te beteugelen. Dan moet je je wel eerst afvragen hoe het zo gekomen is en daaraan een passende aanpak te koppelen. Dus ik duidt op een oorzaak, niet om iemand vrij te pleiten. Als je je agressie niet kan beteugelen als je pakweg 25 bent, dan moet het je geleerd worden. Ik ga uit van een sociale noodzaak, anderen zullen er anders last van blijven houden en daar wordt niemand beter van.
[Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 10:24]
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 10:33
Wat is er eigenlijk gebeurt met die mafklapper Leeuwin aanreed?
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 10:04
ik ben toch redelijk onderlegd in de psychologie maar de samenvoeging van de ogenschijnlijk tegengestelde begrippen cognitie en emotie kom ik in mij studieboeken niet tegen. Ook als ik google op 'emotionele cognities' vind ik geen uitleg. Dit lijkt me een typisch geval van de klok en de klepel.
Vind ik leuk
mcmodd +17842
maandag 16 april 2018 om 10:29
Dit zijn ook geen logisch gekoppelde begrippen Marcel. Maar als de emotie wordt gestoord in de ontwikkeling zal die zich ook in tegengestelde richting blijven uiten in de ontwikkeling op andere gebieden, waar we juist over cognitie spreken. Zo is dat bedoeld en dat is niet ongebruikelijk. Taalkundig rammelt het wel, maar het duidt wel de richting.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 16:29
het jammere is alleen dat er zo vaak goed bedoelde dingen worden geroepen die kant nog wal raken. Het rammelt niet alleen taalkundig. Het rammelt aan alle kanten.
Vind ik leuk
Korm +27486
maandag 16 april 2018 om 09:32
je blijft met je poten van spelers af! je eigen spelers "zwiepen" is nog erger... wat bezielen sommige toch?
Vind ik leuk
HanV +2991
maandag 16 april 2018 om 09:50
Dat zwiepen klinkt wel minder erg dan met je poten aan de spelers zitten. Dat ze daar onderscheid in maken is raar.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 09:32
Onterecht! Waar is de mens nu weer mee bezig maar je moet wel lef hebben om uit te stappen
[Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 09:54]
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 09:33
Haha, wat een chaos bij de nr2
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 09:33
Dat zijn ook geen supporters maar relschoppers.
Ik snap Ziyech aan de ene kant wel als hij denkt: krijg het maar lekker allemaal, maar het zijn maar enkelingen.
99% ziet hem nog wel graag voetballen, dat moet hij niet vergeten.
Vind ik leuk
Kijkmaar +1676
maandag 16 april 2018 om 09:35
De dagjesmensen komen idd voor zo'n speler naar 't stadion. Dit is natuurlijk belachelijk, terecht dat hij nu ook elke foto van hem in dat shirt verwijderd van social media
Vind ik leuk
Grijs +1163
maandag 16 april 2018 om 09:38
Je kan het misschien niet leuk vinden dat ze je club in diskrediet brengen, maar het zijn ook gewoon jullie supporters.

Tenminste, bij alle andere clubs geldt dat altijd wel zo.
Vind ik leuk
yuuup +7709
maandag 16 april 2018 om 09:42
Nee door dit soort reacties krijg je dat.
Vind ik leuk
Grijs +1163
maandag 16 april 2018 om 09:59
Ik vind het hypocriet struisvogelgedrag.

Als ze in het stadion zitten en sfeer maken, dan zijn het geweldige supporters die voor sfeer zorgen. En als ze vuurwerk gooien in het PSV-vak of de bus opwachten, dan wordt er gedaan alsof ze niets met Ajax te maken hebben.
Vind ik leuk
yuuup +7709
maandag 16 april 2018 om 10:08
Dat is jouw interpretatie. Het zijn altijd en overal doorgesnoven alcoholisten. Ook als ze een keer niets doen.
Vind ik leuk
Grijs +1163
maandag 16 april 2018 om 10:37
Ik vind het een rare houding dat er gedaan wordt alsof ze 'niets met Ajax' te maken hebben. Ook al zijn het 'doorgesnoven alcoholisten', ze hebben evengoed een seizoenkaart. Ontkenning heeft nog nooit bijgedragen aan een oplossing.
Vind ik leuk
yuuup +7709
maandag 16 april 2018 om 11:36
Weet je wat een rare houding is? Doen alsof ik ontken dat het Ajax supporters zijn en daar vervolgens je verwijt op baseren. Ik roep juist niet meteen dat dit geen Ajax supporters. Heb ik een Feyenoorder nog nooit horen doen.
Vind ik leuk
Grijs +1163
maandag 16 april 2018 om 11:59
Ik reageer op iemand die vind dat dit geen supporters zijn. Ik zeg dat dit evengoed supporters zijn. Jij laat blijken het niet met me eens te zijn. Vind je het raar dat ik het dan zo interpreteer?

Maar goed, blijkbaar zijn we het dan wel aardig met elkaar eens.
Vind ik leuk
mcmodd +17842
maandag 16 april 2018 om 09:44
Nee, ik ben blij dat dit bij FC Utrecht toch anders wordt gezien. Het zijn geen supporters, maar ze vormen wel een vlek op je blazoen. Dat wil echt geen club.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 10:05
dus als jou buurman een moord pleegt dan is iedereen in jou straat daar voor verantwoordelijk? wat een opmerkelijke redenatie.
Vind ik leuk
Grijs +1163
maandag 16 april 2018 om 10:25
Ik zou niet ontkennen dat het mijn buurman is.

