Ten Hag steunt Ajacied: 'Is aan hem om alsnog die mooie transfer af te dwingen'

    Ten Hag steunt Ajacied: 'Is aan hem om alsnog die mooie transfer af te dwingen'

    woensdag 25 april 2018 om 20:23

    Erik ten Hag leeft mee met Joël Veltman. De Ajax-aanvoerder is zes tot negen maanden uit de roulatie met een gescheurde kruisband en dat is een klap.

    Een persoonlijk drama, noemt Ten Hag het bij Ajax TV. "Het is een zware blessure, maar hij heeft doorzettingsvermogen genoeg en gaat er alles aan doen om zo goed en snel mogelijk terug te keren. Ik heb er alle vertrouwen in dat het hem gaat lukken. Wij zullen hem ondersteunen waar dat kan."

    "Wat ik tegen hem zeg? Sterkte. Het is vreselijk om zoiets mee te maken, terwijl je in de kracht van je carriere zit. Dat komt wel even aan, maar dat is ook normaal en logisch. Hij moet het even een plek geven. Het goede aan hem is dat hij gelijk de strijdlust had om het probleem zo snel mogelijk te verhelpen."

    Veltman wordt binnenkort geopereerd in Duitsland. "Hij heeft ervoor gekozen om naar Augsburg te gaan", aldus Ten Hag, die ook beseft dat Veltman deze zomer waarschijnlijk geen nieuwe club zal vinden. "Dat is een streep door de rekening voor hem, maar hij is midden twintig dus die kansen liggen er nog. Nu is het aan hem om zijn rol bij Ajax weer op te pakken en alsnog die mooie transfer af te dwingen."

    Plaats een reactie

    Come on Utreg +26291
    woensdag 25 april 2018 om 20:29
    Sneu.. Beterschap Veltman. Dit gun je niemand.
    Vind ik leuk
    donderdag 26 april 2018 om 00:18
    Idd.. het enige nadeel hiervan is dat Ajax volgend jaar sterker wordt op de rechtsback positie :p
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 20:30
    Lekker man alle nieuws over Ajax heb gehoord dat Sjaak zwart de kantine juf genomen heeft dus ben ik vp lekker voor haa
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +19170
    woensdag 25 april 2018 om 20:31
    Lekker man
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8695
    woensdag 25 april 2018 om 20:33
    En nu in het Nederlands
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 21:50
    Niet te verstaan die brabanders
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8695
    woensdag 25 april 2018 om 21:52
    Brabants kan ik goed verstaan, dus dat zal het niet zijn. Ik heb geen idee wat voor taal het is eigenlijk.....
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 21:18
    @ Boertje Brabant: was jij weer verkleed als kantinejuffrouw?
    We dachten hier al dat je van de herenliefde was.
    Maakt verder niets uit trouwens.
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 21:23
    Ik denk dat je je vader bedoelt kom namelijk niet in die graftombe
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 21:26
    Jij bent het levende bewijs dat onderwijs iets moois is.
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 20:33
    Beste ermee! En nou wegwezen!!!!
    Vind ik leuk
    stollie38 +18210
    woensdag 25 april 2018 om 20:34
    Niet echt de man van de interviews die Ten Hag. Je had moeten zeggen wees realistisch dat je nog niet constant genoeg bent voor een nieuwe stap bv. Spelers en trainers denken vaak klaar te zijn voor een nieuwe stap in het buitenland, maar komen vaak van een koude kermis thuis. Of je moet het geluk hebben zoals Promes of een Wijnaldum of van Dijk of De Vrij.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9696
    woensdag 25 april 2018 om 20:56
    Leuke conclusie: of je bent niet constant genoeg of je hebt "gewoon geluk".....ha ha
    Vind ik leuk
    Counterattack +11321
    woensdag 25 april 2018 om 20:36
    Laten herstellen om te transfereren, leuke boodschap van ten Hag, spreekt vertrouwen uit :-(
    Vind ik leuk
    2cents +54947
    woensdag 25 april 2018 om 20:57
    Wat hier achter zit is natuurlijk dat al lang besproken was dat Veltman voor een transfer zou gaan en dat Ajax daarin mee zou werken.

    Dat plan ligt in duigen. Daar gaat dit over.

    Ik ben niet van Ten Hag, maar hier zit geen kwade bedoeling achter of zo.
    Vind ik leuk
    El Cazador +6078
    woensdag 25 april 2018 om 23:23
    Ten Hag mag van mij ook naar een transfer kijken, daar gaat Ajax niks mee winnen.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12705
    woensdag 25 april 2018 om 20:37
    "Ik heb er alle vertrouwen in dat het hem gaat lukken. Wij zullen hem ondersteunen waar dat kan."

    Ligt het aan mij of komt er alleen maar onzin uit die man ?
    Vind ik leuk
    Morris +22330
    woensdag 25 april 2018 om 20:38
    Idem voor de vragen. Maakt een mens cynisch
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26291
    woensdag 25 april 2018 om 22:00
    Valt toch wel mee? Hij wenst Veltman succes met zijn herstelen geeft aan dat Ajax hem erbij zal helpen.. Vind ik wel netjes van ten Hag! Dit keer dan ;-)
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12705
    woensdag 25 april 2018 om 22:26
    Nee, Ten Hag is echt heel vreemd hoor..
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26291