PSV houdt rekening met vertrek: 'In dat geval komt er echt wel een aankoop'

    PSV houdt rekening met vertrek: 'In dat geval komt er echt wel een aankoop'

    zondag 22 april 2018 om 12:34

    PSV heeft een roerige transferzomer voor de boeg. Trainer Phillip Cocu weet dat er van alle kanten getrokken zal worden aan uitblinkers als Hirving Lozano en toptalenten als Steven Bergwijn.

    Lozano wordt al sinds kort na zijn aankomst in Eindhoven gelinkt aan een transfer naar de Europese top. Komende zomer kan hij zich nog meer in de kijker spelen op het WK. "Als hij in mei naar Mexico vertrekt en het WK gaat spelen, is je invloed als PSV-trainer nog maar klein", zegt Cocu tegen het Algemeen Dagblad.

    "Ik praat nu met hem. En ik denk dat het belangrijk is dat hij weet wat hij hier heeft. Verder moet-ie gewoon een mooi WK spelen, en zelf niet te veel bezig zijn met wat er kan gebeuren."

    PSV heeft in de jeugd veel talent rondlopen, maar een aankoop lijkt onvermijdelijk wanneer Lozano en/of Bergwijn vertrekt. "Nou, stel je voor: Lozano zou gaan. Of Bergwijn zou deze zomer gaan. In dat geval zal er echt nog wel een aankoop van buitenaf komen", verwacht Cocu. 

    Plaats een reactie

    Niels92 +17230
    zondag 22 april 2018 om 12:40
    In Nederland heeft ie de mickey mouse competitie, 1 miljoen salaris.

    In Engeland de sterkste competitie en een miljoen of 6 salaris, de keuze is makkelijk gemaakt :)
    Vind ik leuk
    stratumseind +147718
    zondag 22 april 2018 om 12:41
    Alles zal van zijn WK af hangen . Doet ie het daar goed is het klaar. Mocht hij er geen rol van betekenis gaan spelen dan gaat geen club het gewenste bedrag op tafel leggen.
    Vind ik leuk
    Niels92 +17230
    zondag 22 april 2018 om 12:44
    In Engeland doen ze niet zo moeilijk om een miljoen of 15 -20 :)

    Dat risico nemen ze wel :)
    Vind ik leuk
    stratumseind +147718
    zondag 22 april 2018 om 12:45
    Dat gaat niet genoeg zijn als ze hem deze zomer al willen hebben. Daarom is het WK van doorslaggevend belang.
    Vind ik leuk
    Niels92 +17230
    zondag 22 april 2018 om 12:46
    Niet genoeg? ;)
    Vind ik leuk
    markus040 +2222
    zondag 22 april 2018 om 12:49
    nee in eindhoven zijn wij in tegenstelling tot sommige andere clubs , niet zo geil op geld en houden we onze topspelers liever hier als we geen vervangers in huis hebben
    dus 15-20 miljoen is niet genoeg
    Vind ik leuk
    pietprecies +3193
    zondag 22 april 2018 om 13:58
    Snap ik als je daar de helft van maar in eigen zak steekt
    Vind ik leuk
    stratumseind +147718
    zondag 22 april 2018 om 12:50
    Nee , als hij niet gaat uitblinken op het WK zullen zulke bedragen ( 10-15) geboden gaan worden en dan gaat PSV niet mee werken. Denk aan contractduur en het deel wat PSV nog af moet staan. Dan blijft ie lekker nog een jaar in Eindhoven.
    Gaat ie in de kijker lopen in Rusland dan gaan de bedragen zeker verdubbeld worden ( Raiola...) en dan zal het voor PSV geen weigeren meer aan zijn.
    Vind ik leuk
    Niels92 +17230
    zondag 22 april 2018 om 12:53
    Geen idee joh wat ie gaat opleveren, met Raiola weet je een ding wel dat ie vooral aan Raiola denkt :)
    Vind ik leuk
    stratumseind +147718
    zondag 22 april 2018 om 13:03
    Dus een topprijs
    Vind ik leuk
    Niels92 +17230
    zondag 22 april 2018 om 13:08
    Ik ga trouwens over 2 weken naar de wedstrijd Barcelona - Madrid :)

    Lijkt mij ongelooflijk mooi om mee te maken :)
    Vind ik leuk
    stratumseind +147718
    zondag 22 april 2018 om 13:11
    Zeker alleen jammer dat ie dit keer voor de kat zijn viool gespeeld gaat worden of het moet zijn dat barca dan kampioen kan worden .
    Misschien dat je het nog weet dat ik een tijd terug ook de Clasico bezocht hebt maar voor mij hoeft het niet meer . Op mijn benkske zie ik het ook prima .
    Vind ik leuk
    Niels92 +17230
    zondag 22 april 2018 om 13:13
    Dat weet ik nog ja :)

    Ik heb het nog nooit meegemaakt en lijkt mij echt geweldig om mee te maken, al zal je zien dat wanneer ik ga de wedstrijd gaat tegenvallen :(
    Vind ik leuk
    stratumseind +147718
    zondag 22 april 2018 om 13:20
    Die valt nooit tegen als je liefhebber bent zit daar maar niet over in.
    Het is inderdaad een beleving . Ik ben in camp nou en in Madrid 2x geweest en die potjes zijn een happening an sich.

    Maar iemand met geen voorkeur die ook wil klappen in Barcelona voor een schitterende goal van Ronaldo word niet echt op prijs gesteld... En vice versa natuurlijk ook . Ik stond destijds op en ging klappen voor iniesta in Madrid .... Alsof ze de herrijzenis van onze lieve heer zagen zo verbaasd keken ze me aan .

    Nou heb ik schijt aan alles dus hoe meer ze me verwenste des te harder ik ging klappen ....

    Bovendien kan je met geen goed fatsoen een lekker pilske drinken tijdens de wedstrijd ...
    [Reactie gewijzigd op zondag 22 april 2018 om 13:27]
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 16:31
    De Classico gaat altijd ergens om, al is het maar de rivaliteit en het prestige.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147718
    zondag 22 april 2018 om 16:36
    klopt maar het is nog mooier als het ook om plek 1 zou gaan
    Vind ik leuk
    masterpsv +13923
    zondag 22 april 2018 om 14:20
    Mooie wedstrijd niels;) geniet er van!
    Vind ik leuk
    Stoetel +93
    zondag 22 april 2018 om 14:15
    tot die pizzaboer er achter komt dat er een riedeltje 'zaakwaarnemers' aan de kont van Chucky hangen...
    Vind ik leuk
    Den Daats +6378
    zondag 22 april 2018 om 15:48
    Raiola staat anders wel te boek als een van de beste zaakwaarnemers op de wereld.

    En net als iedereen denkt hij ook aan zijn eigen zak ja!

    Jij doet fat natuurlijk niet. Daar waar jij 2 euro's per uur extra kunt verdienen, sta je het af en geef je het aan een goed doel? Of aan je baas?

    Altijd zelfde slap gelul hier over mensen die aan hun eigen zak denken.

