Bijzonder momentje voor Van Ginkel: Dat blijft me wel bij

    Bijzonder momentje voor Van Ginkel: "Dat blijft me wel bij"

    maandag 16 april 2018 om 14:32

    Als aanvoerder van PSV de landstitel ontvangen. Het was zondagavond voor Marco van Ginkel een droom die uitkwam. 

    Op een snel in elkaar gezet kampioenspodium in het Philips Stadion werd de kampioensschaal aan de veelscorende middenvelder overhandigd. "Ik mocht als laatste het podium op, en als eerste die schaal in m'n handen hebben. Dat blijft me wel bij. Een droom die uitkomt", tekende De Telegraaf op uit zijn mond. 

    "We zijn weer heel effectief geweest. Iedereen weet waar hij goed in is en wat zijn mindere kanten zijn. Dat is de kracht van dit elftal. Het wordt samen met de supporters één groot feest."

    Tegen Ajax, dat met 3-0 werd verslagen, viel alles op z'n plek. "Iedereen was er klaar voor. Iedereen wilde dat het vandaag ging gebeuren. Alsof het niet mis kón gaan."

    Plaats een reactie

    maandag 16 april 2018 om 14:43
    3-0 tegen je aartsrivaal en ook nog titel pakken tenkosten van je aartsrivaal, dat staat en dat is iets speciaals.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 15:10
    Na van Persie beste speler in de Nederlandse competitie.
    Vind ik leuk
    PSV NR1 +1618
    maandag 16 april 2018 om 15:19
    daar kunnen ze in Amsterdam alleen van dromen net als 1963
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 15:43
    Wauw kampioen en nog afzeiken
    Vind ik leuk
    PSV NR1 +1618
    maandag 16 april 2018 om 15:51
    dat deden ze hier het hele seizoen ook over PSV hypocriet
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 14:43
    Dat is toch wel een hele goede aankoop gebleken die van Ginkel.
    Is hij trouwens gehuurd of gekocht?
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 14:44
    Gehuurd natuurlijk, die kunnen ze niet betalen
    Vind ik leuk
    Kijkmaar +1753
    maandag 16 april 2018 om 14:46
    Voor iemand die aangeeft voor vitesse te zijn kan je behoorlijk kritiek geven op psv. Daarnaast op basis waarvan ga jij beslissen dat die niet gekocht kan worden?
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +4712
    maandag 16 april 2018 om 15:27
    Triest figuur man die Pietertje, ik wordt een beetje moe van zulke gasten hier.
    Vind ik leuk
    Kijkmaar +1753
    maandag 16 april 2018 om 15:35
    Eens, zo zijn er van psv, ajax al genoeg hier.
    Vind ik leuk
    Blindsy +7166
    maandag 16 april 2018 om 14:47
    Heeft wel meerdere keren goed uitgepakt, dat huren van Van Ginkel, is het niet?
    Vind ik leuk
    VVVke +2132
    maandag 16 april 2018 om 15:31
    Daarom hebben ze er ook zo weinig plezier van dit is pas zijn 3de jaar bij PSV.

    Wel mooi dat Ajax hem wel kan betalen.
    Moet een hele geruststelling zijn dat hij daar niet naar toe wil.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 15:05
    Gehuurd Lechia maar ze mogen hem nu wel kopen hij is zijn 3e huur periode al hier, 2x half seizoen nu heel seizoen
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +4712
    maandag 16 april 2018 om 15:29
    3x loscontract is vast contract in 't bedrijfsleven Hè. Goede speler dit, zou er alles aan doen om hem te houden.
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14787
    maandag 16 april 2018 om 14:43
    Weer een kampioenschap. Straks worden we net Celtic.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 14:45
    Benieuwd of hij nu wel een stap naar het buitenland aankan. Vind het een goede speler die toch ook in de subtop in Europa mee zou moeten kunnen.
    Vind ik leuk
    MN223 +413
    maandag 16 april 2018 om 18:11
    Bij PSV zit ie toch ook bij de subtop van Europa? ;-)
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 18:22
    Uhhhhhh nee hoor. Jammer genoeg niet.
    Vind ik leuk
    guusje +929
    maandag 16 april 2018 om 14:47
    blijft dit hem ook bij??:
    "Zeventien mensen gearresteerd tijdens kampioensfeest PSV
    de politie heeft zondagavond in Eindhoven tijdens de festiviteiten vanwege het kampioenschap van PSV in totaal zeventien arrestaties verricht, onder andere voor openlijk geweld. Dat maakt de politie maandag bekend.

