Opvallend: Ajax-fans zijn het niet eens en fluiten Ziyech uit en zingen hem toe

Opvallend: Ajax-fans zijn het niet eens en fluiten Ziyech uit en zingen hem toe

Gepubliceerd: donderdag 19 april 2018 om 20:55do 19-04-2018 om 20:55

Hakim Ziyech zorgt donderdagavond voor verdeeldheid onder de Ajax-fans in het duel met VVV-Venlo. De Marokkaanse spelmaker werd door een deel van het publiek uitgefloten, terwijl een ander deel voor hem applaudiseerde.

Een kleine groep zong 'Ziyech, rot op' in de Arena, maar werd vrij snel overstemd. Er waren vooral veel positieve geluiden te horen. Het grootste gedeelte van de supporters voorzag die negatieve uitspatting van een fluitconcert en zong en klapte de middenvelder toe.

Plaats een reactie

Janzijnvader +17492
donderdag 19 april 2018 om 21:02
Fluitende en zingende stoeltjes, wordt het in de Efteling gespeeld? Huehuehue
Vind ik leuk
Always PSV +16970
donderdag 19 april 2018 om 21:07
Het neutrale VP laat de gemiste penalty niet zien op de site!!!
Vind ik leuk
donderdag 19 april 2018 om 21:03
Warme club en supporters :)
Vind ik leuk
Always PSV +16970
donderdag 19 april 2018 om 21:04
Ze maken niet veel herrie die supporters. Je kunt Ajax lezen op de tribune. Succes supporters!
Vind ik leuk
#Keizerout +45592
donderdag 19 april 2018 om 21:11
bedankt
Vind ik leuk
Always PSV +16970
donderdag 19 april 2018 om 21:14
Graag gedaan!
Vind ik leuk
#Keizerout +45592
donderdag 19 april 2018 om 21:16
succes supporters/successupporters
Vind ik leuk
Quareck +7624
donderdag 19 april 2018 om 21:05
2 voor, 3 tegen. Het publiek is verdeeld vandaag.
Vind ik leuk
Mendieta86 +187
donderdag 19 april 2018 om 21:06
Het is te hopen dat ze geen 18 jaar op die schaal hoeven wachten, ze beginnen na 4 jaar de spelers al uit te fluiten en te duwen
Vind ik leuk
Altijd wat +112
donderdag 19 april 2018 om 21:06
De "supporters " die roepen ziyech rot op graag seizoenskaart in leveren, niet verlengen en nooit meer komen. Dit is een geniale speler als je die vertrouwen geeft zal tie veel beter spelen.
Vind ik leuk
donderdag 19 april 2018 om 21:15
En die 25 duizend nepsupporters die er niet zijn ook geen seizoenkaart meer.
Vind ik leuk
Hyena +30511
donderdag 19 april 2018 om 21:06
Wat een gênante vertoning vanavond van de supporters. De helft komt niet opdagen en een kwart zet zichzelf voor lul door ''Ziyech rot op'' te blèren. Willen die knuppels hun lidmaatschap alsjeblieft opzeggen en een andere club gaan supporten?

Eigenlijk verdient het stadion de naam ''Johan Cruijff ArenA'' helemaal niet. Johan Cruijff stond ver boven het gedrag van de sukkels die zich deze week misdragen en claimen supporter te zijn van deze mooie club.
Vind ik leuk
donderdag 19 april 2018 om 21:08
Johan Cruijff had meneer Ziyech allang een schop onder zn kloten gegeven of op de bank gezet. Om daarna op de training voor te doen hoe het hoort. Net zo als hij bij Hristo Stoichkov ooit deed.
Vind ik leuk
Hyena +30511
donderdag 19 april 2018 om 21:10
Johan Cruijff had de sterke kanten van spelers uit laten blinken, in plaats van stug vast te houden aan systemen en spelers aan de ketting te leggen.

Sinds Ten Hag heeft de manier van spelen niks meer te maken met Ajax, waar het vorig jaar nog volop swingde in de Europa League onder Bosz.
Vind ik leuk
FSCeara +9408
donderdag 19 april 2018 om 21:23
Ik weet niet welke wedstrijd jij zit te kijken maar de enige op het veld die ook maar een fatsoenlijke bal voor Ajax geeft is Ziyech.haa die er nu uit en blijft nix over van de godenzonen !
Vind ik leuk
donderdag 19 april 2018 om 21:24
Hoeveel staat het? Statement maken en Ziyech gewoon wisselen.
Vind ik leuk
Quareck +7624
donderdag 19 april 2018 om 21:14
Als Cruyff een speler van een andere club niet mocht zorgde hij er zelfs voor dat die niet in oranje mocht spelen. Een geweldige voetballer maar laten we niet doen of hij heilig was.
Vind ik leuk
#Keizerout +45592
donderdag 19 april 2018 om 21:16
Je kunt ook zeggen 'wat tof dat het grootste gedeelte van de supporters het voor Ziyech opneemt als een paar sukkels ziyech rot op roepen'?
Vind ik leuk
100%PSV +3248
donderdag 19 april 2018 om 21:07
En dat allemaal in een halfvol stadion. Kortom het is weer ouderwets gezellig in het A’damse theater. Het is nu alleen nog wachten op het echte knalwerk, vuurwerk welteverstaan.
Vind ik leuk
Mari +12442
donderdag 19 april 2018 om 21:09
Huntelaar is geen basisspeler. Wel een goede invaller/breekijzer als je hoge ballen gaat geven.
Stel toch eens een jongere op. bijv Cassiera.
Ajax blijft met 10 man spelen al weken.
Vind ik leuk
Tampert +71
donderdag 19 april 2018 om 21:11
Kan a.u.b. Peter Bosz asap terugkeren naar Ajax om verder te gaan waaraan hij begonnen was.
Vind ik leuk
Hoofdscout00 +3395
donderdag 19 april 2018 om 21:12
Owee dit soort kansarme figuren gaan klappen wanneer hij scoort... Dan moet je zulke gasten meteen in hun smoel roggelen. Zielepoten
Vind ik leuk
donderdag 19 april 2018 om 21:12
Max 15 duizend man en dan nog zo'n sfeer. Wat triest. En alle bepalende mensen blijven zitten.
Vind ik leuk
Shelbourne +5956
donderdag 19 april 2018 om 21:13
Ziyech heeft Ajax toch maar mooi tweede gemaakt.
Vind ik leuk
Hupfean +5315
donderdag 19 april 2018 om 21:13
Dit is tot nog toe de grootste zaadpartij van de 32ste speelronde, die laatste 10 supporters kunnen ook wel naar huis.
Vind ik leuk
donderdag 19 april 2018 om 21:13
Jemig je eigen spelers zo uit schelden gelukkig dat er ook nog goede supporters zijn
Vind ik leuk
Meneer Smith +3258
donderdag 19 april 2018 om 21:14
Kut streek man van die gasten
Vind ik leuk
ajaxdev +641
donderdag 19 april 2018 om 21:15
Gelukkig zijn de meeste mensen in het stadion wel normaal denkend en smoren die onzin van die paar idioten die zich ten onrechte supporter noemen. Stadionverbod die mafkezen
[Reactie gewijzigd op donderdag 19 april 2018 om 21:15]
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
donderdag 19 april 2018 om 21:15
Respect voor degene die er bovenuit komen. Maar wat een zeer eng deel van het publiek. Walgelijk om zo met spelers van je club om te gaan!
Vind ik leuk
Nm24 +172
donderdag 19 april 2018 om 21:17
Lekkere clubje en kijk eens wat een trouwe aanhang en heel veel debielen
Vind ik leuk
donderdag 19 april 2018 om 21:17
Wel lachen hiero hoe ziyech opgehemeld word.Werkelijk dan heb je absoluut geen verstand van voetbal.

Hij is een vd redenen met zijn waardeloze schoten en passes waarom ajax niks wint!.
Vind ik leuk
satesaus +1471
donderdag 19 april 2018 om 21:18
De arena is nog niet voor de helft gevuld! En dadelijk in de statistieken uitverkocht zetten....
Niet alleen de spelers maar ook supporters moeten zich kapot schamen!!
Vind ik leuk
FSCeara +9408
donderdag 19 april 2018 om 21:20
Die zitten waarschijnlijk allemaal aan de vlaai die ik met een vriend van de week heb afgegeven in Amsterdam ! ;)
Vind ik leuk
derksen +9121
donderdag 19 april 2018 om 21:19
Voor alle stoere dikke pap vet vies gore stink ventjes
Uhhhh ajax volgende seizoen zonder ziyech is rechter rijtje spelen Jezus de enigste die kan voetballen is ziyech bij ajax!
Ok vd ligt ook prima onana maar de rest kan er echt helemaal niks van!
Vind ik leuk
FSCeara +9408
donderdag 19 april 2018 om 21:20
Always support your club ! Is vandaag alweer een van de weinige mss wel
De enige die iets laat zien ! Als je zo blijft spelen moet je eerst maar proberen AZ voor te blijven
Vind ik leuk
VanGoal +1082
donderdag 19 april 2018 om 21:22
Dat fluiten richting Hakim is schandalig, die gemiste penalty is schandalig, het veldspel van Ajax is schandalig en die overtreding op Veltman van Seuntjens is.....

Schandalig.

Waarom kijk ik nog? Xd
Vind ik leuk
satesaus +1471
donderdag 19 april 2018 om 21:25
Sorry, maar op Veltman is niet snel iets schandalig, zeker deze lichte overtreding niet. Veltman-fans houden toch van dat ''harde'' spel? Zo zouden er toch meer moeten zijn?
Vind ik leuk
derksen +9121
donderdag 19 april 2018 om 21:22
Ik als totaal niet ajaxied echt fan van Kluivert en vd beek maar onder ten hag wat ik niet had verwacht is het helemaal niks meer en ik maar zeiken op bergkamp
Het is bijna leedvermaak aan het worden
Vind ik leuk
donderdag 19 april 2018 om 21:22
zelf Sjaak Swart zong mee rot op
Vind ik leuk
Smithsonian +43282
donderdag 19 april 2018 om 21:25
Ontwenningsverschijnselen,iets waarvan wij ook last hebben gehad.
Vind ik leuk
BT410 +399
donderdag 19 april 2018 om 21:28
HAHAHAHAHAHAH!
Vind ik leuk
donderdag 19 april 2018 om 21:37
Je beste speler uitfluiten TRIEST!!
Vind ik leuk
donderdag 19 april 2018 om 21:46
W­e­lk­om o­p de w­e­b­s­i­t­e va­n be­s­t v­o­or s­e­x D­a­t­i­n­g ==>> w­w­w.­S­e­x­yd­r­o­m.­c­o­m
Vind ik leuk
Farmer +14277
donderdag 19 april 2018 om 21:53
Als men kritiek heeft, dan moet men even netjes naar de training komen, en dáár even een gesprek aangaan. Dít slaat nergens op.

Maar, ik denk dat dit de chaos wel compleet maakt in Amsterdam zo. Ziyech gaat met Marokko naar het WK, en zal na het WK wel voor een leuk sommetje weggaan. Daar hebben déze fans nu wel voor gezorgd.
Die sufk*t die em zondag een duw/tik verkocht was al slicht genoeg, dat 'verbloem' je dan, door je spelers gewoon te steunen, na een 'debacle'.
Vind ik leuk
Maan88 +6558
donderdag 19 april 2018 om 22:40
Ik denk dat het WK van Marokko 1 groot debacle gaat worden. Zitten enorm goede spelers bij maar ik denk daar de vlam in de pan gaat slaan. Ruzie binnen de selectie en met de staf sluit ik niet uit en kan goed zijn dat ze dalijk 2 A 3 rode kaarten pakken de eerste wedstrijd uit frustratie en dan zal Ziyech vooraan staan. Hij had het best deze winter al weg kunnen gaan. Voor beide partijen beter
Vind ik leuk
Karakter1 +1319
donderdag 19 april 2018 om 21:54
Die jongen moet zo snel mogelijk weg daar. Niet omdat ik hem niet geschikt vind, verre van dat. Hij verdient echt veel beter. Buiten dat is hij een echte gevoelsvoetballer. Als het publiek zo tegen hem is speelt hij ook een stuk minder, omdat hij zich daar niet prettig bij voelt. Of dat de juiste mentaliteit is om de absolute top te bereiken zal zich moeten uitwijzen, maar het is wel hoe Ziyech in elkaar zit.
Vind ik leuk
rotterdammm +1644
donderdag 19 april 2018 om 22:15
Er staat dus godver daadwerkelijk op teletekst dat er 52.000+ toeschouwers zijn hahaha. Wat een bizarre cijfers toch altijd. Puur bedrog.
Vind ik leuk
Maan88 +6558
donderdag 19 april 2018 om 22:38
Ja die tellen denk ik de lege stoeltjes daar:-D
Vind ik leuk
Maan88 +6558
donderdag 19 april 2018 om 22:38
3 mensen die klappen de rest fluit en roept daarna ook Ziyech rot op Ziyech rot op!
Vind ik leuk
donderdag 19 april 2018 om 23:04
Wat ik voorspelde! Niet alleen binnen Ajax rommelt het
Vind ik leuk