PSV houdt rekening met vertrek: 'In dat geval komt er echt wel een aankoop'

PSV houdt rekening met vertrek: 'In dat geval komt er echt wel een aankoop'

Gepubliceerd: zondag 22 april 2018 om 12:34zo 22-04-2018 om 12:34

PSV heeft een roerige transferzomer voor de boeg. Trainer Phillip Cocu weet dat er van alle kanten getrokken zal worden aan uitblinkers als Hirving Lozano en toptalenten als Steven Bergwijn.

Lozano wordt al sinds kort na zijn aankomst in Eindhoven gelinkt aan een transfer naar de Europese top. Komende zomer kan hij zich nog meer in de kijker spelen op het WK. "Als hij in mei naar Mexico vertrekt en het WK gaat spelen, is je invloed als PSV-trainer nog maar klein", zegt Cocu tegen het Algemeen Dagblad.

"Ik praat nu met hem. En ik denk dat het belangrijk is dat hij weet wat hij hier heeft. Verder moet-ie gewoon een mooi WK spelen, en zelf niet te veel bezig zijn met wat er kan gebeuren."

PSV heeft in de jeugd veel talent rondlopen, maar een aankoop lijkt onvermijdelijk wanneer Lozano en/of Bergwijn vertrekt. "Nou, stel je voor: Lozano zou gaan. Of Bergwijn zou deze zomer gaan. In dat geval zal er echt nog wel een aankoop van buitenaf komen", verwacht Cocu. 

Plaats een reactie

Niels92 +31489
zondag 22 april 2018 om 12:40
In Nederland heeft ie de mickey mouse competitie, 1 miljoen salaris.

In Engeland de sterkste competitie en een miljoen of 6 salaris, de keuze is makkelijk gemaakt :)
Vind ik leuk
stratumseind +187376
zondag 22 april 2018 om 12:41
Alles zal van zijn WK af hangen . Doet ie het daar goed is het klaar. Mocht hij er geen rol van betekenis gaan spelen dan gaat geen club het gewenste bedrag op tafel leggen.
Vind ik leuk
Niels92 +31489
zondag 22 april 2018 om 12:44
In Engeland doen ze niet zo moeilijk om een miljoen of 15 -20 :)

Dat risico nemen ze wel :)
Vind ik leuk
stratumseind +187376
zondag 22 april 2018 om 12:45
Dat gaat niet genoeg zijn als ze hem deze zomer al willen hebben. Daarom is het WK van doorslaggevend belang.
Vind ik leuk
Niels92 +31489
zondag 22 april 2018 om 12:46
Niet genoeg? ;)
Vind ik leuk
markus040 +2142
zondag 22 april 2018 om 12:49
nee in eindhoven zijn wij in tegenstelling tot sommige andere clubs , niet zo geil op geld en houden we onze topspelers liever hier als we geen vervangers in huis hebben
dus 15-20 miljoen is niet genoeg
Vind ik leuk
pietprecies +9560
zondag 22 april 2018 om 13:58
Snap ik als je daar de helft van maar in eigen zak steekt
Vind ik leuk
stratumseind +187376
zondag 22 april 2018 om 12:50
Nee , als hij niet gaat uitblinken op het WK zullen zulke bedragen ( 10-15) geboden gaan worden en dan gaat PSV niet mee werken. Denk aan contractduur en het deel wat PSV nog af moet staan. Dan blijft ie lekker nog een jaar in Eindhoven.
Gaat ie in de kijker lopen in Rusland dan gaan de bedragen zeker verdubbeld worden ( Raiola...) en dan zal het voor PSV geen weigeren meer aan zijn.
Vind ik leuk
Niels92 +31489
zondag 22 april 2018 om 12:53
Geen idee joh wat ie gaat opleveren, met Raiola weet je een ding wel dat ie vooral aan Raiola denkt :)
Vind ik leuk
stratumseind +187376
zondag 22 april 2018 om 13:03
Dus een topprijs
Vind ik leuk
Niels92 +31489
zondag 22 april 2018 om 13:08
Ik ga trouwens over 2 weken naar de wedstrijd Barcelona - Madrid :)

Lijkt mij ongelooflijk mooi om mee te maken :)
Vind ik leuk
stratumseind +187376
zondag 22 april 2018 om 13:11
Zeker alleen jammer dat ie dit keer voor de kat zijn viool gespeeld gaat worden of het moet zijn dat barca dan kampioen kan worden .
Misschien dat je het nog weet dat ik een tijd terug ook de Clasico bezocht hebt maar voor mij hoeft het niet meer . Op mijn benkske zie ik het ook prima .
Vind ik leuk
Niels92 +31489
zondag 22 april 2018 om 13:13
Dat weet ik nog ja :)

Ik heb het nog nooit meegemaakt en lijkt mij echt geweldig om mee te maken, al zal je zien dat wanneer ik ga de wedstrijd gaat tegenvallen :(
Vind ik leuk
stratumseind +187376
zondag 22 april 2018 om 13:20
Die valt nooit tegen als je liefhebber bent zit daar maar niet over in.
Het is inderdaad een beleving . Ik ben in camp nou en in Madrid 2x geweest en die potjes zijn een happening an sich.

Maar iemand met geen voorkeur die ook wil klappen in Barcelona voor een schitterende goal van Ronaldo word niet echt op prijs gesteld... En vice versa natuurlijk ook . Ik stond destijds op en ging klappen voor iniesta in Madrid .... Alsof ze de herrijzenis van onze lieve heer zagen zo verbaasd keken ze me aan .

Nou heb ik schijt aan alles dus hoe meer ze me verwenste des te harder ik ging klappen ....

Bovendien kan je met geen goed fatsoen een lekker pilske drinken tijdens de wedstrijd ...
[Reactie gewijzigd op zondag 22 april 2018 om 13:27]
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 16:31
De Classico gaat altijd ergens om, al is het maar de rivaliteit en het prestige.
Vind ik leuk
stratumseind +187376
zondag 22 april 2018 om 16:36
klopt maar het is nog mooier als het ook om plek 1 zou gaan
Vind ik leuk
Stoetel +92
zondag 22 april 2018 om 14:15
tot die pizzaboer er achter komt dat er een riedeltje 'zaakwaarnemers' aan de kont van Chucky hangen...
Vind ik leuk
Lucien1978 +6254
zondag 22 april 2018 om 13:00
Hij moet minimaal 40 miljoen gaan kosten.
Vind ik leuk
pietprecies +9560
zondag 22 april 2018 om 13:59
En dat zeg jij? De man die lacht omdat Ajax 40 mil schoon in het handje accepteerde voor Sanchez? Hoe durven ze inderdaad..
Vind ik leuk
stratumseind +187376
zondag 22 april 2018 om 14:04
Wat zeg ik? Waar doel je op?
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 08:21
Heb je niks anders te doen werkeloos hoerejoch. Ga een baan zoeken je nuttig voor de maatschappij
Vind ik leuk
#Keizerout +38032
zondag 22 april 2018 om 12:52
eerder 30-40
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 12:58
nee als lozano een redelijke tot goeie wk speelt dan zal er wel zo'n 50 tot 70/80 miljoen worden neergeteld
Vind ik leuk
Niels92 +31489
zondag 22 april 2018 om 13:00
80 miljoen, zo weinig?
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 13:02
voor in de eredivisie is dit een fors bedrag ik denk wel een record maar eerlijk het is al gek dat speler gewoon normale mensen 200 miljoen+ waard zijn
Vind ik leuk
Niels92 +31489
zondag 22 april 2018 om 13:05
Ik heb daar een keer iets over gelezen, soms denk je wel van 200 miljoen dat krijgen ze nooit meer terug, wanneer je dan leest hoeveel extra inkomsten zo'n speler dan oplevert voor een club kan het een waardevolle investering zijn.
Vind ik leuk
R2 +5119
zondag 22 april 2018 om 13:18
Gekkenwerk natuurlijk haha!
Vind ik leuk
jesseee +906
zondag 22 april 2018 om 13:33
Peso? Russische roebels? Of turkse lira's hahahahahaha
Vind ik leuk
HupHolland +3261
zondag 22 april 2018 om 13:44
Droom lekker door. Alle top clubs wilden Sanchez en die leverde niet eens 50 miljoen op.

Lozano is een leuk talent, maar is lang niet zo gewild. Met 30 miljoen mag PSV in zijn handjes klappen.
Vind ik leuk
R2 +5119
zondag 22 april 2018 om 13:17
Hij heeft hierna nog een contract van 5 jaar. Dus nee 15 miljoen wordt t niet.
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 20:47
Klaasen is voor 20 milj verkocht en niet goed genoeg voor het rechterrijtje! Lozano zal zo'n 40 milj gaan kosten. Op zeker
Vind ik leuk
Niels92 +31489
zondag 22 april 2018 om 21:26
28 miljoen :)
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 22:15
Het is geen Klaasen,dit is een van een andere klasse.
Vind ik leuk
Mass +5644
zondag 22 april 2018 om 12:50
Psv laat hem onder de 35-40 niet gaan verwacht ik...
Vind ik leuk
DOEMAAR133 +6076
zondag 22 april 2018 om 13:54
met dit soort spelers heb je het zelf niet altijd voor het zeggen. die zeggen gewoon ik speel niet meer ( neem Sanchez). deze spelers komen alleen voor het geld naar Europa

voor welke club ze spelen intresseert ze niet zoveel zolang ze maar geld verdienen.

