PSV-jongelingen 'grijpen kans niet': 'Eigenlijk was hij de beste tegen Roda'

    PSV-jongelingen 'grijpen kans niet': 'Eigenlijk was hij de beste tegen Roda'

    donderdag 19 april 2018 om 18:28

    PSV-trainer Phillip Cocu gaf tegen Roda JC diverse jongelingen de kans, maar volgens Henk Spaan wisten die hun kans niet te grijpen. Joshua Brenet en Jorrit Hendrix sprongen wel in het oog.

    'Eigenlijk was tegen Roda JC Brenet de beste speler bij PSV, de linksback die in de winterstop van Brands niet naar Sevilla mocht, hoewel PSV al het hele seizoen openlijk liet weten op zoek te zijn naar een linksback', schrijft Spaan in zijn column in Het Parool.

    'Gisteren deden er bij PSV vier reserves mee, van wie Sam Lammers zijn kans niet greep, Mauro Junior ook niet, evenmin als Rosario, maar die moest opeens rechtsback spelen', aldus Spaan. 'Wie goed inviel, was Armando Obispo, gek genoeg een in Boxtel geboren Brabo.'

    Meest opvallende PSV'er was desondanks de gelegenheidsaanvoerder. 'Hendrix, die tegen Ajax al uitblonk, schoot tegen Roda de gelijkmaker in de bovenhoek met een niet vermoede kracht en precisie. Hij probeerde al vaker met links te knallen, wat doorgaans zacht sissend afliep. Na zijn goal sprong hij niet toevallig in de armen van Brenet, de twee ijzersterke steunpilaren van PSV.'

    Lees meer over:EredivisiePSV

    Plaats een reactie

    donderdag 19 april 2018 om 18:33
    Hoe moet je een kans grijpen als cocu aan de vaste basis elftal vasthoud? Cocu is dit jaar pas echt de jeugd in gaan passen en het beleid is dat er over een paar jaar de selectie 50% aankoop en 50% jeugd is en daar is psv goed op weg kijk naar de elftallen die kampioen kunnen worden. Come on PSV daar plukken we vruchten van.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 april 2018 om 20:46]
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6706
    donderdag 19 april 2018 om 18:33
    Ijzersterke steunpilaren? Dat zijn toch echt Arias, Van Ginkel en Lozano.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 18:37
    Schwaab vergeet je!
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 18:39
    Hahahahajahahahaja wanneer schwaab al een steunpilaar is.....
    Vind ik leuk
    Koeroe +12884
    donderdag 19 april 2018 om 18:43
    Jaa doe mij maar Justin Kluivert. Kuch
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 19:43
    Is kluivert een steunpilaar van ajax? Nee. Ben jij grappig? Nee. Denk jij dat je grappig bent? Ja
    Vind ik leuk
    MeAgain +6325
    donderdag 19 april 2018 om 21:00
    Jij vindt jezelf ook wel leuk
    Vind ik leuk
    1tweetje +42
    donderdag 19 april 2018 om 21:47
    Ben jij een smerige nattte scheet? JA! Loerelijer.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 07:30
    Nee ben ik niet
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 09:08
    Komen deze zinconstructies uit zootopia? Ja. (als je niet begrijpt waar ik het over heb moet je die film ff kijken is wel vermakelijk)
    Vind ik leuk
    stratumseind +164171
    donderdag 19 april 2018 om 18:43
    vraag het anders ff aan je "ploegmaat" klaasje
    Vind ik leuk
    100%PSV +3365
    donderdag 19 april 2018 om 18:47
    Schwaab is 10x beter dan die Oostenrijkse miskoop van jullie!
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +44540
    donderdag 19 april 2018 om 19:05
    Dat is nu ook wel duidelijk ja.
    Wij kozen de goeie (Guardado, schwaab), Ajax de slechtste.
    Is de laatste keer dat Ajax een ervaren speler durft te kopen hahahahha
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6706
    donderdag 19 april 2018 om 23:20
    Zeker, Luckassen, Isimat, Rosario, Ramselaar... Allemaal Europese top! #kuchkuch #middelmaat
    Vind ik leuk
    R2 +5052
    vrijdag 20 april 2018 om 00:06
    Middelmaat met stipt op één!
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6706
    vrijdag 20 april 2018 om 01:17
    Eredivisie is middelmaat toch?
    Vind ik leuk
    Entombed +1098
    vrijdag 20 april 2018 om 13:40
    Ik weet niet of je de Eredivisie nog middelmaat mag noemen. Maar het is waar wij naar moeten kijken.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 19:06
    De ligt is 10x beter dan schwaab en isimat en hij zegt achwaab is een van de leiders van psv en ik zeg hij is daar te slecht voor maar waar zie je mij zeggen dat wöber beter is dan schwaab
    Vind ik leuk
    Fc hamkel +1079
    donderdag 19 april 2018 om 19:19
    De ligt is zo goed dat die gaynaldo in zijn zak had maar geen vat kreeg op de Luuk de jong.....
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 19:29
    Moeilijk he, schahin en sol verdedigen en sorry wie bedoel je met gaynaldo en die tegendoelpunten kwamen door die oostenrijkse miskoop( en dat is nog een compliment voor wöber)
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 april 2018 om 19:47]
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +2221
    donderdag 19 april 2018 om 19:46
    En wat is een conpliment?
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 19:47
    Wat bedoel je?????????
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 19:48
    Tweede prijs,is ook een prestatie hoor,heb je ook wat
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 april 2018 om 19:49]
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 19:50
    Jupiler league, edivisie? 2 is volgens mij meer dan 1
    Vind ik leuk
    R2 +5052
    vrijdag 20 april 2018 om 13:28
    Als jullie die nou elk jaar nemen, nemen wij wel de prijzen die er wel toe doen.

    Edit: Worden de E-sporters ook gehuldigd op de parkeerplaats?
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 april 2018 om 13:30]
    Vind ik leuk
    Guust +5575
    donderdag 19 april 2018 om 20:07
    En wat was jouw bijdrage met je praatjes.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 21:17
    Had je het tegen mij? Mijn bijdrage was mijn club steunen,zoals ik al 42 jaar doe, hoe lang ga jij al. Opgegroeid in Heemskerk,verhuist naar Amsterdam en nu in Purmerend sinds 6 jaar en gewoon met de trein ( ALS ik wil drinken)naar Eindhoven of met de auto als ze in de buurt spelen,dat was mijn bijdrage.
    Vind ik leuk
    Guust +5575
    vrijdag 20 april 2018 om 20:35
    WOW echte bijdrage, op je driewieler naar het stadion, ja dat draagt bij. Maar je lult zielig voor iemand van die leeftijd. Zo praten kinderen.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 april 2018 om 20:35]
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 20:45
    Leef je leven jongen,je kent me niet en beoordeeld me op een commentaar,hoef jou niets uit te leggen zolang je je achter GUUST verschuilt bijdehand.fijne avond.By the way ik ben van elf September 1966 en ik heet Henk Raalte.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 april 2018 om 20:48]
    Vind ik leuk
    Guust +5575
    maandag 23 april 2018 om 11:25
    Zegt toch wel wat over jouw, je beoordeeld mij en gaat dan zeggen dat ik jouw beoordeel, ik stelde alleen een vraag omdat je jezelf flink vind door de prestatie waar jezelf niets aan bijdraagt, oh ja je zit in het stadion, knap, maar omdat jij dat knap vind hoef je richting een ander niet neerbuigend te zijn, is namelijk niets knap aan om plaats te nemen op een tribune, kan iedereen. Je wist precies te vertellen wie ik was, lees hierboven. Maar geeft niet, uit 1966 en je dan zo gedragen, ik zou me rot schamen Henk, en dat je denkt dat ik mezelf verschuil, Guust is mijn naam, niets meer en minder. En dan noem je mij nog bijdehand ook, lees je reacties even snuggere Henkie. Fijne avond heb ik altijd.
    Vind ik leuk
    maandag 23 april 2018 om 11:31
    Mooi zo,en nu? Overigens vind ik dat supporters altijd wat bijdragen,vraag maar aan spelers of ze liever in een leeg of vol stadion spelen,mijn bijdrage is tevens ( hoe weinig ook) seizoenskaart en entreeprijs,na al die jaren zou ik er een mooie auto van kunnen kopen,als het nl.is zoals jij zegt dragen supporters niets bij,daarin verschillen we denk ik van mening, verder ben ik niet neerbuigend maar juist iemand die altijd inhoudelijk probeert te reageren,als men slap zwetst over PSV verdedig ik dat waar mogelijk. Ik maakte overigens gewoon een grapje ( die door Ajacieden de hele dag gemaakt worden)door te zeggen" tweede plaats heb je ook wat" en om die opmerking moeten wij dit gesprek voeren? En dan ben ik neerbuigend? En heb ik praatjes?Sorry hoor maar volgens mij zoek je dan gewoon iets,en het was niet eens aan jou gericht. Wil je me nu opvoeden?
    [Reactie gewijzigd op maandag 23 april 2018 om 11:46]
    Vind ik leuk
    Woudo +8014
    donderdag 19 april 2018 om 22:03
    Correctie Vilhena had Ronaldo in zijn zak, niet de Ligt.
    Vind ik leuk
    100%PSV +3365
    donderdag 19 april 2018 om 19:19
    Als wij jullie moeten geloven zijn alle A’damse spelers beter dan die van ONS PSV. Echter staan jullie al 4 jr. met lege handen.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 19:30
    Ik zeg niet dat ajax beyere spelers heeft, op dit moment os psv beter, maar de spelers van ajax hebben( zoals altijd) een veel hogere potentie
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 19:52
    Hahahaha potentie is niks.
    Zelfde als talent is ook niks.
    Verkoperspraatjes zijn dat.
    En jij hun maar blijven napraten papegaaitje leef je nog.
    Echt kansloos.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 19:53
    Ik heb je uitleg gegeven waaron topclubs ajacieden willen en geen psv spelers
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 20:01
    Wijnaldum speelt alles bij liverpool en klaasen is tribuneklant bij everton.
    Strootman mertens spelen oom alles en cilessen oja die zit ook op de bank.
    Het is maar net hoe je het bekijkt.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 20:05
    Welke club is beter, barca of roma rn napoli? Bij die clubs zou cilessen ook in de basis staan. Klaasen krijgt de kans niet en wijnaldum heeft ook geen basisplaats. Hoe gaat het ook alweer met moreno, sanchez, verthongen, alderweireld, suarez, babel in vorm, ibra? Hoe gaat het ook alweer met affelay?
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 april 2018 om 20:07]
    Vind ik leuk
    Rsp5 +236
    donderdag 19 april 2018 om 20:47
    Koeman: beslisser EC1 finale
    Romario en Ronaldo; wereldspeler vh jaar.
    Cocu; aanvoerder en zeer lang de buitenlander met het meeste wedstrijden voor Barca
    Affelay; Champions league finale gespeeld en gewonnen.
    Popescu; EC II gewonnen.

    Wat hebben de oud-Ajacieden zoal bereikt bij Barca (op een enkel kampioenschap na, maar dat haalt iedereen daar)???????
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 april 2018 om 20:49]
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 20:52
    Cruijf, koeman, rijkaars, kluivert, ibra, maxwell, waren minimaal de beste spelers ter wereld op hun positie
    Vind ik leuk
    Rsp5 +236
    donderdag 19 april 2018 om 20:56
    Je gaat toch niet serieus Koeman claimen als Ajacied?????
    En Rijkaard heeft nooit voor Barca gevoetbald. De rest heeft nooit een serieuze prijs gepakt.
    Vind ik leuk
    Rsp5 +236
    donderdag 19 april 2018 om 20:59
    Beperk het eens tot spelers die van Ajax naar Barca gegaan zijn. Zie je daar succesvolle bij zitten????
    Vind ik leuk
    maandag 23 april 2018 om 12:33
    Maxwell was zeker niet de beste linksback ter wereld,bij lange na niet,Ibra is wereldklasse maar de beste ter wereld? Nee vind ik niet,hij speelt nog en er zijn wel betere aanvallers dan hem.
    Vind ik leuk
    myrthewit +1603
    donderdag 19 april 2018 om 21:59
    Van Basten is ook wereldspeler van het jaar geweest.
    Seedorf is de Nederlandse voetballer met de meeste Champions League finales.
    Wesley Sneijder won ook een Champions League finale.
    Koeman heeft ook bij Ajax gespeeld. Bij Barcelona was Cruijff zijn trainer.
    Ajax won trouwens zelf de Champions League in 1995 en speelde het jaar erna ook een finale, dus staar je niet blind op Barca. Overmars, de Boer en Kluivert hebben ook voor Barca gespeeld.
    Afellay mocht voor de applauswissel zorgen. Hij viel in blessuretijd in.
    Vind ik leuk
    Rsp5 +236
    donderdag 19 april 2018 om 22:34
    Klopt allemaal. Maar mijn punt is dat Psv-ers die naar Barca gingen veel succesvoller waren dan Ajacieden die naar Barca gingen. Dus als de Frank en Ronalds, Kluiverts, Bogardes en Reizigers van deze wereld. Niet dat er geen succesvolle ex-Ajacieden zijn, want dat is zeker wel zo.
    Vind ik leuk
    myrthewit +1603
    vrijdag 20 april 2018 om 07:41
    Vergeet niet dat Barca niet altijd even groot was in de geschiedenis. Dat heeft ook pieken en dalen. Niet zo lang geleden zach ik een filmpje van Energie Direkt van een oude wedstrijd van PSV tegen Barcelona die ze nipt verloren. Ik kon me deze wedstrijd niet herinneren, maar toen ik de spelers plaatste en zag wanneer dat gebeurd was, bleek dat 95/96 te zijn, topjaren voor Ajax en in die tijd was Real de grote club in Spanje.
    Vind ik leuk
    maandag 23 april 2018 om 12:26
    Kishna,El Ghazi, Tete, Younes,Gudelj, Riedewald,v.Rhijn,Bazoer,vd Wiel,zoals jij praat slagen ALLE Ajax spelers en dat is niet waar, net zoals niet alle Psv-ers slagen, gasten als vDijk, Hateboer,de Roon,Dost zijn basisspeler bij hun club,Serie A, BPL, Portugal,die komen niet van de top 3 clubs,een echt talentvolle of hardwerkende speler die blijft investeren in zichzelf redt het overal.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 20:06
    Jezus was joods voor als je het nog niet wist
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 20:10
    Nee jullie zijn de joden van de anti christ.
    Afgodenzonen.
    Je kan niet de Heer en de mammon dienen.
    Jezus is gewoon voor psv.
    Jullie noemde het geluk wat psv had, ik noem het gezegend.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 20:18
    Sorry nee jullie zijn pisveers met geluk. Moeilijk he om te winnen van willem 2?
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 april 2018 om 20:18]
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 20:24
    Was ook niet nodig we hebben geen concurentie.
    Ajax deed het zo goed.
    Jullie staan zover onder ons we kunnen jullie geeneens zien.
    Dus een keer verliezen geeft niks want jullie verliezen nog veel meer.
    En dan nog een grote mond hebben.
    2e plaatsen tellen niet en derde plaatsen al helemaal niet.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 20:27
    Volgens mij hebben jullie meer dan 1 keer verloren
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 20:53
    En jullie nog veeeeeeellll meerrrrr.
    HELEMAAL NIKS IN AMSTERDAAAAAMMMMM!!!!!!!!
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 20:35
    Denk dat PSV de wedstrijd tegen Willem 2 heeft laten lopen om Ajax voor lul te kunnen zoals afgelopen zondag is gebeurd.
    Vind ik leuk
    MeAgain +6325
    donderdag 19 april 2018 om 21:10
    Ga je nu schelden? heb je er nog zoveel last van?
    Vind ik leuk
    1tweetje +42
    donderdag 19 april 2018 om 21:49
    Achterlijke mongool
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 20:38
    Nergens voor nodig dat. Geniet van kampioen schap wij zijn allemaal mensen
    Vind ik leuk
    tannat +13537
    donderdag 19 april 2018 om 20:27
    Omdat je overgrootvaders ajax een goede naam bezorgd hebben in de jaren 70 -toen 4-3-3 nog modern was -.
    Op die naam teert het hele fletse ajax nog steeds.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 20:28
    Nee het teert door de goede jeugdopleoding die we hebben
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 20:56
    Dat is die beroemde opleiding die psv in een paar jaar tijd al ge evenaart heeft.
    Makkie,amsterdam is vergaande glorie
    Vind ik leuk
    lebonton +797
    donderdag 19 april 2018 om 22:04
    vandaar dat ze er tijdens de wedstrijden niks van bakken, ze liggen de hele nacht te krikken.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 19:47
    Geen 10x wel meer talent en potentie om uit te groeien tot topverdediger,Schwaab was sowieso waardevoller voor PSV dan de Ligt voor Ajax,er zit 10 jaar tussen en door zijn wisselvalligheid ( de Ligt rendeert het beste naast een betere/ meer ervaren verdediger,kijk maar bij Ajax naast Sanchez of Oranje naast Virgil)is het niet degene die de kar trekt. Al die superlatieven en dat ophemelen legt onnodige druk op zo'n jongen en als het om een of andere reden niet lukt val je heel hard.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 19:49
    Minimaal 3x zo goed als schwaab en isimat samen, 10x bedoelde ik in potentie
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 20:58
    Inpotentie bedoel je zeker
    Vind ik leuk
    MeAgain +6325
    donderdag 19 april 2018 om 21:15
    Dat kan allemaal wel zo zijn maar Ajax gaat er geen prijzen mee pakken. Ze leiden spelers op en komen al heel vroeg in het eerste. Ze maken daar nog wel eens een foutje en dat mag van jullie. Hierdoor loop je punten mis maar dit vinden jullie niet erg. Over twee a drie jaar is hij echt goed maar dan is hij al weer verkocht, maar ook dit vinden jullie niet erg want het levert jullie een goede zak geld op en een goede naam als opleidingsclub.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 19:49
    Amen
    Vind ik leuk
    Nm24 +177
    donderdag 19 april 2018 om 19:22
    Schaam je Kluivert zoon van een slecht chauffeur te gebruiken als naam
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 19:31
    Dus als je vader een slechte chaffeur is ben je zelf ook slecht???
    Vind ik leuk
    Nm24 +177
    donderdag 19 april 2018 om 19:38
    Yep en een vies arogante bal
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 april 2018 om 19:38]
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 19:40
    Kluivert arrogant is waar
    Vind ik leuk
    Nm24 +177
    donderdag 19 april 2018 om 19:58
    Zit je te stangen kerel goed ventje
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 20:00
    Kluivert is arrogant en word veel te veel overschat
    Vind ik leuk
    100%PSV +3365
    donderdag 19 april 2018 om 20:31
    Zeg maar gerust dat ‘t clubje van jou is besmet met het arrogantievirus. Afgelopen zondag zijn ze weer eens met de neus op de feiten gedrukt. E’hovense bescheidenheid heeft wederom de ongepaste A’damse arrogantie keihard afgestraft. Het kan niet mooier!!
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 april 2018 om 20:35]
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 20:37
    Arrogant zijn we inderdaad, ook de spelers. Daarom zeg ik ook dat de logt weg moet, hij past niet in dit ajax
    Vind ik leuk
    100%PSV +3365
    donderdag 19 april 2018 om 20:39
    Ok, duidelijk en ga nu maar snel genieten van jullie wedstrijd tegen VVV.
    Vind ik leuk
    PSVFU +4818
    donderdag 19 april 2018 om 21:01
    Schwaab heeft een superseizoen gedraaid. Kijk eens een wedstrijd objectief van psv. Hij begon slecht maar is daarna per wedstrijd gegroeid.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 12:39
    Dat is knap van spelers die niet eens meededen tegen Roda.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 18:34
    Het zijn ook toppers. Je word niet zomaar kampioen
    Vind ik leuk
    :O +5173
    donderdag 19 april 2018 om 19:11
    Inderdaad. We hebben “de sterkste ploeg van Nederland” in een directe confrontatie verslagen. Dan moet je toch wel wat kunnen.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4389
    donderdag 19 april 2018 om 18:34
    Hendrix is een typische stille kracht, geen briljante speler maar als je hem mist merk je pas hoe nuttig hij is. Als hij dan ook nog ballen van dertig meter in de kruising begint te schieten.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 18:36
    Hoho wacht even er zijn verschillende wel ingevallen in deze competitie o.a Malen, Mauro heeft meerdere wedstrijden in de basis gespeeld. Gudmundsson ook meerdere keren ingevallen. Cocu is er voorzichtig mee kijk 2 seizoenen terug toen waren er weinig talent nu veel meer en er komt zeker nog wat mooies aan tel daar maar op.
    Vind ik leuk
    stratumseind +164171
    donderdag 19 april 2018 om 18:42
    Armando Obispo, gek genoeg een in Boxtel geboren Brabo.

    Wat is daar gek aan ? Boxtel ligt al een behoorlijk tijdje in brabant henkie
    Vind ik leuk
    Guust +5575
    donderdag 19 april 2018 om 20:14
    Nee joh, sinds twee maanden
    Vind ik leuk
    100%PSV +3365
    donderdag 19 april 2018 om 18:48
    Hoe kun je nu jeugdspelers “afrekenen” op één gespeelde wedstrijd?
    Vind ik leuk
    Smash +3219
    donderdag 19 april 2018 om 18:48
    Zo zie je maar weer; Spaan heeft de ballen verstand van voetbal.
    Vind ik leuk
    stratumseind +164171
    donderdag 19 april 2018 om 18:50
    Prima constatering henk , heel de selectie heeft 0,0 voorbereiding op dat nietszeggend potje gehad.

    De finale was zondag , hoe zeer het ook bij je doet....
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +44540
    donderdag 19 april 2018 om 19:07
    Proost! Bier!
    Vind ik leuk
    Bizzy +20641
    donderdag 19 april 2018 om 19:43
    Nu pas bier ? Ben al uren bezig
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +44540
    donderdag 19 april 2018 om 19:44
    Laat thuis. Werken.
    Proost!
    Vind ik leuk
    Bizzy +20641
    donderdag 19 april 2018 om 19:46
    Ik ken dat. Was vandaag vrij
    Vind ik leuk
    stratumseind +164171
    donderdag 19 april 2018 om 19:48
    ik ben eigenlijk nog niet gestopt... maar ach das ook geen nieuws als ik erover na denk...
    Vind ik leuk
    Bizzy +20641
    donderdag 19 april 2018 om 19:56
    Gelukkig zijn er ook nog verstandige mensen tussen ons.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 20:27
    Juist kampioen ole ole ole kampioen ole ole ole kampioen kampioen kampioen ole ole
    Vind ik leuk
    100%PSV +3365
    donderdag 19 april 2018 om 19:17
    Spaan kun je in ‘t zelfde rijtje scharen als Huilie-Huilie-Sjakie en Zeiksnor Derksen. Allen zijn zij slechte verliezers, zwaar gefrustreerd en al lang over hun houdbaarheidsdatum.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 19:33
    Afgelopen zondag heerste J. Hendrix het middenveld. PSV speelt deze competitie veelal met 4 basisspelers (Hendrikx, Bergwijn, Brenet en Zoet) uit de eigen jeugd en voor de winterstop met 5 (Locadia). Dat kunnen maar weinig andere ED-teams PSV navertellen. Dat Spaan PSV bekritiseert, is niet vreemd. Wellicht kan hij het beter wat dichterbij huis zoeken met het geven van kritiek.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 april 2018 om 19:34]
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +44540
    donderdag 19 april 2018 om 19:46
    Tis wachre op een Ajax fan die gaat vertellen dat Bergwijn ook een jaartje bij Ajax heeft gevoetbald en dus een Ajax jeugdspeler is..
    Vind ik leuk
    Guust +5575
    donderdag 19 april 2018 om 20:17
    Doet hij bij iedereen, hij weet niet beter.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 19:38
    Nog steeds schandalig dat PSV tegen Roda het halve b team opstelt terwijl er meer clubs voor hun punten vechten .
    Cocu schandalig.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 19:44
    Kampioenschap is binnen. Waar gaat het nog om.
    Vind ik leuk
    piet potlood +2129
    donderdag 19 april 2018 om 19:46
    Brabantse nachten duren nou eenmaal lang Nico. Het viel nog mee dat de buschauffeur door de alcoholcontrole kwam.
    Vind ik leuk
    Bizzy +20641
    donderdag 19 april 2018 om 19:42
    Ach we hebben vuul toppers.
    Vind ik leuk
    Butsbal +15512
    donderdag 19 april 2018 om 21:09
    Hoezo gek genoeg een Brabo ???
    Vind ik leuk
    pinkelman +4174
    donderdag 19 april 2018 om 21:41
    PSV-jongelingen 'grijpen kans niet'

    Alsof dat een verrassing mag heten?
    Vind ik leuk
    Haka Zieyech +1487
    donderdag 19 april 2018 om 21:42
    Het was net een speeltuin.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 21:50
    W­e­lk­om o­p de w­e­b­s­i­t­e va­n be­s­t v­o­or s­e­x D­a­t­i­n­g ==>> w­w­w.­S­e­x­yd­r­o­m.­c­o­m
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9358
    donderdag 19 april 2018 om 22:53
    Spaan ga janken in je ajax pyjama 3-0 Jonguh das pas vernederen en dan je keeper in de laatste minuut brengen. Gasten hebben 3 dagen gezopen. Ach dat weten ze in Amsterdam niet wat feesten is, sorry.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    PSV-jongelingen 'grijpen kans niet': 'Eigenlijk was hij de beste tegen Roda'