'Ik zag de Wijnaldum van de wedstrijd om het brons op het WK 2014'

'Ik zag de Wijnaldum van de wedstrijd om het brons op het WK 2014'

dinsdag 24 april 2018 om 23:09

Georginio Wijnaldum zat op de bank, maar moest tegen AS Roma al vroeg invallen voor de geblesseerde Alex Oxlade-Chamberlain. Dat deed de Oranje-international uitstekend, vonden Frank en Ronald de Boer.

De voetbalbroers zaten als analisten aan tafel bij Veronica en vonden Gini een hele goede indruk maken. En dat terwijl hij in de aanloop naar de wedstrijd ziekjes was. "Dan heeft hij daarna in ieder geval genoeg energie opgedaan", merkte Ronald de Boer op. "Ik zag nu weer de Wijnaldum van de wedstrijd om de derde plek op het WK van Brazilië (2014, red.). Ik zag hem echt overal, hij ging continu diep en was overal aan het jagen."

Frank de Boer sloot zich daarbij aan. "Daarnaast gooide hij er ook nog een paar keer een pirouette uit op het middenveld, Dat is eigenlijk een beetje on-Wijnaldums. Maar echt complimenten voor zijn spel, zeer zeker."

Plaats een reactie

dinsdag 24 april 2018 om 23:18
Gini speelde goed inderdaad. Alleen jammer dat hij de 6-1 niet kon maken..
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 23:24
Grote wedstrijd laat gini het gewoon zien.
Vind ik leuk
Maxx Jw +976
dinsdag 24 april 2018 om 23:36
Vandaag anders wel.
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 07:13
Hij speelde uitstekend maar vraag me toch af waarom hij de laatste tijd steeds vaker op de bank zat. Al zal dat nu anders zijn de laatste paar wedstrijden vh seizoen.
Klopp heeft hem ook op 10 geprobeerd maar dat is minder succesvol. Zijn kracht is meer pendelen en druk zetten en minder steekballen en creativiteit
Vind ik leuk
Gerro +5037
dinsdag 24 april 2018 om 23:26
Hoopnvoor hem dat het dit keer niet bij brons blijft
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 00:07
Speelde echt sterk vanavond. Zat er kort op.
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 05:59
Die kijken nooit naar Wijnaldum. Dat is dan ook weer duidelijk. Wijnaldum loopt altijd 42 km in een wedstrijd.
Maar nu is hij weer een beetje in vorm. Als hij uit vorm is, dan speelt hij simpel.

Perfect juist.

Frank kijkt alleen maar Barça, Tottenham en City.
[Reactie gewijzigd op woensdag 25 april 2018 om 05:59]
Vind ik leuk
Lipu +581
woensdag 25 april 2018 om 08:01
Kilometer vreten zegt niets over voetbalcapaciteiten.
Vind ik leuk
Lipu +581
woensdag 25 april 2018 om 08:01
Iedereen haalde een dikke voldoende bij Liverpool vanavond, zelfs " Gini ".
De laatste 20minuten moest er geknokt worden, " Gini " niet gezien.
We doen Henderson en Millner heel erg tekort door Wijnaldum op te blijven hemelen.
Hij is niet voor niets Klopps laatste keus al zal Klopp hem altijd blijven waarderen , die valt niemand af.
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 08:11
azijnpisser!
Vind ik leuk
Boi +337
woensdag 25 april 2018 om 08:29
Goed bezig, Gini! Hoop dat hij zich weer terug knokt in de basis bij Liverpool, verdient hij wel vindt ik.
Vind ik leuk
Lipu +581
woensdag 25 april 2018 om 11:57
Als " Gini " de finale speelt, wint de ander.
Mind me words.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Ik zag de Wijnaldum van de wedstrijd om het brons op het WK 2014'