Van Bronckhorst bevestigt gerucht niet: 'Er is veel contact met Van Geel'

Van Bronckhorst bevestigt gerucht niet: 'Er is veel contact met Van Geel'

donderdag 26 april 2018 om 13:44

Giovanni van Bronckhorst wil niet bevestigen dat Denny Landzaat in beeld is om Jan Wouters op te volgen als assistent-trainer bij Feyenoord. Wel wil de Feyenoord-trainer kwijt dat hij het jammer vindt dat Wouters na drie jaar vertrekt uit Rotterdam-Zuid.

Wouters vertrekt omdat Feyenoord vers bloed in de technische staf wil. "Ik ga hem missen. Ik heb drie jaar uitstekend met hem samengewerkt", aldus Van Bronckhorst op de persconferentie, opgetekend door RTV Rijnmond. "Ik heb veel van Jan geleerd als trainer en als mens en heb alleen maar positieve herinneringen aan hem."

Volgens het Algemeen Dagblad is Landzaat in beeld om Wouters op te volgen. Landzaat is nu nog assistent-trainer bij Jong AZ. Van Bronckhorst: "Er is veel contact met Martin van Geel (technisch directeur, red.) over een mogelijke opvolger van Wouters. Het is belangrijk dat ik met mensen werk die ik goed ken en die ik vertrouw."

Lees ook'Feyenoord richt vizier op Alkmaar: Van Geel denkt aan 'droomkandidaat' Landzaat'



Lees meer over:EredivisieFeyenoord

Poll

Logisch dat Feyenoord voor een nieuwe assistent gaat?

(728 stemmen)

Plaats een reactie

Aal +18381
donderdag 26 april 2018 om 13:46
Kusje erop....
Vind ik leuk
Donnygo +929
donderdag 26 april 2018 om 13:48
Raar als je tevreden bent met iemand en iemand die erg veel ervaring in de staf toevoegd je gaat inruilen voor een on ervaren persoon van buiten af.
Vind ik leuk
RtdDub +7024
donderdag 26 april 2018 om 13:52
Geen idee of Wouters contract afliep maar als dat wel zo is moet je gaan afwegen of je nog 2 of 3 jaar met hem door wil of dat het misschien tijd is voor wat anders.
Wouters werd er 3 jaar gelden voornamelijk bijgehaald voor zijn ervaring. Van Bronckhorst is nu 3 jaar en 4 prijzen verder en misschien is er gewoon behoeft aan wat anders ter aanvulling.
Vind ik leuk
Donnygo +929
donderdag 26 april 2018 om 13:57
Dat is een manier om het te zien die ik ook wel kan begrijpen alleen het aantal jaar aan ervaring in de staf als trainer gaat van 30 jaar dan naar 12 jaar dat is wel een erg groot verschil (mocht Landzaat komen).

Ik verwachte en dacht dat het meer ervaring voor ervaring zou worden ipv nog een onervaren iemand ernaast.

Vind ik leuk
RtdDub +7024
donderdag 26 april 2018 om 14:01
Van Brockhorst heeft nu 3 ervaring als hoofdtrainer van Feyenoord 1 maar daarvoor heeft ie ook niet stil gezeten.
Je moet ervaring ook weer niet groter maken dan het is.
Op het moment dat van Bronckhorst werd aangesteld was het inderdaad een goeie zet om een ervaren rot die geen hoofdtrainer meer wilde zijn (Wouters) er bij te pakken
Vind ik leuk
Donnygo +929
donderdag 26 april 2018 om 14:11
Maar 2 jaar is ook neit veel tegenover die 20 van wouters.

Ze gaan nu een jaar in waar een tegenvallend seizoen aan vooraf gegaan is (beker is leuk maar europees en competitie zwaar tegenvallend).
Ze moeten bouwen aan iets nieuws ( belangrijke spelers als KEA, Vilhena, Jorgenson, Berghuis zullen naar waarschijnlijk allemaal vertrekken)
Juist dan ervaring nodig is van iemand die daar mee bekent is en weet hoe dat werkt beter is dan iemand met helemaal geen ervaring naast een trainer voor wie het ook nieuw is.
Vind ik leuk
Zultkop +2546
donderdag 26 april 2018 om 14:13
Waarschijnlijk wilde Wouters gebruik gaan maken van zijn oude lullen dagen, hierdoor kon hij niet meer garanderen dat hij de hele week + weekend tijd in de club kon steken. Dit soort nieuws breng je als club natuurlijk liever niet naar buiten (geheel conform nieuwe avg wetgeving.)
Vind ik leuk
Donnygo +929
donderdag 26 april 2018 om 14:17
Zoiets naar buiten brengen zou juist meer begrip en minder speculaties/vragen geven dan wat ze nu doen.
Vind ik leuk
donderdag 26 april 2018 om 13:50
Waarom Wouters eruit gooien en Van Gastel aanhouden?
Vind ik leuk
Tafkaz +4363
donderdag 26 april 2018 om 14:15
Omdat van Gastel gezien wordt als toekomstige trainer van t 1e.

Als je die er nu uit jaagt, zal ie nooit die stap maken.
Vind ik leuk
donderdag 26 april 2018 om 15:40
Van Gastel wil geen 1e trainer worden. Wil de clubman van Feyenoord zijn en voor altijd assistent blijven. Mijn zegen heeft ie.
Vind ik leuk
Hulsink +204
donderdag 26 april 2018 om 13:51
Eerst de hemel in prijzen en vervolgens vertellen dat hij moet opstappen!
Zo gaat dat in het voetbal, had ik trouwens van Feijenoord niet verwacht!
Zeg heel gewoon dat hij niet aan de verwachting heeft voldaan, dan ben je tenminste eerlijk! Heeft Van Bronckhorst in deze zijn handen overigens wel schoon?
Vind ik leuk
donderdag 26 april 2018 om 13:53
Volgens mij is jan wouters gewoon een hele fijne vent om erbij te hebben. Rustig, ervaren en relaxed met een heleboel voetbalkennis. Zou voor veel teams een goede aanvulling zijn!
Vind ik leuk
donderdag 26 april 2018 om 13:55
Stond Landzaat vroeger niet op de F-Side?
Vind ik leuk
Zultkop +2546
donderdag 26 april 2018 om 14:14
Klopt, daar liet hij zijn zaad landen.
Vind ik leuk
donderdag 26 april 2018 om 14:11
Eigenlijk ook wel logisch dat hij vertrekt. Als je heel relatief bekijkt naar de afgelopen jaren. Dit jaar ging het moeizaam, en 2 jaar geleden was het nog erger. En met wouters leeftijd en ervaring kan je eigenlijk verwachten dat dit niet zou moeten gebeuren. Want waarvoor had gio dan advocaat nodig na die 7 nederlagen op rij. Toen kwam advocaat, de ommekeer begon en ze werden kampioen omdat zijn werkwijze nog vers in het geheugen zat van gio. Nu zie je dit seizoen dat dat slapper is en zie het resultaat. Ze hadden met dit team veel beter kunnen presteren, misschien geen kampioen maar er zijn punten waarvan je denkt. Waar is op dat moment wouters invloed. Wat dat betreft zou ik ook niet voor landzaat gaan maargoed. Misschien verrast hij feyenoord
Vind ik leuk
Romo +278
donderdag 26 april 2018 om 14:32
Als je de staf wil veranderen .... waarom dan alleen Wouters weg?
Ik begrijp hier weinig van net of Landzaat zo n uitbundig type is.
Vervang gewoon de hele staf
Tis na 3 jaar wel genoeg.
Bosz met Kuyt en evt v Persie
Lijkt me een betere optie
Vind ik leuk
donderdag 26 april 2018 om 15:05
Lekker laten gaan die Wouters, heeft in die 3 jaar z,n muil niet open gedaan. Zelfs met de balkon scene van het kampioenschap stond hij er als een dooie bij.
Vind ik leuk
RBDK +31
donderdag 26 april 2018 om 16:39
Het lijkt niet de keuze van Van Bronckhorst te zijn. Als het wel zo is is zijn opmerking hypocriet.

Ik ontsla je, maar ik vind het wel jammer, want ik heb veel aan je.???
Vind ik leuk
fr1963 +1828
vrijdag 27 april 2018 om 13:06
Nieuwe trainert had van mij ook gemogen. 3 jaar is lang zat, degelijk spel maar vaak niet goed.....jonge spelers ook niet beter geworden onder hem.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Van Bronckhorst bevestigt gerucht niet: 'Er is veel contact met Van Geel'