VP Award 2018: wie volgt Jörgensen op als beste speler van Eredivisie?

VP Award 2018: wie volgt Jörgensen op als beste speler van Eredivisie?

dinsdag 24 april 2018 om 11:30

We gaan stemmen! De finale van het Eredivisie-seizoen is in volle gang, maar wie is de beste speler van dit seizoen? Wie volgt Nicolai Jörgensen op en wint de VP Award 2018 voor Speler van het Jaar? Het woord is aan jullie!

De VoetbalPrimeur-redactie heeft een shortlist van twintig spelers samengesteld. Deze week kunnen jullie als bezoekers daaruit je persoonlijke favoriet kiezen. De stem van de bezoekers telt zwaar mee: vijftig procent van de uitslag wordt namelijk door jullie bepaald. De andere vijftig procent komt van de redactie van VoetbalPrimeur.

De editie van vorig jaar kende een duidelijke winnaar. 29 procent van de 25.000 stemmen ging naar Feyenoord-topscorer Nicolai Jörgensen. Davy Klaassen (22) procent) en Karim El Ahmadi (15 procent) volgden op gepaste afstand van de Deen. Ajax is dit jaar hofleverancier bij de genomineerden met vier namen, gevolgd door PSV en AZ met beide drie spelers. 

Dit zijn de twintig kanshebbers van dit seizoen. 

Wie was de beste speler van dit seizoen? Breng je stem via onderstaande poll uit! Stemmen kan tot maandag 30 april 11.00 uur.

Poll

Wie is de beste speler van dit Eredivisie-seizoen?

(48082 stemmen)

Plaats een reactie

Doe dan! +7148
dinsdag 24 april 2018 om 11:31
Ziyech is de beste speler van de Eredivisie, maar als je kijkt naar wie dit seizoen het beste gepresteerd heeft kan dat maar één zijn:

Alireza Jahanbakhsh.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 24 april 2018 om 11:32]
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 11:35
Ik heb ook op Alireza gestemd. Denk alleen wel dat ik onbedoeld een stukje emotie heb meegenomen in mijn keuze.
Een speler is meer dan alleen een voetballer. Vandaar mijn keuze.
Als je kijkt naar de instelling van deze jongen kan menig voetballer in de Eredivisie daar nog wat van leren.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 24 april 2018 om 11:38]
Vind ik leuk
Doe dan! +7148
dinsdag 24 april 2018 om 11:40
Zeker en ook qua overkomen in de media is ie een voorbeeld voor velen.
Vind ik leuk
fedor2501 +3233
dinsdag 24 april 2018 om 11:40
Tijdens de finale viel me ook al op dat deze jongen een goede en sportieve uitstraling heeft. De reactie na de trap tegen het hoofd van vPersie liet dat goed zien. Bovendien kan hij gewoon lekker ballen en ik zie hem graag naar ons toekomen.
Vind ik leuk
Pazto +144
dinsdag 24 april 2018 om 13:08
Inderdaad een topper, en daarnaast een voorbeeldprof. Maar aangezien er ook voor een Feyenoorder gekozen kan worden zal deze prijs wel weer richting Rotterdam gaan.
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 13:35
Dit inderdaad. Berghuis de beste eredivisie speler, dat is lachwekkend.
Vind ik leuk
Stranger +3496
dinsdag 24 april 2018 om 15:26
Dat betekent dus dat Feyenoord gewoon de meeste supporters heeft;-)
Vind ik leuk
feyeniels +23190
dinsdag 24 april 2018 om 13:53
Ik heb ook op Jahanbakhsh gestemd. Om precies dezelfde reden als jij. Een goede voetballer en een goed persoon.
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 11:37
Klopt... 420 x de bal verliezen per wedstrijd moet je heel goed voor zijn hahahah
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 11:37
sol
Wat hij presteert in zo’n team .... erg goed
Vind ik leuk
Doe dan! +7148
dinsdag 24 april 2018 om 11:39
Heeft ook een geweldig seizoen inderdaad, klaar voor de stap naar de subtop.
Vind ik leuk
Hattrick +9572
dinsdag 24 april 2018 om 11:38
Nee man! Ik zeg kramer!
Vind ik leuk
Doe dan! +7148
dinsdag 24 april 2018 om 11:41
Die is al genomineerd door Sligro ;-)
Vind ik leuk
Hattrick +9572
dinsdag 24 april 2018 om 11:41
Haha
Vind ik leuk
Den Daats +1615
dinsdag 24 april 2018 om 12:08
Er komt veel meer kijken dan een balletje trappen. Hakim is sinds zijn vertrek bij Twente niet gegroeid zoals men van hem heeft verwacht. Ook is gebleken dat hij op mentaal vlak ondermaats is gebleken. Daarin komt hij zodanig tekort dat ik ervan overtuigd ben dat hij nooit het maximale uit zijn kunnen zal halen.

Daarom zijn zowel Alireza als Lozano en ook De Ligt gewoon betere voetballers!
Vind ik leuk
Bertus +3566
dinsdag 24 april 2018 om 12:42
Waarom zou Ziyech de beste zijn? Heeft wel de potentie om dat te zijn maar niet het karakter. Heeft veel te veel wedstrijden gespeeld waarin hij ondermaats was. Bovendien heeft hij ook op papier nog eens een goed team om hem heen staan wat dus geen team blijkt te zijn.
Jahanbakhsh speelt in een kwalitatief minder team maar het is wel een collectief. Knappe prestaties maar alleen grote wedstrijden kunnen ze blijkbaar niet winnen.
Wel opmerkelijk dat Berghuis tot nu toe deze poll aan de leiding gaat.
Heeft er aardige wedstrijden tussen zitten maar niet genoeg om beste speler te zijn.
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 12:48
Dat zal komen omdat Berghuis de enige Feyenoorder in het lijstje is en er bij dit soort dingen disproportioneel veel op Feyenoorders gestemd wordt.
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 16:13
Zoals nu disproportioneel veel Ajacieden op Zyech hebben gestemd. ;)
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 16:48
Damn. Dat was nog absoluut niet zo toen ik dat postte.
Vind ik leuk
Bertus +3566
dinsdag 24 april 2018 om 17:59
Ik zou als ajaxied eerder op de Ligt stemmen. Gewone nuchtere Hollandse jongen die overal in de media loopt te schreeuwen dat ze de beste zijn. En al ben ik fan van de kampioen, toch gaat mijn stem naar Jahanbahksh. Geweldige speler die ik graag bij PSV zou zien.
Overigens wordt van Ginkel ondergewaardeerd, wat was die vent belangrijk dit jaar.
Vind ik leuk
fedor2501 +3233
dinsdag 24 april 2018 om 18:10
Ik heb op Alireza gestemd:-)
[Reactie gewijzigd op dinsdag 24 april 2018 om 18:10]
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 14:27
Juist laatst nog in de doc. van Onana te zien dat iedereen aan z'n lichaam werkt, behalve Zyech en nog iemand, vinden ze niet nodig...
Het is gewoonweg een lui persoon die alleen maar op z'n talent blijft drijven.
Wanneer je championsleague zit te kijken, zie je geen spillebeen lopen, ze zijn allemaal afgetraind.
Net dat beetje extra, net die extra training, dat mis je bij Zyech...

Vergelijk het een beetje met de uitspraak van Koeman over Vilhena en z'n vrije trappen, kan best dat ie steeds de vrije trap wil opeisen, maar Koeman zag niet die extra trainingsuren om beter te worden erin. En ging dus bijna elke vrije trap faliekant mis.

Die zelfoverschatting, het snobisme en het verongelijkte, dat is wat me irriteert aan deze gasten.

Daarom is het jammer dat al die ervaren gasten bijna nooit terug komen.
je ziet wat voor impact het heeft: rijkaard, davids, kuyt, v persie...

Je zou ze gewoon moeten verplichten(met het eerste grote contract) aan het eind van hun loopbaan een jaar te tekenen, al is het maar om de knowhow door te geven. En te laten zien wat er echt gevraagd wordt in de absolute top.

tenminste..als je die gehaald hebt...dusse sneijder en robben...wat doen jullie daar nog...
[Reactie gewijzigd op dinsdag 24 april 2018 om 14:34]
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 12:46
Jahanbaksh is een goede speler, maar de beste staat op in een finale....

En daar heeft ie het af laten weten.

Het gaat in mijn optiek tussen die vervelende Drontenaar, De Ligt en Lozano.
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 12:58
Ali doet het zeker uitstekend, maar ik vind hem niet de nummer 1 van 2018.

Mijn top-5

1 Zoet
2 Fran Sol
3/4 Arias en de Ligt
5 Jahhanbaksh
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 13:08
Arias vind ik al jaren de beste PSVer. Vind het ook onzin dat hij er niet tussen staat.

Mijn top-5
1 Jahanbaksh
2 Arias
3 Berghuis
4 De Ligt
5 Van Ginkel/Lozano
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 13:11
Zeker! Vorig seizoen ook PSV'er nummer 1 (Tevens ED-verdediger numero uno)
Dit jaar is Zoet mijn PSV'er van het seizoen omdat hij toch vaak belangrijke reddingen had om punten te redden.
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 15:20
Ziyech is zeker niet de beste speler,verre van
Vind ik leuk
CPP +538
dinsdag 24 april 2018 om 11:34
Met mijlenverre voorsprong is de beste speler van de eredivisie Robin van Persie. Vreems dat hij er niet bij staat.
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 11:35
Ziyech is de beste speler.
Vind ik leuk
Senn +5015
dinsdag 24 april 2018 om 11:38
Arias is de beste speler. Jammer dat hij zo weinig waardering krijgt.
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 11:56
Zoet de punten pakker
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 12:44
Van Persie heeft niet lang genoeg meegedaan voor een nominatie dat snap ik. Maar met alle respect voor Zyech, hij is niet te vergelijken met een fenomeen als Van Persie.
Vind ik leuk
Doe dan! +7148
dinsdag 24 april 2018 om 14:59
Niet met de Van Persie van vroeger, maar hij is duidelijk beter dan de Van Persie van nu.
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 15:55
hou toch op man. Van persie is nogsteeds de beste speler van nederland. Bal aannames schoten balcontrole alles bij hem is nogsteeds het beste.
Vind ik leuk
Sytz +2500
woensdag 2 mei 2018 om 13:45
Ha ha ha
Vind ik leuk
6ix9ine +153
dinsdag 24 april 2018 om 11:38
Ik denk dat dat komt doordat hij heel weinig wedstrijden heeft gespeeld. Ben het er wel mee eens dat hij op dit moment de beste is
Vind ik leuk
Cazzy +1081
dinsdag 24 april 2018 om 11:41
Van Persie is er een beetje laat bijgekomen, vandaar staat hij er niet bij denk ik.
Vind ik leuk
Sanuk +1657
dinsdag 24 april 2018 om 11:45
Ik mis ook het 160 miljoen talent kluivertje.
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 12:10
Frenkie de Jong daarentegen staat er wel onterecht tussen.
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 12:50
Reactie verwijderd door vp.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 24 april 2018 om 13:04]
Vind ik leuk
JustH +8846
dinsdag 24 april 2018 om 12:26
Blijf het maar verdraaien
Vind ik leuk
mcmodd +18770
dinsdag 24 april 2018 om 12:21
Van Persie staat niet het hele seizoen al te buffelen, zoals al die andere spelers. Het zal worden bepaald over alle spelers die minimaal een aantal wedstrijden hebben gespeeld, danwel een minimaal aantal minuten, zoiets.
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 11:35
Zonder van ginkel was psv geen kampioen geworden. Volgens mij is hij dan de beste speler geweest dit seizoen.
Vind ik leuk
mcmodd +18770
dinsdag 24 april 2018 om 12:22
Zo zie je dat je er op verschillende manieren naar kunt kijken, jouw manier is zeker niet de meest slechte manier.
Vind ik leuk
Cazzy +1081
dinsdag 24 april 2018 om 11:35
Waarom staat Frenkie de Jong daartussen, hele goeie voetballer en zeker een groot talent, maar zoveel had hij toch niet laten zien of kunnen laten zien aangezien hij niet altijd een basis speler is? Dit is overigens geen haat ofzo vraag het me gewoon af.
Vind ik leuk
Doe dan! +7148
dinsdag 24 april 2018 om 11:39
Ben het met je eens ja, rare keuze.
Vind ik leuk
CPP +538
dinsdag 24 april 2018 om 11:40
Omdat zij, gesteund door de media, hun talenten altijd bewieroken en doen alsof het al de beste spelers van de wereld zijn. Later blijken ze terecht te komen (op de bank) bij subtoppers in het buitenland. Wat waren die Tete, Riedewald, van Rhijn, El Ghazi enz. toch een wereld spelers.
PS. de Jong heeft m.i. wel de potentie, hopelijk zorgt de opleiding bij W2 ervoor dat hij wel de juiste instelling heeft om de top te bereiken.
Vind ik leuk
Sanuk +1657
dinsdag 24 april 2018 om 11:46
Het bijna 22 jarige talent, laatbloeier zeker?
Vind ik leuk
Doe dan! +7148
dinsdag 24 april 2018 om 11:53
Bijna 22? Hij is nog niet eens 21 hahaha.
Vind ik leuk
dhrwobo +17104
dinsdag 24 april 2018 om 12:18
Inderdaad, vreemde keuze dat Frenkie de Jong er wel bij staat en bijvoorbeeld Arias niet. Maar VP zal z'n voorkeuren wel hebben gok ik.

Mijn top 3 van dit lijstje, op basis van prestaties en gedrag;
1. Jahanbakhsh (beslissend, veel assists, en zeer volwassen speler)
2. De Ligt (heeft zich erg goed ontwikkeld en respect afgedwongen)
3. Zoet (veel punten gepakt en kampioen geworden)
Vind ik leuk
mcmodd +18770
dinsdag 24 april 2018 om 12:24
Ik heb soms zwaar de indruk dat VP via een aantal constructies gewoon van Ajax is, dan wel van de Telegraaf. Ik kan dat niet hard maken, maar aan dit soort afwijkende stellingnames merk je soms dat iets niet klopt.
Vind ik leuk
goekie4 +1584
dinsdag 24 april 2018 om 13:09
Het is onderdeel van Next Day Media
Vind ik leuk
mcmodd +18770
dinsdag 24 april 2018 om 13:15
Daar heb ik nu vluchtig even op gegoogled, men zegt van zichzelf dat ze zich een jaar of drie geleden hebben vrijgekocht van alle afhankelijkheid. Toch: het zit in Amsterdam (recht tegenover het Java eiland aan de overkant van het water) en lijkt via die weg toch mogelijk wat Ajacieden in haar gelederen te hebben.
Vind ik leuk
goekie4 +1584
dinsdag 24 april 2018 om 13:21
Hahah dat sluit ik ook niet uit, gaat al snel in Amsterdam en omgeving.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 24 april 2018 om 13:22]
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 12:46
Reactie verwijderd door vp.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 24 april 2018 om 13:05]
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 11:35
Ik zeg met grote afstand veltman
Vind ik leuk
Dedan002 +2338
dinsdag 24 april 2018 om 11:36
Als Utrechter streep ik Labyad weg en zeg ik Jahanbakhsh. Hij heeft een enorm aandeel gehad in het zo goed presterende AZ.
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 11:37
Hoe staat Frenkie ertussen terwijl hij zo weinig heeft gespeeld?

Jahanbakhsh verdient deze, maar vraag is of er genoeg supporters van de grote drie objectief stemmen...
Vind ik leuk
mcmodd +18770
dinsdag 24 april 2018 om 12:29
Ik denk dat je je dat terecht afvraagt. Het is met objectiviteit vaak raar gesteld. Soms wil je graag op een speler stemmen maar lijkt dat voor anderen subjectief omdat dit de speler van je club is. Vaak krijg je last met clubgenoten of medesupporters omdat je een standpunt huldigt dat niet in het belang is van de club waarvan je fan bent. Uiteindelijk is iedereen subjectief en met zijn allen hoop je op objectiviteit uit te komen. Een soort droom waarvan je hoopt dat die uitkomt.
Vind ik leuk
Thilo +1277
dinsdag 24 april 2018 om 11:37
1. Ziyech
2. De Ligt
3. Frenkie
4. Neres
5. Boeit niemand

Nu serieus: iedereen effe stemmen op Jahanbakhsh graag!!

Flikker op met je Berghuis!!!
[Reactie gewijzigd op dinsdag 24 april 2018 om 11:51]
Vind ik leuk
Senn +5015
dinsdag 24 april 2018 om 11:39
Helemaal niets in Amsterdam
Vind ik leuk
Sanuk +1657
dinsdag 24 april 2018 om 11:46
JL
Vind ik leuk
Cazzy +1081
dinsdag 24 april 2018 om 11:39
1.PSV
2.Boeit niemand

Kan ik ook ;)
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 12:32
Nu serieus, flikker op met Jahanbaksh. ;)
Vind ik leuk
13 +9616
dinsdag 24 april 2018 om 16:45
Berghuis hoort zeker thuis in een rijtje van beste spelers Eredivisie. Of je hem dan ook nog op 1 zet, daar valt natuurlijk over te discussiëren.
Vind ik leuk
R94 +775
dinsdag 24 april 2018 om 11:39
Waar is de man van 160 miljoen?
Vind ik leuk
mcmodd +18770
dinsdag 24 april 2018 om 12:31
Zou die zomaar even naar Barcelona zijn afgereisd?
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 11:41
De Ligt natuurlijk
Vind ik leuk
MojoRisin +8332
dinsdag 24 april 2018 om 11:41
Best lastig dit..
Kies je de beste voetballer of degene die het meest doorslaggevend is geweest ? Ziyech is de beste voetballer (Van Persie heeft te weinig gespeeld), het team PSV wellicht de beste speler ? Klinkt misschien wat raar, maar zo zie ik het..
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 11:45
Simon Gustafson?

Edit: is natuurlijk niet de beste van dit seizoen, maar had wel genomineerd mogen worden.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 24 april 2018 om 11:47]
Vind ik leuk
soplul +1797
dinsdag 24 april 2018 om 11:53
Was idd wel minder gek geweest dan frenkie de jong.

Die heeft bijna 2x zoveel minuten gemaakt dit seizoen
Vind ik leuk
Rodapaus +4421
dinsdag 24 april 2018 om 12:00
Denk nog te wisselvallig geweest, hij kan zeker goed voetballen. Maar heeft ook wedstrijden gehad waarbij er maar een beetje bij liep. Anders had hij inderdaad wel een nominatie mogen krijgen
Vind ik leuk
Rodapaus +4421
dinsdag 24 april 2018 om 11:52
Van Peppen!
Vind ik leuk
mcmodd +18770
dinsdag 24 april 2018 om 12:33
Breuer!
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 11:52
Lastige keuze:

Als PSV-er ga ik toch voor een Ajacied denk ik...

1. Ziyech
2. Jahanbakhsh
3. Berghuis
4. De Ligt
5. Sol
6. Thy


Alleen jammer dat Ziyech vaak zo'n face heeft waarvan je denkt.. ga eens echt genieten! Maar daar is wellicht een deel van de supporters de oorzaak van.
En rendement vind ik voor zo'n speler nog wat aan de lage kant.

Alireza Jahanbakhsh, na een wat moeizame eerste periode bij AZ nu echt geweldig... Hopelijk kunnen we er nog van genieten volgend jaar in de Eredivisie!

Heeft een arrogant 'jankertsmoel' maar Berghuis heeft laten zien bij een matig Feyenoord toch veel te kunnen toevoegen met zijn assits en goals!

De Ligt, voor mij echt een (Oranje) geweldenaar voor de toekomst! Nu al zo volwassen spelend!

Sol...in een matig team zeer belangrijk! Ben benieuwd wat hij op een hoger niveau kan laten zien!! Voor mij toch ook een speler van het seizoen gezien het overwinnen van zijn ziekte!

Thy....heeft laten zien dat er belangrijkere zaken zijn dan voetbal! Dus voor mij ook een topper :)




Vind ik leuk
mcmodd +18770
dinsdag 24 april 2018 om 12:37
Op De LIgt wil ik wel even een commentaartje loslaten. Verbaal lijkt hij al helemaal volwassen, constructieve manier van denken ook. Maar op het voetbalveld is balans zijn kracht, en zijn drive. Verdedigend is hij nog echt niet heel ver en moeten alle spelers bij Ajax achterin soms de zeilen bijzetten. Omdat voetbal een teamsport is zal hij daardoor wel kunnen doorgroeien, maar nog niet bij Barcelona, daar groeien de pupillen harder.
Vind ik leuk
Rodajc +7955
dinsdag 24 april 2018 om 12:50
Yeah right, een PSV-er die geen enkele PSV speler opnoemt, kom op zeg. Belachelijk om Berghuis wel te noemen en Lozano niet, net zoals het belachelijk is om Ziyech ipv van Ginkel te noemen. Hier is ook niks realistisch meer aan als je dit nu zou zeggen.
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 13:10
Ik snap je reactie. Berghuis vind ik serieus een zeer goede speler!

Lozano vond ik na de winterstop behoorlijk terugvallen...!

Ik vind het noemen van een PSV-er gewoon niet terecht.. omdat ik vind dat PSV het als collectief gewoon uitstekend gedaan heeft...
-Schwaab
-Lozano
-Van Ginkel
-Arias
-Zoet
-De Jong
-Bergwijn

Ik vind dat ze allemaal een heel belangrijke inbreng hadden dit seizoen...!

Maar ik sta er nog steeds van te kijken dat gezien de selectie van Ajax zij geen kampioen geworden zijn!!

Maar come aan.. een beetje kritisch naar eigen selectie kijken kan geen kwaad... Ik ben zeker PSV-er!!!!!! (in goede en slechte tijden)

Maar ik hemel gewoon geen eigen spelers op alsof ze 160 miljoen waard zijn... pffff nee dat zijn echte supporters........?!!
Vind ik leuk
Rodajc +7955
dinsdag 24 april 2018 om 13:26
Ajax heeft kwaliteit/talent ja, maar het gaat om wat ze gepresteerd hebben. Da's niet veel, bij PSV hebben spelers zich wel degelijk ook persoonlijk onderscheiden. Dat je Lozano dan net niet noemt oke, maar dan moet je de mindere periode van Ziyech in de winterperiode ook niet negeren. Dat je van Ginkel en Zoet niet noemt maakt het dat ik niet kan geloven dat jij voor PSV bent, omdat zelfs iemand die objectief kijkt deze wel bij de top 6 vindt horen. Jahanbakhsh, van Ginkel, Berghuis, Zoet, de Ligt is toch wel een duidelijke top 5 die het gehele seizoen door constant goed gepresteerd hebben. Daarna komt een lijstje met Lozano, Ziyech, Sol, Schwaab, Til etc.
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 13:29
Wat Zoet betreft heb je gelijk! Dat is trouwens misschien wel de meest constante speler van de eredivisie dit seizoen!

Thy en Sol moet je vooral als eervolle vermeldingen zien!

Maar ik kan je redenatie goed volgen... kritische blik kan geen kwaad :) In ieder geval niet van die loze reacties die zoveel lui hier geven!
Vind ik leuk
JustH +8846
dinsdag 24 april 2018 om 19:06
Dat 160 miljoen wordt wel heel groot gemaakt
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 12:52
Jij bent niet voor psv
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 11:52
Hakim ziyech is heel goede spellen die moet hem winer
Vind ik leuk
dhrwobo +17104
dinsdag 24 april 2018 om 12:14
Over goed spellen gesproken... begin er maar eens mee inderdaad.
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 12:53
Hakim ziyech is heel goede spellen die moet hem winer
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 11:59
Jahanbaksh heeft het beste seizoen gedraaid imo. Van persie vind ik de enige echte topspeler in de competitie alleeen helaas op zijn retour. Ziyech de meest creatieve speler en ook berghuis heb ik van genoten dit jaar. Als laatste moet ik de ligt even noemen. Beste verdediger en dat op die leeftijd!
Vind ik leuk
RtdDub +6900
dinsdag 24 april 2018 om 11:59
Van Persie
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 12:06
Er staan wel erg veel spelers van Ajax in terwijl deze toch niet echt iets hebben gepresteerd dit seizoen behalve een wanprestatie leveren...
Vind ik leuk
dhrwobo +17104
dinsdag 24 april 2018 om 12:13
Blijft VP hè.
Vind ik leuk
Thilo +1277
dinsdag 24 april 2018 om 12:23
Blijft de grootste club van Nederland hè
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 12:51
Haha mag hopen dat er op basis van prestatie wordt geselecteerd en niet op basis van wat jij de grootste club van Nederland noemt... Mening over grote mag verschillen zegt mijn vrouw altijd...
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 12:53
Voor 60 jaar terug jaa
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 12:08
Wat een schande dat Arias er niet bij staat
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 12:08
Reactie verwijderd door vp.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 24 april 2018 om 13:06]
Vind ik leuk
pos +7252
dinsdag 24 april 2018 om 12:09
Als ik zelf mocht stemmen had ik op Midtsjo gestemd. Zijn bekerfinale even buiten beschouwing gelaten dan maar. In de samenvattingen niet zo opvallend wellicht maar wat een belangrijke speler voor AZ. Raar dat hij er niet bij staat.
Vind ik leuk
mcmodd +18770
dinsdag 24 april 2018 om 12:44
Op die manier heb ik ook Ayoub gemist en de manier waarop hier de evenredigheid wordt bepleit tussen de forumleden hier en de redactie is natuurlijk fout. We zullen hier met honderden of misschien duizenden zitten en vormen 50 procent van het aantal meetellende stemmen. Op de redactie zullen het er mogelijk een stuk of 15 zijn en vormt men de andere 50 procent. Maar het is gewoon leuk om te zien hoe hier de argumentatie bij elkaar wordt gegrabbeld, op zich een goede zaak natuurlijk.
Vind ik leuk
HanV +3170
dinsdag 24 april 2018 om 13:08
Lijstjes te over, op voetbal.com staat onder spelersranking een combinatie van de lijstje van de Telegraaf, VI en het AD. Dan ontbreken: Midtsjo (2), L. de Jong (3), Koopmeiners (7) uit de top10 (Arias 11e).
Zo te zien hebben ze de doelpunten en assists belangrijker gemaakt in hun lijstje met Johnsen, Weghorst, Sol en Linssen.
Vind ik leuk
SimonSays +2735
dinsdag 24 april 2018 om 13:53
En blessures met Frenkie ;)
Vind ik leuk
SimonSays +2735
dinsdag 24 april 2018 om 13:54
@pos, hoezo mag jij zelf niet stemmen?
Vind ik leuk
pos +7252
dinsdag 24 april 2018 om 14:17
Ik mag wel stemmen hoor maar alleen niet op degene die ik de beste vond. Midtsjo dus.
Vind ik leuk
SimonSays +2735
dinsdag 24 april 2018 om 14:31
Helder.
Vind ik leuk
isnake +1922
dinsdag 24 april 2018 om 12:10
Inderdaad wel raar dat Arias er niet tussen staat. Is tenslotte ook speler van de maand Maart geweest. Niet dat hij per sé de beste overall is maar toch wel beter als een aantal anderen hier in de lijst.
Vind ik leuk
dhrwobo +17104
dinsdag 24 april 2018 om 12:12
Feyenoorders gaan lekker los op de pol. Lijkt me duidelijk dat Jahanblablabla beduidend waardevoller/beter is dit seizoen dan Berghuis.
Vind ik leuk
Koeroe +7962
dinsdag 24 april 2018 om 12:25
Behalve als t er echt om gaat
Vind ik leuk
stratumseind +128556
dinsdag 24 april 2018 om 12:13
Brenet
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 12:42
Ik zeg Zoet! Die heeft echt wat punten voor ons gepakt.....
Vind ik leuk
Tjarks +38
dinsdag 24 april 2018 om 12:20
Doan
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 12:21
ligt het aan mij, of staat er geen stemknop bij? Anyway; Berghuis!
Vind ik leuk
mcmodd +18770
dinsdag 24 april 2018 om 12:53
Je moet even een emailtje sturen naar VP, je stem op Berghuis mag natuurlijk niet verloren gaan ;-)
Vind ik leuk
HanV +3170
dinsdag 24 april 2018 om 13:13
Niet doen, ook Feyenoorders mogen maar een keer stemmen, het is opzet dat na een keer stemmen de stemknop verdwijnt.
Vind ik leuk
mcmodd +18770
dinsdag 24 april 2018 om 13:28
Ik kreeg de indruk dat het uberhaupt voor hem niet mogelijk was om te stemmen. Ook ik heb wel eens een stemknop gemist en dacht met verbazing: “Heb ik hier mijn stem uitgebracht? Dat geloof ik niet”.
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 20:25
Inderdaad ik had/heb nog niet gestemd...dus...
Vind ik leuk
Koeroe +7962
dinsdag 24 april 2018 om 12:24
Berghuis!
Vind ik leuk
JustH +8846
dinsdag 24 april 2018 om 12:30
Rotterdam gaat weer los, het is de stad van de stemmers. :-)
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 12:55
Tjah, ajax krijgt het stadion niet eens meer vol... dus stemmen zullen ze helemaal niet doen
Vind ik leuk
JustH +8846
dinsdag 24 april 2018 om 19:02
Het is nou nooit is, ik zal ff leuk mee doen
Vind ik leuk
JustH +8846
dinsdag 24 april 2018 om 19:03
Zet er ook nog ff 4 jaar niks bij.
Heb ik pas 74 keer gelezen vandaag
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 19:04
4 jaar niks
Vind ik leuk
JustH +8846
dinsdag 24 april 2018 om 19:08
Top.
Zijn niet echt mensen met vernieuwende uitspraken daar bij jullie he.Wordt dat op straat ook tegen elkaar gezegd ....4 x jaar niks?
Vind ik leuk
13 +9616
dinsdag 24 april 2018 om 16:53
Polletje kapen!
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 12:34
Als ik puur kijk naar de beste speler wordt het moeilijk want dat zijn er veel die aan elkaar gewaagd zijn.

Als ik ga kijken naar de speler die het belangrijkste was dit seizoen in de eredivisie dan kom ik maar op een naam, LARS UNNERSTALL .

Zonder hem was VVV met zeker gedegradeerd omdat hij minstens 8 punten heeft gered met zijn reddingen.

Hierdoor kan VVV weer een seizoen eredivisie draaien
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 12:37
Dat heeft die verdient Johnsen hij werkt er hard genoeg voor ,dat heeft hij wel bewezen.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 24 april 2018 om 12:40]
Vind ik leuk
remakil +4140
dinsdag 24 april 2018 om 12:41
Frenkie de Jong? Pfft, heeft een half seizoen gespeeld en wordt vooral gehyped...
Vind ik leuk
mcmodd +18770
dinsdag 24 april 2018 om 12:51
Frenkie is zich in stilte al aan het voorbereiden voor het volgend seizoen, hij zou zomaar volgend jaar in deze poll bovenaan kunnen staan. Of hij dan unaniem als beste wordt gezien moet je afwachten, dat hangt natuurlijk af van de concurrentie.
Vind ik leuk
Rodajc +7955
dinsdag 24 april 2018 om 12:46
Jahanbakhsh of van Ginkel, erg moeilijk.
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 12:49
Van persie
Vind ik leuk
cheeks +2564
dinsdag 24 april 2018 om 12:49
Kijk, je kan het beste allemaal op Zoet stemmen ipv op Lozano of van Ginkel. Anders win je nooit, zie Berghuis. Geldt ook voor de Ajacieden. Overigens is de beste Pereiro mits op de juiste plek opgesteld.
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 12:53
Van persie wat die heeft laten zien in de paar wedstryden hebben er nog niet veel laten zien het hele jaar wie noemt er my een op
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 12:53
Met afstand alireza. Een andere speler kiezen is puur gebaseerd op club voorkeur.
Vind ik leuk
Donnygo +866
dinsdag 24 april 2018 om 12:54
Mijn top 5,

1) Jahanbakhsh (doelpunten assists en uitstraling)
2) De Ligt ( uitstraling en verdediging aanvoeren op die leeftijd)
3) Berghuis (doelpunten en assists in een niet best draaiend elftal)
4) Neres ( doelpunten en assists imo op niet zijn beste positie)
5) Ziyech ( mooie speler maar pakte niet het team bij de hand zoals gehoopt)

Mis 1 speler dan is van de Beek die een goed seizoen doormaakte en toch ook de rol van Klaassen goed overnam.

Die had van mij ipv de Jong mogen staan die goed speelde op niet zijn eigen positie.

Lozano,van Ginkel,Zoet hebben een goed seizoen gedraaid maar zijn toch echt als team kampioen geworden en niet zo direct aanwezig geweest als de spelers in mijn top 5.
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 12:54
Berghuis is "by far" de meest nuttige speler van de Eredivisie.
Zowel in scorend vermogen en assists alswel het meeverdedigen en in de opbouw.
Ga 100% voor Steven!
Vind ik leuk
DrJ +792
dinsdag 24 april 2018 om 12:57
Daar had van mij Arias bij moeten staan.
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 12:59
de beste
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 13:00
Alireza is niet bepalend, dat heeft hij tegen Feyenoord laten zien. Als je ziet hoe Ziyech bleef presteren in zijn laatste seizoen bij FC Twente, ondanks de crisis bij de club, kan ik dat totaal niet van Alireza verwachten.

Dat Ziyech minder lijkt, heeft puur met de imago te maken die hij heeft bij de media. Maar zijn skills, helpen mee verdedigen en hoe hij kansen creëert is ver boven het niveau van Alireza. Bij topwedstrijden zie je wie beter presteert (PSV en Feyenoord) en dat is duidelijk Ziyech.
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 10:59
Passing en kansen creeeren absoluut, maar dat was het dan ook wel zo'n beetje.

Schoten op het goal, nee. (1 goal op 9 shoten)
Penalties/directe vrije trappen, nee (4 op 15 penalties gemist).
Koppen, nee
Tackles, te weinig
Verdedigend, te weinig.

Zwaar overgewaardeerd.
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 13:05
Jamba Kalsente is de beste.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 24 april 2018 om 13:05]
Vind ik leuk
larzyy +85
dinsdag 24 april 2018 om 13:05
Berghuis is een geweldige speler maar dit seizoen zou het alleen maar fair zijn als Alireza Jahanbakhsh als beste speler gekozen wordt. Wat kan die kerel voetballen zeg. Dit seizoen heeft hij AZ veel gegeven en samen met Weghorst is hij dodelijk geweest. Echter zou Weghorst zonder Alireza amper functioneren en andersom zou Alireza dat wel. Hij scoort het meeste, geeft geweldige assists en heeft vaak een succesvolle pass en dribbel in huis.
Mijn stem is ook voor Alireza, binnen en buiten het veld een voorbeeld voor velen.

Hakim Ziyech heeft ook dit seizoen weer veel moois laten zien maar was vaak ook wisselvallig. Heeft sowieso een beladen seizoen gehad. Niemand zal twijfelen aan zijn kwaliteiten.

Wordt er realistisch gekozen dan kan alleen maar Alireza hier de winnaar zijn. Statistieken liegen niet. Gaat een mooi WK tegemoet en daarna een nieuwe uitdaging in het buitenland. Niet allerminst belangrijk, hij gaat AZ een flinke som geld opleveren.
Vind ik leuk
Gid010 +683
dinsdag 24 april 2018 om 14:02
Statestieken liegen zeker niet..

Zyech 9 goals, 13 assists
Ali Reza 18 goals, 12 assists
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 11:03
Ziyech, 8 penalties, 5 gescoord, 3 gemist.

Doordat Ziyech alles opeist lijkt het nog enigzins wat, maar de statistieken zijn misleidend.
Vind ik leuk
RBDK +31
dinsdag 24 april 2018 om 13:06
Ziyech zou de beste moeten zijn. Maar hij was het niet dit seizoen.

Jahanbaksh komt in aanmerking, maar in de topwedstrijden (Ajax, Feyenoord en PSV) kwam het niet aan het licht. De beste tegen de kleintjes zeg maar.

Van Persie is waarschijnlijk echt de beste, maar hij heeft te weinig gespeeld.

De Ligt is de speler met de meeste potentie en iedereen kan zien dat hij kan doorgroeien naar de absolute top in Europa. Daar hoef je geen scout van Barcelona voor te zijn. Maar ondanks een stormachtige ontwikkeling wel een paar slippertjes dit seizoen.

Van Ginkel was de dragende kracht bij PSV. Zonder hem hadden ze geen prijs gepakt. Alle strafschoppen feilloos erin en altijd voorop in de strijd met tactisch vernuft.

Ik ben eruit: Combinatie van strijd, inzicht en teamplayer: VAN GINKEL!
[Reactie gewijzigd op dinsdag 24 april 2018 om 13:11]
Vind ik leuk
RBDK +31
dinsdag 24 april 2018 om 13:13
By The Way: Maar 1 Feyenoorder. Dan zal Berghuis deze verkiezing wel winnen. Grote achterban en maar een keuze optie... haha.
Vind ik leuk
Rsp5 +222
dinsdag 24 april 2018 om 13:20
Moet een speler van de kampioen worden, lijkt me duidelijk.

En de belangrijkste speler van de kampioen is niet genomineerd. Hoe kan dit?????
Het lijkt me de Psv Luuk de Jong gewoon aan zijn contract moet houden, want wat hij heeft laten zien aan mentale veerkracht. Dat is waarom we kampioen geworden zijn. Dat is niet uit te drukken in doelpunten of assists.
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 13:20
Natuurlijk angelino geen enkele eredivisie speler kan wat hij kan nu al veel te goed voor het Mickey mouse niveau
Vind ik leuk
Toppert +1370
dinsdag 24 april 2018 om 13:23
Het maakt niet uit wie de beste is bij dit soort verkiezingen. Er staat maar 1 Feyenoorder bij, dus daar gaan alle Rotterdamse stemmen naar en dus wint Berghuis.
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 13:24
Ik mis Castaignos En Pasveer .
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 13:24
Waarom zit Doan er niet bij
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 13:32
Ziyech zonder twijfel
Vind ik leuk
VVVke +2156
dinsdag 24 april 2018 om 13:32
Wel een de Jong en geen Arias.

Moeilijk om de VP-redactie nog serieus te nemen
Vind ik leuk
PSVFU +1090
dinsdag 24 april 2018 om 13:34
Berghuis 10% meer dan lozano ???? kansloos
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 14:09
lekkere beargumentatie ook, berghuis is een geweldige speler en ondanks Feyenoords matige spel heeft hij individueel goed gepresteerd dit seizoen.

maar ja met jouw naam verwacht ik ook geen objectiviteit.
Vind ik leuk
PSVFU +1090
dinsdag 24 april 2018 om 14:39
Objectief bekeken zou je het 100% met mij eens moeten zijn. Eerste seizoen in de eredivisie aan de andere kant van de wereld. 0,0 moeite om zich aan te passen en gelijk beslissend. International van Mexico en daar een van de kartrekkers.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 24 april 2018 om 14:39]
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 19:26
en Berghuis is international bij Nederland... international zijn zegt niet zoveel, daarnaast vind ik het ook belangrijk dat je op een speler kan rekenen, berghuis is een wedstrijd geschorst door 2x gele kaart, Lozano heeft 5 wedstrijden niet mee mogen doen door schorsingen...

ik oordeel niet over wie beter IS, ik vind Berghuis beter, jij blijkbaar Lozano, dat kan. Wat ik wel bijzonder vind is dat jij vind dat je namens anderen kan oordelen wie beter is kijkend naar het feit dat je anderen kansloos noemt omdat Berghuis 10% meer stemmen had.
Vind ik leuk
PSVFU +1090
dinsdag 24 april 2018 om 20:11
Nou de poll had beter kunnen zijn: van welk team ben je supporter. Overigens is berghuis al bij watford mislukt...
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 12:44
Berghuis heeft het tenminste al op een hoger niveau geprobeerd, daarnaast is hij slechts in eerste instantie mislukt maar na de verhuur toen Feyenoord hem over wilde kopen wilde Watford hem eigenlijk houden en heeft ie daarom de voorbereiding bij Watford meegedaan, in zijn periode bij Feyenoord heeft ie zich verder ontwikkeld... slechts omdat Berghuis liever naar Feyenoord ging is hij hier nu ook...
Vind ik leuk
Voebtal +2003
dinsdag 24 april 2018 om 13:56
Frenkie de Jong is veruit de beste voetballer, Zyech heeft de mooiste pass, de Ligt is de beste verdediger maar van Persie is toch echt de beste van allemaal.
Vind ik leuk
Gid010 +683
dinsdag 24 april 2018 om 14:00
Frenkie de Jong, 7 assist, 0 goals. Gaat hem niet worden man..
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 11:07
In 22 wedstrijden, als verdediger zijnde. Beter dan Zyech op zeker!
Vind ik leuk
Gid010 +683
dinsdag 24 april 2018 om 13:59
Ali Reza gaat t worden, heeft nu 18 goals/12 assists. Ali Reza wordt door zijn eigen publiek niet uitgefloten

Zyech heeft 9 goals, 13 assist. Hij schijnt ook veel foutieve passes te hebben, daar zijn die fluitconcerten in de Arena getuige van. Ga je als ajaxfan voor de wedstrijd of naar een fluitconcert? :)
Vind ik leuk
Teo Smith +19233
dinsdag 24 april 2018 om 14:05
Jahanbaksh!
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 14:05
ik mis persoonlijk vPersie in het lijstje, heeft weinig minuten gemaakt maar in de minuten die hij speelde heeft hij bewezen nog altijd de beste te zijn wat mij betreft.
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 14:06
woow Berghuis de meeste stemmen momenteel dan heb je egt een plaat voor je hoofd.......... HIER DE TOP 5
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 14:09
woow Berghuis de meeste stemmen momenteel dan heb je egt een plaat voor je hoofd.......... HIER DE TOP 5

mathijs de ligt
ziyech
lozano
zoet
alireza verdienen het alle 5 zit dit jaar kort op elkaar maar aan gezien psv kampioen is gaat mij voorkeur sterk uit naar zoet
Vind ik leuk
tikkietoe +4354
dinsdag 24 april 2018 om 14:39
Het ziet er naar uit dat Ajax er met de prijs vandoor gaat.
Ik vind Ziyech een goede tweede, maar Jahanbakhsh is voor mij dit jaar vanwege zijn aandeel van meeste doelpunten toch nummer 1.
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 14:52
Hakim ziyach
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 15:07
Hakim ziyech
Vind ik leuk
VA1 +1000
dinsdag 24 april 2018 om 15:07
Ziyech? Van Persie is natuurlijk veruit de beste. Statistisch is Jahanbakhsh het best.
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 15:08
Wil niet zeggen dat hij de beste was dit seizoen, maar gezien zijn regelmatige terugkeer in het elftal van de week had ik wel een shortlist-vermelding voor Mason Mount verwacht... Maar goed...
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 15:39
Hakim ziyach
Vind ik leuk
michelhx +2792
dinsdag 24 april 2018 om 15:40
Mijn stem gaat naar Jahanbaksh.
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 15:52
Berghuis
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 16:18
Ziyech ,dan hebben ze in amsterdam ook nog wat.

Ze zijn zo zielig daar............al 4 jaar.............
Vind ik leuk
Skkky50 +1019
dinsdag 24 april 2018 om 16:24
27% Ziyech? Alireza en Sol hebben allebei beter gepresteerd dit seizoen.
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 16:38
Erg vreemd dat Arias er niet bij staat, beste speler van PSV
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 17:01
Waar is Robin van Persie. Verreweg meeste kwaliteiten en beste speler van de Eredivisie dan vergeleken met andere uit deze poll.
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 17:27
Eens, maar heeft dat maar heel sporadisch kunnen laten zien (fitheid). Al met al heeft hij nou niet bepaald de meeste impact gehad in de eredivisie.
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 17:26
hakim ziyech
[Reactie gewijzigd op dinsdag 24 april 2018 om 17:27]
Vind ik leuk
mba4u2c +1294
dinsdag 24 april 2018 om 17:36
Daar is in elk geval wel een aardig ploegje van te maken...
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 17:44
Steven Berghuis! is gewoon flink gegroeit bij Feyenoord.
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 17:46
Waar staat van der maarel?
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 18:01
Heeft een constante waarde gehad dit seizoen
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 18:20
Steven Berghuis
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 19:41
Ritsu Doan
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 19:44
Gestemd op ziyech, niet alleen vanwege het feit dat hij ook echt de beste is maar ook omdat hij een hele valse start omdat zijn "broertje" inzakte. Ondanks dat deed hij erg zijn best en heeft hij (in mijn ogen zeer onterecht) een hele boel shit over zich heen gekregen. Zelfs na alles blijft hij nog 100% geven voor zijn club en gaat hij hopelijk een mooie WK tegemoet
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 20:03
Lozano
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 20:06
hakim ziyech
Vind ik leuk
Tsja +215
dinsdag 24 april 2018 om 20:49
Wel een probleem...je ziet waar de meeste supporters zitten. Ziejeg...beste speler....laat me niet lachen. Geen prijs en niets gepresteerd met Ajax dit jaar. Treurig om dan aan te merken als beste speler. En beste speler bestaat niet..... je bent of een beste keeper van het seizoen, of een beste verdediger, of een beste middenvelder of beste aanvaller. Zet een aanvaller maar eens in de goal of een middenvelder in de verdediging... gaat 'm niet worden. Dus... keeper van het jaar in Nederland... Zoet... middenvelder van het jaar...vooruit dan ziejeg... aanvaller van het jaar... Ik denk De Jong...... dan van deze drie wie heeft de meeste invloed gehad.... Zoet. En dan heb de meest invloedrijke speler van het jaar.... En die is er maar 1....... ZOET.
Vind ik leuk
FACT +1932
dinsdag 24 april 2018 om 20:55
Wie heeft er op Ziyech gestemd?!

Whohahahaha!

Op papier misschien de beste, maar in de praktijk verre van dat....

Jahanbakhsh op 1
Van Ginkel op 2
De Ligt op 3
Lozano op 4
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 21:16
Steven Berghuis
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 21:43
Steven berghuis toch een goede constante speler die veel plezier uitstraalt in zijn spel.
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 21:47
Steven Berghuis
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 22:35
Steven Berghuis
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 23:01
Hakim Ziyech
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 23:51
Berghuis
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 00:15
heel het seizoen word
Hakim Ziyech uitgefloten door die neuzen en nu gaan ze stemmen op hem ... hoe hypocriet ben je dan kut volk .


Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 08:29
vanuit Bueng Kan Thailand; Steven Berghuis, Goetjes Dirk Teur Couzy,Wie?, Ja Die!!!
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 10:53
STEVEN BERGHUIS!!!
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 15:07
ziyech the best
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 15:27
Steven Berghuis
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 16:41
ZIYECH HAKIM
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 16:48
Berghuis
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 19:32
Duidelijk de beste met ( beslissende ) doelpunten en assists !!!
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 20:18
Mijn stem gaat uit
Naar Feyenoord speler :
Berghuis
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 21:59
Hakim Ziyech
Vind ik leuk
donderdag 26 april 2018 om 03:42
that ks
Vind ik leuk
donderdag 26 april 2018 om 05:08
Hakim ziyaech
[Reactie gewijzigd op donderdag 26 april 2018 om 05:09]
Vind ik leuk
donderdag 26 april 2018 om 05:28
The best player this year is the star HAKIM ZIYECH
Vind ik leuk
donderdag 26 april 2018 om 06:30
Geen El Ahmadi?
Vind ik leuk
donderdag 26 april 2018 om 12:19
Berghuis....Toppertje !!!!
Vind ik leuk
donderdag 26 april 2018 om 12:41
Ziyaaaaaach
Vind ik leuk
donderdag 26 april 2018 om 13:08
Ziyech Ziyech
Vind ik leuk
donderdag 26 april 2018 om 14:10
Hakim Ziyech
[Reactie gewijzigd op donderdag 26 april 2018 om 14:10]
Vind ik leuk
donderdag 26 april 2018 om 14:29
Hakim Ziyech
Vind ik leuk
donderdag 26 april 2018 om 18:46
Hakim Ziyech
Vind ik leuk
donderdag 26 april 2018 om 19:47
Hakim ziyech is the best
[Reactie gewijzigd op donderdag 26 april 2018 om 19:49]
Vind ik leuk
donderdag 26 april 2018 om 19:48
Hakim ziyech is the best
Vind ik leuk
donderdag 26 april 2018 om 19:51
Ziyech
Vind ik leuk
donderdag 26 april 2018 om 19:59
المغاربة يتقبوك يتقبوك ههههههه
Vind ik leuk
donderdag 26 april 2018 om 20:04
ههههه وييييع
Vind ik leuk
donderdag 26 april 2018 om 20:03
ziyech only ❤️️
Vind ik leuk
donderdag 26 april 2018 om 20:10
Hakim ziyech
Vind ik leuk
vrijdag 27 april 2018 om 01:04
Morocco❤
Vind ik leuk
vrijdag 27 april 2018 om 10:38
Hakim zeyach
Vind ik leuk
vrijdag 27 april 2018 om 13:28
HAKIIIIIIIIIIIIIIIM
Vind ik leuk
zaterdag 28 april 2018 om 08:56
Berghuis
Vind ik leuk
zaterdag 28 april 2018 om 14:13
die kapsoneslijer staat op 54% ? hoe gemanipuleerd is dit? er klopt helemaal niets van zo'n stempoll. ik doe dus ook nooit weer mee
Vind ik leuk
maandag 7 mei 2018 om 17:38
huilen ria. Die kerel heeft dit seizoen by far het beste voetbal laten zien ;)
Vind ik leuk
zaterdag 28 april 2018 om 15:26
Ziyech
Vind ik leuk
woensdag 2 mei 2018 om 05:57
Hakim Ziyech
Vind ik leuk
maandag 7 mei 2018 om 17:38
Hakim Ziyech by far naar mijn mening.
Daarachter Jahan, Lozano en Berghuis
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 17:56
Een Marokkaan zal hoe goed hij ook dan is nooit voor iedereen de beste kunnen zijn. Al heeft ie net zoveel kwaliteit als Messi. En een Marokkaan zal nooit succesvol worden bij Ajax. Die cultuur daar maat het gewoon niet toe. Een club als Ajax krijgr het gewoon voor elkaar om zijn beste voetballer uit te fluiten in eigen stadion. Dat deden ze ook bij Zlatan trouwens. En we weten hoeveel schijt die daaraan had en daarna heeft gepresteerd.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

VP Award 2018: wie volgt Jörgensen op als beste speler van Eredivisie?