    Bij supporterscafé de Aftrap bij het Philips Stadion was het na de wedstrijd kort onrustig door een grote vechtpartij. Daarbij werd een man gestoken, die vervolgens naar het ziekenhuis werd gebracht. Voor betrokkenheid bij de vechtpartij zijn drie verdachten aangehouden"

    warme club.....................
    Vind ik leuk
    Eindje1913 +347
    maandag 16 april 2018 om 14:50
    Als het een Ajax cied is prachtig toch
    Vind ik leuk
    guusje +929
    maandag 16 april 2018 om 14:54
    geloof het niet. zijn huilende kinderen spraken met een zachte G. maar ja, collateral damage zullen we maar zeggen. zeker als het een brabo is...........
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +7575
    maandag 16 april 2018 om 15:15
    Wat heeft 'warme club' daarmee te maken kneussie?
    Vind ik leuk
    Blindsy +7166
    maandag 16 april 2018 om 14:52
    Nee, de echte warmte werd gevoeld door Ziyech en Co, zo naast de bus, bij de ArenA, toen die vriendelijke jongens hun warme handen op de schouders van de wéér met lege handen staande voetballers legden, samen treurend om al 4 jaar 'niks in Amsterdam'. Hartverwarmend, die Mokumse warmte.
    Zo zullen de PSV-supporters die gisteren met vuurwerk bekogeld werden ook erg veel Mokumse warmte gevoeld hebben, is het niet?

    Enne, even Googlen op arrestaties kampioenschap Ajax. Ramen van Stedelijk en Van Gogh ingegooid, 64 arrestaties, 160 gewonden, tientallen gewonden naar het ziekenhuis gebracht...

    Zomaar een kampioensfeestje, ergens in 2011. Kun je weer WZAWZDB roepen, want daar kan geen enkel PSV-kampioensfeestje tegen op...
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    dhrwobo +18586
    maandag 16 april 2018 om 14:48
    En nu bij PSV blijven Marco... samen de CL in en hopelijk veel punten voor het Nederlands voetbal halen.
    Vind ik leuk
    SjeH +274
    maandag 16 april 2018 om 14:51
    Waar blijft Sjaak Swart?
    Vind ik leuk
    Teo Smith +20970
    maandag 16 april 2018 om 14:54
    Dat is ook mijn droom maar niet als aanvoerder van psv haha.

    Gefeliciteerd mennekes!
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +7897
    maandag 16 april 2018 om 14:57
    Als een gehuurde speler de schaal omhoog mag houden is die schaal toch ook gehuurd? Gaat die schaal nu naar Chelsea toe?
    Vind ik leuk
    Shelbourne +3017
    maandag 16 april 2018 om 14:59
    Allemaal leuk en aardig maar waar blijft Sjaak?
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7169
    maandag 16 april 2018 om 15:03
    Op een snel in elkaar gezet kampioenspodium als in ze zijn er inmiddels gewend en dus behendig en dus snel in geworden??? Hahahah heerlijk. Lekker VP.
    Vind ik leuk
    Eindje040 +839
    maandag 16 april 2018 om 15:08
    Ik zal ajax willen vragen om flink te investeren komend seizoen... neres en justina kluivert worden wij in eindje niet bang van.. er moeten mannen komen ajax!!! Kampioen worden is natuurlijk geweldig maar wij willen volgend seizoen wel wat concurrentie Alstjeblieft mvg eindje040!!!
    Vind ik leuk
    Frits1913 +379
    maandag 16 april 2018 om 15:21
    Geniaal :-)
    Vind ik leuk
    VVVke +2132
    maandag 16 april 2018 om 15:38
    Neres?
    Was die niet in de fout gegaan door niet achter Brenet aan te hobbelen?
    Vind ik leuk
    Eindje040 +839
    maandag 16 april 2018 om 15:43
    Jaa klopt dat was m idd... natuurlijk niet slim om onzs josh vrije doortocht te geven
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Bijzonder momentje voor Van Ginkel: "Dat blijft me wel bij"