Weggestuurde Ayoub mocht terugkeren bij Ajax: Toen zei ik Aya youpi

    Weggestuurde Ayoub mocht terugkeren bij Ajax: "Toen zei ik Aya youpi"

    Gepubliceerd: maandag 16 april 2018 om 20:37ma 16-04-2018 om 20:37

    Yassin Ayoub speelde kortstondig in de jeugd van Ajax. Na een akkefietje werd hij weggestuurd, om even later weer de mogelijkheid te krijgen om terug te keren. Daar voelde de middenvelder echter niet veel voor, zegt hij in de talkshow Peptalk op Ziggo Sport. 

    In de kleedkamer van het voormalige Ajax-jeugdteam ging het licht uit en werd er met voorwerpen naar elkaar gegooid. Voor de lol, maar een medespeler zou daarbij een hersenschudding oplopen. Ayoub en Oussama Tannane moesten vertrekken. "We werden weggestuurd. Het was zeer onterecht. Ik hoorde dat de ouders van die jongen wilde dat wij weggingen, anders zouden ze aangifte doen."

    De spelmaker van FC Utrecht, die vanaf komend seizoen zijn kunsten gaat vertonen in het shirt van nota bene Feyenoord, was even later weer welkom op De Toekomst. "Het jaar erop belde Jan Olde Riekerink (voormalig hoofd jeugdopleiding Ajax, red.) weer op en hij wilde dat ik terugkwam bij Ajax. Toen zei ik Aya youpi", lacht Ayoub.

    Plaats een reactie

    Casuals88 +2440
    maandag 16 april 2018 om 20:38
    Oke
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 20:43
    Nu is de vraag wie dat zielige jongetje was.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19421
    maandag 16 april 2018 om 20:46
    Berghuis? Blinde gok.
    Vind ik leuk
    COYG +6854
    dinsdag 17 april 2018 om 09:30
    Zat niet eens bij Ajax haha. En anders ging hij wel ff karate uitoefenen op die voetballertjes.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 20:47
    Veltman 100%
    ;)
    Vind ik leuk
    pietprecies +7638
    maandag 16 april 2018 om 21:23
    Sowieso, of Dijks
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 23:46
    Zo precies is Piet niet, anders had je geweten dan Dijks nooit samen met Ayoub in de Ajax opleiding heeft gezeten ;-)
    Vind ik leuk
    woensdag 18 april 2018 om 13:23
    Wellicht heeft deze jongen nooit het profvoetbal bereikt.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 20:38
    Ik verbaas mij nog steeds
    Vind ik leuk
    Blindsy +13847
    maandag 16 april 2018 om 20:42
    De vraag: hebben Tannane en jij met spullen gooien iemand een hersenschudding bezorgd? Is hiermee niet beantwoord.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 21:26
    Hij zegt: volledig onterecht. Is dat niet voldoende antwoord?
    Vind ik leuk
    Blindsy +13847
    maandag 16 april 2018 om 21:27
    Eigenlijk zeg je: Lees wat er staat? ;-)
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5504
    maandag 16 april 2018 om 20:43
    En straks word je Feyenoorder en verlaat Utrecht tranfervrij.
    Aya youpi.
    Vind ik leuk
    FCU10 +676
    maandag 16 april 2018 om 20:44
    Geweldige speler en superprof. Mensen die dat niet zien zijn niet helemaal goed
    Vind ik leuk
    035 +6387
    maandag 16 april 2018 om 21:49
    Dus een andere mening dan de jouwe en er zit iets los??
    Vind ik leuk
    FCU10 +676
    maandag 16 april 2018 om 22:43
    Dat is correct en tevens juist
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 22:48
    Eens
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 20:46
    Ik verbaas mij nog steeds over het feit dat er hier op vp nog steeds ajacieden zijn die vandaag gewoon de volgende statement maken;

    - wij blijven de beste
    - wij hebben de meeste prijzen dus blijven de grootste
    - onze spelers zijn verl beter
    - ajaks is de grootste club
    - lucky psv
    - kampioen van de armoede
    - volgend jaar zijn wij gewoon weer de enige topclub van nl..

    Alsof men gewoon totaal niet wilt inzien wat er mis is en waarom heel nl liever psv of Feyenoord kampioen ziet worden als de godenzonen.. Het houdt gewoon niet op.. erg vreemd.....
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 20:50
    Waarom post je dat hier?
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 20:57
    Had t eerst op hookers.nl gepost maar daar begrepen ze niet waar het over ging..
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 21:25
    Raar. Schijnen toch veel voetbalfans te zitten.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 21:53
    haha snelterug die is humor
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 21:00
    Ik zie jullie ook veel lachwekkende opmerkingen maken dat julie topspelers ajax hebben ingemaakt en dat eindhoven de voetbal hoofdstad is en bla bla bla. Klinkt ook erg arogant voor een middelmatige middenmoter
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 21:01
    Jullie? Ben voor Feyenoord....
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 21:03
    Dan heb je toch wat meer verstand van voetbal dan ik dacht ;)
    Vind ik leuk
    VVVke +2005
    maandag 16 april 2018 om 23:54
    Jou denken is duidelijk een stuk minder dan zijn voetbalverstand
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 22:51
    Die laatste drie woorden maakt de Ajacied zo arrogant. Altijd de ander naar beneden halen ipv een keer erkennen dat een ander ook kwaliteiten heeft. Erg jammer.

    Een groot kampioen neemt ook zijn verlies en komt sterker terug.
    Vind ik leuk
    VVVke +2005
    maandag 16 april 2018 om 23:55
    Lees wat er staat,

    Een groot kampioen wel ja
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 april 2018 om 00:33
    Als je nog niet eens doorhad dat hij voor Feyenoord is...
    Dit is weer zo'n 'domme fan' die het weer niet over zijn hart kan krijgen om Ajax goed te spellen en het bewys verkeerd doet.

    Er is de afgelopen paar dagen genoeg gepraat over dat elke club hooligans heeft, maar dit soort gedrag, om maar afwijkend te zijn, is mede de oorzaak van het gedrag van die hooligans.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 april 2018 om 11:54
    Dat zie je echt verkeerd. Ik zal t ff uitleggen. Ik vind kakkerlskken neuzen joden etc ongepast. Echter de strijd tussen de clubs vind ik zeer leuk. Ik kies er alleen voor om het ludiek en enigszins respectvol te houden.. hence 020 of ajaks.. Dat vind ik redelijk netjes en binnen de lijnen. Beetje plagen mag toch wel..
    Vind ik leuk
    woensdag 18 april 2018 om 02:27
    Excuses, beetje plagen mag.
    Ik kon het plagen alleen niet zo goed ontdekken. Volgende keer iets meer nadruk op leggen. (Overigens vind ik dat 020 en 030 gedoe wel achterlijk, want dat vind ik te provocerend, maar da's mijn mening)
    Toen ik nog in de omgeving van Nijmegen woonde, jaren geleden, heeft een huisgenoot (NEC-er) bij mij (Vitessenaar) alle krantenberichten uit de Gelderlander op mijn deur geplakt. Vitesse had met 3-0 verloren van NEC. Ik kon daar wel om lachen.
    Vind ik leuk
    COYG +6854
    dinsdag 17 april 2018 om 09:33
    De waarheid komt blijkbaar hard aan?! Eindhoven is niet de voetbalhoofdstad. Amsterdam ook niet. En wat is dat trouwens? Rotterdam heeft 3 Eredivisie teams... Dat lijkt meer op een hoofdstad. Eindhoven presteert deze eeuw veruit het beste. En Amsterdam is in de geschiedenis hoofdstad.
    Vind ik leuk
    pietprecies +7638
    maandag 16 april 2018 om 21:26
    Antwoord:

    - no one likes us, we don’t care
    - ja Ajax heeft inderdaad de meeste prijzen gewonnen, goed gezien
    - ja, Ajax is inderdaad de grootste club, qua aanhang, prijzen en dan ook nog alle psvers die meer aandacht besteden aan Ajax dan nota bene hun eigen club
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 21:52
    Qua aanhang? Feyenoord heeft een grotere en zeker een meer trouwe aanhang. Sowiezo vind ik "aanhang" een groot woord voor zogenaamde supporters van ajax. Meerdere malen bewezen dat ze zich niet kunnen gedragen. Gewoon een aantal jaren geen uit"supporters"
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 21:55
    En het theater publiek in de JC Arena, tussen de lege stoeltjes
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 22:38
    Toch een leuk.
    PSV heeft daar de eerste officiële wedstrijd gewonnen en de meeste JC schalen verovert. :-)
    Vind ik leuk
    pietprecies +7638
    maandag 16 april 2018 om 22:17
    Grappig dat je aan Ajacieden refereerd die zich niet kunnen gedragen met Rome nog op het netvlies..
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 22:23
    Dan heb je waarschijnlijk ook meegekregen dat desbreffenden gestraft zijn. Iets dat niet gebeurd bij jou club als ze weer eens wangedrag vertonen in zowel de arena als in andere stadions. Iedereen moet naar jullie pijpen dansen en anders word er gehuild.
    Vind ik leuk
    VVVke +2005
    dinsdag 17 april 2018 om 00:01
    pijpen dansen?
    Pijpen gooien zul je bedoelen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 april 2018 om 00:35
    Komt door het buitenland, daar worden hooligans niet getolereerd.
    Vind ik leuk
    Caniggia +945
    dinsdag 17 april 2018 om 06:20
    Ja hoor en die Feyenoord fans die hebben zeker niet bewezen zich niet te kunnen gedragen,bij elke club heb je een stel malloten zitten die zich aanhang noemen.Maar waren het geen Feyenoord aanhangers die Europees alleen maar rotzooi trappen?
    Vind ik leuk
    COYG +6854
    dinsdag 17 april 2018 om 09:37
    Nope. Die hooligans weer. Komen voornamelijk uit de haven en zoeken een uitweg voor hun agressie. Geen van de slopers had een kaartje voor de wedstrijd of überhaupt een kaart bij Feyenoord.
    Vind ik leuk
    5by5 +1341
    maandag 16 april 2018 om 23:34
    Er zijn meer mensen die een hekel hebben aan Ajax dan er een fan van zijn
    Vind ik leuk
    5by5 +1341
    maandag 16 april 2018 om 23:38
    Je kan ook zeggen dat de lucht groen is en het gras blauw maakt niet uit dat dat evenmin waar is als Ajax is de beste en nog meer van die onzin.
    Vind ik leuk
    VVVke +2005
    maandag 16 april 2018 om 23:59
    @pietprecies,
    Quote "alle psvers die meer aandacht besteden aan Ajax dan nota bene hun eigen club"

    Je hebt gelijk pietje het moet niet gekker worden.
    Het lijken wel Sjaakies
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 april 2018 om 00:37
    Yep, Ajax en Ajacieden luisteren alleen maar naar zichzelf en denken alles beter te weten.
    Vind ik leuk
    Ruud1987 +5340
    maandag 16 april 2018 om 21:31
    Toch gek dan dat ik jou dit als enige zie posten, ik als Ajacied ben gewoon teleurgesteld en feliciteer PSV met het kampioenschap.

    Verder zeg ik dat allemaal niet al zijn sommige dingen natuurlijk gewoon feiten, zoals de meeste prijzen en de grootste van nederland.

    Maar wat is er volgens jou nu precies mis dan bij Ajax ?