    Ik ken er maar weinig die aan mijn zak denken of die van de buurman.
    Vind ik leuk
    PRICE +25754
    zondag 22 april 2018 om 12:56
    Word een grote transfer,psv laat zich niet aftroeven,als die Milik al 30 miljoen euro waard was naar Napoli
    Vind ik leuk
    HupHolland +1496
    zondag 22 april 2018 om 13:42
    Milik was nooit 30 miljoen waard ;-) Zeker niet in die tijd.
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +3416
    zondag 22 april 2018 om 13:00
    Hij moet minimaal 40 miljoen gaan kosten.
    Vind ik leuk
    pietprecies +3193
    zondag 22 april 2018 om 13:59
    En dat zeg jij? De man die lacht omdat Ajax 40 mil schoon in het handje accepteerde voor Sanchez? Hoe durven ze inderdaad..
    Vind ik leuk
    stratumseind +147718
    zondag 22 april 2018 om 14:04
    Wat zeg ik? Waar doel je op?
    Vind ik leuk
    maandag 23 april 2018 om 08:21
    Heb je niks anders te doen werkeloos hoerejoch. Ga een baan zoeken je nuttig voor de maatschappij
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24802
    zondag 22 april 2018 om 12:52
    eerder 30-40
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 12:58
    nee als lozano een redelijke tot goeie wk speelt dan zal er wel zo'n 50 tot 70/80 miljoen worden neergeteld
    Vind ik leuk
    Niels92 +17230
    zondag 22 april 2018 om 13:00
    80 miljoen, zo weinig?
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 13:02
    voor in de eredivisie is dit een fors bedrag ik denk wel een record maar eerlijk het is al gek dat speler gewoon normale mensen 200 miljoen+ waard zijn
    Vind ik leuk
    Niels92 +17230
    zondag 22 april 2018 om 13:05
    Ik heb daar een keer iets over gelezen, soms denk je wel van 200 miljoen dat krijgen ze nooit meer terug, wanneer je dan leest hoeveel extra inkomsten zo'n speler dan oplevert voor een club kan het een waardevolle investering zijn.
    Vind ik leuk
    R2 +4904
    zondag 22 april 2018 om 13:18
    Gekkenwerk natuurlijk haha!
    Vind ik leuk
    jesseee +914
    zondag 22 april 2018 om 13:33
    Peso? Russische roebels? Of turkse lira's hahahahahaha
    Vind ik leuk
    HupHolland +1496
    zondag 22 april 2018 om 13:44
    Droom lekker door. Alle top clubs wilden Sanchez en die leverde niet eens 50 miljoen op.

    Lozano is een leuk talent, maar is lang niet zo gewild. Met 30 miljoen mag PSV in zijn handjes klappen.
    Vind ik leuk
    R2 +4904
    zondag 22 april 2018 om 13:17
    Hij heeft hierna nog een contract van 5 jaar. Dus nee 15 miljoen wordt t niet.
    Vind ik leuk
    Psvschilder +2373
    zondag 22 april 2018 om 15:59
    Van ze lang zal ze leven niet genoeg natuurlijk .
    Hoe kom jij aan dat bedrag Niels ?
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 20:47
    Klaasen is voor 20 milj verkocht en niet goed genoeg voor het rechterrijtje! Lozano zal zo'n 40 milj gaan kosten. Op zeker
    Vind ik leuk
    Niels92 +17230
    zondag 22 april 2018 om 21:26
    28 miljoen :)
    Vind ik leuk
    maandag 23 april 2018 om 22:15
    Het is geen Klaasen,dit is een van een andere klasse.
    Vind ik leuk
    Mass +4427
    zondag 22 april 2018 om 12:50
    Psv laat hem onder de 35-40 niet gaan verwacht ik...
    Vind ik leuk
    DOEMAAR133 +6040
    zondag 22 april 2018 om 13:54
    met dit soort spelers heb je het zelf niet altijd voor het zeggen. die zeggen gewoon ik speel niet meer ( neem Sanchez). deze spelers komen alleen voor het geld naar Europa

    voor welke club ze spelen intresseert ze niet zoveel zolang ze maar geld verdienen.

    Vind ik leuk
    Spaanse mug +10353
    zondag 22 april 2018 om 14:18
    Met 40 miljoen speelt PSV quitte.
    [Reactie gewijzigd op zondag 22 april 2018 om 14:19]
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 13:25
    Voor de selectie van a'dam is het genoeg voor lozano is dat niet
    Vind ik leuk
    masterpsv +13923
    zondag 22 april 2018 om 14:11
    Hahah als sanchez voor 40 miljoen naar spurs vertrekt dan is lozano wel zeker 50 miljoen waard bij een goed wk! En aanvallers zijn trouwens duurder dan Verdedigers.

    Dus 20 miljoen is helaas te weinig niels;) ik hoop dat hij gewoon blijft!
    Vind ik leuk
    Stoetel +93
    zondag 22 april 2018 om 14:23
    als die gozer op een WK, waar betere spelers tegenover hem staan, loopt te kutten, liggen, kwijlen, dan brengt hij geen 50 op.
    laat staan de regeling 60-40% is 30 miljoen, en dan trekken er een riedel zaakwaarnemers aan de bel...
    Qua professionaliteit mag deze gozert nog niet in de schaduw staan van een Sanchez.
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 15:44
    Voor hun maar psv neemt geen genoegen met minder dan 100 miljoen
    Vind ik leuk
    PRICE +25754
    zondag 22 april 2018 om 12:54
    Gewoon voor uit kijken naar een vervanger. Mocht hij vertrekken dat je direct kunt toeslaan.
    Lozano is ook gekocht met de insteek doorverkoop. 2 jaar in Eindhoven was gehoopt word waarschijnlijk 1 dan meteen doorpakken.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147718
    zondag 22 april 2018 om 12:55
    Ik wacht gewoon af
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 13:13
    Wat belangrijk wordt is wat we dan terugkopen, Chucky stond er meteen dus zo iemand moet je zeker terughalen,ben benieuwd en wie weet blijkt Romero ook een topper.
    Vind ik leuk
    DOEMAAR133 +6040
    zondag 22 april 2018 om 13:55
    hoe wat is er met Romero. nog steeds geblesseerd ??

    of komt hij nog niet voor in de plannen van Cocu of J-PSV
    Vind ik leuk
    Lulookmee +441
    zondag 22 april 2018 om 16:23
    Sterkste competitie....serieus....eerst een paar jaar wat gaan presteren in europa....spanje is nog paar maatjes te groot....en dan lekker ballen bij de spaanse of engelse aasgieren...
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1418
    zondag 22 april 2018 om 19:07
    Wat baseer jij dat op niels92.
    Vind ik leuk
    Boi +435
    zondag 22 april 2018 om 12:41
    Ik hoop dat Chuckie en Steven allebei blijven. Maar dat zal wel niet het geval zijn... Chuckie zie ik wel gaan, maar ik hoop eerder naar Everton of zo en niet naar Arsenal, omdat hij bij eerstgenoemde meer kansen krijgt denk ik. of bij soortgelijke clubs. Steven zou ik aanraden nog 1 of 2 jaartjes in Nederland te blijven om even nog wat door te rijpen.
    Vind ik leuk
    PRICE +25754
    zondag 22 april 2018 om 12:58
    Lozano zal wel gaan tpp bedrag incasseren,Bergwijn heeft nog 1 seizoen zeker eredivisie nodig dan kan hij met meer draagkracht en status transfer maken.
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 12:44
    Wanneer PSV een transferbedrag van minimaal € 40 miljoen kan vangen voor Lozano, waarvan nog een deel afgestaan moet worden, moet PSV Lozano gewoon verkopen. Wanneer Lozano ook maar iets gaat opvallen tijdens het komende WK in Rusland, is Lozano totaal onhoudbaar voor PSV. En zeker nu Raiola zijn zaakwaarnemer wordt, want Raiola doet niets liever dan verkopen, verkopen, verkopen en zakkenvullen, zakkenvullen, zakkenvullen.
    Vind ik leuk
    Voebtal +3665
    zondag 22 april 2018 om 12:44
    Psv heeft al jaren een uitstekend beleid. Een paar jonge talenten en een hoop 20ers. Daar kan ajax nog wat van leren. Feyenoord heeft helaas het geld niet om talenten te kopen.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +17814
    zondag 22 april 2018 om 12:48
    Met het transferbeleid van Ajax is niks mis hoor. Jaloers op hun cash. Paar miskopen ja, maar ook n paar keer de jackpot. En ook zij hebben wel eigen jeugd hoor.
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 12:48
    Ik zou als ik Psv was Lozano verkopen voor 12 mil en dan lukoki halen. Bergwijn voor 3 mil verkopen en lesly de sa halen. Voordeel zijn net als Viergever Ajacied en gaan er op kwaliteit op vooruit ;-)

    Bedank me later maar, vriendelijke groeten uit een snikheet Jakarta
    Vind ik leuk
    Blindsy +9478
    zondag 22 april 2018 om 12:50
    Nog niet helemaal aan de temperatuur gewend? Het stijgt duidelijk naar je hoofd ;-)
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 12:52
    Hier wen je snel aan hoor, misschien wat weinig slaap daar kan het aan liggen ;-)
    Vind ik leuk
    stratumseind +147718
    zondag 22 april 2018 om 12:54
    Maar verder heeft die zonnesteek geen bijwerkingen?
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 12:57
    Je bedoelt vanwege het advies aan de concurrent? Ach ik ben echt zo slecht niet
    Vind ik leuk
    stratumseind +147718
    zondag 22 april 2018 om 13:00
    Ohhh dat geloof ik meteen , ik ga altijd van het goede van de mens uit maar weet ook dat er hopeloze tussen kunnen zitten die alles gaan bedenken om hun clubke weer op 1 te krijgen...
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +3416
    zondag 22 april 2018 om 13:05
    Gelukkig had Brands Overmars getipt om Siem de Jong terug te halen. Eeuwig dankbaar zullen ze zijn
    Vind ik leuk
    stratumseind +147718
    zondag 22 april 2018 om 13:08
    Siem deed het dat jaar bij ons beter dan dit seizoen bij de godenzonen ... Das geen toeval
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 13:05
    Maar je weet zo ben ik niet. Na 4 jaar komt het kampioenschap echt wel weer daar maak ik mij echt niet druk over
    Vind ik leuk
    stratumseind +147718
    zondag 22 april 2018 om 13:07
    Als je maar geduldig genoeg bent .... Je weet dat die van ons op zeker niet mee willen gaan werken komend seizoen?
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 13:09
    Daar ga ik wel vanuit, hoe beter de concurrentie hoe leuker de titel eind van het jaar
    Vind ik leuk
    stratumseind +147718
    zondag 22 april 2018 om 13:50
    Echte concurrentie... Tja daar dromen wij al jaren van......
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 16:38
    Want jullie waren vorig jaar ook kampioen?
    Vind ik leuk
    stratumseind +147718
    zondag 22 april 2018 om 16:40
    ieder jaar
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 16:41
    Alleen vorig jaar onder een andere naam ;-)
    Vind ik leuk
    stratumseind +147718
    zondag 22 april 2018 om 16:49
    klopt maar dat hebben we goed geheim kunnen houden.....
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 17:03
    Hahaha
    Vind ik leuk
    Napolitanos +8442
    zondag 22 april 2018 om 13:00
    Heb je de wedstrijd van vorige week niet gezien met jullie kneusjes Neres,de ligt, kluivert, Zyech etc een dikke nederlaag met 3-0 wat een vernedering met 9 man eindigen ! PSV KAMPIOEN VAN NEDERLAND . Het doet nog pijn . Ik snap viergever ook wel die wil onderhand wel eens om de prijzen spelen . Bij ajax doe je dat niet he brokkie
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 13:04
    Wat laat je je weer kennen zeg. Er maakt iemand een opmerking of grapje en meteen maar weer schelden. Een echte internethooli, zo als jij zijn er maar weinig.
    Vind ik leuk
    PRICE +25754
    zondag 22 april 2018 om 13:00
    Je praat er aardig lang mr er is maar1club
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 13:10
    Klopt ik hou wel van praten Kenneth
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2002
    zondag 22 april 2018 om 14:19
    Ik ben er geweest en het is mooi en lelijk tegelijk daar ,maar heerlijk en goedkoop gegeten
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 16:40
    Klopt wat je zegt, ik ga het eten weer missen voor een maand of zes. Ook al kippenhart geprobeerd, klinkt smerig maar is echt lekker
    Vind ik leuk
    Blindsy +9478
    zondag 22 april 2018 om 12:49
    Ik mis nog een aankoop; een nieuwe TD?
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24802
    zondag 22 april 2018 om 12:55
    Als Brands gaat moeten ze dat wel snel rondmaken. Anders is het geen doen voor PSV.
    Vind ik leuk
    Blindsy +9478
    zondag 22 april 2018 om 16:58
    Ja, precies. Om slagvaardig te kunnen handelen op de transfermarkt, heb je een TD nodig. En het liefst nog even samen optrekken, ook. Overdracht en beetje inwerken, noemen ze dst in kantoorland. ;-)
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24802
    zondag 22 april 2018 om 17:16
    Precies. En als je moet kijken hoe goed een aankoop is in verhouding tot je eigen selectie moet je je eigen selectie wel goed kennen.
    Vind ik leuk
    Blindsy +9478
    zondag 22 april 2018 om 18:27
    Wat dat betreft is de start van een nieuwe TD altijd onhandig gepland. Bij PSV krijgen ze een drukke zomer, en Brands is dan weg, helaas.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24802
    zondag 22 april 2018 om 18:49
    Dat is zo. Of je moet iemand binnen de club promoveren.
    Vind ik leuk
    PRICE +25754
    zondag 22 april 2018 om 13:01
    Valckx zie ik het wel worden. Eerder goed gedaan alleen een vervelende affaire met Reker maar die is allang weg.
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 13:07
    Huiberts
    Vind ik leuk
    Blindsy +9478
    zondag 22 april 2018 om 17:00
    Kan mij daar vaag iets van herinneren. Maar dat moet wel erg lang geleden zijn, werkelijk iedereen uit die tijd zal al verdwenen zijn, verder lijkt Valckx mij geen rancuneuze vent, toch? En als man van de club, goede keus. We gaan het zien!
    Vind ik leuk
    Napolitanos +8442
    zondag 22 april 2018 om 12:56
    CHUCKY THA BOMB ! Goede zet Raiola + 70 miljoen
    Vind ik leuk
    jesseee +914
    zondag 22 april 2018 om 13:40
    Hahahahhahaha 70 miljoen pesos misschien
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +15700
    zondag 22 april 2018 om 12:57
    Ik gun PSV Amrabat wel, en andersom. Als vervanger van Lozano of Bergwijn.
    [Reactie gewijzigd op zondag 22 april 2018 om 12:58]
    Vind ik leuk
    cheeks +3404
    zondag 22 april 2018 om 13:02
    Riaola kan zeer goed overweg met PSV en met Everton. Brands gaat echt niet onderbieden bij PSV. Die wil het wk voor zijn en wil nu al Lozano. Dat wordt dus 40-45 miljoen. Voor dat geld kan PSV de selectie kwalitatief en kwantitatief verbeteren. Voor zowel Lozano als voor Zyech is Everton een mooie club. Met een TD die achter ze staat.
    Vind ik leuk
    Napolitanos +8442
    zondag 22 april 2018 om 14:25
    Of je hebt Neres en bande ! Leuk voor plaats 2 -:)
    Vind ik leuk
    orion73 +1287
    zondag 22 april 2018 om 13:03
    Lozano leuke voetballer voor bijv Spaanse middenmoot. Niet meer dan dat.
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 13:06
    Bergwijn mag gaan maar Lozano jij blijf lekker bij ons! Hoop dat een van je maatjes komen.
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6429
    zondag 22 april 2018 om 13:28
    Tegenwoordig is iedereen een top talent....
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 15:21
    Er loopt maar 1 topspeler bij PSV en dat is Lozano.
    Vind ik leuk
    Chebaisit +359
    zondag 22 april 2018 om 15:29
    Misschien kunnen ze ziyech kopen voor 50 mil
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    PSV houdt rekening met vertrek: 'In dat geval komt er echt wel een aankoop'