'Hij scoort vaker dan Lozano, maar ook meer dan de buitenspelers van Ajax'

    'Hij scoort vaker dan Lozano, maar ook meer dan de buitenspelers van Ajax'

    donderdag 19 april 2018 om 15:10

    De kans is groot dat Alireza Jahanbakhsh de volgende speler wordt die AZ de hoofdprijs gaat opleveren. De 24-jarige aanvaller maakte woensdagavond een hattrick tegen Vitesse en is Eredivisie-topscorer met achttien doelpunten.

    In Alkmaar is men realistisch: het zou niet gek zijn als Jahanbakhsh in de zomer wordt opgepikt door een buitenlandse club. Elke thuiswedstrijd zitten er meer scouts voor hem op de tribune. "Ik zou het liefste willen dat Alireza nog heel lang bij ons blijft", zegt Max Huiberts, technisch manager van AZ, tegen het Algemeen Dagblad.

    "Een goede buitenspeler in de Eredivisie maakt in mijn ogen tussen de acht à twaalf doelpunten in een seizoen en levert ongeveer evenveel assists. Alireza zit nu al op achttien doelpunten. Dat is echt ongekend veel", vervolgt Huiberts. "Meer dan Lozano bijvoorbeeld, maar ook meer dan de buitenspelers van Ajax."

    Bij AZ zijn ze benieuwd wat Jahanbakhsh mogelijk kan opleveren. En dan gaat hij in de zomer ook nog naar het WK met Iran. "Als ik een geïnteresseerde club was, zou ik ook vóór het WK zakendoen", besluit Huiberts. Jahanbakhsh' contract bij AZ loopt medio 2020 af.

    Poll

    Is Jahanbakhsh bezig aan zijn laatste weken bij AZ?

    (1964 stemmen)

    Plaats een reactie

    donderdag 19 april 2018 om 15:12
    Is een goeie hij zal niet meer naar ajax of psv gaan...... ontgroeid uit de eredivisie, Huiberts gaat weer goed vangen doet hij wel erg goed. Janssen veel voor gevangen goedkoop gekocht Weghorst en deze gast waar het om gaat idem. Dus Huiberts als Brands weggaat mag je bij ons komen.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 april 2018 om 20:19]
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 15:12
    Lozano is ook niet zo goed als iedereen doet vermoeden!
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84817
    donderdag 19 april 2018 om 15:18
    Vind het toch knap voor zijn eerste seizoen. Jij wilt alleen een sneer uitdelen aan het PSV kamp. Maar iedereen weet beter lijkt mij.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +24103
    donderdag 19 april 2018 om 15:23
    2e seizoen gaat Chuckie helemaal los. Mocht hij bij PSV blijven. Niet vergeten dat dit het 5e seixoen van Jahanbahksh is (2 bij NEC en 3e bij AZ)
    Vind ik leuk
    Ryanaz +1868
    donderdag 19 april 2018 om 15:47
    Niet vergeten dat Lozano al 3 seizoenen voor pachuha(oid) heeft gespeeld he.. ;)
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 april 2018 om 15:47]
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84817
    donderdag 19 april 2018 om 15:50
    Dat bedoel Come on Utreg denk ik niet. Ik denk dat hij doelt op het feit dan Jahanbahksh gewend is aan het Nederlands voetbal.
    Vind ik leuk
    Ryanaz +1868
    donderdag 19 april 2018 om 15:54
    I know (zie knipoog) maar zo staat het er niet xD
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +24103
    donderdag 19 april 2018 om 17:06
    Precies Midden Noord. Chucky presteert goed in zijn 1e seizoen. Jahanbahksh is dit seizoen top en met Ziyech de beste speler in de ED.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 11:35
    Zyech echt niet de beste
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 17:19
    In Iran speelde hij toch minimaal op hetzelfde niveau.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84817
    donderdag 19 april 2018 om 17:33
    Alleen dan spelen er landsbelangen mee. Lijkt me logisch dat je jezelf dan net even iets meer kan motiveren. Heb je wel eens gezien in wat voor soort stadion ze spelen in Teheran?

    https://nl.wikipedia.org/wiki/Azadistadion

    Capaciteit van 100.000 man. Dat motiveert je wel net even iets extra.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 april 2018 om 17:34]
    Vind ik leuk
    Castromann +5742
    donderdag 19 april 2018 om 16:18
    En niet vergeten dat Jahanbaks meer wedstrijden heeft gespeeld dan lozano.
    Chucky heeft al 6wedstrijden gemist door schorsingen en de gemiste speeltijd tijdens de potjes dat hij rood kreeg en nog n potje doir n blessure.
    Dat scheelt bijna 8wedstrijden....en pak hem beet 4 goals.
    Nogmaals klasse van Jahanbaks ...maar chucky lijkt mij effectiever.
    Vind ik leuk
    DrJ +943
    donderdag 19 april 2018 om 16:36
    + de meeste doelpunten van Lozano kwamen toen hij links speelde. Vanaf de winter speelde hij vooral op rechts, waardoor hij moeilijker tot scoren kwam en bijv. andere spelers weer makkelijker (de Jong, Van Ginkel, Bergwijn)
    Vind ik leuk
    Cookee +9649
    donderdag 19 april 2018 om 15:51
    Denk je niet dat als Lozano op de plek van Bergwijn gestaan had dat hij dan Jahanbakhs had kunnen evenaren? Op links leek hij gevaarlijker.
    Vind ik leuk
    SanKev +368
    donderdag 19 april 2018 om 16:38
    Dat ben ik het idd met je eens. Leek meer dreiging vanuit te gaan op links. Eigenlijk lijkt het me het beste om gewoon aan de lopende band positiewisselingen door te voeren tijdens een wedstrijd, dat valt als aanvallende ploeg prima te trainen en is voor een verdedigende ploeg mogelijk best verwarrend
    Vind ik leuk
    Cookee +9649
    donderdag 19 april 2018 om 16:55
    Ja, maar als Lozano er nu 25 gemaakt had was hij weggeweest en nu is er nog geen belangstelling dus heb je hem nog een jaar. Natuurlijk had ik de speler dat wel gegund, maar waarom zet Cocu anders zijn makkelijk scorende speler op de verkeerde voet?
    Vind ik leuk
    SanKev +368
    donderdag 19 april 2018 om 17:05
    Geen idee.. Hij zal vast een goede reden hebben. Misschien omdat het samenspel tussen Lozano en opkomende Arias aan de ene kant en Brenet en Bergwijn aan de andere kant best wel erg soepel verloopt. Die twee spelers (met name Arias) zijn in aanvallend opzicht toch ook erg belangrijk gebleken in het spel van PSV
    Vind ik leuk
    Cookee +9649
    donderdag 19 april 2018 om 17:13
    Ja, er zullen meer afwegingen zijn. En dat over Arias en Brenet ben ik met je eens. Het afzeiken van Brenet is onterecht, die speelt op verkeerde been maar blijft een prima speler, heel knap dat hij ondanks de media gewoon zijn werk prima bleef doen. Al gun ik hem een kans op rechts als Arias weg gaat, dat is voor Brenet veel makkelijker. De term countervoetbal is ook niet terecht want met de backs brengt PSV ook veel mensen voorin.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 16:58
    Goed is hij zeker wel en zeker 1 van de betere spelers van de eredivisie. Maar goed van te voren werd er gezegt dat hij met afstand de beste speler v/d eredivisie zou worden en dat vind ik zeker niet. Wel hoop ik dat dit soort spelers nog wat langer in de eredivisie blijven
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84817
    donderdag 19 april 2018 om 16:59
    Dit is zijn eerste seizoen. Niet veel spelers hebben hem dat nagedaan. Het kan alleen maar beter. En zeker voor de ED is het te hopen dat zulke spelers blijven.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 17:22
    Zeker weten, ben ik het helemaal mee eens!
    Vind ik leuk
    Always PSV +8960
    donderdag 19 april 2018 om 18:11
    De eerste goal tegen Ajax kwam voort uit een schot van Lozano. Maakt hem zelf niet maar staat wel aan de basis van een zeer belangrijk doelpunt.
    Vind ik leuk
    markus040 +2221
    zaterdag 21 april 2018 om 08:12
    dat probeert piepertje in elke reactie midden-noord
    maar hij zet zichzelf gewoon zwaar voor lul elke keer
    en hij is zo dom dat ie het zelf niet in de gaten heeft
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84817
    zaterdag 21 april 2018 om 09:35
    Triest leventje man.
    Vind ik leuk
    Leeuw +4966
    donderdag 19 april 2018 om 15:22
    Nou, zonder hem hadden we waarschijnlijk niet gewonnen in Alkmaar. Wij zijn ontzettend blij met onze Hirving.
    Vind ik leuk
    PRICE +26071
    donderdag 19 april 2018 om 15:28
    Pietertje,ff mond spoelen,belangrijk voor jou. Zever weg spoelen.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 15:38
    Was ook maar een geintje he :)
    Een speler als Lozano moeten we koesteren in de eredivisie! Als het huidige niveau zo doorzet denk ik niet dat er over 2 jaar zo iemand nog naar Nederland wil komen
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 15:58
    Zolang de Europese (sub)top in Nederland blijft shoppen, zullen spelers als Lozano graag naar ons landje willen komen. Het is een mooie plek om jezelf in de etalage te zetten.

    Het is meer de vraag of hun huidige werkgevers nog wel willen meerwerken. Die zijn er ook wel een beetje klaar mee dat hun spelers na één seizoen al meer dan het dubbele opbrengen.

    Ik denk dat alleen doorverkooppercentages (zoals PSV met Lozano en Romero heeft gedaan) de komst van de grotere talenten mogelijk gaan maken.
    Vind ik leuk
    Olfie +4217
    donderdag 19 april 2018 om 16:20
    Zolang je zelf genoeg betaalt neem je zelf het risico. Dan kan alleen Ajax doen. Als het een keer mis gaat kunnen ze dat lijden.

    Verder levert het geen titel op, behalve rijkste/gezondste club van Nederland...
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 16:42
    Leuk dat elke neus hier gelijk lozano de grond in probeert te duwen ,zo groot is de frustratie schijnbaar opgelopen na 4 jaar!.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 17:07
    Lozano was een stuk goedkoper dan Neres...
    Vind ik leuk
    B. Alrond +1221
    vrijdag 20 april 2018 om 22:33
    Dan kan je Neres als miskoop beschouwen.
    Vind ik leuk
    Sargon +1329
    donderdag 19 april 2018 om 15:12
    Als il Alireza was zou ik wachten tot na het WK. 1 mooi doelpunt levert meteen veel geld op.
    Vind ik leuk
    RtdDub +10882
    donderdag 19 april 2018 om 15:15
    Tegen Spanje, Portugal en Marokko zal het voor een Iranese aanvaller een tikkie lastig worden zich in de kijker te spelen, ben ik bang.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84817
    donderdag 19 april 2018 om 15:19
    Ik denk dat je Iran onderschat. Zo slecht zij ze namelijk niet.
    Vind ik leuk
    RtdDub +10882
    donderdag 19 april 2018 om 15:22
    Nee, je kwalificeert je niet voor niks.
    Doel meer op de defensieve kracht van de tegenstanders. Alle 3 weten ze normaal gesproken wel wat verdedigen is.
    Vind ik leuk
    GaoYao +5043
    donderdag 19 april 2018 om 15:24
    Vorige keer speelden ze ook verrassend!
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24979
    donderdag 19 april 2018 om 15:21
    Aan de andere kant tellen goals tegen spanje en portugal dubbel voor scouts
    Vind ik leuk
    RtdDub +10882
    donderdag 19 april 2018 om 15:26
    Ja, dat wel. Maar vrees dat de linksbacks van Spanje en Portugal een wat groter probleem worden voor hem dan die halve zool uit Arnhem gisteravond was.
    Hij draait natuurlijk een prima seizoen maar net als heel AZ laat ie het in 6 competitiewedstrijden tegen PSV, Ajax en Feyenoord ook niet zien met 1 goaltje.
    En dat was tegen jullie Dijks.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24979
    donderdag 19 april 2018 om 15:32
    Daar heb je helemaal gelijk in, maar daarom tellen ze ook dubbel :p. Petrovic zei een keer dat Manu in Engeland mislukt was, omdat je daar geen zwakke ploegen hebt en hij dan gewoon nooit scoort.
    En dat zal gelden voor meer goalgetters die hier vaak scoorden en over de grens niet (Vleminckx, Finnbogason, Altidore, Vincent Janssen)
    Dat het niet tegen de top lukt hoeft natuurlijk ook niet aan hem te liggen.
    Ik denk trouwens wel dat hij er goed aan zou doen om voor het WK al een transfer te maken. Clubs die je op vorm kopen zijn vaak dan toch te hoog gegrepen
    Vind ik leuk
    RtdDub +10882
    donderdag 19 april 2018 om 15:39
    Meeste van die gasten die je noemt waren 1-seizoens wonders en centrumspitsen. Denk niet dat er iemand is die er van uit gaat dat Jahanbakshshshsh er volgend jaar weer lachend tegen de 20 inschiet voor AZ

    Finnbogasson doet\deed het eindelijk goed dit seizoen overigens. 11 goals tot de winterstop en toen ging ie stuk

    "Mazzeltje" voor IJsland want dat kreupelhout wat nog bij jullie op de behandeltalfel heeft gelegen is ook sinds de Ek niet meer op een veld gesignaleerd.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 april 2018 om 15:40]
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24979
    donderdag 19 april 2018 om 15:53
    Volgens mij alleen Vleminckx, de rest hebben vaker doelpunten gemaakt.

    Oh dan vergis je je. Ik ben er van overtuigd dat hij dit volgend jaar weer zou doen. Net als dat Sol er volgend jaar voor Willem II ook weer minstens een kleine 20 zou maken.

    Oh, geinig. Waar zit ie?

    Haha ja, god, blij dat we daarvan af zijn zeg. Gammel geval die jongen. Zit ie bij Nantes te revalideren?
    Vind ik leuk
    RtdDub +10882
    donderdag 19 april 2018 om 16:00
    Finnbogasson zit nu bij Augsburg
    En ja, Nantes medisch centrum is met Sigthorson in de slag.
    Al las ik laatst dat ie op de weg terug was. Maar dat was een week of 4 geleden dus zal ongetwijfeld inmiddels een nieuwe blessure hebben.
    Had had Verbeek destijds wel goed gezien toe ie bij AZ zat en zijn trainer was; geen topsport lichaam.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24979
    donderdag 19 april 2018 om 17:34
    Maar hij scoorde ook veel in Ijsland en Zweden.
    Dus die kon op zich ook wel doelpunten maken.
    11 in een half jaar Bundesliga is trouwens ook niet slecht.
    En dat is dan wel een lang contract in Frankrijk, hij is al een tijdje weg.
    Wel knap om dan al die tijd een topsportsalaris te vangen.
    Vind ik leuk
    Stig +1750
    donderdag 19 april 2018 om 15:38
    Amen...
    Dat zei ik een tijd geleden ook al, tegen de echte top teams ( misschien op papier ) scoort hij niet.
    Behalve dan de penalty tegen Ajax, maar die zouden wij er ook nog inschieten.
    Vind ik leuk
    VA1 +1737
    donderdag 19 april 2018 om 16:03
    Hij zal Büttner vast vriendelijk bedankt hebben en hem een stuk taart opgestuurd hebben vandaag.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24979
    donderdag 19 april 2018 om 15:21
    Aan de andere kant pakken heel veel toernooitransfers ook slecht uit.
    Dan speel je een paar keer leuk, komt er een grotere club en ben je uiteindelijk minder goed dan ze dachten. Charisteas overkwam het en volgens mij hebben ook niet alle Portugezen een goede transfer gemaakt. Financieel wel, sportief minder
    Vind ik leuk
    Dedan002 +2666
    donderdag 19 april 2018 om 15:13
    Deze man is de Eredivisie ontgroeid. Goed WK spelen en een mooie club uitzoeken.
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14606
    donderdag 19 april 2018 om 15:14
    Die gaat zoveel opleveren als ie ook maar enigszins goed speelt op het WK
    Vind ik leuk
    Erik-Vites +249
    donderdag 19 april 2018 om 15:15
    Zal een aderlating zijn voor AZ, maar financieel kan het een prima deal worden!
    Ook Weghorst zal wel weggaan denk ik en ook die zal een mooi centje opleveren denk ik.
    Hopen dat ze het goed kunnen opvangen, want voor het avontuur is Europa begint moet er al wel een goed ingespeeld elftal staan willen ze richting de poulefase!
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24979
    donderdag 19 april 2018 om 15:22
    Volgens mij kopen weinig clubs zo goed in als AZ.
    Vind ik leuk
    nulzeven2 +540
    donderdag 19 april 2018 om 16:38
    We kopen maar leiden toch vooral op.
    Ons Milanello is zo langzamerhand een voorbeeld voor de hele wereld aan het worden
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24979
    donderdag 19 april 2018 om 17:32
    Dat valt volgens mij wel mee. Er breken nu steeds meer jeugdspelers door, maar jullie kopen ook gewoon heel goed in.
    Jahanbaksh, Bizot, Midtsjo, Svensson, Weghorst en Idrissi zijn allemaal hele goede aankopen.
    Begrijp me niet verkeerd, jullie leiden goed op, maar ik vind de scouting minstens zo indrukwekkend. Kijk naar Idrissi, die deed het leuk bij Groningen, maar gaat keihard bij AZ.
    Vind ik leuk
    mike.az +599
    donderdag 19 april 2018 om 15:27
    Stengs en Boadu staan al klaar. Verwacht echter wel dat AZ nog een centrumspits aan gaat trekken na het vertrek van Wout, maar dan geen Fred Friday maar iemand die er meteen kan staan.
    Vind ik leuk
    Bossie020 +4848
    donderdag 19 april 2018 om 15:45
    Fran Sol en Assaidi. Laatstgenoemde kan zowel links als rechts op de vleugel.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 15:51
    Zo goed is Assaidi niet en hij is heel blessuregevoelig
    Vind ik leuk
    Bossie020 +4848
    donderdag 19 april 2018 om 15:59
    24 x gespeeld van de 32. Kan hij mooi rouleren met Idrissi en Stengs.
    Vind ik leuk
    mike.az +599
    donderdag 19 april 2018 om 17:21
    Fran Sol zou kunnen, maar ook een risico gezien zijn recente verleden. Assaidi zie ik niet komen, dat salaris gaat az niet betalen voor zo’n matige speler en hij gaat ook echt niet op de bank zitten
    Vind ik leuk
    #TenHagOut +238
    donderdag 19 april 2018 om 15:16
    Die buitenspelers van Ajax zijn in werkelijkheid ook niet zo goed als iedereen doet vermoeden. Die Kluivert heeft een grote bek maar Ajax kampioen maken dat is weer te veel gevraagd. En Neres is gewoon een miskoop gebleken mede door dat geweldig inzicht van die prutser Overmars. Ajax moet komend seizoen maar eens een goede technisch directeur gaan regelen die tenminste nog durft te investeren in de selectie.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 april 2018 om 15:16]
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14606
    donderdag 19 april 2018 om 15:18
    Oh sorry, ik wist niet dat dit topic over Ajax ging...
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24979
    donderdag 19 april 2018 om 15:23
    Gelukkig wisten we van tevoren dat Kluivert nog geen dragende speler was en is het heel gek om Neres een miskoop te noemen.
    Dus zelfs op een Ajaxtopic was dit ongewenste onzin geweest :p
    Vind ik leuk
    MagicFeeling +3392
    donderdag 19 april 2018 om 15:29
    Max Huiberts maakt een vergelijking met de flankspelers van PSV en Ajax.
    Vind ik leuk
    koppig +489
    donderdag 19 april 2018 om 15:34
    kluivert is pas 18 jaar en als een elftal niet optimaal draaid door wat voor reden dan ook dan kan je ook niet verwachten dat hij de sterren van de hemel speeld is echt wel een goede speler
    Vind ik leuk
    #TenHagOut +238
    donderdag 19 april 2018 om 15:38
    Wat boeit mij nou hoe oud ie is. Dat is echt de grootse kutkul dat die 18 is. Als je op het veld staat dan hoor je te presteren. Het is verdomme geen kleuterklas. Je wordt beoordeelt om je prestaties niet op je leeftijd. Het is gewoon een groot kut seizoen geworden met deze waardeloze schijtselectie!!
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 april 2018 om 15:39]
    Vind ik leuk
    Bossie020 +4848
    donderdag 19 april 2018 om 15:47
    Wen er vast aan.
    Vind ik leuk
    Maxx Jw +1101
    donderdag 19 april 2018 om 16:18
    Heeft ook met ervaring te maken en als je pas 18 bent heb je die nog niet...en dan verwachten dat ze er meteen staan? Dat is pas kutkul hoe bekrompen ken je zijn.
    Vind ik leuk
    #TenHagOut +238
    donderdag 19 april 2018 om 16:23
    DAN STEL ZE VERDOMME DAN NIET OP! HOE MOELIJK KAN HET ZIJN! JE WILT TOCH KAMPIOEN WORDEN!
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 april 2018 om 16:23]
    Vind ik leuk
    Maxx Jw +1101
    donderdag 19 april 2018 om 16:28
    Tja...maar Veltman, Schöne, Huntelaar en Siem de Jong zijn hopeloos uit vorm momenteel. Dus wie moeten het dan doen?
    Vind ik leuk
    nulzeven2 +540
    donderdag 19 april 2018 om 16:47
    Wie dit kan oplossen moet echt een gigantisch hoofd met hersens hebben om al deze problemen op te kunnen lossen.

    Schroder misschien?
    Vind ik leuk
    VA1 +1737
    donderdag 19 april 2018 om 16:07
    Mount ook en die is toch vaak degene die bepalend is bij Vitesse. Belangrijke goals en assists. Het is dan wel geen buitenspeler maar in de Eredivisie kan hij daar wel uit de voeten en komt zonder poespas zijn man voorbij.
    Vind ik leuk
    MagicMike +562
    donderdag 19 april 2018 om 15:17
    Deze jongen zou voor Ajax zeker een aanwinst zijn
    En je hebt een rechtsbenige rechts staan die kan scoren,assist geven en mee verdedigen en je kunt neres met linkerbeen links zetten en je maakt je spits beter door hem meer in het spel te betrekken

    Echt een 100 procent winwin situatie
    Vind ik leuk
    mike.az +599
    donderdag 19 april 2018 om 15:29
    Gaat ajax niet betalen. Ze hadden m vorig seizoen op moeten halen voor een miljoentje of 7. Maar nee ajax haalt liever een onbekende Neres voor 14 miljoen.
    Vind ik leuk
    Enden +3656
    donderdag 19 april 2018 om 15:19
    Betekent niet dat het bij een topclub gemakkelijker wordt bij hem. Zou er wel een kunnen worden.
    Vind ik leuk
    Jens1999 +20610
    donderdag 19 april 2018 om 15:25
    Alireza Jahanbakhsh 32 wedstrijden gespeeld in de competitie en 18 goals.... Lozano 26 wedstrijden gespeeld in de competitie en 16 goals.... die Alireza Jahanbakhsh is zeker een geweldige voetballer en gaat flink geld opleveren voor AZ.... het is alleen wel onzin om te zeggen dat ie meer scoort dan Lozano..... 2 goals meer maar wel 6 wedstrijden meer gespeeld dan Lozano en tot gisteren stond ie zelfs onder Lozano....
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 15:41
    Je hebt zeker gelijk mbt gespeelde wedstrijden/minuten. Maar waar Lozano vooral in het begin veel scoorde, is het bij jahanbaksh juist steeds beter gaan draaien gedurende het seizoen. Op dit moment vind ik hem daardoor ook beter en constanter dan Lozano
    Vind ik leuk
    Pep1964 +303
    donderdag 19 april 2018 om 20:33
    Had Lozano wat minder om zich heen moeten meppen! Dan had hij een kans(je) gehad.
    Vind ik leuk
    mike.az +599
    donderdag 19 april 2018 om 15:25
    Lijkt me toch niet dat AZ hem voor het wk al gaat verkopen. Beetje rare uitspraken van Max. Straks speelt hij een wereldwedstrijd tegen Spanje of Portugal, met misschien wel een stuntje van Iran. Dan gaat die prijs natuurlijk alleen maar omhoog. Als hij niks laat zien op het wk zal de prijs ook niet opeens heel hard omlaag gaan, dus is het risico wel waard lijkt me.
    Vind ik leuk
    Erik-Vites +249
    donderdag 19 april 2018 om 15:45
    Als er een goed bod komt en niet te weigeren valt, zal AZ echt wel akkoord gaan.
    Aan de andere kant, stel Alireza zou zijn kruisband afscheuren(uiterste scenario) tijdens het WK dan heb je(op dat moment) helemaal niks en moet je maar afwachten of hij terug komt op niveau! Laat staan hetzelfde zal gaan opleveren. Een risico is het wel, maar dat is het altijd wel....
    Vind ik leuk
    Ryanaz +1868
    donderdag 19 april 2018 om 16:08
    Naja ik vind het wel slim van Max. Stel een club wilt hem heel graag en dan moeten ze voor dat andere clubs geïnteresseerd worden op het wk een heel hoog bedrag op tafel liggen. Ik heb vertrouwen in Max en zijn onderhandelingskills
    Vind ik leuk
    danny9874 +904
    donderdag 19 april 2018 om 15:25
    Als Ajacied zijnde had ik hem er graag bij gehad vanaf het begin! Goeie speler man! Had bij PSV, VV Rotterdam of mijn club gewoon top meegedraaid! Ja ja, eredivisie, ik weet het... maar da´s nou eenmaal de competitie die er hier wordt gehouden, toch?
    Vind ik leuk
    Donnygo +2576
    donderdag 19 april 2018 om 15:35
    Die is niet houdbaar en ook niet haalbaar voor een Ajax en PSV want die buitenlandse club zal hen uitbieden met loon en ook vooruitzicht mbt betere competitie.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 15:37
    waar is de tijd gebleven dat een topscorer er 30 maakte!
    wie was de laatste van zijn soort?
    Vind ik leuk
    Kramertje +823
    donderdag 19 april 2018 om 15:40
    Lozano is leuke speler maar die 70 of 80 miljoen waar men het in begin over had heb ik over het gehele seizoen niet teruggezien.

    Jahanbakhsh daarin tegen lijkt wel steeds beter en beter te worden
    (ik zei gisteren ook voor de gein die gaat naar Feyenoord) maar ik denk dat hij dalijk al zo'n 20 miljoen gaat opleveren (mischien wel iets meer)
    Vind ik leuk
    Bizzy +18690
    donderdag 19 april 2018 om 15:46
    Waarvan Lozano een aantal wedstrijden niet mee heeft gedaan. Rare vergelijking.
    Vind ik leuk
    Ryanaz +1868
    donderdag 19 april 2018 om 15:53
    Eigenschuld van Lozano toch? Moet hij maar niet zo dom zijn
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 15:49
    Lozano heeft ook door Schorsingen een wedstrijd of 5 minder gespeeld
    Vind ik leuk
    Ryanaz +1868
    donderdag 19 april 2018 om 15:53
    Eigenschuld toch? Niemand dwingt hem om te gaan slaan
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 18:45
    Zeker eigenschuld. De ene komt er mee weg en dan ander heeft pech.
    Vond de kaart in Heerenveen wel discutabel
    Vind ik leuk
    Demi +257
    donderdag 19 april 2018 om 15:50
    Leuke speler voor Valencia of Schalke
    Vind ik leuk
    kwartje50 +374
    donderdag 19 april 2018 om 15:59
    beste speler van het jaar in eredivisie klasbak!
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 16:00
    Ene Vincent Janssen scoorde ook meer dan spelers van PSV en Ajax. Die heeft een fijne tijd na zn transfer naar het buitenland....
    Vind ik leuk
    Frietbakker +4955
    donderdag 19 april 2018 om 16:00
    De transfer spelletjes zijn begonnen
    Vind ik leuk
    Voebtal +3766
    donderdag 19 april 2018 om 16:06
    Jammer dat hij uit een kt land komt en trots is om voor zijn land uit te komen. Stelletje barbaren zijn het.
    Vind ik leuk
    PoepWagen +1559
    donderdag 19 april 2018 om 16:45
    Zou een goeie voor PSV of Ajax zijn!
    Vind ik leuk
    Smash +2936
    donderdag 19 april 2018 om 17:06
    Hij speelt ook vaker! 31 tegenover 27. Dan maar twee doelpunten verschil is makkelijk te verklaren.

    Neemt niet weg dat het een goede voetballer is.
    Vind ik leuk
    Raptor +79
    donderdag 19 april 2018 om 17:07
    Ajax heeft zitten slapen. Deze past perfect bij Ajax.
    Waarom hebben ze nooit interesse getoond?
    Vind ik leuk
    HupHolland +1502
    donderdag 19 april 2018 om 18:03
    Neymar 400 miljoen. Een simpele verdediger van barca 240 miljoen. Daar kun je de hele Eredivisie inclusief Belgische Jupiler league voor opkopen. Dat moet je niet willen.

    30 miljoen minimaal en anders gewoon niet verkopen.

    Ondertussen stijgt de marktwaarde van De Ligt over de 100 miljoen. Slechts 18 jaar en nu al begeert door Bayern, Barcelona, Arsenal en een paar andere clubs. Heeft nog 15 jaar voor de boeg. Koopje!!!
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +1819
    donderdag 19 april 2018 om 18:11
    Prima speler voor Ajax
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 21:57
    W­e­lk­om o­p de w­e­b­s­i­t­e va­n be­s­t v­o­or s­e­x D­a­t­i­n­g ==>> w­w­w.­S­e­x­yd­r­o­m.­c­o­m
    Vind ik leuk
    FACT +2185
    donderdag 19 april 2018 om 23:31
    Wat mij betreft Voetballer Van Het Jaar!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Hij scoort vaker dan Lozano, maar ook meer dan de buitenspelers van Ajax'