'Hij zag wel wat in Bayern München, maar die konden niet op tegen PSG en City'

'Hij zag wel wat in Bayern München, maar die konden niet op tegen PSG en City'

woensdag 25 april 2018 om 18:40

Kevin De Bruyne is de grote man bij Manchester City, maar het had weinig gescheeld of hij had nooit voor de Engelse grootmacht gespeeld. In de zomer van 2015 neigde de Belgische middenvelder naar Bayern München.

Dat onthult zijn zaakwaarnemer Patrick De Koster bij MNM. De Bruyne verruilde drie jaar geleden VfL Wolfsburg voor Manchester City, dat een slordige tachtig miljoen euro voor hem betaalde. Eigenlijk wilde de 26-jarige wereldtopper liever in de Bundesliga blijven.

"De eerste contacten met City waren in februari, maar de transfer was pas rond in augustus", aldus De Koster. "De clubs moeten altijd eerst een akkoord vinden. Kevin had het wel naar zijn zin in de Bundesliga en zag wel wat in Bayern München, maar die konden niet op tegen de financiële slagkracht van PSG en Manchester City."

De Bruyne gaat zijn loopbaan waarschijnlijk niet beëindigen bij Manchester City. De Koster: "Als makelaar kun je wel druk zetten, maar ik probeer iedereen te respecteren. We bekijken wat de beste oplossing is voor de speler, zowel financieel als sportief. De toekomst van Kevin? Ooit zie ik hem eindigen in Los Angeles. En als hij eerder weggaat, is het voor Real Madrid of FC Barcelona."

Plaats een reactie

Gu3rilla +15560
woensdag 25 april 2018 om 18:42
Hij zal alleen eerder weg gaan als City dat wilt anders niet.
Vind ik leuk
Quaresma +3243
woensdag 25 april 2018 om 19:56
Als hij zijn contract niet verlengt heeft City daarna niks te zeggen.
Vind ik leuk
Gu3rilla +15560
woensdag 25 april 2018 om 21:57
Hij staat nog tot 2023 onder contract....
Vind ik leuk
Quaresma +3243
woensdag 25 april 2018 om 22:01
Ja Coutinho stond ook nog langere tijd onder contract.
Vind ik leuk
Gu3rilla +15560
woensdag 25 april 2018 om 23:42
Daar ging het niet om....
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 18:44
Lekker for Bayern gaan! Team up met onze Lewandowski voor eeuwig roem
Vind ik leuk
LarsNL16 +2563
woensdag 25 april 2018 om 18:46
Had Bayern het geld niet? Of wilden ze dat niet betalen?
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 18:54
wilden het niet betalen gok ik
Vind ik leuk
LarsNL16 +2563
woensdag 25 april 2018 om 18:58
Daar ga ik inderdaad ook vanuit haha
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 18:48
Ik zie De Bruyne nog schitteren tegen Liverpool in de CL;-) Overschatte speler met soms wat hoogtepunten.
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 18:52
Jij kijkt duidelijk geen voetbal haha
[Reactie gewijzigd op woensdag 25 april 2018 om 18:52]
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 18:54
Ik zou ook een account heb aangemaakt als Ik geen account had voor deze reactie.
De Bruyne is super goed.
[Reactie gewijzigd op woensdag 25 april 2018 om 18:55]
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 18:58
En weer speciaal voor deze reactie een account aangemaakt?
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 18:59
De Bruyne word gewoon opgehyped. Er zitten wel betere spelers in zn team.
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 19:03
Wat een gelul allemaal
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 19:04
mischien is anders curling wat voor jou? kijk maar effe!
Vind ik leuk
Kijkmaar +1762
woensdag 25 april 2018 om 19:43
Wat heb ik ermee te maken :)
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 20:03
Ik vond hem tegen Feyenoord anders weergaloos. Zonder te kijken geweldige passes.

En het doet me pijn dat te zeggen, maar het is wel echt zo.
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 20:47
Tegen Feyenoord wel ja!!!
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 21:47
Soms misschien wat overschat maar hij kan wel goed ballen hoor.
Vind ik leuk
donderdag 26 april 2018 om 00:01
hahahahahahaha overschatte speler met soms wat hoogtepunten. Wel een mooie reactie. Mooi ook dat je je mening baseert op één wedstrijd. Zo is geen enkele speler goed. Of denk je dat een Messi of een Ronaldo nooit een offday hebben?
Vind ik leuk
Utca030 +6176
woensdag 25 april 2018 om 18:58
Barcelona mooie club voor de bruyne
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 19:14
Zou misschien wel iniesta kunnen opvolgen.
Vind ik leuk
Utca030 +6176
woensdag 25 april 2018 om 19:29
Zeker weten.
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 20:47
Niemand kan hem opvolgen
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 19:07
Nee bayern kan daar niet tegenop bieden,het boze bayern dat ALTIJD de beste spelers wegkoopt bij de concurrentie.....ik ben als bayernlid blij dat bayern gewoon bayern blijft: geen sjeik die bij ons even gaat vertellen hoe het allemaal moet,paris,manchester Liverpool chelsea ze komen er allemaal nog wel achter als het zeepbelletje straks ploft...
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 19:09
Kind van de club! Goed dat ze hem even uit hebben geleend.
Vind ik leuk
donderdag 26 april 2018 om 09:54
Hij past beter bij Barcelona dan bij Real Madrid
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Hij zag wel wat in Bayern München, maar die konden niet op tegen PSG en City'