Wat is voor mij een stap hogerop in de Eredivisie? AZ of Vitesse bijvoorbeeld

    "Wat is voor mij een stap hogerop in de Eredivisie? AZ of Vitesse bijvoorbeeld"

    woensdag 25 april 2018 om 09:07

    ADO Den Haag-middenvelder Danny Bakker verlengde zijn contract enkele maanden geleden tot de zomer van 2021. Hij hád de mogelijkheid om naar een andere ploeg te verkassen. 

    "Er is wel interesse geweest, vorige zomer al. Clubs die belden om te vragen of ik een transfer zag zitten, maar ik kreeg er geen heel warm gevoel bij. Dat komt ook doordat ik het in Den Haag goed heb en nog lang niet uitgeleerd ben", legt Bakker (23) uit in Voetbal International. 

    "Wat is voor mij een stap hogerop in de Eredivisie? AZ of Vitesse bijvoorbeeld, maar dan moet ik er wel klaar voor zijn. Ik weet niet of ik dat nu al ben, met dit team en deze staf kan ik nog stappen maken. Dat ik om de hoek woon en hier zekerheid heb, was ook belangrijk in mijn beslissing om bij te tekenen, wat dat betreft was het een gevoelskeuze."

    Bakker stond dit seizoen 32 keer in de basis bij ADO. Hij scoorde niet. 

    Plaats een reactie

    D0mmeLFCT65 +17562
    woensdag 25 april 2018 om 09:14
    Verstandige keuze. ADO is een mooie club waar hij veel gaat spelen en zich kan doorontwikkelen.
    Als je nu een stap maakt moet je weer onderaan beginnen.
    Vind ik leuk
    PRICE +25703
    woensdag 25 april 2018 om 09:54
    Reëel speler in gedachten
    Vind ik leuk
    elmagico070 +18047
    woensdag 25 april 2018 om 18:43
    Bij ADO kan hij die stap ook maken in de komende jaren. Zit goed op zn plaats en hoe meer Haagse jongens hoe beter het is voor de regio.
    Vind ik leuk
    heynzie +12
    woensdag 25 april 2018 om 09:20
    Degelijke speler voor ADO valt niet erg op maar erg belangrijk voor zijn club beetje zoals Brama jarenlang voor Twente was,
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84728
    woensdag 25 april 2018 om 09:40
    Niemand gaat graag weg bij ADO.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 25 april 2018 om 09:42]
    Vind ik leuk
    Butsbal +13408
    woensdag 25 april 2018 om 10:35
    Wij gingen anders graag de bus weer in na een bezoekje aan jullie uitvak.
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +818
    woensdag 25 april 2018 om 11:01
    En het uitvak van PSV wil niemand heen. Wat een klote uitvak is dat zeg.
    Vind ik leuk
    Butsbal +13408
    woensdag 25 april 2018 om 14:28
    Ik heb daar ook nog nooit gezeten.
    De kutste plaatsen voor de bezoekende supporters is overal standaard, net als een kauwgum-burger van € 9,00
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +818
    woensdag 25 april 2018 om 14:31
    Ben ik niet met je eens de ene uitvak is erger als de andere. En PSV vind ik persoonlijk met NAC en Groningen een van de slechtste uitvakken die er zijn.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 25 april 2018 om 14:32]
    Vind ik leuk
    Butsbal +13408
    woensdag 25 april 2018 om 14:34
    Moet eerlijk zeggen dat ik altijd uitwedstrijden bezocht in de jaren 80 en 90. Toen was het altijd een kutvak.
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +818
    woensdag 25 april 2018 om 14:42
    Waar hebben we het dan over man:D zelfs toen hadden we een mooi grote uitvak staantribune waar je lekker in de hekken kon hangen. Heerlijk man.
    Vind ik leuk
    Butsbal +13408
    donderdag 26 april 2018 om 12:56
    Those were the days Vakkie L
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +818
    donderdag 26 april 2018 om 13:27
    Yes yes
    Vind ik leuk
    allround +1559
    donderdag 26 april 2018 om 12:49
    Ja zeker na de bekende hakbal
    Vind ik leuk
    NorthSide +728
    woensdag 25 april 2018 om 10:52
    Als ze er eenmaal tekenen willen ze nooit meer weg. Dat is echt zo! Prachtige club is het ook natuurlijk.
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 11:48
    Haha, lul niet zo slap.
    Vind ik leuk
    NorthSide +728
    woensdag 25 april 2018 om 11:57
    En toch is dat zo!
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 13:17
    Prima, blijf er vooral in geloven :')

    Met de groeten van Ebuehi!
    [Reactie gewijzigd op woensdag 25 april 2018 om 13:19]
    Vind ik leuk
    NorthSide +728
    woensdag 25 april 2018 om 13:47
    Als je naar Benfica kunt dan zegt een Ajacied ook geen nee tegen haha.
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 13:52
    Precies, als er een grotere club komt, zijn ze weg.
    Ook bij Ado.
    Vind ik leuk
    NorthSide +728
    woensdag 25 april 2018 om 14:02
    Zo werkt dat bij elke club en daar ging het niet echt om. Het ging meer om als spelers eenmaal voor ADO komen te spelen dat ze het erg naar hun zin hebben over het algemeen.
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 15:41
    Zeg dat dan.
    Ipv "nooit meer weg"
    Vind ik leuk
    NorthSide +728
    woensdag 25 april 2018 om 15:50
    Je moet ook niet alles te letterlijk opvatten.
    Vind ik leuk
    allround +1559
    donderdag 26 april 2018 om 12:52
    Bij Ajax blijven ze allemaal! ....Toch? Bij Ajax worden ook de grote spelers van vroegere tijden met eer behandeld..... toch?
    Vind ik leuk
    donderdag 26 april 2018 om 17:47
    Geen idee waar deze reactie opslaat.
    We hebben het hier over ADO.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84728
    woensdag 25 april 2018 om 12:11
    Jaja daar is gekke Jantje weer.

    #GRACHTENKRONKEL
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 13:17
    Je bent wel fan je nieuwe woord he haha.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +18047
    woensdag 25 april 2018 om 18:47
    Wel goed verzonnen-:)
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 20:23
    Ja, moet die wat mee doen.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +18047
    woensdag 25 april 2018 om 20:33
    Doet ie toch al hier.
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 23:38
    Groter denken.
    Vind ik leuk
    VA1 +1750
    woensdag 25 april 2018 om 11:22
    Ik hoop dat er een keer een serieuze investeerder komt bij ADO. Zo'n club uit zo'n mooie stad zou toch wel minimaal een stabiele subtopper moeten zijn in Nederland.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84728
    woensdag 25 april 2018 om 12:13
    We zijn onderweg. Er is bestuurlijke rust en dat slaat door gezien de ranglijst.
    Vind ik leuk
    Butsbal +13408
    woensdag 25 april 2018 om 14:29
    Een keer een Japanner ipv Chinees ?
    Vind ik leuk
    elmagico070 +18047
    woensdag 25 april 2018 om 18:48
    Die weg gaan we nu inslaan!
    Vind ik leuk
    allround +1559
    donderdag 26 april 2018 om 12:54
    nu mag het gezellige Arnhem niet vergeten worden. Heerlijke stad en omgeving. Veel mooier dan -naar lijken lucht ruikende - grachten.
    Vind ik leuk
    J de Wit +1068
    woensdag 25 april 2018 om 12:20
    Dat is niet altijd zo geweest. Zag laatst Ricardo Kishna, bij Andy in de auto. Die wil het allerliefst komend seizoen voor Ado voetballen. Gelukkig is onze club weer in trek bij spelers💪🏽
    Vind ik leuk
    larzyy +80
    woensdag 25 april 2018 om 10:03
    Til heeft verlengd en Koopmeiners heeft zich in de basis gespeeld. Midtsjø blijft hopelijk aan en dan hebben we nog Reijnders, Overeem en evt. Bel Hassani/Seuntjens.
    Een stap hogerop is het zeker Danny, maar of het een slimme stap is...
    Vind ik leuk
    NorthSide +728
    woensdag 25 april 2018 om 10:53
    Zie eigenlijk alleen AZ alleen als een echte stap omhoog en daaronder is het allemaal om het even.
    Vind ik leuk
    VA1 +1750
    woensdag 25 april 2018 om 11:28
    Je vergeet Utrecht, Groningen en Heerenveen...
    Vind ik leuk
    NorthSide +728
    woensdag 25 april 2018 om 11:43
    Alles onder AZ tot aan plek 10 is ongeveer van hetzelfde niveau. Kijk maar eens naar de begrotingen van die clubs en je ziet dat het elkaar niet veel ontloopt.
    Vind ik leuk
    VA1 +1750
    woensdag 25 april 2018 om 13:14
    Is dsn toch opmerkelijk dat die drie clubs over het algemeen toch beter presteren dan ADO.
    Vind ik leuk
    NorthSide +728
    woensdag 25 april 2018 om 13:56
    Ligt eraan welke periode je neemt.
    Vind ik leuk
    VA1 +1750
    woensdag 25 april 2018 om 13:25
    En Bakker noemt niet voor niets Vitesse en AZ. Vitesse staat 4e of 5e qua begroting, gevolgd door AZ.
    Vind ik leuk
    NorthSide +728
    woensdag 25 april 2018 om 13:58
    Twente staat 4e qua begroting. Bakker weet dat ie met ADO stappen aan het maken is richting subtop.
    Vind ik leuk
    VA1 +1750
    woensdag 25 april 2018 om 13:29
    "Stel dat wij op 15 juni bij de KNVB een begroting inleveren met een tekort van zes miljoen. Dan maakt onze eigenaar (Alexander Chigirinsky, red.) op 17 juni zes miljoen over. Noem mij naast Ajax nóg een club die zoveel cash heeft liggen." Aldus Joost de Wit.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +18047
    woensdag 25 april 2018 om 18:49
    Groningen is op dit moment zeker geen stap omhoog en ADO heeft zelfs een grotere begroting.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    "Wat is voor mij een stap hogerop in de Eredivisie? AZ of Vitesse bijvoorbeeld"