Van Bronckhorst: Duidelijk, maar uiteindelijk win je twee van de drie prijzen

    Van Bronckhorst: "Duidelijk, maar uiteindelijk win je twee van de drie prijzen"

    zondag 22 april 2018 om 20:08

    Giovanni van Bronckhorst kan zijn geluk niet op na het winnen van zijn tweede KNVB beker. In de finale werd AZ met duidelijke cijfers verslagen: 0-3.

    "Of ik blij ben? Dat is een understatement", reageert Van Bronckhorst kort na het laatste fluitsignaal bij FOX Sports. "We begonnen vandaag heel onrustig, heel gespannen, heel nerveus. Waarom dat was weet ik niet. Daarna herpakten we ons aardig en hebben we weinig kansen weggegeven. Ik moet mijn team grote complimenten geven, want ze hebben drie keer gescoord tegen AZ en keihard gevochten. Dan pak je de beker."

    De Feyenoord-trainer kan dus weer een prijs toevoegen aan zijn palmares. "Dit is waarvoor je trainer bent: het team klaarmaken en inspireren om prijzen te winnen. Dit is mijn vierde prijs in drie jaar. Fantastisch, dit zijn de mooiste momenten als coach", aldus Van Bronckhorst, die terugblikt op een moeizaam seizoen. "Dat is duidelijk, maar uiteindelijk win je twee van de drie prijzen dit seizoen. Dan sluit je het seizoen heel positief af."

    Lees meer over:EredivisieFeyenoord

    Plaats een reactie

    Old Star +7200
    zondag 22 april 2018 om 20:11
    Bedankt je collega van de tegenstander maar...
    Vind ik leuk
    Smithsonian +26783
    zondag 22 april 2018 om 20:12
    Boeit het nog iets?
    Even genieten na een kutseizoen feyenoorders!!!!
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +24098
    zondag 22 april 2018 om 20:21
    Geniet ervan, Teo! Moeilijk seizoen mooi afgesloten!
    Vind ik leuk
    Smithsonian +26783
    zondag 22 april 2018 om 20:47
    Dankje! Moeilijk zeker... maar nou maakt het niets meer uit.
    Vind ik leuk
    BassieN +11146
    zondag 22 april 2018 om 20:12
    Nou leuk hoor Giovanni maar dit verbloemt het kutseizoen totaal niet.

    (edit: spelfout)
    [Reactie gewijzigd op zondag 22 april 2018 om 20:13]
    Vind ik leuk
    Voebtal +3766
    zondag 22 april 2018 om 20:15
    Voor vandaag even wel. Morgen weer naar de ranglijst kijken.
    Vind ik leuk
    Voebtal +3766
    zondag 22 april 2018 om 20:15
    Het was gewoon een hele matige en slechte wedstrijd.
    Vind ik leuk
    3Bier +6924
    zondag 22 april 2018 om 20:17
    Kut seizoen maakt op dit moment even niet uit denk ik. Feyenoorders gefeliciteerd.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +26783
    zondag 22 april 2018 om 20:18
    Kutseizoen. Alleen ja. Nu weer vanaf 0 beginnen en vooral zo door gaan!!
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +8365
    zondag 22 april 2018 om 20:43
    Kutseizoen en vooral zo doorgaan ! origineel idee voor een Feyenoord supporter ....
    Vind ik leuk
    HJR +6852
    zondag 22 april 2018 om 20:20
    Gefeliciteerd, dik verdient. Ik had meer verwacht van AZ, jammer want was niet echt spannend zo.
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12012
    zondag 22 april 2018 om 20:20
    Gefeliciteerd. Een iets minder kutdswizoen dan ajax. Alhoewel el om voorronde cl. Als ajax tweede wordt en dat wordt lastig genoeg.
    [Reactie gewijzigd op zondag 22 april 2018 om 20:21]
    Vind ik leuk
    hassel +605
    zondag 22 april 2018 om 20:23
    Troostprijs wel na de titel.
    Vind ik leuk
    Gein +365
    zondag 22 april 2018 om 20:36
    Het is toch wel zo dat Feyenoord nu de boeken ingaat met een seizoen met twee prijzen. Terwijl ze zowel in de Champions league als in de eredivisie echt belabberd gepresteerd hebben.
    Vind ik leuk
    fedor2501 +3478
    zondag 22 april 2018 om 21:05
    Erg he. Gelukkig heeft jouw club dit seizoen weer oogstrelend voetbal op de mat gelegd. Het is eigenlijk niet eerlijk dat ze zo goed zijn en niks winnen.
    Vind ik leuk
    Gein +365
    zondag 22 april 2018 om 21:34
    Zaterdag pakken we gewoon de Jupiler league. Er bestaat dus toch nog wat gerechtigheid in deze wereld.
    [Reactie gewijzigd op zondag 22 april 2018 om 21:35]
    Vind ik leuk
    013Tilburg +298
    zondag 22 april 2018 om 22:52
    Als er echt gerechtigheid bestaat flikkeren ze alle jong ploegen uit het betaalde voetbal.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +8365
    zondag 22 april 2018 om 20:48
    Fijn voor Gio, kan hij weer eventjes z'n kogelvrije vest uittrekken.......
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 21:03
    In die nichtendisco in 020 drukken ze stiekem een mes in je donder als trainer..of wachten ze hun sterspelers op en gaan die meppen...
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +8365
    zondag 22 april 2018 om 21:14
    De ervaringsdeskundige spreekt.
    Laat het je vrouw maar niet weten dat je in het geniep Nichtendisco's bezoekt.
    Vind ik leuk
    fedor2501 +3478
    zondag 22 april 2018 om 21:06
    Ach meissie toch.
    Vind ik leuk
    flipper +1484
    zondag 22 april 2018 om 20:50
    Feyenoord proficiat.
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 21:09
    Heerlijk, weer een prijs
    Vind ik leuk
    kees ee +507
    zondag 22 april 2018 om 21:16
    van bronckhorst op weg om een groot trainer te worden ?? practisch was de uitvoering vandaag misschien niet top, maar tactisch zat 't erg goed in elkaar !!
    [Reactie gewijzigd op zondag 22 april 2018 om 21:17]
    Vind ik leuk
    Bennie498 +1365
    zondag 22 april 2018 om 22:46
    2 prijzen oké. ! Maar seizoen is niet geslaagd . Nogmaals wie 2 x van NAC 1 maal van VVV verliest en 1 x gelijk speelt tegen VVV bij RODA gelijk speelt enz heb je het niet goed gedaan !!!!!
    Vind ik leuk
    14forever +8384
    maandag 23 april 2018 om 01:07
    1 troostprijsje en een.oefenschaal aan het begin van het jaar...
    Vind ik leuk
    13 +10579
    maandag 23 april 2018 om 01:40
    We hadden ook 4e kunnen worden zonder prijzen, doe mij dit dan toch maar!
    Vind ik leuk
    Birdieman +514
    maandag 23 april 2018 om 05:51
    Het is maar een klein prijsje , ze moeten nu niet doen alsof ze de Champions League hebben gewonnen . Het blijft toch een abominabel slecht seizoen , dat maakt dit prijsje echt niet goed .
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Van Bronckhorst: "Duidelijk, maar uiteindelijk win je twee van de drie prijzen"