Heraclied wil richting Nederlandse top: Ben klaar voor een stap hogerop

Heraclied wil richting Nederlandse top: "Ben klaar voor een stap hogerop"

maandag 16 april 2018 om 19:11

Jamiro Monteiro schuift zijn ambities niet onder stoelen of banken. De 24-jarige middenvelder denkt na één seizoen alweer te zijn uitgeleerd bij Heracles Almelo en zou komende zomer graag een transfer willen maken, zegt hij in gesprek met RTV Oost.

Monteiro speelde bij verschillende Nederlandse en Duitse profclubs in de jeugd. Namens Cambuur debuteerde hij in het betaalde voetbal en na twee seizoenen trok hij naar Heracles. Inmiddels is hij, naar eigen zeggen, toe aan een volgende uitdaging. "Ik voel dat ik klaar ben voor een stap hogerop. Ik denk dat ik een aardig seizoen aan het draaien ben."

"Ik denk wel dat ik klaar ben voor de top vijf of top vier hier in Nederland. Waar ik een gevoel bij heb? Nee, het maakt niet uit welke club" vervolgt Monteiro. Zijn contract bij Heracles loopt nog tot medio 2020 en bevat een optie voor nog een jaar. Over zijn toekomst heeft hij nog niet met de leiding gesproken. "We zullen zien wat er komt, het is gewoon afwachten."

Plaats een reactie

Aal +17153
maandag 16 april 2018 om 19:13
Hoog in z'n bol al...
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 19:18
Top 4 of 5 van de juup.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 20:22
Deze jonge kan echt goed voetballen hoor heeft een goede mentaliteit.
Vind ik leuk
Vaag +2980
maandag 16 april 2018 om 19:14
Overschat zichzelf nogal, vind het een hele beperkte voetballer. Veel rennen met de bal en dan vervolgens makkelijk kwijtraken..
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 20:50
Ik hoop dat hij dit gezegd heeft voor de wedstrijd tegen AZ.... man man man wat was hij slecht!
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 19:15
Zucht..... Wees nou maar blij dat je een stap hebt gemaakt na een paar grijpstuivers bij Cambuur.

Speel nog maar een heel seizoen ALLES en ga ook eens goals maken. Kijken of een clubs als AZ zich dan komt melden
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 19:18
Wie? Ken hem niet.. Dacht eigenlijk dat dit artikel over Kuwas ging! Die heeft wel recht van spreken.
Vind ik leuk
Dicky +13604
maandag 16 april 2018 om 19:37
Ook dat moet je maar afwachten. Hoeveel spelers van Heracles redden het een stapje hogerop?
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 20:00
Goede vraag.. Dost! Verder vrij weinig..
Vind ik leuk
Dicky +13604
maandag 16 april 2018 om 20:11
Precies, dat is altijd het probleem bij de toppers van Heracles, PEC enz. Ze vallen op wanneer ze een goede wedstrijd spelen, maar wanneer ze een beroerde wedstrijd spelen dan valt het minder op dan wanneer de toppers van de clubs daarboven een slechte wedstrijd spelen. Die clubs worden minder gevolgd en na één goede samenvatting begint de media al te roepen dat ze klaar zijn voor een stap hogerop. Vervolgens wordt er voor Kuwas 3 miljoen euro gevraagd waardoor Vitesse of Utrecht de gok al niet meer kunnen wagen. De top 2 en Feyenoord blijven over en daar faalt zon speler 9 van de 10 keer.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 20:13
Nu gaat Kuwas naar Galatasaray wellicht. Van Almelo naar Istanbul. Een top 3 club of een subtopper voor deze overstap zou inderdaad verstandig zijn..
Vind ik leuk
Dicky +13604
maandag 16 april 2018 om 21:11
Ja maar voor een subtopper onbetaalbaar denk ik.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 21:35
Denk ik ook. Feyenoord is wel iets voor hem. PSV wellicht.
Vind ik leuk
Heralm +36
maandag 16 april 2018 om 21:11
ook kuwas heeft geen recht van spreken. hij is te wisselvallig en knokt niet voor het team. hij heeft wel talent.
[Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 21:12]
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 21:34
Ik neem het direct van je aan. Ik zie niet alles van Heracles.Maar Kuwas heeft een goed, hard schot en veel snelheid. Kan ook nog een mannetje passeren. Echt een speler voor Feyenoord of PSV.
Vind ik leuk
Sil95 +7835
maandag 16 april 2018 om 19:19
Wie is dit? Geen Bradley Kuwas in ieder geval die wellicht wel aan een stap hogerop toe is.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 19:20
Wie is deze speler? Is me het hele seizoen niet opgevallen. Waarom zou hij een versterking zijn van een AZ met goede eigen jeugd?
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 19:22
Ik heb nog noooit van deze gozer gehoord, ligt dit aan mij? Of heeft hij praatjes
Vind ik leuk
Rodajc +6983
maandag 16 april 2018 om 19:34
Misschien bij een Heerenveen ofzo, beter kan hij nu echt nog niet aan.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 20:23
Nou dat is niet hoger op hoor.
Vind ik leuk
Rodajc +6983
maandag 16 april 2018 om 20:33
Wel een grotere club, met meer druk.
Vind ik leuk
Dicky +13604
maandag 16 april 2018 om 19:38
Misschien dat een Heraclied even uit kan leggen wie dit is.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 19:51
Ik kijk toch best veel eredivisiewedstrijden, maar deze knul heeft dit jaar geen indruk achtergelaten.
Vind ik leuk
Het Brein +2857
maandag 16 april 2018 om 19:40
Monteiro en Thomas zijn wel de revelaties dit seizoen! Beiden passen goed bij AZ..
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 19:51
Financieel is hij er klaar voor maar voor de rest?
Vind ik leuk
MHH +1
maandag 16 april 2018 om 19:57
Montero een goede voedballer maar nog niet goed genoeg voor de top. En Kuwas laat de laatste tijd niets zien . Kan zo met 053 mee.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 20:13
Ik zou hem wel bij heerenveen willen zien als vervanger van schaars of thorsby want ik weet weet echt niet hoelang schaars nog mee kan
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 20:25
Past niet bij Heerenveen ik zie meer een Utrecht speler samen met van der streek komen allebei bij Cambuur vandaan.
Vind ik leuk
tikkietoe +4082
maandag 16 april 2018 om 21:13
De top 4 is sowieso te hoog voor hem gegrepen, anders was hij me wel opgevallen.
Eigenlijk twijfel ik al of mijn cluppie, als nummer 5, hem moet halen.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 21:36
blijf zitten waar je zit.
kijk eens naar andere spelers die je voor zijn gegaan en wat er van terecht gekomen is ( gladon, duarte, armenteros ) allemaal 0,0. op enkele uitzonderingen na.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 21:48
Kan wel zo zijn maar wie van de top 4 zit op hem te wachten..?
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 23:45
W­e­lk­om o­p de w­e­b­s­i­t­e va­n be­s­t v­o­or s­e­x D­a­t­i­n­g ==>> Se­x­yd­r­o­m.­c­o­m
Vind ik leuk
Aramius +355
dinsdag 17 april 2018 om 05:53
Nou nee vriend, ik hoef je bij Vitesse al niet te hebben.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Heraclied wil richting Nederlandse top: "Ben klaar voor een stap hogerop"