Namen van Steijn-opvolgers zingen rond in Venlo: We hebben vijf kandidaten

Namen van Steijn-opvolgers zingen rond in Venlo: "We hebben vijf kandidaten"

woensdag 25 april 2018 om 17:32

Grote vraag in Venlo: staat VVV-trainer Maurice Steijn ook komend seizoen nog aan het roer bij de club? Technische man Stan Valckx snapt dat Steijn nadenkt over een stap hogerop. 

"Die gunnen we hem ook. Maurice is er absoluut aan toe, maar hij moet wel de kans krijgen. Zo veel vacatures zijn er niet. Als hij nog een jaar bij ons blijft, vind ik dat helemaal niet erg", wordt Valckx geciteerd door Voetbal International. 

Excelsior-trainer Mitchell van der Gaag is in beeld bij VVV, bevestigt hij. Het gerucht dat de Limburgers onlangs een blauwtje hebben gelopen bij de oefenmeester, klopt niet. "Mitchell heeft zeker nog geen nee gezegd."

Op het gerucht dat ook Jurgen Streppel (sc Heerenveen) op het lijstje van VVV en Valckx staat, wil laatstgenoemde niet reageren. "Ik heb al te veel gezegd. We hebben vijf kandidaten, twee van hen hebben we ook al benaderd. Een stuk of dertig trainers zijn ons ook al aangeboden trouwens. Maar zolang Maurice bij ons zit, is het allemaal niet relevant."

Poll

Is Steijn klaar voor een Nederlandse subtopper?

(1032 stemmen)

Plaats een reactie

Hattrick +9408
woensdag 25 april 2018 om 17:37
Van Der Graag kan wel naar een betere club dan Vvv lijkt me...
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 18:16
Of vvv een betere trainer:)
Vind ik leuk
Aal +18288
woensdag 25 april 2018 om 18:21
VVV moet nederig blijven.
Vind ik leuk
Hattrick +9408
woensdag 25 april 2018 om 19:10
Ik denk niet dat Vvv een betere trainer dan Van Der Graag gaat vinden.
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 19:14
Hattrick dan heb je het mis! Je kent Valckx nog niet dus ;)
Vind ik leuk
Hattrick +9408
woensdag 25 april 2018 om 19:21
Ik vind Van Der Graag een toptrainer in wording, die vind je niet zomaar.
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 17:41
Streppel of Jaap stam als dat niet te hoog gegrepen is voor venlo lijken me prima opties
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 18:06
Streppel,zwakke trainer.
Niks van gemaakt in Heerenveen
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 18:15
Tegen ons psv heeft hij wel wat degelijk gemaakt we hebben maar 1 pnt behaalt
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 18:19
Nee wacht!! Hyballa is een degelijke trainer vvv zit bijna in Duitsland halen Duitsers op dus jaaaaa we hebben hem Hyballa
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 19:40
Jij snapt het. Vvv kijkt veel naar spelers in Duitsland . Ze worden vaak getipt door Jos Luhukay die daar jaren heeft gewerkt. Hyballa is Duitser en kent de Duitse markt. Bovendien past hij qua passie en beleving perfect bij VVV.

Dit zou een geweldige combi kunnen worden. Hyballa en Valckx samenwerkend juich ik enorm toe.

2de keus zou vd Gaag zijn. Streppel, Faber, Keizer, Stam never nooit niet
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 19:45
Lucien1978: Ik ben geboren in de buurt van Venlo ik ken VVV ook door en door. Maar ben al 37 jaar voor Psv ben nu morgen 43 jaar. Maar dit zou iets moois kunnen zijn om hem te halen als Coach of nog beter Josje zelf.
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 20:02
'Josje' zit sinds kort zelf in Engeland en daar doet hij het uitstekend. Die komt dus niet naar VVV op dit moment. Misschien over een jaar of vijf.
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 20:04
Oke wist ik niet omdat ik hwm niet volg, dank voor de info Karakter
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 20:40
Ik ook in de buurt van Venlo en ben al 34 jaar voor PSV en VVV. Inmiddels bijna 40 dus komt in de buurt.

Ik denk echt dat het een mooie combi wordt. Verder hoop ik ook dat de samenwerking tussen vvv en PSV weer wat meer gestalte krijgt. Lijkt me een goede zaak een paar talenten bij vvv te laten rijpen. ( dit jaar v bruggen deed het prima) en jullie hebben er 2 waarvan een groot talent voor teruggekregen. Dat zou denk ik een goede zaak zijn.
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 20:53
V.Vlerken is ook transfervrij en nog een enkele. Probleem van ons is dat we Jong Psv in de JP hebben en daar onze talenten zitten maar snap wat je bedoeld en kan eventueel ook onze talenten eredivisie niveau kunnen krijgen.
Vind ik leuk
VVVke +2156
woensdag 25 april 2018 om 21:41
Lucien,
Is op een laag pitje komen staan door het invoeren van de jong elftallen in de Juup.
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 22:27
Dat klopt natuurlijk, maar er zijn nu een paar spelers die wekelijks moeten voetballen en eigenlijk te goed zijn voor jong PSV . Daar moet je de jongens die afvallen en meer bij jong PSV komen te spelen kunnen huren. Eredivisie is beter dan juup. Denk aan obispo, malen , laursen, rosario, piroe, Lammers, gakpo
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 17:46
Maurice Steijn is echt weg volgend seizoen bij VVV.
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 17:49
Misschien iets voor Frank de Boer.
Vind ik leuk
Dezeun +1844
woensdag 25 april 2018 om 17:51
Peter bosz
[Reactie gewijzigd op woensdag 25 april 2018 om 17:51]
Vind ik leuk
Mr. O +488
woensdag 25 april 2018 om 17:59
Steijn naar Heerenveen? Als hij het als Haagenees red in Limburg, moet Heerenveen ook geen probleem zijn denk ik. Persoonlijk vind ik Steijn een boegbeeld voor veel clubs in NL. Altijd prima zijn woordje klaar voor de camera en heeft veel kijk op het spelletje. Mocht hij een stap omhoog maken en het ook daar heel goed doen, kan hij het ver gaan schoppen...
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 18:01
De Boer is misschien iets voor VVV,
Vind ik leuk
HansVites +4098
woensdag 25 april 2018 om 18:01
Elke keer weer die zelfde trainers neem eens een Rus of zo.
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 18:26
Misschien is Ernest Faber wel wat voor VVV :D (mits Maurice Steijn daar vertrekt uiteraard).
Vind ik leuk
FSCeara +7281
woensdag 25 april 2018 om 19:09
Ik vind Hyballa wel prima passen Venlo.
Gedreven en bereid tot het gaatje te gaan.
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 19:42
Steijn heeft team / speelstijl goed aangepast aan materiaal, maar heeft wel zeer sterk nadruk op defensieve zekerheid gelegd. Kan dat in top niet zomaar doen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Namen van Steijn-opvolgers zingen rond in Venlo: "We hebben vijf kandidaten"