Vind ik leuk
Mosquito +18353
zondag 22 april 2018 om 14:18
Met 40 miljoen speelt PSV quitte.
[Reactie gewijzigd op zondag 22 april 2018 om 14:19]
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 13:25
Voor de selectie van a'dam is het genoeg voor lozano is dat niet
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 15:44
Voor hun maar psv neemt geen genoegen met minder dan 100 miljoen
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 13:13
Wat belangrijk wordt is wat we dan terugkopen, Chucky stond er meteen dus zo iemand moet je zeker terughalen,ben benieuwd en wie weet blijkt Romero ook een topper.
Vind ik leuk
DOEMAAR133 +6076
zondag 22 april 2018 om 13:55
hoe wat is er met Romero. nog steeds geblesseerd ??

of komt hij nog niet voor in de plannen van Cocu of J-PSV
Vind ik leuk
Lulookmee +1399
zondag 22 april 2018 om 16:23
Sterkste competitie....serieus....eerst een paar jaar wat gaan presteren in europa....spanje is nog paar maatjes te groot....en dan lekker ballen bij de spaanse of engelse aasgieren...
Vind ik leuk
Teamgeest +2100
zondag 22 april 2018 om 19:07
Wat baseer jij dat op niels92.
Vind ik leuk
Boi +562
zondag 22 april 2018 om 12:41
Ik hoop dat Chuckie en Steven allebei blijven. Maar dat zal wel niet het geval zijn... Chuckie zie ik wel gaan, maar ik hoop eerder naar Everton of zo en niet naar Arsenal, omdat hij bij eerstgenoemde meer kansen krijgt denk ik. of bij soortgelijke clubs. Steven zou ik aanraden nog 1 of 2 jaartjes in Nederland te blijven om even nog wat door te rijpen.
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 12:44
Wanneer PSV een transferbedrag van minimaal € 40 miljoen kan vangen voor Lozano, waarvan nog een deel afgestaan moet worden, moet PSV Lozano gewoon verkopen. Wanneer Lozano ook maar iets gaat opvallen tijdens het komende WK in Rusland, is Lozano totaal onhoudbaar voor PSV. En zeker nu Raiola zijn zaakwaarnemer wordt, want Raiola doet niets liever dan verkopen, verkopen, verkopen en zakkenvullen, zakkenvullen, zakkenvullen.
Vind ik leuk
Voebtal +7511
zondag 22 april 2018 om 12:44
Psv heeft al jaren een uitstekend beleid. Een paar jonge talenten en een hoop 20ers. Daar kan ajax nog wat van leren. Feyenoord heeft helaas het geld niet om talenten te kopen.
Vind ik leuk
Plattekar bv +28886
zondag 22 april 2018 om 12:48
Met het transferbeleid van Ajax is niks mis hoor. Jaloers op hun cash. Paar miskopen ja, maar ook n paar keer de jackpot. En ook zij hebben wel eigen jeugd hoor.
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 12:48
Ik zou als ik Psv was Lozano verkopen voor 12 mil en dan lukoki halen. Bergwijn voor 3 mil verkopen en lesly de sa halen. Voordeel zijn net als Viergever Ajacied en gaan er op kwaliteit op vooruit ;-)

Bedank me later maar, vriendelijke groeten uit een snikheet Jakarta
Vind ik leuk
Blindsy +15906
zondag 22 april 2018 om 12:50
Nog niet helemaal aan de temperatuur gewend? Het stijgt duidelijk naar je hoofd ;-)
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 12:52
Hier wen je snel aan hoor, misschien wat weinig slaap daar kan het aan liggen ;-)
Vind ik leuk
stratumseind +187376
zondag 22 april 2018 om 12:54
Maar verder heeft die zonnesteek geen bijwerkingen?
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 12:57
Je bedoelt vanwege het advies aan de concurrent? Ach ik ben echt zo slecht niet
Vind ik leuk
stratumseind +187376
zondag 22 april 2018 om 13:00
Ohhh dat geloof ik meteen , ik ga altijd van het goede van de mens uit maar weet ook dat er hopeloze tussen kunnen zitten die alles gaan bedenken om hun clubke weer op 1 te krijgen...
Vind ik leuk
Lucien1978 +6254
zondag 22 april 2018 om 13:05
Gelukkig had Brands Overmars getipt om Siem de Jong terug te halen. Eeuwig dankbaar zullen ze zijn
Vind ik leuk
stratumseind +187376
zondag 22 april 2018 om 13:08
Siem deed het dat jaar bij ons beter dan dit seizoen bij de godenzonen ... Das geen toeval
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 13:05
Maar je weet zo ben ik niet. Na 4 jaar komt het kampioenschap echt wel weer daar maak ik mij echt niet druk over
Vind ik leuk
stratumseind +187376
zondag 22 april 2018 om 13:07
Als je maar geduldig genoeg bent .... Je weet dat die van ons op zeker niet mee willen gaan werken komend seizoen?
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 13:09
Daar ga ik wel vanuit, hoe beter de concurrentie hoe leuker de titel eind van het jaar
Vind ik leuk
stratumseind +187376
zondag 22 april 2018 om 13:50
Echte concurrentie... Tja daar dromen wij al jaren van......
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 16:38
Want jullie waren vorig jaar ook kampioen?
Vind ik leuk
stratumseind +187376
zondag 22 april 2018 om 16:40
ieder jaar
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 16:41
Alleen vorig jaar onder een andere naam ;-)
Vind ik leuk
stratumseind +187376
zondag 22 april 2018 om 16:49
klopt maar dat hebben we goed geheim kunnen houden.....
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 17:03
Hahaha
Vind ik leuk
Napolitanos +9752
zondag 22 april 2018 om 13:00
Heb je de wedstrijd van vorige week niet gezien met jullie kneusjes Neres,de ligt, kluivert, Zyech etc een dikke nederlaag met 3-0 wat een vernedering met 9 man eindigen ! PSV KAMPIOEN VAN NEDERLAND . Het doet nog pijn . Ik snap viergever ook wel die wil onderhand wel eens om de prijzen spelen . Bij ajax doe je dat niet he brokkie
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 13:04
Wat laat je je weer kennen zeg. Er maakt iemand een opmerking of grapje en meteen maar weer schelden. Een echte internethooli, zo als jij zijn er maar weinig.
Vind ik leuk
Meneer Smith +3328
zondag 22 april 2018 om 14:19
Ik ben er geweest en het is mooi en lelijk tegelijk daar ,maar heerlijk en goedkoop gegeten
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 16:40
Klopt wat je zegt, ik ga het eten weer missen voor een maand of zes. Ook al kippenhart geprobeerd, klinkt smerig maar is echt lekker
Vind ik leuk
Blindsy +15906
zondag 22 april 2018 om 12:49
Ik mis nog een aankoop; een nieuwe TD?
Vind ik leuk
#Keizerout +38032
zondag 22 april 2018 om 12:55
Als Brands gaat moeten ze dat wel snel rondmaken. Anders is het geen doen voor PSV.
Vind ik leuk
Blindsy +15906
zondag 22 april 2018 om 16:58
Ja, precies. Om slagvaardig te kunnen handelen op de transfermarkt, heb je een TD nodig. En het liefst nog even samen optrekken, ook. Overdracht en beetje inwerken, noemen ze dst in kantoorland. ;-)
Vind ik leuk
#Keizerout +38032
zondag 22 april 2018 om 17:16
Precies. En als je moet kijken hoe goed een aankoop is in verhouding tot je eigen selectie moet je je eigen selectie wel goed kennen.
Vind ik leuk
Blindsy +15906
zondag 22 april 2018 om 18:27
Wat dat betreft is de start van een nieuwe TD altijd onhandig gepland. Bij PSV krijgen ze een drukke zomer, en Brands is dan weg, helaas.
Vind ik leuk
#Keizerout +38032
zondag 22 april 2018 om 18:49
Dat is zo. Of je moet iemand binnen de club promoveren.
Vind ik leuk
Napolitanos +9752
zondag 22 april 2018 om 12:56
CHUCKY THA BOMB ! Goede zet Raiola + 70 miljoen
Vind ik leuk
jesseee +906
zondag 22 april 2018 om 13:40
Hahahahhahaha 70 miljoen pesos misschien
Vind ik leuk
Ajacied_8 +19119
zondag 22 april 2018 om 12:57
Ik gun PSV Amrabat wel, en andersom. Als vervanger van Lozano of Bergwijn.
[Reactie gewijzigd op zondag 22 april 2018 om 12:58]
Vind ik leuk
orion73 +1527
zondag 22 april 2018 om 13:03
Lozano leuke voetballer voor bijv Spaanse middenmoot. Niet meer dan dat.
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 13:06
Bergwijn mag gaan maar Lozano jij blijf lekker bij ons! Hoop dat een van je maatjes komen.
Vind ik leuk
Argento8523 +6946
zondag 22 april 2018 om 13:28
Tegenwoordig is iedereen een top talent....
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 15:21
Er loopt maar 1 topspeler bij PSV en dat is Lozano.
Vind ik leuk
Chebaisit +1449
zondag 22 april 2018 om 15:29
Misschien kunnen ze ziyech kopen voor 50 mil
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws