'De kandidaat bij uitstek is Simeone van Atlético Madrid, hij is outstanding'

    'De kandidaat bij uitstek is Simeone van Atlético Madrid, hij is outstanding'

    maandag 23 april 2018 om 07:25

    Arsenal gaat een belangrijke periode in, nu het officieel is dat Arsène Wenger de club aan het einde van het seizoen gaat verlaten. Gary Neville ziet maar één persoon die de Franse manager kan opvolgen: Diego Simeone.

    "De kandidaat bij uitstek is Diego Simeone van Atlético Madrid", begint Neville zijn betoog bij Sky Sports. "Seizoen na seizoen heeft hij resultaten geboekt. Niet alleen in de Champions League, maar ook in de Primera División, met een club die bij lange na niet het budget van FC Barcelona en Real Madrid heeft. Bij Arsenal is de situatie vergelijkbaar, want Manchester City, Manchester United en in mindere mate Chelsea kunnen financieel ook meer. Als je daarmee wil concurreren, heb je een outstanding manager nodig. Simeone is dat."

    Neville stelt dat de nieuwe Arsenal-manager binnen een week moet worden aangesteld, anders lopen The Gunners een belangrijke achterstand op. "Er zijn geen excuses", aldus de oud-verdediger van Manchester United. "De nieuwe manager moet de club leren kennen, de ploeg leren kennen, eventueel aankopen doen in de zomer en ga zo maar door. Dat neemt ontzettend veel tijd in beslag, zeker door het feit dat het WK tussendoor komt. Aan het einde van volgende week moet Arsenal een nieuwe manager hebben gestrikt."

    Plaats een reactie

    maandag 23 april 2018 om 07:28
    Wordt lachen met hem.

    Misschien heeft idd Arsenal zo een trainer nodig, die iedereen af en toe een schop onder zn kont kan geven
    Vind ik leuk
    ruuddevil +2981
    maandag 23 april 2018 om 07:29
    Dus omdat Simeone ook nooit van de top kan winnen moeten ze hem nemen? Kan je beter Van den Brom nemen.
    Vind ik leuk
    Marco S +4392
    maandag 23 april 2018 om 07:33
    Eric ten hek aub
    Vind ik leuk
    Janjan +430
    maandag 23 april 2018 om 07:34
    WOW......ben best wel benieuwd welke Trainer deze mooie ploeg mag gaan trainen....
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26324
    maandag 23 april 2018 om 07:43
    Volgens mij krijg je die niet zo maar weg bij Atletico.. Die man is Atletico!
    Vind ik leuk
    Raptor +97
    maandag 23 april 2018 om 07:57
    Totaal niet mee eens. Simeone past niet bij Arsenal puur om de simpele reden dat Simeone vechtvoetbal laat zien. Iets wat tegengesteld is waar Arsenal voor staat.
    [Reactie gewijzigd op maandag 23 april 2018 om 07:57]
    Vind ik leuk
    Always PSV +11273
    maandag 23 april 2018 om 11:19
    Simeone is de perfecte kandidaat. Wordt het niet eens tijd dat Arsenal wat mannelijker voetbal laat zien?
    Onze Chuck past wel bij Simeone;)
    Vind ik leuk
    pietprecies +4810
    maandag 23 april 2018 om 08:30
    En dat wil Simeone zelf ook?
    Vind ik leuk
    maandag 23 april 2018 om 09:03
    Haha wat een onzin. Arsenal is op United na de rijkste club daar. En samen met Bayern de club met een zuiver geweten zonder die schulden van een half miljard.
    Someone is niet de coach die Arsenal moet nemen. Zal ze vast meer laten presteren, maar past qua spelopvatting totaal niet bij Arsenal.
    Ik verwacht dat of Enrique of Viera met Henry de kandidaten zijn.
    Vind ik leuk
    Always PSV +11273
    maandag 23 april 2018 om 11:20
    Toch niet weer de "Franse slag"
    Vind ik leuk
    maandag 23 april 2018 om 12:07
    Yep. Verwacht van wel ja
    Vind ik leuk
    myrthewit +1602
    maandag 23 april 2018 om 09:03
    Jammer als hij het zou worden. Je hebt al te veel van dit soort types in Engeland. Arsenal liet toch altijd mooi voetbal zien? Nu krijg je weer een net niet club zoals United met Mourinho. Dat past ook nog steeds niet...
    Vind ik leuk
    Nistel +3607
    maandag 23 april 2018 om 11:00
    Vind ik totaal geen combinatie.

    Arsenal is de club van het verfijnde spel. Daar past zo'n rouwdouwer toch helemaal niet bij?

    Zie hem eerder weer in Italië werkzaam zijn. Inter of Lazio, waar hij ook als voetballer actief geweest is. Of een stap hoger bij Juventus. Dat mediterrane past veel meer bij hem.
    Vind ik leuk
    Boi +572
    maandag 23 april 2018 om 17:02
    Ik denk dan misschien wel dat Diego Simeone een waardig opvolger zal zijn, maar ik betwijfel of hij Atlético in de steek gaat laten...
    Vind ik leuk
    Cookee +10645
    maandag 23 april 2018 om 18:40
    Dat zou wel een hele omslag zijn van Wenger naar Simeone.

    Vraag dan The Special One
    das nog gekker dan The Sime-One
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws