'Midtsjo: onherkenbaar. Weghorst: echt heel slecht. Jahanbakhsh: niks van gezien'

    'Midtsjo: onherkenbaar. Weghorst: echt heel slecht. Jahanbakhsh: niks van gezien'

    zondag 22 april 2018 om 20:36

    AZ heeft zwaar teleurgesteld in de finale van de KNVB Beker. Dat stelt Kenneth Perez, die tegen Feyenoord meer had verwacht van de veelgeprezen Alkmaarders.

    "De wedstrijd is beslist op individuele kwaliteiten", zegt Perez bij FOX Sports. "AZ heeft heel goede spelers, maar vandaag niet. De spelers die worden opgehemeld en het normaal gesproken doen voor AZ, waren er niet vandaag. Midtsjo: onherkenbaar. Weghorst: echt heel slecht. Jahanbakhsh was in het begin heel actief en dreigend, maar in de tweede helft hebben we er niks meer van gezien."

    Arnold Bruggink beaamt dat. Hij had gedacht dat AZ beter voor de dag zou komen in De Kuip. "Midtsjo hebben we vandaag niet gezien. Hij heeft twaalf keer balverlies geleden, terwijl hij dat gemiddeld twee tot drie keer doet in een wedstrijd. Hij werd ook gewisseld na 66 minuten, terwijl het toch de motor van AZ is samen met Svensson. Daar heeft Feyenoord heel goed op geanticipeerd."

    Lees meer over:EredivisieAZ Alkmaar

    Plaats een reactie

    zondag 22 april 2018 om 20:37
    Op 4 augustus a.s. weer een prijs voor Feyenoord, namelijk de JC schaal tegen PSV.
    Het kan allemaal niet op;-)
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +8747
    zondag 22 april 2018 om 20:39
    Als wij weer 2x winnen in het Eredivisieseizoen mag je van mij die JCSchaal met 8-0 winnen
    Vind ik leuk
    Mo +11211
    zondag 22 april 2018 om 20:54
    Maak dat jezelf maar wijs
    Vind ik leuk
    Eindje040 +840
    zondag 22 april 2018 om 21:19
    Ga lekker de beker vieren alsof het de CL is haha
    Vind ik leuk
    Rdamjeff +891
    maandag 23 april 2018 om 07:47
    Ik kan mij anders de jankmuil van Luuk de Jong herinneren na het verlies in de halve finale in de Kuip. Hij had maar al te graag de beker willen winnen.
    Vind ik leuk
    Eindje040 +840
    maandag 23 april 2018 om 10:49
    Hij kan moeilijk zeggen, de beker interesseert mij geen fluit:)
    Vind ik leuk
    Rdamjeff +891
    maandag 23 april 2018 om 10:55
    Onzin. Zijn hele houding sprak boekdelen. Al kan ik begrijpen dat je liever kampioen wordt dan dat je de beker wint. Toch vind ik het opmerkelijk dat er supporters zijn die menen geen interesse te hebben in deze prijs.
    Vind ik leuk
    Blindsy +6475
    zondag 22 april 2018 om 21:01
    Als wij dan weer een beker winnen en er ook een 'niets in Amsterdam' lustrum gevierd gaat worden? Valt hier over te praten ;-)
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +8747
    zondag 22 april 2018 om 21:13
    Vooraf getekend ;)
    Vind ik leuk
    Blindsy +6475
    zondag 22 april 2018 om 21:16
    Deal! Wordt liever nog eens kampioen maar daar is Feyenoord nog niet aan toe. Vind ik.
    Als we dan wel korter bij blijven. Want met zoveel punten achterstand is het toch n slecht seizoen geweest. Mogen we op 4 punten achterstand weer 2e worden? ;-)
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +8747
    zondag 22 april 2018 om 21:22
    Van mij mag het zolang PSV op 1 staat en Twente promoveerrt met cambuur en nec :)
    Vind ik leuk
    Blindsy +6475
    zondag 22 april 2018 om 21:24
    Het zou zomaar kunnen uitkomen. ;-) Ik zie sowieso dat lustrum wel gevierd gaan worden :-)
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +6786
    zondag 22 april 2018 om 20:39
    Zolang wij dan kampioen worden vindt ik het prima:-)
    Vind ik leuk
    stratumseind +128707
    zondag 22 april 2018 om 20:39
    je zit toch niet stiekum een pilletje teveel achterover te slaan he?
    Vind ik leuk
    FSCeara +7268
    zondag 22 april 2018 om 20:42
    Pilletjes zijn uit de mode.... het snuiven is terug ;)
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 20:45
    Volop Malt bier en Brandaris zware shag en sjans met de buurvrouw.....HaHa.
    Vind ik leuk
    Teo Smith +19418
    zondag 22 april 2018 om 20:46
    Kim holland?
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 20:48
    Mocht Kimmetje willen sjans met mij;-)
    Vind ik leuk
    SimonSays +2862
    zondag 22 april 2018 om 21:08
    Kim wil geen sjans, maar een schwanz.

    Gefeliciteerd alle Feyenoorders! Wederom een mooie prijs. Prima overwinning.
    Vind ik leuk
    Teo Smith +19418
    zondag 22 april 2018 om 20:49
    Strat we zien het dan weer wel.

    Nieuwe deal sluiten?
    Vind ik leuk
    stratumseind +128707
    zondag 22 april 2018 om 23:18
    ja , een kopie van dit seizoen lijkt me wel wat jou ook?
    Vind ik leuk
    FSCeara +7268
    zondag 22 april 2018 om 21:06
    Vriend ik hoop dat wij zaterdag van jullie jong team winnen en Ajax tegen onze buren uit Maastricht punten verspelen en we zo kampioen van de eredivisie worden ten koste van Jong Ajax. Pas dan kan ik praten over een geweldig jaar.
    Vind ik leuk
    stratumseind +128707
    zondag 22 april 2018 om 23:19
    van mij mag je , veel succes.
    Maar promotie op zich is toch ook een reden voor een groot feest?
    Vind ik leuk
    FSCeara +7268
    maandag 23 april 2018 om 00:00
    Ja dat zeer zeker maar daarvoor moet er gewonnen worden van de best spelende club op dit moment en dat is jong PSV denk ik
    Vind ik leuk
    stratumseind +128707
    maandag 23 april 2018 om 00:04
    die van ons zijn al met hun gedachten op vakantie dat pakken jullie wel
    Vind ik leuk
    Voebtal +2024
    zondag 22 april 2018 om 20:44
    AZ was weer helemaal niets hahahahaha Ow wat zijn die slecht zeg in de belangrijke wedstrijden. En dit seizoen al 6x verloren van de traditionele top3. Dus 0 punten uit 6 wedstrijden. Slechter dan slecht. Zelfs ADO, Vitessen en Willem II doen het beter.
    Vind ik leuk
    larzyy +83
    zondag 22 april 2018 om 20:49
    Ze staan wel boven Feyenoord.
    Ik verlies als AZ fan zijnde liever van Ajax psv en feyenoord dan van laagvliegers.
    Juist ze verliezen van topclubs. AZ is er geen volgens menig maar staat nog steeds boven Feyenoord. 8 punten. Vul zelf maar in tegen welke clubs dat gebeurd is gezien het feit dat AZ er al 15 mist tegen de traditionele top 3.
    Vind ik leuk
    Voebtal +2024
    zondag 22 april 2018 om 20:51
    Feyenoord heeft toch echt een prijs.. de beker. AZ heeft helemaal niets. Plek 3 of plek 4 maakt verder helemaal niets uit in Nederland. Alleen plek 1 en 2 zijn belangrijk.
    Vind ik leuk
    larzyy +83
    zondag 22 april 2018 om 20:56
    Ja ze hebben de dennenappel... Als Arsenal of Marseille de EL niet wint is het voor beide teams een voorronde.
    Begrijp me niet verkeerd Feyenoord verdient de beker maar ik snap het ‘leedvermaak’ richting AZ totaal niet. Wat hebben zij nu misdaan, behalve mooi voetbal laten zien. Wees juist blij dat het Nederlands voetbal een team als dit rijk is.
    Vind ik leuk
    Voebtal +2024
    zondag 22 april 2018 om 20:58
    Al die praatjes van die supporters over dat ze wel even aanhaken bij de traditionele top3, dat ze gingen winnen van Feyenoord. Dat Alireza de beste van Nederland is, dat Weghorst in Oranje hoort, dat Till zo goed is.. blablablabla.. Ze kennen hopelijk nu hun plek weer.
    Vind ik leuk
    larzyy +83
    zondag 22 april 2018 om 21:02
    Ga je nu werkelijk beweren dat ze niet goed zijn, dan? Ze zijn jong en hebben nog veel te leren. Jahanbakhsh als buitenspeler heeft de meeste doelpunten en bijna assists op zijn naam. Dat verdient lof ook al heeft hij dat vandaag niet laten zien
    Vind ik leuk
    Voebtal +2024
    zondag 22 april 2018 om 21:06
    Het verdient pas lof als je het waar kunt maken in de wedstrijden waar het om gaat. Dit verdient toch geen lof man.
    Vind ik leuk
    Jur74 +6040
    zondag 22 april 2018 om 23:26
    Jezus, de 2e plek is ook geen prijs en dan heb jij het over praatjes?
    Vind ik leuk
    Voebtal +2024
    maandag 23 april 2018 om 00:50
    Az kan toch geen tweede meer worden?
    Vind ik leuk
    FSCeara +7268
    zondag 22 april 2018 om 21:10
    Helemaal mee eens. Ik als neutrale kijker van de eredivisie vind AZ bij ver leukste voetbal spelen.hetgene waar ik bij jullie alleen een beetje schijt van heb is gedrag en gezanik van jullie trainer en hoe woutje zich manifesteerd.zelf tegen ons in Sittard waar jullie met veel geluk in de 83ste de gelijkmaker maakte was hij behoorlijk provocerend.hopelijk doen jullie het goed in Europa!
    Vind ik leuk
    fedor2501 +3299
    zondag 22 april 2018 om 21:13
    Wees trots op je team ipv dat zielige gedoe man. Wat kan jou het nou schelen wat mensen hier zeggen.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +23592
    zondag 22 april 2018 om 22:13
    Heb je wat aan..... 8 punten....

    Plaatsingswedstrijd voor de Europa League. Dus eigenlijk heb je met die punten een halve kans in Europa verdiend.
    Vind ik leuk
    larzyy +83
    zondag 22 april 2018 om 22:15
    Halve kans? Met dit AZ en de reeks in Europa maak ik me geen zorgen. Die halen de groepsfase wel.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +23592
    zondag 22 april 2018 om 22:16
    Tot je de "verkeerde" loot.... succes.
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 20:47
    Van kampioen naar beker en dan de fruitschaal dan houd het voor jullie weer op
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Blindsy +6475
    zondag 22 april 2018 om 20:59
    PSV en Feyenoord in de ArenA. Blijft het schítterend vinden.
    Vind ik leuk
    Rdamjeff +891
    maandag 23 april 2018 om 07:51
    De wedstrijd wordt in Eindhoven gespeeld.
    Vind ik leuk
    Blindsy +6475
    maandag 23 april 2018 om 09:08
    Bij het schrijven dacht ik nog; moet ik dit niet ff checken? Maar het is goed zo.
    Spelen we ook eens 'uit' voor een prijs. ;-)
    Vind ik leuk
    Barry Engels +23592
    zondag 22 april 2018 om 22:11
    En in april volgend jaar staan we weer op de Coolsingel!
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +6787
    zondag 22 april 2018 om 20:45
    Maar weer eens aangetoond dat alleen leuk spelen niets oplevert.
    Vind ik leuk
    Teo Smith +19418
    zondag 22 april 2018 om 20:45
    Az is net niet.
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 20:45
    Die weghorst kan er niks van die heilige boon
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 20:49
    Die Midtsjo hadden ze al na 35 minuten moeten wisselen. Werkelijk geen knikker geraakt.
    Vind ik leuk
    mike-alkmaar +2425
    zondag 22 april 2018 om 20:50
    Dit kan meer op het conto van vd Brom geschreven worden dan die van bovengenoemde spelers. Dat 532 wat hij voor het eerst van stal haalde tegen PSV thuis en nu weer , wordt totaal niet beheerst door deze spelersgroep. Tegen psv thuis was het ondanks de 2-0 voetballen gezien erg slecht en was het in eerste helft wachten op de 0-1. De wedstrijden daarna eigen formatie en het liep voetballend weer redelijk , en dan nu voor zo n belangrijke wedstrijd weer met dit systeem voor de dag komen echt onbegrijpelijk. En misschien hadden we dan ook wel verloren, maar iig niet met angsthazen voetbal.
    Vind ik leuk
    VA1 +1077
    zondag 22 april 2018 om 22:04
    Wees blij dat Henk Fraser niet jullie aanstaande trainer is haha... over angsthazen-voetbal gesproken.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +23592
    zondag 22 april 2018 om 22:15
    Tis gewoon een matige coach. Hij snapt het niet... is nu wel vaak genoeg gebleken.
    Vind ik leuk
    pinkelman +3654
    zondag 22 april 2018 om 20:52
    Jammer, maar hier leren de jonkies waarvan voor sommige het eerste seizoen eredivisievoetbal was gewoon van om ook in dit soort wedstrijden er te staan.
    Vind ik leuk
    Janzijnvader +12992
    zondag 22 april 2018 om 20:52
    Ik herkende AZ helemaal niet meer. Speelde zo zwak en niks lukte. Helaas... Volgend jaar beter hè. Gefeliciteerd Feyenoorders.
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +8747
    zondag 22 april 2018 om 21:22
    Volgend jaar beter :)
    Vind ik leuk
    Kuip +5052
    zondag 22 april 2018 om 20:53
    Zo’n troosteloze k* finale kon er ook nog wel bij in het allerbelabberdste voetbalseizoen ooit:
    -Oranje haalt het WK niet
    -Jong-Oranje bakt er niets van
    -Ajax en PSV overleven de voorrondes tegen clubjes uit de c-categorie niet eens
    -Feyenoord is dramatisch in de CL
    -Twente degradeert
    -met PSV hebben we de kampioen van de armoe
    -schrikbarend slecht voetbal in de eredivisie
    -Alle Nederlandse trainers in het buitenland ontslagen
    -alle clubs met kunstgrasvelden
    -en tot slot dus ook nog een bekerfinale zonder niveau.

    Blij dat dit seizoen er bijna op zit.
    Vind ik leuk
    fedor2501 +3299
    zondag 22 april 2018 om 21:15
    Waar leven we nog voor he.
    Vind ik leuk
    Kuip +5052
    zondag 22 april 2018 om 21:35
    Heb je een touw voor me?
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 21:11
    Spelers uit hun hum door een aangepast systeem. Dat zie je terug bij Midstjo en Alireza. Weghorst stond daardoor ook tegenover een overmacht.
    Vind ik leuk
    maandag 23 april 2018 om 11:38
    AZ kon zich niet concentreren mede door enorm lawaai van eigen supporters en vuurwerk, KNVB leg hiervoor een grote boete op, op dit moment zijn de AZ spelers vele miljoenen minder waard, buitenland zeker geen intresse meer.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Midtsjo: onherkenbaar. Weghorst: echt heel slecht. Jahanbakhsh: niks van gezien'