Supportersvereniging Ajax komt met statement: 'Keihard aanpakken'

    Supportersvereniging Ajax komt met statement: 'Keihard aanpakken'

    maandag 16 april 2018 om 14:10

    'Supporters' van Ajax die zich zondag tijdens én na de nederlaag bij PSV (3-0) hebben misdragen, moeten keihard worden aangepakt. Fabian Nagtzaam, directeur van de supportersvereniging Ajax, laat dat weten aan NUsport. 

    Na de derde PSV-goal in het Philips Stadion werden er brandende fakkels in een vak vol juichende fans van de thuisclub gegooid. Ook bij terugkeer van de Ajax-bus in Amsterdam onstond er commotie. Boze fans eisten uitleg van spelers en staf. Hakim Ziyech kreeg zelfs een duw

    "Van spelers en eigendommen blijf je te allen tijde af. De individuen die dit hebben gedaan moeten dan ook keihard aangepakt worden", aldus Nagtzaam

    Het gooien van vuurwerk zorgde voor veel ophef. "Dat mag natuurlijk nooit gebeuren. Het zijn een paar mensen die het voor de rest van het vak verpesten. Het collectief mag niet bestraft worden."

    "Supporters mogen altijd een oordeel vellen of kritisch zijn. Het is ook prima om in gesprek te gaan, maar dat doe je niet door de spelersbus tegen te houden of aan spelers te zitten. Daar blijf je van af."

    Lees meer over:EredivisieAjax

    Plaats een reactie

    maandag 16 april 2018 om 14:16
    Prima reactie van de vereniging. Dit is niet te accepteren.
    Vind ik leuk
    PRICE +32147
    maandag 16 april 2018 om 14:19
    Ongekende gefrustreerde verliezers zwaar onsportief.
    Na de 3-0 ,brand stichten en wedstrijd niet afkijken.
    Zwakke lage soort supporters.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 14:21
    Vakkels is niet te accepteren inderdaad, maar de bus opwaxhten snap Ik wel. Deze mannen leven voor Ajax en het doet Hun heel veel pijn om Ajax ten onder te zien gaan. Is gewoon heel veel emotie.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 14:25
    Bus opwachten vind ik zelf ook niet het probleem. We kunnen kritiek via social media geven maar daar word toch geen moer aan gedaan. Alleen poten van de spelers en staf af!
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 15:10
    Een bus opwachten is iets voor simpele zielen, was er trots op dat wij dat in Amsterdam niet zouden doen. Ik zou als speler niet meer willen voetballen bij Ajax met dit soort supporters.
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +2910
    maandag 16 april 2018 om 14:31
    Vakkels is inderdaad niet te accepteren.
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 15:05]
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 14:34
    En dan zelf ook een typo maken :p
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +2910
    maandag 16 april 2018 om 15:06
    Typo ?
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 14:37
    Ik woon nog niet zo Lang met m’n vriendin in Nederland. Nederlands is echt een lastige taal, maar nu weet Ik ook weer dat het fakkels is instead of vakkels.
    Vind ik leuk
    Vortex2000 +167
    maandag 16 april 2018 om 15:22
    Geeft niks joh, Laat hem lekker kletsen
    Vind ik leuk
    schfan1920 +5354
    maandag 16 april 2018 om 16:14
    Als jij nog niet zolang hier woont heb ik respect voor de manier waarop je deze taal al weet te schrijven, want inderdaad NL schijnt 1 van de lastigste talen te zijn om te leren.

    Het bestaat nog.. emigreren en je aanpassen, klasse!
    Vind ik leuk
    Cookee +9947
    maandag 16 april 2018 om 15:06
    Ze waren voor gisteren al ten onder gegaan, iedereen denkt altijd dat Ajax goed is, dus dan is de teleurstelling groter. Wie kijk op voetbal heeft vindt dit niet verrassend. Ik denk dat ten Hag zeker 5 spelers gaat vervangen.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 14:21
    Makkelijk om te generaliseren. Ik mag hopen dat je snapt dat dit een kleine groep is?
    Vind ik leuk
    Koeroe +12468
    maandag 16 april 2018 om 14:35
    Ik vind 150 man een behoorlijk deel van de trouwe supporters van Ajax. Dat zijn er toch maar 1000? De rest zal wel afhaken nu er wederom niets gewonnen is
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 14:48
    En wil je dat ik hier serieus op inga of?
    Vind ik leuk
    Enden +3941
    maandag 16 april 2018 om 15:01
    Alle namen van Fakkel dragers moeten opgehoest worden. Anders mag het collectief gestraft worden. Dat is de enige manier om die idioten te bannen. Zelfde met mensen die agressief een bus opwachten of met handen aan spelers zitten.
    Dat zijn geen supporters, of zulke mensen wil je niet als supporter.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 19:41
    Ik zat daar in het vak de overgrote meerderheid deed niks... en hoe kregen die gasten het vuurwerk binnen? Ik was 2x gecontroleerd stoppen ze die shit in hun ass?
    Vind ik leuk
    Eendracht +15191
    maandag 16 april 2018 om 23:24
    Heb jij niet moeten bukken dan??
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 april 2018 om 00:58
    Nee stond boven in het uitvak.. had alleen last van rook en as uit de fakkels
    Vind ik leuk
    AjaxRio +67
    maandag 16 april 2018 om 15:10
    Duidelijk dat de verantwoordelijken van een bijzonder laag niveau zijn. Ik heb me gisteren geschaamd voor de fans en de spelers. Waar PSV publiek en spelers de juiste soort agressie toonden deden wij dat niet. Dat ze nu allemaal weer even hun bek dichthouden, want we hebben heel het jaar ondermaats gepresteerd. Eerst presteren, dan pas lullen.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 15:31
    Dit zijn geen supporters, ja het is schande waar afstand van gedaan moet worden! Goed dat jij dat vind, dan vind jij toch ook dat het raar was om Lozano zijn actie goed te praten omdat hij de lucht raakte terwijl het op zijn bek bedoeld was...
    Vind ik leuk
    LuckyLuksch +11473
    maandag 16 april 2018 om 16:34
    Maar ook slecht gecontroleerd toch of mag dat niet gezegd worden?

    Het is natuurlijk waanzin dat deze leeghoofden vuurwerk mee gaan nemen en dit nog het familievak in schieten. Triest.

    MAAAAR moeten ze ook niet veel beter controleren .. is toch ook te gek voor woorden dat ze dit zomaar naar binnen kunnen menemen.

    Maar goed. opsporen en levenslang schorsen. Wegwezen met deze mafkezen.
    Vind ik leuk
    RtdDub +11887
    maandag 16 april 2018 om 14:37
    Wat is hier prima aan?
    Statement vol open deuren en platitudes.
    Iedereen die dit niet zelf kan verzinnen stond waarschijnlijk gisteren met fakkels te gooien of bussen tegen te houden.

    Ligt nog een mooie carrière voor die Nagtzaam in de politiek. Daar lopen ze ook altijd om het hardst te gillen dat het "keihard aangepakt moet worden"
    Vind ik leuk
    yuuup +9330
    maandag 16 april 2018 om 15:00
    En als hij niks had gezegd was het ook fout geweest. Kortom voor sommige mensen kun je gewoon geen goed doen. Aan dat soort heb je nog minder.
    Vind ik leuk
    RtdDub +11887
    maandag 16 april 2018 om 15:08
    Er is wat mij aangaat niet een voorzitter van welke supportersvereniging dan ook (want het is er niet maar 1, dacht ik) die hier een statement over hoeft te maken.
    Tenzij hij namen en rugnummers op kan noemen van die treurwilgen die dit op hun geweten hebben. Dan krijgt ie van mij alle ruimte voor zijn statement.

    Vind ik leuk
    yuuup +9330
    maandag 16 april 2018 om 15:12
    Zodra je hier niet stellig afstand van neemt begeef je je op een hellend vlak.
    Vind ik leuk
    RtdDub +11887
    maandag 16 april 2018 om 15:17
    Dat hellende vlak zitten we al op als je er van uit moet gaan dat een statement nodig is omdat er anders misschien mensen zijn die jou en ArieBombarie (o.a) over dit gebeuren gaan aanspreken.

    Maar ach.... misschien is het voor de goedwillende ajacieden wel nodig dit statement. Ik als buitenstaander kijker toch anders tegen aan.




    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 15:18]
    Vind ik leuk
    Cookee +9947
    maandag 16 april 2018 om 15:04
    Prima woorden van de supportvereniging maar de daden zijn al gedaan.
    Vind ik leuk
    Wien1978 +348
    maandag 16 april 2018 om 14:16
    Doen ze toch niet. Kun je beter dan ook maar niet zeggen
    Vind ik leuk
    Ot +40
    maandag 16 april 2018 om 14:17
    dit losgelaten wild moet gewoon geschoten worden!!
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 14:18
    Overdrijven kan je ook zeg.
    Vind ik leuk
    Ot +40
    maandag 16 april 2018 om 14:22
    overdrijven, dat kan toch alleen met een pond
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 14:24
    Ja, sommige grappen hiero zijn zo enorm slecht, waarbij ik ga denken wat voor een figuren op deze site zitten. Dit is daar 1 van.
    Vind ik leuk
    abfab5300 +184
    maandag 16 april 2018 om 14:27
    Een pont. Als je dan al bijdehand doet, spel dan op zijn minst goed.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 15:20
    Nee, met een pont....
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +18076
    maandag 16 april 2018 om 14:17
    Goed statement. Gewoon gekopieerd van de voorgaande jaren maar dan met een nieuwe datum erboven.
    Dat zal vast helpen deze keer.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 14:20
    Ze zouden nu toch wel een keer de daad bij het woord mogen voegen.
    Vind ik leuk
    Unknown007 +1804
    maandag 16 april 2018 om 14:34
    Precies dit. Er zijn genoeg mensen in dat vak die weten wie die fakkels gegooid hebben, maar zullen de namen vast niet doorgeven.

    Als de juiste mensen niet gepakt kunnen worden omdat er niemand zijn bek open durft te trekken, vind ik dat het collectief aangepaskt mag worden.

    Geen van alle aanwezigen bijvoorbeeld naar de komende uitwedstrijden laten gaan. Wil je wel, moet je de mensen verantwoordelijk hiervoor maar aangeven bij de club.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +18076
    maandag 16 april 2018 om 14:39
    Volledig eens!!
    Vind ik leuk
    King Kong +254
    maandag 16 april 2018 om 15:29
    Helemaal mee eens 007, dan maar het collectief aanpakken. Snap überhaupt niet waarom niemand van die supporters zn bek open doet...Ajax en de supporters staan toch bekent als de Grote Bekken Club van Nederland!!?
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 14:17
    Zonde allemaal dit, maar Ik snap de emotie bij de harde kern. Although, de ajax spelers hebben Het al zwaar genoeg gehad in Eindhoven. Ten Hag krijgt ze niet aan de praat, zoals Bosz dat deed. Het strijden voor je elftal.
    Daarnaast vond Ik ziyech juist een van de betere maar goed
    Vind ik leuk
    Hansdeg +1249
    maandag 16 april 2018 om 14:37
    Mee eens Ziyech was de beste met eindcijfer een 2 kan je nagaan wat de rest had.
    Vind ik leuk
    Cookee +9947
    maandag 16 april 2018 om 15:11
    Buiten Ziyech verzopen ze allemaal, vooral de Ligt, die was wel 4x te laat en bijna schuld aan elke goal, de roem voor Ajax-talent op VP kan even de kast in. Heeft hij eindelijk in dit land een keer een spits tegenover zich gaat het mis.
    Is overigens niet Matthijs zijn schuld dat hij opgehemeld wordt, de jongen zelf is altijd reeel, Kluivert ook, maar de media ontbeert kennis van zaken.
    Vind ik leuk
    Dorzon +4264
    maandag 16 april 2018 om 14:18
    wat zou sjakie hiervan vinden? Dan hoeft hij het niet over de afgang van dit seizoen te hebben maar kan hij zijn video vullen met bijzaken.

    De scheids was weer niet goed, het gras was te hoog, het was te koud
    Vind ik leuk
    henkvlis +3700
    maandag 16 april 2018 om 14:19
    Keihard aanpakken was ook ons statement wat wij voor de wedstrijd wilde laten zien,... en hebben laten zien !!
    Vind ik leuk
    Korm +33689
    maandag 16 april 2018 om 14:19
    Beelden bij PSV opvragen en de schuldigen hard aanpakken!
    Vind ik leuk
    Haka Zieyech +1513
    maandag 16 april 2018 om 14:20
    Sowieso. Vuurwerk naar beneden gooien en bus opwachten. Zo kinderlijk. Neem verlies als een kerel en support je team.
    Dit soort gedrag kan echt niet.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 14:21
    Dat noemt men supporters vuurwerk gooien spelers fysiek aanvallen.
    Vind ik leuk
    Richard020 +12902
    maandag 16 april 2018 om 14:25
    https://www.rtlnieuws.nl/sport/vuurwerkbom-bij-psv-5-mensen-met-gehoorschade
    Vind ik leuk
    Richard020 +12902
    maandag 16 april 2018 om 14:26
    '' Een vuurwerkbom bij de wedstrijd van PSV gisteravond heeft bij vijf supporters gehoorschade veroorzaakt.

    Volgens Omroep Brabant moesten de vijf door de EHBO worden behandeld nadat er vanuit het PSV-vak een keiharde vuurwerkbom was gegooid. Volgens aan aanwezige supporter vertrokken na de knal enkele vaders met hun kinderen richting huis. ''

    Zoals te lezen valt doen jullie er bij PSV ook aan mee, PSV dus ook een koude club, Bien?
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14596
    maandag 16 april 2018 om 14:31
    Een bericht van alweer drie jaar geleden. Bovendien is de afsteker opgepakt. Nu aan jullie nog de beurt om deze fans hard aan te pakken.
    Vind ik leuk
    Richard020 +12902
    maandag 16 april 2018 om 14:35
    Gaat er om dat het overal gebeurt en dat er nu een paar alleen maar naar Ajacieden wijzen dat het altijd Ajacieden zijn die dat doen, gewoon hypocriet om dan net te doen of ze in Brabant of Rotterdam wel allemaal zo lief zijn.

    Jammer genoeg sluiten de meeste daar de ogen voor, zolang ze maar commentaar op Ajacieden kunnen geven, dan ben je gewoon hypocriet bezig.
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14596
    maandag 16 april 2018 om 14:42
    Dan is deze vergelijking toch wel zielig, vind je niet? Eén afsteker die is opgepakt tegenover een heel uitvak en nog eens een groep die de spelersbus gewoon stopt en hun sterspeler van die dag (Ziyech) nog duwen.
    Vind ik leuk
    Leffe +1075
    maandag 16 april 2018 om 14:23
    Dat komt omdat Ajax geen voetbalclub meer is,maar een handelsfirma, met jong kopen en verkopen.Bij PSV gaat het ook wel om geld maar meer gemoedelijker denk ik.Daar staan oudere spelers tussen de jonkies.En van der Sar is een prima trekpop voor de aandeelhouders die geld willen zien.Het gaat daar toch al het hele jaar mis, daar doet deze wedstrijd van gister niks meer aan toe.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 14:52
    Bij Ajax is de boekhouding tenminste kraakhelder, vergeleken met al die schimmige deals van p$v afgelopen decennia.
    Vind ik leuk
    Tossa +2103
    maandag 16 april 2018 om 14:24
    Als ze zichzelf niet corrigeren (supporters die elkaar aanspreken) dan mag je best de hele groep aanpakken.
    Ik zeg niet dat het elkaar aanspreken niet gebeurd is, hè?! Maar wil je dit soort belachelijke dingen uitroeien moet je als groep optreden tegen die enkele raddraaiers.
    Vind ik leuk
    nulzeven2 +557
    maandag 16 april 2018 om 14:28
    5 punten in mindering lijkt mij de juiste straf
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 14:28]
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +2910
    maandag 16 april 2018 om 14:28
    De dag dat PSV kampioen word is het nog steeds Ajaxtopic dag, knap VP !
    Vind ik leuk
    Barrybatsbak +1472
    maandag 16 april 2018 om 14:33
    en jij kan niet wachten om ieder ajax topic te openen
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 14:31
    Bij haast elke club heb je "fans" die je niet in een stadion wilt hebben. Keihard aan pakken.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +38062
    maandag 16 april 2018 om 14:32
    Wat is misdraging?

    Nee; vuurwerk is not done. Zijn gewoon duidelijke regel voor. Hanteren dus.
    Aan spelers zitten? Nee, daar blijf je van af.

    Een zwiep geven?
    Eerst maar eens zien wat voor een zwiep dat was. Het was erg druk daar. Dan is er geduw en getrek. Ook dan; je blijft van een ander af.

    Een bus stoppen en boos zijn? Ik vind het kansloos, maar je verhaal halen vind ik geen slecht iets. Is ook niet verboden.

    Ziyech gooit het ongetwijfeld op die duw. Maar hij zal om één ding het meest boos zijn; er riepen supporters dat hij nooit meer mocht spelen in t Ajax-shirt. Dat zal zijn trots meer hebben gekrenkt.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +25336
    maandag 16 april 2018 om 15:58
    Ziyech vertrekt. Dat is zeker.
    Door dit voorval zal de prijs lager worden.. Zo gooien supporters de glazen van hun eigen club in.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +38062
    maandag 16 april 2018 om 16:55
    Ik geloof niet dat geld nog het probleem is :p
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +25336
    maandag 16 april 2018 om 17:35
    Nee, zeker niet.. Maar minder verdienen om deze reden is helemaal ruk.
    Vind ik leuk
    ja_daarom +185
    maandag 16 april 2018 om 14:34
    Helden. Met zn allen roepen, uitstappen! uitstappen!
    Spelers stappen uit, en er gebeurt helemaal niets.

    NIETS NIETS NIETS in Amsterdam. Dan ook echt NIETS!
    Vind ik leuk
    edje2307 +364
    maandag 16 april 2018 om 14:34
    Die bus had plankgas moeten geven!!!
    Vind ik leuk
    Lubje +735
    maandag 16 april 2018 om 14:41
    Ik ben geen fan van Ajax, maar vind de reactie van de supporters vereniging prima! Dit kan niet worden getolereerd. En de club wordt er later weer op aangekeken.
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6553
    maandag 16 april 2018 om 14:42
    Dit zijn geen supporters maar achterlijke nageboortes die het licht in hun ogen niet waard zijn

    Vieze gedrochten die als ze worden gepakt wat mij betreft 20 jaar achter de tralies weg mogen rotten

    Vind ik leuk
    dhrwobo +23528
    maandag 16 april 2018 om 14:44
    Het collectief mag niet bestraft worden... eens. Maar het wordt wel tijd dat net zoals in Engeland het collectief zo'n individuen ter plaatse even nog meer/vaker op hun nummer zet. Weet iemand hoe de mede-supporters dan in dat uitvak hebben gereageerd op die malloten die fakkels naar onze supporters gooiden? Stonden ze gewoon naief mee te juichen of hebben ze die gast even een klap op z'n bakkes gegeven? Ik hoop het laatste.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 14:57
    Ajax mijn club! Mijn ideaal!


    Teleurstelling van het mislopen van de titel, of de manier waarop?
    Nee dat heb ik nu niet meer, omdat het beschamende gedrag in het Philips stadion, rondom de JC Arena, nu overheerst. GVD mijn club word nu negatief neergezet door een stel idioten! En dat is veel erger! Veel erger dan een sportieve wanprestatie.

    Ja, Psv heeft dit seizoen vaak geluk gehad, maar op de eerste plaats van mijn club gefaald, en heeft Psv het nu zonder geluk goed afgemaakt, dus mijn wel gemeende felicitaties aan Psv! En niet aan de supporters die hier 24/7 als aasgieren rondom elke Ajax topic vliegen, die het gedrag van hun supporters steeds goed praten (ook een keer een bus incident gezien) Lozano zijn gedrag goed praten??? Want ja hij sloeg maar in de lucht???? Hij raakte hem niet op zijn bek (wat meer geluk dan wijsheid was!!!) en nu dit weer aanpakken met de verkeerde intenties en heel de club weer over één kam scheren, bravo jongens! Iedereen weet wel wie ik bedoel.

    De echte Ajacieden, zullen veel damage control moeten doen deze weken en die acties gaan ook komen, om de beschamende toestanden van gister een tegen geluid te geven, want dat doen echte supporters! Ajax is een grote club waar ook ongecontroleerde groepen tussen zitten helaas, zeer moeilijk daar wat aan te doen, maar zij staan niet voor onze club en het is misselijkmakend dat figuren hier de munt gooiers in Madrid toen goed praatte, en nu dit aanpakken door te zeggen dat dit gedrag Ajax is?
    Nee! Hooligans van Ajax, Psv, Feyenoord maken het voor de echte supporters moeilijk! De echte supporters die vertegenwoordige de club! En niet de hooligans! Diezelfde figuren die nooit mijn felicitaties willen als ik Psv feliciteer, die afwijkende gedrag maar nu wel schande spreken? die figuren die hier 24/7 in Ajax topics trollen maar nu hypocriet gaan lopen doen, ga a.u.b feest vieren en laat voor één dag in het jaar jullie Ajax haat thuis en vier de titel van jullie club.

    Ik ben een Ajacied in hart en nieren! Een verlies neem ik op mijn kin! Ik loop niet weg voor wat er bij mijn club gebeurd! Schande wat er is gebeurd! Ik en echte Ajacieden gaan gewoon door de teleurstelling achter ons laten en vanaaf Jong Ajax tegen NEC aanmoedigen. Ik, wij hebben het niet nodig om op internet elke dag een club te beschimmen, daar al je tijd aan besteden en dan vervolgens de moraalridder uithangen als er wat gebeurd met hooligans. Die 24/7 figuren heeft VP graag op hun site, daarom dat ik er niet meer zal zijn, ik wil namelijk een voetbal site met enige niveau en respect onderling!

    Ajax mijn club! Mijn ideaal!

    Gegroet Bluf! Een echte Ajacied!
    En voor de echte Psv supporters. Proficiat! Na gister hebben jullie het verdiend!
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 15:23]
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 15:02
    Helemaal met je eens en goed verwoord!
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 17:04
    Jeetjes houd je muil man
    Vind ik leuk
    Caniggia +850
    maandag 16 april 2018 om 18:46
    Perfect verwoord Chris Jansen.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 15:01
    Zo is dat!
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +88863
    maandag 16 april 2018 om 15:14
    Ja Jantje blijf jij maar in de ontkenningsfase zitten.
    Vind ik leuk
    SjeH +278
    maandag 16 april 2018 om 15:36
    Waar blijft Sjaak Swart?
    Begin me nu echt zorgen te maken....
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +25336
    maandag 16 april 2018 om 15:55
    Duidelijke taal. Benieuwd of ze binnen de SV ook een idee hebben om wie het gaat..
    Vind ik leuk
    Padason +956
    maandag 16 april 2018 om 15:59
    Spelers bus mag je van mij best tegen houden, zowel in positief als negatief tijd. Want je denkt toch niet als ze de bus zondag er door hadden gelaten dat ze dan een half uur later op de deurbel drukken en binnen worden gelaten?

    Je kan wel aan de port rammelen, maar ze zullen je dan never nooit toelaten, dus moet je ze onderscheppen. Zolang het een vredig en respectvol proces blijft vind ik het goed. Per slot van rekening is het wel de aanhang die er voor zorgt dat de mensen bij ajax een forstelijk salaris ontvangen, dan moet je ook de mensen te woord staan wanneer het kut gaat
    Vind ik leuk
    Caniggia +850
    maandag 16 april 2018 om 18:42
    Natuurlijk worden ze niet binnen gelaten,tis voor die jongens ook zondagavond.Heb je ze ook gezien toen Ajax met 3 - 0 van Psv won dan.Toen wilden ze ook niet met de spelers praten,waarom nu dan wel.Die spelers weten zelf ook wel dat ze niet goed hebben gespeeld,dat hoeven die doorgesnoven simpele mannetjes hun niet te vertellen.Dus wat wil je ze dan duidelijk maken.En helemaal die zieke geesten die vuurwerk mee een stadion innemen en het dan ook nog tussen de mensen gooien.Dat volk vind zichzelf dan ook nog geweldig ook.
    Vind ik leuk
    ajaxfan30 +1277
    maandag 16 april 2018 om 18:11
    Misschien de directie en de spelers aanpakken.
    Vind ik leuk
    Caniggia +850
    maandag 16 april 2018 om 18:37
    Zo is het,handjes thuis.Wat minder snuiven en dan snappen ze dat misschien ook.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Supportersvereniging Ajax komt met statement: 'Keihard aanpakken'