'Gesprekken tussen Genee en RTL: VI-mannen komen met nieuwe show tijdens WK'

    'Gesprekken tussen Genee en RTL: VI-mannen komen met nieuwe show tijdens WK'

    vrijdag 20 april 2018 om 22:29

    Hoewel de mannen van Voetbal Inside gaan vertrekken bij RTL, zullen ze komende zomer 'gewoon' op de commerciële zender te zien zijn. Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp zijn tijdens het WK naar alle waarschijnlijkheid te bewonderen in een talkshow.

    Genee heeft hierover contact gehad met RTL-topman Matthias Scholten, meldt het Algemeen Dagblad vrijdagavond. Beiden willen alleen kwijt dat er 'enthousiasme over een nieuw format' is. Naar alle waarschijnlijkheid wordt de opzet van het programma anders dan de dagelijkse talkshow VI Oranje, die in 2010, 2012 en 2014 vanuit het Kurhaus in Scheveningen werd gepresenteerd. De nieuwe show gaat vermoedelijk over meer dan alleen voetbal.

    Het nieuwe programma zal in elk geval de afscheidstournee van het Voetbal Inside-trio bij RTL betekenen. Het contract van Derksen, Genee en Van der Gijp loopt nog door tot 1 augustus, maar daarna zullen de drie naar het Talpa van John de Mol verhuizen.

    Poll

    Ga je tijdens de zomer naar de VI-mannen kijken?

    (1332 stemmen)

    Plaats een reactie

    Ajacied_8 +6025
    vrijdag 20 april 2018 om 22:32
    Hoe laat zijn de aanvangstijden van de wedstrijden zelf. Als dat aansluit op de tijden van VI kan het wel leuk worden. Maar geen dagelijkse show.
    Vind ik leuk
    R94 +783
    vrijdag 20 april 2018 om 22:35
    De meeste wedstrijden zijn om 14:00 - 17:00 - 20:00. Er zijn ook een aantal wedstrijden die om 12:00, 15:00 en 16:00 plaatsvinden.
    Vind ik leuk
    schfan1920 +4522
    vrijdag 20 april 2018 om 22:37
    En zelfs 21:00. Wat een wir war aan tijden allemaal.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +6025
    vrijdag 20 april 2018 om 22:38
    Dat zijn prima tijden zeg. Wist niet dat die al bekend waren, maar hier word ik wel vrolijk van. Ik dacht echt dat ik er veel slaap voor moest gaan uitstellen.
    Vind ik leuk
    R94 +783
    vrijdag 20 april 2018 om 22:45
    https://nos.nl/artikel/2205623-wk-voetbal-2018-het-volledige-speelschema.html

    Hier een overzicht per groep
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +6025
    vrijdag 20 april 2018 om 23:07
    Die staat nu bij mijn bookmarks. Bedankt. Langzaam naartoe gaan leven. Ik kan lekker objectief kijken met lichte voorkeur voor Ajax spelers.
    Vind ik leuk
    Exitium +539
    vrijdag 20 april 2018 om 22:38
    Middag en avond, wedstrijden beginnen tussen 12:00 en 21:00, meestal 14:00, 17:00 en 20:00. Hangt een beetje van de speelstad af, tussen de meest westelijke en meest oostelijke stad zit zo'n 2.500 km. Dat is zeg maar van Amsterdam naar Kreta, aardig eindje dus.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +6025
    vrijdag 20 april 2018 om 22:43
    Dank je. Ik had me er nog niet in verdiept, eerst de eredivisie dan pas het volgende. En dacht echt dat het nachtelijke wedstrijden gingen worden omdat Rusland zo groot (lang) is. De tijden die je destijds had bij Zuid-Korea/Japan. Maar valt me erg mee.
    Vind ik leuk
    Exitium +539
    vrijdag 20 april 2018 om 23:31
    Is het ook, maar het overgrote deel van de Russen leeft in het gebied wat binnen Europa valt. Alle speelsteden vallen in dat gebied, met Yekaterinburg (min of meer op de grens tussen Europa en Azië) als meest oostelijke stad. Geen wedstrijden in Siberië of Vladivostok dus, anders hadden we die speeltijden wel gehad.
    Vind ik leuk
    Hattrick +10924
    zaterdag 21 april 2018 om 00:11
    VI oranje was wel leuk altijd. Dat hebben we alleen lang niet meer gehad door de geweldige resultaten van ons Nederlands elftal...
    Vind ik leuk
    Bizzy +14939
    vrijdag 20 april 2018 om 22:53
    Lekker belangrijk. Er zijn leukere dingen te verzinnen dan naar een paar zure mannen te kijken.
    Vind ik leuk
    Gizmo +3759
    vrijdag 20 april 2018 om 23:01
    Dan ga je toch gewoon een potje scrabbelen of zo.

    Ook leuk.
    Vind ik leuk
    Napolitanos +7440
    vrijdag 20 april 2018 om 23:20
    VRT kijken ! Veel beter commentaar en doen tenminste mee op WK.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Bizzy +14939
    vrijdag 20 april 2018 om 23:31
    Commentaar op de Duitse zenders is ook goed. Maar idd vrt is ook top.
    Vind ik leuk
    dezink +873
    zaterdag 21 april 2018 om 07:52
    Denk dat Jan Boskamp wel bij onze zuiderburen aanschuift.
    Vind ik leuk
    Cookee +8555
    zaterdag 21 april 2018 om 15:15
    Het kakt in nu. Ze zitten als volgevreten katers.
    Wordt voorspelbaar.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Gesprekken tussen Genee en RTL: VI-mannen komen met nieuwe show tijdens WK'