Of ik er verantwoordelijk voor ben? Nee, en dat heb ik ook nooit gezegd, maar hij woont wel gewoon in mijn straat.
Vind ik leuk
Pazto +140
maandag 16 april 2018 om 09:34
Laten we vooropstellen dat het niet kan, maar wat moet ik verstaan onder een 'zwiep'?
Vind ik leuk
Ajacied_8 +3364
maandag 16 april 2018 om 09:38
En duw met de heupen? Een soort fans move lijkt me.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 09:51
Dance move!
Vind ik leuk
Streaker +2492
maandag 16 april 2018 om 09:34
Kansloos en 's avonds poeslief bij je vrouw of moeder aankomen, thuis, waar ze niks te vertellen hebben. Afvoerputjes van de samenleving.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 09:34
Iemand die een spelers bus aanvalt dan ben je echt geen supporter!!!
[Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 09:35]
Vind ik leuk
SimonSays +2174
maandag 16 april 2018 om 10:57
Anti-fans, schijtbakkensupporters!
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 09:34
Ziyech moet per direct stoppen met spelen voor Ajax. Je kan ergens niet tevreden zijn maar dit gaat tever. Ik als Ajacied schaam mij ervoor dat de zelfde supporters zulke dingen doen met spelers van hun geliefde Ajax. Respect is wederzijds en dat zie ik niet naar Ziyech toe. Vaak fluiten ze hem uit en nu dit weer. Diep en diep triest.
Hoop dat Ajax hiervan leer, maar ben er bang voor. Her gaat nergens meer over. Ook nog vuurwerk naar PSV supporters gooien. Vraag mij af hoe laag je nog kan zinken.
PSV is verdiende kampioen en dat moeten we maar accepteren. Wil je het anders? Dan moet er voor komende seizoen echt andere spelers komen.
Vind ik leuk
HansVites +3854
maandag 16 april 2018 om 09:37
Ben het voor het eerst met je eens goed geschreven.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 09:35
En over 5 jaar als hij bij een topclub in Europa speelt met de armen op de borst slaan dat Ziyech een echt Ajax product is.
Vind ik leuk
Garinsha +3605
maandag 16 april 2018 om 09:50
Hypocriet ten top.
Vind ik leuk
SjeH +263
maandag 16 april 2018 om 09:35
Waar blijft Sjaak Swart?
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 09:37
Die Muppet ligt nog aan zn wekelijks azijninfuus.
Vind ik leuk
mcmodd +17842
maandag 16 april 2018 om 09:48
Ik denk dat hij daarnaast en tegelijkertijd ook nog aan de zuurstoffles hangt. Maar hij krijgt gelijk hoor, het heeft vooral aan de scheidsrechter gelegen, het veld was naadje en de suppoost keek zo chagrijnig dat de zaak bij voorbaat al wel kansloos moest zijn.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 10:23
Hij hoopt dat die suppoost degradeert. ;-)
Vind ik leuk
mcmodd +17842
maandag 16 april 2018 om 10:32
Nog erger: Hij hoopt niet dat het de komende jaren nog minder wordt met zijn club, want hij is in staat zich dan gewoon bij Feyenoord aan te sluiten en zich een te voelen met de kameraden, waarmee hij hand in hand wil strijden.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 10:37
Vind je jouw reactie niet een beetje flauw?? Niet helemaal van jouw niveau iig.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 09:35
Schandalig. Weggepest uit de ArenA. Zo ga je niet met je spelers om.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 11:18
Terwijl het de beste speler is ook nog!
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 11:38
Daar komen ze pas volgend seizoen achter. Nadat hij vertrokken is..
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 11:59
Dat weet ik wel zeker
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 09:35
Laat van de Sar nu op TV zijn afschuw uitspreken over het wangedrag van bepaalde "fans". Schandalig
Vind ik leuk
Ajacied_8 +3364
maandag 16 april 2018 om 09:36
Die komt nu niet op tv. Hooguit een reactie via het internet Ajax media kanaal.
Vind ik leuk
mcmodd +17842
maandag 16 april 2018 om 09:50
Ik heb dan toch het idee dat hij zijn ‘ bestuurlijk wangedrag’ even vergeet. Heeft hij ook aangegeven hoe de club hier tegen optreedt? Dat denk ik toch niet.
Vind ik leuk
Ajacied_8 +3364
maandag 16 april 2018 om 09:35
Die is weg, en niet meer voor de hoofdprijs. Je kunt niet verwachten dat die nog überhaupt wil spelen voor dat soort supporters.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 11:32
Enige reactie van Ziyech is om dit seizoen gewoon af te werken! Je loopt toch niet weg bij je werkgever?! Die zelfdiscipline moet je sowieso hebben. Doe hij dat niet.?!, dan laat hij zich helemaal kennen. Btw een zwiep...war is dat? Hij krijgt toch geen afranseling?..Nou ja plek 2 , dat is allerminst zeker. Bosz of de Boer terug.. Ten Hag moet weg.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 09:36
Ongelofelijk dat doe je toch niet. Hij speelde daarnaast geen slechte pot, meerdere keren iemand geniaal oor de keeper gezet
Vind ik leuk
HansVites +3854
maandag 16 april 2018 om 09:36
Heb het filmpje net gekeken wat een werkschuw tuig stond daar die bus op te wachten.
Het gaat om een potje voetbal idioten wat zich supporter noemt.
Vind ik leuk
peinke +1571
maandag 16 april 2018 om 09:36
Schandalig gedrag van een klein groepje supporters die wederom bepalend zijn voor het imago van de club. Ziyech, Onana, De Ligt, De Jong, v.d. Beek, lekker vertrekken bij deze rommelclub en zorgen dat je echt goed wordt onder een fatsoenlijke trainer. Zoveel talent, zo weinig resultaat, zoveel onrust in een club. Maar dat zijn we inmiddels wel gewend.
Lil'Kluivert, blijf lekker aanklooien en dromen van je 100 miljoen. Veel babbels, maar in zo'n wedstrijd, dan moet je er zijn. Komend seizoen, in ieder geval ,,mondje dicht'' al zal dat voor de Kluivert-Clan heel moeilijk worden.
Vind ik leuk
LarsNL16 +2372
maandag 16 april 2018 om 09:37
Man man man.. Met Onana en De Ligt gisteren de enige die nog een beetje zijn niveau haalde..
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 09:43
Vond de Ligt alles behalve foutloos... tegen Groningen ook al zeer matig
Vind ik leuk
MojoRisin +7285
maandag 16 april 2018 om 09:37
Als ik hem was zou ik meteen stoppen bij Ajax..
Echt schandalig gedrag..
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 10:36
Laten we hopen dat hij bij ajax weggaat misschien iets voor psv kan hij de lampenkappen rakken boven de goal
Vind ik leuk
Foebele +43939
maandag 16 april 2018 om 09:38
Dat domme gedoe van opwachten van de bus gebeurd overal als het slecht gaat, van NEC tot PSV, Ajax en Feyenoord.

Het zijn trieste, doorgesnoven en vooral opgefokte zielepietjes die ieder excuus aangrijpen om hun sneuheid ten toon te spreiden.

Helaas gaat dit altijd tenkosten van dat geen wat ze beweren te vertegenwoordigen, namelijk de club.

Hakim was al klaar met Ajax en is dat nu al helemaal, die zal geen fuck meer doen voor zijn centen de laatste weken en het zal anderen ook aan het denken zetten.
Vind ik leuk
LarsNL16 +2372
maandag 16 april 2018 om 10:06
Inderdaad.. En je kunt het hem hierdoor niet eens kwalijk nemen...
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 10:11
Wij hebben onze spelersbus anders gisterenmiddag ook opgewacht in tilburg hoor ;)
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 09:39
En dit terwijl Ziyech een van de weinige spelers is die gewoon prima presteert. Als de aanvallers zijn passjes gewoon afmaken, heeft hij 25 assists meer op zijn naam staan. Gisteren ook weer een aantal mooie openingen. Natuurlijk, hij heeft ook veel balverlies, maar het blijft de meest creatieve voetballer in je team. Die gaan ze volgend jaar als voetballer nog wel missen. Hoe hij in de ploeg ligt, weet ik niet. Hoewel ik normaal alles toch beter weet.

Vind ik leuk
J Kiprich +11323
maandag 16 april 2018 om 09:39
Blijft een warme club hoor, vooral als het niet zo lekker loopt.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 09:46
Ach daar weten Feyenoorders meer van toch?

Wat zijn de volgende stappen ook alweer? Hoofdgebouw bestormen of eerst stadion afbreken?
[Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 09:47]
Vind ik leuk
J Kiprich +11323
maandag 16 april 2018 om 09:48
Nee, niet echt. Het fysiek belagen van spelers is meer een Ajax dingetje.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 09:53
Ja.. kijk eens naar de beelden clown ze durven niet eens de bus uit te komen bij Feyenoord. Mongolen lopen bij elke club en bij feyenoord effe iets meer.
Vind ik leuk
J Kiprich +11323
maandag 16 april 2018 om 10:01
Drie nul op de kloten bij Excelsior en de bus werd zingend ontvangen. Echt, als het gaat om het afranselen van spelers dan staan Ajacieden echt voorop.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 10:37
Nee ,en bv Fer ?spelers van jullie moeten beveiligd worden zo af en toe
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 12:39
Haha pec... en nog duizende keren daar voor.

Maar ga geen discussie hier over aan. Je bent net als die buren van je zien alleen wat bij Ajax mis gaat
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 10:36
Nou gozer op de training bv vilhena ,moest met begeleiding van het veld af weet je nog
Vind ik leuk
tremere +158
maandag 16 april 2018 om 10:56
Klopt een deel van mijn medesupporters waar ik van walg gaan soms ook op huisbezoek om bijvoorbeeld Vejinovic te motiveren -_-
Vind ik leuk
yuuup +7709
maandag 16 april 2018 om 09:46
Ach je kunt ook iedere speler die in een vormdip zit thuis opzoeken en bedreigen. Maar dan in het donker en dan snel wegrennen.
Vind ik leuk
J Kiprich +11323
maandag 16 april 2018 om 09:49
Bedreigen is natuurlijk uit den boze. Spelers daadwerkelijk fysiek belagen zoals Ajacieden altijd doen is nog een stapje verder.
Vind ik leuk
yuuup +7709
maandag 16 april 2018 om 10:03
Een speler in bijzijn van vrouw, in zijn eigen huis met de dood bedreigen vind ik toch iets heftiger.
Vind ik leuk
markus040 +2306
maandag 16 april 2018 om 10:11
ik ben het vaak met je eens kiprich , maar wat je nu zegt slaat nergens op
spelers thuis bij hun vrouw en kinderen opzoeken is gewoon ziek
dat doen alleen mannen die geen ballen hebben
Vind ik leuk
J Kiprich +11323
maandag 16 april 2018 om 10:22
Dat zeg ik volgens mij ook. Ik geef alleen aan dat er nog een overtreffende trap is. Wel goed lezen Markus.
Vind ik leuk
markus040 +2306
maandag 16 april 2018 om 10:25
de bus opwachten is triest , spelers thuis opzoeken is echt ziek
Vind ik leuk
J Kiprich +11323
maandag 16 april 2018 om 10:58
Ze komen met hun handjes aan Ziyech.
Vind ik leuk
markus040 +2306
maandag 16 april 2018 om 11:04
ja een zwiep
we moeten nu ook niet net gaan doen of er doden zijn gevallen
misschien hebben ze hem geduwt in de emotie
het was een kansloze actie dat klopt
maar als je s'avonds laat spelers thuis op gaat wachten dan spoor je niet
en ook jij kan dat niet goedpraten en net doen of het opwachten van een spelersbus erger is
Vind ik leuk
J Kiprich +11323
maandag 16 april 2018 om 11:09
Iemand verbaal bedreigen is al erg, iemand fysiek belagen nog een tandje erger.
Vind ik leuk
markus040 +2306
maandag 16 april 2018 om 11:14
nou ik vind iemand thuis opzoeken in zijn prive omgeving met vrouw en kinderen erbij gewoon heel erg ziek
misschien moet jij je feyenoord bril ff afzetten
hoe bang denk jij dat zijn vrouw geweest moet zijn ????
een voetballer weet dat als je niet presteert je boze reacties van een supporter kan krijgen
een spelersvrouw en kinderen kiezen daar niet voor dus die laat je met rust !!!!
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 11:01
Per ongeluk deze like !normaal gesproken ben ik het met je eens
Vind ik leuk
Sil95 +7835
maandag 16 april 2018 om 09:57
Beetje makkelijk scoren niet? Omdat een groepje doorgedraaide idioten zoiets doen deugt de hele achterban niet? Je weet heel goed dat je bij iedere club dit soort rotte plekken heb zitten. Kijk eens naar de periode dat het slecht ging met Feyenoord. Het bestormen van het maasgebouw. Of vrij recent nog , de bedreigingen aan het adres van Giovanni van Bronckhorst die uit pure angst enkele dagen niet thuis is geweest. Wat te denken van de situatie die zich in 2012 voordeed bij PSV? Toen een boze menigte de bus opwachtte nadat PSV met 3 1 van NAC verloor en Fred Rutten plus spelers werden afgeserveerd?
Vind ik leuk
J Kiprich +11323
maandag 16 april 2018 om 10:03
Juist, en onthoud dat nou eens als "alle" Feyenoorders weer over één kam geschoren worden! Nee, een Kuip vol met doorgesnoven gekken. Kwartje gevallen?
Vind ik leuk
Sil95 +7835
maandag 16 april 2018 om 10:03
Hoor je mij dat doen dan?
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 10:42
Volgens mij heb ik ook wel eens van die mafklappers in het Maasgebouw zien staan.....voor het gemak maar even vergeten??
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 09:41
Wat een mongolen levenslang stadion verbod... of kan van de sar ook niet zn spelers beschermen?!
Vind ik leuk
Och jeh +1495
maandag 16 april 2018 om 09:41
Lekker man dat Ajakkes publiek
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 10:44
Ja zeker, er stonden ook 50000man voor die bus....en doe niet zo kinderachtig met je ajakkes...
Vind ik leuk
Och jeh +1495
maandag 16 april 2018 om 11:06
Ajakkes toch
Vind ik leuk
Teo Smith +18205
maandag 16 april 2018 om 09:42
Gaat goed daar. Daaag hakim.
Vind ik leuk
Leozao +31
maandag 16 april 2018 om 09:42
Ik als Ajax-supporter vind het gedrag van enkele "supporters" nog triester dan het mislopen van de landstitel.
[Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 09:42]
Vind ik leuk
Nikos85 +693
maandag 16 april 2018 om 10:13
Helemaal mee eens, negatieviteit heerste toch al. Nu trek je een sluier over die wanprestatie terwijl het daar over moet gaan en een oplossing voor moet komen. Ik denk dat vd sar ze heeft betaald om de aandacht dacht van hem af te leiden.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 09:42
Wat is er gisteren met Ajax gebeurt eigenlijk?
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 09:42
Al had PSV verloren ze zouden toch kampioen worden, dus geen rede om de spelersbus op te wachten en je beste speler te belagen.
Vind ik leuk
dhrwobo +16258
maandag 16 april 2018 om 09:43
Oei, dat kost Ajax miljoenen op zijn transfersom...
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 09:44
Wat een hersenloze mensen heb je toch in deze wereld. Het gaat te ver om deze "fans" te vergelijken met strijders van Boko Haram of IS, maar eenzelfde vorm van fanatisme zit er wel in. Nu gooien we bommen op IS en laten we Boko Haram lekker zijn gang gaan omdat er geen directe dreiging is voor het Westen....deze groep "fans" mag wat mij betreft een levenslang stadionverbod krijgen en vervolgd worden voor deelnemen aan een criminele organisatie.

Ajax moet afrekenen met dit slag mens en voor zijn spelers en staf gaan staan. Ja, ze hebben fouten gemaakt. Ja, ze hadden met dit materiaal kampioen moeten worden. Maar soms zit het niet mee en is er een andere ploeg op de juiste momenten net sterker of slimmer.

Ik ben een korfballer in hart en nieren en daar presteert de beste club van Nederland (beste spelers en staf) ook al jaren niet goed. Als het erom gaat dan falen ze. Daar worden de spelers niet geduwd, wordt de trainer niet ontslagen. Nee, daar rechten ze allemaal de rug en gaan ze harder werken om het volgende seizoen nog beter voor de dag te komen.

Vind ik leuk
Dedan002 +2042
maandag 16 april 2018 om 09:44
Warme club, hè.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 10:45
Goh, originele reactie.....had ik hier nog niet zien staan, zelf bedacht??
Vind ik leuk
Dedan002 +2042
maandag 16 april 2018 om 11:14
Jep, dank je wel!
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 11:25
Niet jokken, het staat al 482 keer in deze topic alleen...
Vind ik leuk
Dedan002 +2042
maandag 16 april 2018 om 11:37
Dat is wel erg exact, maar ik geef toe dat het niet origineel is.
Vind ik leuk
Wurmpie +225
maandag 16 april 2018 om 09:45
Hij moet nooit meer voetballen voor ajax puur omdat ie een tik heeft gekregen wat een nep supporters zijn dat hoop dat ie gene gepakt wordt en geen stadion meer binnen komt
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 09:45
Zijn geen supporters, zijn een stel delinquenten die op fysieke basis boven op de apenrots staan en alleen door ingrijpen van overheid eraf geramd kan worden. Zelfde als op de tribunes al jaren aan de hand is.
Vind ik leuk
pos +7005
maandag 16 april 2018 om 09:45
Triest. Ziyech moet wel beseffen dat het maar iets van honderd van die doorgesnoven niksnutten zijn die dit walgelijke gedrag vertonen.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 10:00
Zaten er anders gisteren ook 1200 kansloze gekken in het uitvak
Vind ik leuk
pos +7005
maandag 16 april 2018 om 10:04
Nou ja ook daar zal het grootste gedeelte het gooien met fakkels afkeuren neem ik aan.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 09:45
Kom maar naar PSV. Zo'n voetballer past wel bij ons. Kan hij regelmatig Lozano voor het doel zetten.
Vind ik leuk
hassel +233
maandag 16 april 2018 om 09:46
Je beste speler wegtreiteren, wat een tokkies hahaha.
Vind ik leuk
Mo +11117
maandag 16 april 2018 om 09:49
Als je enigzins nog enige hoop had dat deze jongen nog 1 jaartje in Amsterdam zou voetballen is die teniet gedaan door een debiel. Echt man gedraag je toch wat bereik je hier nou mee. Ziyech moet lekker vertrekken. Ik zou ook niet voor zo’n iemand kunnen spelen. Bekijk het maar zal hij wel denken
Vind ik leuk
frank1971 +2161
maandag 16 april 2018 om 09:49
Kansloos kutvolk.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 09:50
Als ajax fan doet het natuurlijk pijn dat je geen titel binnen haalt.. maar spelers moet je nooit aanraken!!!.. stelletje debielen verdomme!!! Iedereen mag zijn menig geven en tuurlijk je mag je hart luchten maar houd je handen thuis. Ziyech die jongen doet echt wel zijn best die jongen kan super goed voetballen man.. schandalig en schaam me diep als ajax fan!!
Vind ik leuk
markus040 +2306
maandag 16 april 2018 om 10:17
ziyech was gisteren een van de weinige spelers van ajax die nog wel een beetje niveau haalde
ik snap de onvrede bij de supporters , maar volgens mij moeten ze bij overmars en v/d sar zijn , die het al jaren niet lukt om met veruit de hoogste begroting een kampioens elftal samen te stellen
ik denk nu ook dat de spelers die twijfelden over het wel of niet weg gaan bij ajax gewoon gaan vertrekken
op deze manier heb je toch geen zin meer om te voetballen bij ajax
Vind ik leuk
Sil95 +7835
maandag 16 april 2018 om 09:50
Jammer dat een aantal randdebielen de club zo in diskrediet brengen! Verhaal halen op volwassen wijze en je ontevredenheid kenbaar maken is prima. Maar je dient ten allen tijde van spelers af te blijven! Geweld lost niets op. Sterker nog , de club lijdt daar uiteindelijk onder. Als Ajacied in hart en nieren schaam ik mij diep voor het gedrag van mensen die pretenderen Ajax fan te zijn.
Vind ik leuk
B3v3r +279
maandag 16 april 2018 om 09:51
Ongelofelijk dat je dit doet bij je eigen spelers, mensen die hier verantwoordelijk voor zijn oppakken en stadionverbod geven voor rest van hun leven, als ze dat al niet hadden
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 09:53
Pff zo zonde.

Hij vertrekt nu voor vele malen minder dan zou kunnen.

Vind ik leuk
Hammie +1023
maandag 16 april 2018 om 09:55
Wat een gejank omdat hij iets een duw krijgt bahbah.

In de wedstrijd gebeurt niet anders.

Wordt hij een grote jongen van..
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 09:58
Jij bent ook zo'n kansloze rukker
Vind ik leuk
Hammie +1023
maandag 16 april 2018 om 10:02
Hahaha

Je laat je weer lekker opnaaien kerel.

Één ding hoop ik wel dat Ten Hag blijft.
Komt voetbal ten goede en het geeft leuke tv.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 09:55
Wat een stelletje losers die de spelers/staf opwachten. Neem je verlies en wees een echte vent.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 09:57
Wat een schandalige achtie van kansloze werkloze hersenlose gekken ze hadden ze door de knieën moeten schieten
Vind ik leuk
Hammie +1023
maandag 16 april 2018 om 09:58
Kritiek is meer als terecht toch

Hij geeft 2 mooi ballen en de rest balverlies of schiet de ballen stadion uit.

Wil alle vrijetrappen nemen en komt niets uit.
Vind ik leuk
markus040 +2306
maandag 16 april 2018 om 10:24
dan heb jij gisteren niet gekeken ofwat
die paar keer dat ajax in het strafschop gebied van psv is geweest , kwam na een pass van ziyech
zonder ziyech zou ajax aan het einde van het jaar play offs europa league spelen
ajax heeft met onana ziyech , frenkie de jong en de ligt hele goede spelers
de rest zou hier in eindhoven nog niet eens op de bank zitten
overmars moet ook eens mannen met ballen gaan kopen , want als de ajacieden ballen hadden gehad dan hadden ze zich gisteren niet zo laten vernederen door de directe concurent tijdens je laatste kans om nog kans te maken op de titel
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 10:29
Dat roep ik het hele jaar al die gast is echt geen leider en geen topvoetballer.
Hij houd ajax tegen.
Zonder ziyech scoort ajax makkelijker
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 09:59
Dat huwelijk was allang voorbij, desondanks moet je je klauwen thuis houden!!
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 09:59
Kan niet hard genoeg zijn die zwiep!
Vind ik leuk
Pds010 +594
maandag 16 april 2018 om 10:00
Niet goed te praten maar je kon er op wachten als je zijn uitlatingen continue ziet.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 10:02
Stelletje klootzakken! En dan roepen dat sar en co de club kapot maken......
Vind ik leuk
markus040 +2306
maandag 16 april 2018 om 10:27
deze actie komt natuurlijk door het wanbeleid dat v/d sar voert
het een kun je niet los van het ander zien
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 11:16
Dat sar er een bende van maakt heeft NIETS te maken met het ontbreken van een werkende hersenpan en fatsoensnormen.
Vind ik leuk
markus040 +2306
maandag 16 april 2018 om 11:20
ja helaas ontbreekt het bij veel voetbal supporters daar aan
ik snap de onvrede , maar ze hoeven daar niet met zoveel man rond de spelers bus te gaan staan , en intimiderend te doen
ze hadden ook ff met 5 man kunnen gaan praten als volwassen mensen
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 10:03
Als het zo is , is het schandalig ja, we moeten van elkaar afblijven
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 10:03
Laten we dit nu niet gooien op Ajax. Dit zijn gewoon randebielen. Elke club heeft er wel een paar... Dit soort gasten zorgen ervoor dat je als normale voetbal fan je soms voetbal uit de weg gaat.

Ik schaam me soms als ik aangeef dat ik voetbalfan ben. Er zit tegenwoordig een nare smaak aan voetbalfan zijn. Die hooligans zouden ze van mij strenger mogen aanpakken.

Ik hoop dat Ziyech dit kan relativeren en kan zien voor wat het is. Een eenlingsactie. Ik hoop dan ook dat ze die "supporter" even goed aanpakken.

Als PSV fan heb ik toch elke keer weer met een naar gevoel in me buik gezeten als Ziyech de bal had. Wat is die gast toch gevaarlijk met de bal aan de voet...
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 10:04
Als Ajax fan mag tie van mij lekker optiefen! Opzouten met die bontkraagjes! Lange tenen en hele korte lontjes! Je vraagt erom. Uithuilen opschonen en volgend seizoen opnieuw beginnen.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 10:05
Of het nu om Ajax, Feyenoord, of welke club dan ook gaat, bij elke club lopen van deze staatsidioten rond.
Zolang je dit zooitje niet hard straft zal dit ook een probleem blijven dat steeds terug keert.
En hard straffen dmv stadion verbod is niet genoeg , daar lachen ze mee,
Vind ik leuk
DEWEE +1915
maandag 16 april 2018 om 10:05
Dat supporters na 4 jaar de bus van Ajax opwachten vind ik niet zo vreemd. Je mag best laten merken dat je ontevreden bent.

Maar de manier waarop is weer schandalig.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 10:06
Tot zover de warme club ajax....

Te schandalig voor woorden. En vd sar en consorten zullen wel weer niet durven op te treden tegen dat stelletje doorgesnoven idioten die daar gewoon de dienst uitmaken
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 10:07
Hebben ze 1 goede speler... en daar gaan ze zo mee om.. triest
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 10:08
gok erop dat het vuurwerk incident met de mantel der liefde wordt bedekt..
Vind ik leuk
VVVke +1867
maandag 16 april 2018 om 11:42
Clubliefdes,

Lijkt me niet he
Gewoon een wedstrijd zonder klantenkaarthouders lijkt me op zijn plaats
Vind ik leuk
Mr-MZ +72
maandag 16 april 2018 om 10:08
Er is niks veranderd op zijn instagram. Lekker onrust veroorzaken, maargoed ze moeten ook aan nieuws komen he.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 10:09
Ik kan hier bijna niet nuchter op reageren .. komen aleen scheldwoorden in me op voor dat tuig ...
zielige miezerige teringlijers!!! Bah !!
Vind ik leuk
plein19 +868
maandag 16 april 2018 om 10:11
Een levenslang stadionverbod voor de daders. Als begin. Wat een triest schandaal is dit gedrag. Nog vele malen erger dan het aanstellen van Ten Hag. Want dat is ook schandalig. Er is maar 1 ding goed gegaan dit jaar. Bergkamp is weg
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 10:12
Dit heeft allemaal te maken met zijn houding en gedrag wat hij eerder uitte. Dan krijgt het volk een hekel aan je. Hij lijdt ook aan enorme zelfoverschatting al was hij gisteren een van de betere aan Ajax zijde. Maar er gaan nog te veel simpele dingen mis zoals die ene hopeloze bal op neres. Hij lijdt meer balverlies in een wedstrijd dan Isco in een heel seizoen. Nu hoor je hem niet aan te raken. Maar de spelers en de staf moeten eens leren dat jarenlang wanbeleid niet meer geaccepteerd wordt, het wanbeleid leek vorig seizoen ten einde. Met een trainer die Ajax en ook de lastige gastjes als Ziyech aan het ballen kreeg. Maar wat doet het technische hart die jaagt de trainer weg door voor hun vriendjes te kiezen. Om vervolgens een half jaar later dezelfde vriendjes alsnog de deur uit zetten. Om vervolgens een volgeskagen boekengek aan te stellen. Overmars van der Sar iedereen verdwijn. En opnieuw blijkt dat Cruijff er ook vaak naast zat Want zijn revolutie heeft alleen maar voor ellende gezorgd. Veel geld maar een elftal waarbij 80 procent tekort komt. Dus weg ermee. En kijk eens bij de scouting van Basel waar die hun talenten scouten. Ajax is doodziek
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 10:26
Juist hij leid te veel balverlies hij is absolut geen topniveau
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 10:16
Wat een idioten zeg!
Vind ik leuk
wolfie +534
maandag 16 april 2018 om 10:20
Dat zijn geen supporters maar mensen zonder verstand, deze mensen een levenslang stadion verbod geven voor alle stadions. Ziyech maakt fouten maar heeft ook veel goeie dingen laten zien.
Vind ik leuk
Axim +401
maandag 16 april 2018 om 10:21
is dat nou zo'n schande om van PSV te verliezen?? en dan de bus op te wachten??? Wat ga je dan doen als je van een degradatieklant verliest....wil het niet weten als dit de nieuwe trend moet zijn...stelletje dwazen!!
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 10:21
De beste speler op de Nederlandse velden die misschien niet sociaal is of zo overkomt maar ik schaam mij als Ajacied voor deze randdebielen. Toen JC en Jonk weg getreiterd werden hoorde je ze niet!!!
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 10:22
wat een moraal ridders zeg hier op internet ... wacht eerst maar eens af hoe en wat . en in eihoven, 010 en "uterecht" gebeurd dit net zo goed en helemaal in zuid europa ... de supporters zijn niet alleen gefrustreerd van gister maar al veel langer en Hakim blijft maar roepen dat ie weg wil is ook niet slim. ook bij h'veen en twente kotsen de supp hem uit dus het zou ook maar zo aan hem kunnen liggen ... al vind ik wel dat je van elkaar af moet blijven ...
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 10:25
Precies.
Vind ik leuk
markus040 +2306
maandag 16 april 2018 om 10:30
wat er in eihoven gebeurt ???? kleuter
in eihoven zijn ze kampioen geworden en in amsterdam niet !!!!!!!!
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 10:49
en gefeliciteerd jongen ! daar gaat het helemaal niet om het gaat om boze supporters maar ja denk dat jij de kleuter bent in deze gezien je reactie, ha ha
Vind ik leuk
markus040 +2306
maandag 16 april 2018 om 10:52
als jij eihoven zegt ben jij de kleuter piepkuiken , want het gaat hier om ajax supporters en niet over 010 en uterecht zo als alleen arrogant kansloos volk uit dat open riool dat noemt
ajax heeft dit jaar net zo veel bereikt als jij
helemaal niks !!!!!!!!!
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 13:04
prima jongen nu vooral stoer doen op internet precies het gedrag dat je uit eihoven kunt verwachten , meteen op zijn teentjes getrapt, wankertje. Stop de discussie maar en geniet van je gelukkige kampioenschap. Niet elk seizoen zul je zoveel mazzel hebben.
Vind ik leuk
markus040 +2306
maandag 16 april 2018 om 13:12
bedankt he piepkuiken
en hoe dat stinkvolk van jou zich gedraagt hebben we gisteren allemaal gezien
als er engelsen in de stad zijn , speelt afca verstoppertje
maar wel de stoere jongen uithangen op internet
daaaaag stumperd jij en je zielige mede afca-ers hebben nooit niks voorgesteld en durven alleen een cafe in den haag aan te vallen als er 4 man binnen zitten , of fakeltjes gooien in een vak waar kinderen zitten
heel nederland schijt bij jullie in je smerige verrotte laffe bekken
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 13:49
applaus jongen ... ik wordt al bang, hoe oud ben je eigenlijk ?? ..jullie hebben nooit wat voorgesteld zogenaamde eihoven hools ha ha .. je zit vol frustraties...
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 10:23
en straks gaan ze allemaal weer janken dat ze geweerd worden bij wedstrijden want tja het komt allemaal door de haat van andere clubs
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 10:24
Wanneer kan ik deze kluns wegbrengen ik doe er ook nog een strik om.
Ziyech is het hele seisoen al bezig met zichzelf en heeft ajax heel heel veel punten gekost tegenover een paar puntjes die hij won.
Dat noemt zich een leider die alle ballen het stadion uit schiet en 80 % van zijn ballen niet aankomen .
Haal toch een echte spelmaker.
Een topspits is wat ajax ook al 4 jaar ontbreekt siem kan dat niet meer huntelaar is veel te traag geworden .
Wij zijn al blij als die eindelijk eens scoort dat is on ajax.
Kristensen en wober hebben tijd nodig.
Er zal geinfesteerd moeten worden in het elftal.
2 topspitsen heb je echt nodig met daarachter dolberg.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 10:24
Wacht nog steeds op beelden en feiten.

Maar goed, hij gaat nu zeker weg. Top.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 10:37
Ontkenner ben jij!

Maar oh jee als er iets met Den Haag is. Dan is Jantje er als de kippen bij om zijn gal te spuwen. Misselijkmakend mannetje ben jij!
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 10:51
Baseer mn mening op feiten.
Racisme van ADO kant staan duidelijk op film.

Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 10:53
Jullie rellende supporters ook. Kijk eerst naar je eigen club ipv wijzen. Zielig mannetje!

https://www.google.nl/search?source=hp&ei=j2TUWsmrPIL-swHMvrWQDQ&q=rellen+ajax&oq=rellen+ajax&gs_l=psy-ab.3..0l9j0i22i30k1.654.2910.0.3247.12.9.0.2.2.0.131.995.0j9.9.0....0...1c.1.64.psy-ab..1.11.1017.0..35i39k1j0i10k1j0i203k1.0.ykn6b04A52E


Koekoek!
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 11:05
Opent link niet, geen idee.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 10:26
Ziyech gaat dus nu wel weg. De hele selectie moet op de schop. Komend seizoen vol voor Diop en Sarr gaan dan vang je het vertrek van De Ligt op en Bernard kopen en je bent klaar. Maar moet eerst die Overmars er heel snel uit geknikkerd worden anders is het weer een verloren jaar!
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 10:27
Mooi dat de telegraaf nooit serieus wordt genomen.
En nu gooien ze wat onzin naar buiten, en valt iedereen over elkaar heen.

Hyprociet gedrag.
Vind ik leuk
Mari +4481
maandag 16 april 2018 om 10:28
Gestoord
Vind ik leuk
RtdDub +6421
maandag 16 april 2018 om 10:28
"tientallen boze supporters, die een verklaring eisten voor de nederlaag in Eindhoven en het dramatische seizoen"

Moet je hem van mij?
Jullie zijn niet zo goed als jullie en je vrinden van de pers wilden je willen laten geloven.

Zoveelste bewijs dat een opvoeding waarbij je alleen maar hoort dat je zo speciaal bent uitmondt in totale idioterie als het blijkt dat dat wel meevalt, dat speciaal zijn.
Vind ik leuk
VVVke +1867
maandag 16 april 2018 om 11:49
In de roos RtdDub
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 10:29
Echt zo kansloos de supporters die zich zo uitlaten tegenover hun club/spelers. Ieder zijn eigen mening, maar laat ieder in zijn waarde.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 10:30
En maar roepen dat dit alleen in Rotterdam gebeurd.......whaaaah kansloze apen....
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 10:31
Schandalig dit. Jongen heeft af en toe motivatie problemen en ben geen grootste fan van hem als persoon. Maar dit doe je niet...
Vind ik leuk
cheeks +2494
maandag 16 april 2018 om 10:33
Zyech wil weg. Dit drukt de verkoopprijs aanzienlijk.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 10:35
En sommige blijven volhouden, nee er is niets gebeurd.
Jammer voor de goedwillende supporter.
Vind ik leuk
Blindsy +5255
maandag 16 april 2018 om 10:36
Mooi is dit weer, de grote club uithangen, maar klein in daden. Wat laten deze snaveltjes zich weer kennen.
Een verklaring voor de prestaties? Niet zo moeilijk. Veel talent, maar geen team. En misschien ook niet de trainer die daar verandering in gaat brengen.
PSV heeft beiden wél.
En nu allemaal ns n toontje lager gaan zingen, PSV is gewoon beter, uithuilen en met minder arrogantie opnieuw beginnen... en snaveltjes toe.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 10:37
Voetbal is emotie en dat mag ook maar never nooit mag je eigen spelers belagen....hoe pijn het ook doet....het is helaas een behoorlijke "trend" aan het worden
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 10:40
Dat zijn pas boeren, wat een dom lomp volk.
Vind ik leuk
FCU10 +716
maandag 16 april 2018 om 10:42
Helaas heeft iedere club dit soort debielen. Dit valt de normale Ajax supporter niet aan te rekenen. Zij schamen zich ook kapot voor dit gedrag!
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 10:42
Ze hadden die fakkels beter op de bus kunnen afvuren dan op kleine kinderen in het PSV-vak. ongelofelijk triest volk in Amsterdam.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 10:45
Waar is het feestje gaat hij weg.?moet ik nog geld meebrengen of een grote strik.?
Vind ik leuk
DeNelis +105
maandag 16 april 2018 om 10:47
Tijd voor actie? Eens! Terecht dat een bus opgewacht wordt bij een club als Ajax, wanneer er zo gepresteerd wordt. Wij pretenderen te grootste club te zijn (op het moment moeten we ons meerdere bekennen), dan mag er ook wat verwacht worden.
Echter snap ik niet dat zij Ziyech als mikpunt hebben, terwijl de schuld ligt bij het beleid dat Ajax voert. Daar worden keuzes gemaakt die maar weinig supporters snappen. Voer actie tegen deze gasten en laat de handjes thuis!
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 10:50
Dat ze blij zijn met deze goede voetballer. Slaat helemaal nergens op. En Ajax 3 wedstrijden zonder thuispubliek laten voetballen vanwege die idioten die vuurwerk in PSV vak gooiden. Losers! Weer helemaal niets in Amsterdam.
Vind ik leuk
Butsbal +9481
maandag 16 april 2018 om 10:58
Dit is niet de eerste keer, maar omdat het bestuur van PSV een warme club wil uitstralen is al eens de beslissing om even geen Ajaxfans meer toe te laten, teruggedraaid. Nou doen ze het weer dus hoppa, 5 jaar niet toelaten. Hoewel hun grootste straf is geweest dat ze de vernedering hebben moeten aanzien hahaha
Vind ik leuk
Butsbal +9481
maandag 16 april 2018 om 10:55
Toch raar dat je een actie voorbereidt om bij 3-0 fakkels af te steken haha. Ziyech een zwiep gehad ? Hij was zeker te moe om dat te kunnen ontwijken.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 10:56
Gebruikt ie gewoon om te forceren die arrogante neus.. gewoon een misselijk ventje dat denkt dat ie de beste is... arrogantie komt ten val...
[Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 10:57]
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 10:57
eens kijken wat de aanklager nu doet tegen het uitvak van ajax fans,,, ik denk niets ????
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 10:58
Ongelooflijk! Mensen moeten met de vingers van anderen afblijven
Vind ik leuk
Founder +223
maandag 16 april 2018 om 11:00
Als de daders behoorden tot hetzelfde tuig die in het uitvak zatten en daar de boel opbliezen, moet Ajax zich schamen.
Niet omdat het verloren heeft. Dat was onvermijdelijk tegen deze Kampioen. Maar wel omdat het supporters heeft die qua verstandsniveua gelijk staan met een ... (vul maar in)
Uitsluiten voor enige relatie met Ajax voor het leven, die gasten.
Vind ik leuk
kees ee +457
maandag 16 april 2018 om 11:07
. . en wat dacht je van de schandalige actie's van spelers en fans van ajax in het stadion van eindhoven ??
[Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 21:14]
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 11:08
Die stelling ga ik niet eens op reageren . De pers/media zijn daar de grootste opruiers van . Alles wat over AJAX gaat wordt onder het vergrootglas gelegd. De pers ?media Vinden het fijn om AJAX de grond in te boren . Ze ruien iedereen op om AJAX te haten . Het is vast anders gegaan maar het moet nu eenmaal enorm worden opgeblazen .
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 11:22
Tja een hoop clubs hebben helaas last van doorgesnoven sukkeltjes. Opsporen en een stadionverbod lijkt mij een goed plan.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 11:24
Ik volg het Marokkaans elftal op de voet en lees net op een andere voetbalsite ja komt door zijn uitstraling dat die zo gehaat wordt.
Nou kan je zeggen bij Marokko heeft die precies deze uitstraling en speelt hij precies even goed.
Alleen het verschil bij Marokko is, is dat de kansen die hij creëert wel genadeloos worden afgemaakt door zijn medespelers.
Gisteren gaf die mij toch weer een paar ballen waar bij ik lang moest nadenken om een vergelijkbare middenvelder te vinden in Europese top die zoveel goeie ballen direct in de voeten van een medespeler/aanvaller geeft. Nou dat zijn er toch extreem weinig!
Hoppa jongen lekker voor jezelf trainen en fit naar het WK!
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 11:24
Als hakim Dit slim speelt weigert hij überhaupt nog iets te doen voor Ajax omdat hij zich (terecht) onveilig voelt op de 'werkvloer. Als dit in het buitenland ook breed uitgemeten wordt en als bekend is dat hakim niet meer bij Ajax wil zijn om deze reden, mag Ajax blij zijn als het 10-15 miljoen vangt voor hakim.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 11:28
droevig genoeg
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 11:31
Waarom fluit er geen een scheidsrechter voor die zwiep? Dat moet toch gewoon een penalty zijn voor Ajax?
Vind ik leuk
Maan88 +1758
maandag 16 april 2018 om 13:58
Kampioenuuhhhh
Vind ik leuk
Lubje +667
maandag 16 april 2018 om 11:41
Het is weer zoals vaak: een kleine groep maakt het voor de goedwillenden en normaal denkende mensen kapot. En daar komt dan ook nog bij dat die mensen het beeld van de club bijna bepalen. Triest!
Vind ik leuk
rolo1 +63
maandag 16 april 2018 om 11:50
Stelletje doorgesnoven idioten zijn het..... je eigen spelers zo afvallen is niet normaal...... ziyech is nog steeds een van de beste spelers van nederland
Vind ik leuk
Dicky +13604
maandag 16 april 2018 om 11:56
Natuurlijk speelt Ziyech nog gewoon wedstrijden voor die club. Hij heeft tenslotte gewoon een contract. De club kan hier niets aan doen.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 11:57
❌❌❌❌
Vind ik leuk
Blac-ca +174
maandag 16 april 2018 om 12:15
En dit uitschot noemt zich Ajaxsupporters.........
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 12:18
Hulde aan de Ajax-supporters, je moet niet met je laten sollen en al helemaal niet door zulke over het paard getilde ventjes. Als ik de verhalen mag geloven heeft Ziyech iemand vol in zijn bek gespuugd en maakte hij irritante gebaren. Soms moet je wel eens laten blijken dat je het zat bent en hard stelling durven nemen anders wordt er alleen maar met je gesold. De goegemeente zal er schande van spreken, maar na verloop van tijd zullen er wel zaken veranderen.
Vind ik leuk
debacle +455
maandag 16 april 2018 om 12:21
hij heeft gewoon en contract, werken zal je ! .. pff of hij wel in staat is te voetballen?? hij is wel in staat om geld te ontvangen zeker..
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 12:40
Die sensatiebeluste schijtkrant van een Telegraaf kan ook nooit eens normale artikelen publiceren. Het moet altijd uit het verband gerukt beschreven worden met van die extreme woorden in hoofdletters. Kutmedium.
Vind ik leuk
Guust +4655
maandag 16 april 2018 om 13:12
Dat ze dat soort gasten fans noemen, dat zijn zielige ventjes die zelf een rot leven hebben en met elkaar stoer zijn. Probleem is dat de club en justitie precies weet wie het zijn en altijd weer zijn ze er.
Vind ik leuk
Maan88 +1758
maandag 16 april 2018 om 13:57
Wie wil er nou wel nog ooit voor ajax spelen! Schaam jezelf man.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 14:00
Dit is een schandalig incident .dit heeft niets temaken met voetballen.verliezen hoort ook bij en we hebben het hier over psv de beste ploeg van de eredivisie
Vind ik leuk
Harrie82 +2831
maandag 16 april 2018 om 14:08
Daar gaat een mooi transferbedrag. Die gaat gewoon nooit meer spelen voor Ajax en gaat voor een laag bedrag weg.
Fijne supporters daar in A’dam, teveel woorden daar en al tijden weinig daden.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 14:42
Keur het niet goed, maar zijn uitspraken in de pers en uitstraling op het veld, helpen natuurlijk niet.
Vind ik leuk
JJD +261
maandag 16 april 2018 om 16:40
Zowiezo nooit meer in nederland.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 17:25
Ik blijf het zeggen ziyech is de beste speler van ajax en supsporter die aan spelers zitten die moeten nooit meer bij ajax komenn.
Gewoon beleachlijk van die paar idooten.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 18:36
Moet je boven blijven staan. Je bent prof of niet. Bovendien vind ik het de beste speler van Ajax.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 20:02
zijn de fans gek geworden alle spellers waren slecht ze moeten nu maar gaan ruimen v d sar en Overmars oprotten eb ter hag menemen welke spelers hebben ze gehaald niks die speler van kv mechelen kan helemaal niet voetballen hebben ze 7 miljoen voor betaald en een miljoen meer voor een goede speler doen ze niet en dan vallen ze ziyech aan schandalig dat noemen ze suporter
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 20:40
Oneens, dit rapaille maakt niet heel Ajax uit. Voor elke imbeciel die daar stond te krijsen zijn er zeker honderd gewone, normale, verstandelijk valide en beschaafde fans.
Vind ik leuk
dogo +125
woensdag 18 april 2018 om 12:36
Dat geloof ik ook wel, maar juist die gasten die de grens over gaan moet je meteen uit je club en van je tribune afjagen. Laat justitie ze maar aanpakken. Dat is toch de verantwoordelijkheid van het ajax bestuur.
Vind ik leuk
Leozao +31
dinsdag 17 april 2018 om 12:26
Prachtig: alle negatieve reacties op Ajax. Geeft toch aan hoe groot Ajax is. En wees snel met alle negatieve reacties, want binnekort is alles weer "back to normal"
Vind ik leuk
dogo +125
woensdag 18 april 2018 om 12:31
Dit mag van mij wel het signaal zijn voor andere spelers die een keuze tussen ajax en een andere club kunnen maken. Zij zullen zich moeten afvragen of ze bij een club willen spelen, waar het bestuur de fatsoensnormen zeer geregeld vrijwel ongestraft door de supporters laat overschrijden.
Supporters moeten altijd in zekere mate hun onvrede over uitblijven van prestaties kunnen uiten, maar bij enkele grotere (en soms wat kleinere) clubs in Nederland zijn ze daarin de weg kwijt. Het is aan de leiding van zo'n club om daar hard op te reageren. Schijnbaar kunnen die besturen dat niet, zelfs niet met hulp van justitie. Dat is al een teken aan de wand..
Vind ik leuk
zaterdag 21 april 2018 om 16:34
Het valt mij op dat ze in Eindhoven weten hoe ze weten een kampioensfeest te vieren. Geen enkele wanklank. Tot vorig seizoen kampioenschap van mijn club Feyenoord moest er altijd een winkelruit sneuvelen. Bij Ajax eender (bushokjes ). Daarom vieren ze ook op het parkeerterrein. Het verschil is denk dat ze in Eindhoven niet snuiven, want bier is op zich niet gevaarlijk. In combinatie met drugs wel.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Schandalige actie Ajax-fans: Ziyech kreeg zwiep bij verlaten spelersbus'