'Midtsjo: onherkenbaar. Weghorst: echt heel slecht. Jahanbakhsh: niks van gezien'

    'Midtsjo: onherkenbaar. Weghorst: echt heel slecht. Jahanbakhsh: niks van gezien'

    zondag 22 april 2018 om 20:36

    AZ heeft zwaar teleurgesteld in de finale van de KNVB Beker. Dat stelt Kenneth Perez, die tegen Feyenoord meer had verwacht van de veelgeprezen Alkmaarders.

    "De wedstrijd is beslist op individuele kwaliteiten", zegt Perez bij FOX Sports. "AZ heeft heel goede spelers, maar vandaag niet. De spelers die worden opgehemeld en het normaal gesproken doen voor AZ, waren er niet vandaag. Midtsjo: onherkenbaar. Weghorst: echt heel slecht. Jahanbakhsh was in het begin heel actief en dreigend, maar in de tweede helft hebben we er niks meer van gezien."

    Arnold Bruggink beaamt dat. Hij had gedacht dat AZ beter voor de dag zou komen in De Kuip. "Midtsjo hebben we vandaag niet gezien. Hij heeft twaalf keer balverlies geleden, terwijl hij dat gemiddeld twee tot drie keer doet in een wedstrijd. Hij werd ook gewisseld na 66 minuten, terwijl het toch de motor van AZ is samen met Svensson. Daar heeft Feyenoord heel goed op geanticipeerd."

    Lees meer over:EredivisieAZ Alkmaar

    Plaats een reactie

    rpaulp50 +8362
    zondag 22 april 2018 om 20:45
    Maar weer eens aangetoond dat alleen leuk spelen niets oplevert.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +26784
    zondag 22 april 2018 om 20:45
    Az is net niet.
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 20:45
    Die weghorst kan er niks van die heilige boon
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 20:49
    Die Midtsjo hadden ze al na 35 minuten moeten wisselen. Werkelijk geen knikker geraakt.
    Vind ik leuk
    mike-alkmaar +2770
    zondag 22 april 2018 om 20:50
    Dit kan meer op het conto van vd Brom geschreven worden dan die van bovengenoemde spelers. Dat 532 wat hij voor het eerst van stal haalde tegen PSV thuis en nu weer , wordt totaal niet beheerst door deze spelersgroep. Tegen psv thuis was het ondanks de 2-0 voetballen gezien erg slecht en was het in eerste helft wachten op de 0-1. De wedstrijden daarna eigen formatie en het liep voetballend weer redelijk , en dan nu voor zo n belangrijke wedstrijd weer met dit systeem voor de dag komen echt onbegrijpelijk. En misschien hadden we dan ook wel verloren, maar iig niet met angsthazen voetbal.
    Vind ik leuk
    VA1 +1742
    zondag 22 april 2018 om 22:04
    Wees blij dat Henk Fraser niet jullie aanstaande trainer is haha... over angsthazen-voetbal gesproken.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +29310
    zondag 22 april 2018 om 22:15
    Tis gewoon een matige coach. Hij snapt het niet... is nu wel vaak genoeg gebleken.
    Vind ik leuk
    pinkelman +4033
    zondag 22 april 2018 om 20:52
    Jammer, maar hier leren de jonkies waarvan voor sommige het eerste seizoen eredivisievoetbal was gewoon van om ook in dit soort wedstrijden er te staan.
    Vind ik leuk
    Janzijnvader +14354
    zondag 22 april 2018 om 20:52
    Ik herkende AZ helemaal niet meer. Speelde zo zwak en niks lukte. Helaas... Volgend jaar beter hè. Gefeliciteerd Feyenoorders.
    Vind ik leuk
    Timmio :D +15094
    zondag 22 april 2018 om 21:22
    Volgend jaar beter :)
    Vind ik leuk
    Kuip +6425
    zondag 22 april 2018 om 20:53
    Zo’n troosteloze k* finale kon er ook nog wel bij in het allerbelabberdste voetbalseizoen ooit:
    -Oranje haalt het WK niet
    -Jong-Oranje bakt er niets van
    -Ajax en PSV overleven de voorrondes tegen clubjes uit de c-categorie niet eens
    -Feyenoord is dramatisch in de CL
    -Twente degradeert
    -met PSV hebben we de kampioen van de armoe
    -schrikbarend slecht voetbal in de eredivisie
    -Alle Nederlandse trainers in het buitenland ontslagen
    -alle clubs met kunstgrasvelden
    -en tot slot dus ook nog een bekerfinale zonder niveau.

    Blij dat dit seizoen er bijna op zit.
    Vind ik leuk
    fedor2501 +3477
    zondag 22 april 2018 om 21:15
    Waar leven we nog voor he.
    Vind ik leuk
    Kuip +6425
    zondag 22 april 2018 om 21:35
    Heb je een touw voor me?
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +2230
    zondag 22 april 2018 om 21:11
    Spelers uit hun hum door een aangepast systeem. Dat zie je terug bij Midstjo en Alireza. Weghorst stond daardoor ook tegenover een overmacht.
    Vind ik leuk
    maandag 23 april 2018 om 11:38
    AZ kon zich niet concentreren mede door enorm lawaai van eigen supporters en vuurwerk, KNVB leg hiervoor een grote boete op, op dit moment zijn de AZ spelers vele miljoenen minder waard, buitenland zeker geen intresse meer.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Midtsjo: onherkenbaar. Weghorst: echt heel slecht. Jahanbakhsh: niks van gezien'