    Ik persoonlijk denk gewoon dat er verkeerde mensen in het bestuur zitten die het beschikbare geld niet in resultaten kan omzetten.
    Vind ik leuk
    Glazenbol +140
    maandag 16 april 2018 om 22:59
    Een aantal idioten verzieken het voor de normale supporters bij: Ajax, Feyenoord en zo kan ik nog wel even doorgaan.

    Je kan nooit alle supporters afrekenen op het wangedrag van een kleine groep.
    Vind ik leuk
    COYG +6854
    dinsdag 17 april 2018 om 09:43
    Nooit oud spelers (van groot kaliber) in je bestuur opnemen. Overmars kan goed verkopen. Sinds hij er is heeft Ajax al dat geld. Sar zorgt voor meer geld via deals in het buitenland. Je hebt weer iemand anders die de sponsoring doet. Daar is niks mis mee. MAAR Overmars maakt er een potje van als het gaat over spelers aankopen en een staf vormen. Zet daar een ervaren man naast en het zal wel beter gaan.
    En neem Ten Hag in bescherming. Zorg dat dat arrogante toneelstukje stopt en geef hem een heel jaar de kans. Hij wil iets veranderen.
    Ook iets meer ervaren spelers die de jonge spelers die een mentor nodig hebben, bijvoorbeeld Kluivert.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 21:53
    Dat is toch al jaren zo en daarom des te leuker als ze weer op hun plaat gaan.
    Vind ik leuk
    Snapje? +7642
    dinsdag 17 april 2018 om 00:15
    Het houd niet op niet vanzelf
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 20:50
    Ja nu lekker jezelf erin slijmen terwijl je jaar geleden nog zei graag voor Ajax te willen spelen.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 20:52
    Ook al zo’n bontkraag met een joden neuz(hoezo neus)
    Vind ik leuk
    pietprecies +7638
    maandag 16 april 2018 om 21:27
    Pas je op? Je moeder komt straks weer thuis van de buurman, dan moet het internet weer uit
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 20:59
    Goeie gozer niks mis mee. Billenlikkers van ajax zijn zeker aan het janken.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22136
    maandag 16 april 2018 om 21:11
    Succes ermee.. doei youpi
    Vind ik leuk
    Marco S +5941
    maandag 16 april 2018 om 21:49
    Hersenschudding is ook gewoon lol.. tja
    Zeker ook respect gemist?
    Vind ik leuk
    Gerro +7376
    maandag 16 april 2018 om 22:55
    Ja en nu gaat ie twee jaar te laat naar Feyenoord want die worden de komende 17 jaar geen kampioen aya youpi . Nou ja dan moet ie maar met iets gooien als de lichten uit zijn.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 23:36
    Iedereen gaat weer lopen filosoferen, maar waar het om draait is dat jongens van 14 worden weggestuurd doordat de hele groep spullen naar elkaar gooiden. Het zijn Marokkanen, dus staan ze al met -10 achter en was dat reden genoeg om ze weg te sturen. Achja Tanane doet het uitstekend in Frankrijk en Ayoub gaat naar Feyenoord, dus HE-LE-MAAL niets in Amsterdam.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 23:41
    W­e­lk­om o­p de w­e­b­s­i­t­e va­n be­s­t v­o­or s­e­x D­a­t­i­n­g ==>> Se­x­yd­r­o­m.­c­o­m
    Vind ik leuk
    VVVke +2005
    dinsdag 17 april 2018 om 00:05
    Mariossa,
    Eigen schuld niet gelijktijdig kut en Ajax googelen
    Vind ik leuk
    Aramius +345
    dinsdag 17 april 2018 om 05:49
    Is ook meer een Feyenoord speler dan een Ajax speler. Denk dat het niet veel wordt beetje zelfde niveau als Amrabat.
    Vind ik leuk
    linkspoot +701
    dinsdag 17 april 2018 om 09:36
    Wist je dat de naam Joop oorspronkelijk van de naam Ayoub komt?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws