Ten Hag en Overmars spreken transferprioriteiten af: 'Daar ligt onze aandacht'

    Ten Hag en Overmars spreken transferprioriteiten af: 'Daar ligt onze aandacht'

    donderdag 26 april 2018 om 14:05

    Erik ten Hag verwacht op transfergebied dat er komende zomer wat gaat gebeuren bij Ajax. De trainer van de Amsterdammers hoopt vooral een verdediger te kunnen contracteren en wacht verder af welke spelers er vertrekken.

    Ten Hag kreeg op de persconferentie de vraag op welke posities hij versterkingen verwacht. "Dat hangt er vanaf wie er weggaan", aldus de Ajax-trainer. "Dat is punt één. Maar we zijn nu nog met dit seizoen bezig. Om nu al naar buiten te brengen op welke posities wij ons gaan versterken is niet verstandig."

    "Er zijn wel wat lijnen uitgezet. Maar de categorie spelers die wij willen is heel afhankelijk van de mogelijkheden die zich voordoen op de transfermarkt. Daarmee worden je keuzes bepaald. Dan is timing ontzettend belangrijk. De speelstijl is bij Ajax heel duidelijk. Maar hoe je het dan inricht en welke spelers beschikbaar zijn, kun je op dit moment nog niet zeggen."

    Ten Hag geeft aan dat hij zeggenschap heeft over de selectie voor komend seizoen. "Wat mijn stem daarin is? Dat ik samen met Marc Overmars binnen de financiële kaders de selectie uitzet", zegt de Ajax-trainer, die vindt dat er in de verdediging wat bij mag komen. "Dat denken wij ook, daar zal zeker onze aandacht liggen."

    Lees meer over:EredivisieAjax

    Plaats een reactie

    Bizzy +14939
    donderdag 26 april 2018 om 14:07
    Ach laat ik hem maar erin gooien: Koopclub :)
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Patrickj3 +1968
    donderdag 26 april 2018 om 14:09
    Beter dan huurclub.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Janzijnvader +12992
    donderdag 26 april 2018 om 14:13
    Neee, beter dan he.
    Vind ik leuk
    donderdag 26 april 2018 om 14:30
    Nee, beter heh
    Vind ik leuk
    baku +675
    donderdag 26 april 2018 om 14:30
    Iets dat ontstaat moet je niet tegengaan. Als 't waait ga je toch ook zeilen ?
    Vind ik leuk
    Aal +18385
    donderdag 26 april 2018 om 15:05
    Als het stevig waait moet ik m'n broek verschonen....
    Vind ik leuk
    donderdag 26 april 2018 om 16:42
    Ligt er aan wat het is. Met alle winden meewaaien is niet verstandig. Als het waait kun je ook een jas aan doen of een windscherm plaatsen. Dan maak je zelf de keuze. Ik laat niet graag een ander beslissen wat ik moet doen.
    Vind ik leuk
    MagicFeeling +2934
    donderdag 26 april 2018 om 14:50
    Op z'n scherpst!
    Vind ik leuk
    donderdag 26 april 2018 om 14:39
    Beter dan
    Even als
    ff oefenen.
    Vind ik leuk
    donderdag 26 april 2018 om 19:05
    Haha psv word door ajacieden gezegt dat we een koopclub zijn .
    Ajax meer een koopclub dan psv nu en volgend seizoen .
    Je moet toch wat als je al 4 haar niks heb .
    Vind ik leuk
    vrijdag 27 april 2018 om 00:34
    Like, omdat ik wel moet lachen om je kinderachtige reacties Haha.
    Vind ik leuk
    vrijdag 27 april 2018 om 00:37
    Wat is er kinderachtig aan ?
    Vind ik leuk
    vrijdag 27 april 2018 om 00:50
    Elke reactie met koopclub erin, bestempel ik als kinderachtig.
    Vind ik leuk
    vrijdag 27 april 2018 om 00:57
    Zijn toch echt ajacieden die zeggen dat psv een koopclub zijn . Hoe verklaar jij dat dan ?
    Vind ik leuk
    vrijdag 27 april 2018 om 01:58
    Dat zijn dan kinderachtige Ajacieden.

    Simpele verklaring.
    Vind ik leuk
    vrijdag 27 april 2018 om 02:05
    Ok mooie man
    Met jouw kan ik praten .
    Vind ik leuk
    vrijdag 27 april 2018 om 00:40
    Hoe oud ben jij eigenlijk ?
    Vind ik leuk
    vrijdag 27 april 2018 om 00:50
    Vrees dat jij ouder bent..
    Vind ik leuk
    JustH +8937
    vrijdag 27 april 2018 om 21:21
    4 haar? das niet veel
    Nou heb je al 1278 keer 4 jaar getypt.
    En nog doe je het fout!
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    vrijdag 27 april 2018 om 21:45
    Wat ben jij voor een ventje ?
    Zit ik hier op een voetbalsite of nederlands schrijfles ?
    Vind ik leuk
    JustH +8937
    vrijdag 27 april 2018 om 21:49
    Wat ben jij voor een ventje?
    Typ nog ff 4 jaar.
    Vind ik leuk
    vrijdag 27 april 2018 om 21:54
    Vroeg jouw wat mongooltje ?
    Vind ik leuk
    JustH +8937
    vrijdag 27 april 2018 om 21:57
    Je ouwe vaar is een mongool.
    Niet gaan beginnen, kan je niet winnen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 27 april 2018 om 22:04
    Haha hij is voor ajax , aardigste man die er bestaat voor mij , maar als het over voetbal gaat is hij ook een ajaxkwal eerste klas .
    Vind ik leuk
    JustH +8937
    vrijdag 27 april 2018 om 22:12
    Als je je vader een kwal noemt, weet ik wie en wat je bent. Fijn respectloos leven verder.
    Vind ik leuk
    vrijdag 27 april 2018 om 22:14
    Ik zei ajaxkwal en geen kwal . Nederlandse les heb jij dus ook nodig zie ik .
    Vind ik leuk
    JustH +8937
    vrijdag 27 april 2018 om 22:41
    Is hij een Ajaxkwal. ik heb het goed gelezen
    Vind ik leuk
    vrijdag 27 april 2018 om 22:52
    Ja klopt
    Ik zei ook dat hij voor mij de aardigste man is die er is maar alleen niet als het over voetbal gaat .
    Vind ik leuk
    base +1114
    donderdag 26 april 2018 om 14:09
    Ja en jullie een opleiding club vol eigen jeugd toch? ;)
    Vind ik leuk
    SimonSays +2868
    donderdag 26 april 2018 om 14:20
    Je kent ons! ;)
    Vind ik leuk
    donderdag 26 april 2018 om 19:07
    Ja we komen eraan !
    Vind ik leuk
    donderdag 26 april 2018 om 14:10
    En dat zegt een psver

    Nieuw verdediger is nodig voor ajax jnderdaad omdat je Viergever laat gaan en je hebt geen Veltman. Met Schuurs kom je nog niet.
    Maar ook een type Poulsen CVM en een linksvoor. Balde is nog een vraag.
    Vind ik leuk
    JustH +8937
    donderdag 26 april 2018 om 14:14
    Door wie wordt Viergever aangetrokken?
    Vind ik leuk
    Tafkaz +4363
    donderdag 26 april 2018 om 14:17
    Aantrekken (Transfervrij binnen halen) is nog altijd niet kopen....
    Vind ik leuk
    JustH +8937
    donderdag 26 april 2018 om 14:22
    Blijft een speler van een andere club aantrekken.
    Vind ik leuk
    Tafkaz +4363
    donderdag 26 april 2018 om 14:30
    Technisch gezien is Viergever transfervrij en niet meer van Ajax. En komt ie dan wel van een andere club, maar wordt ie als "werkeloos" vastgelegd door PSV.

    Maar goed, jij je zin, PSV heeft m niet zelf opgeleid idd.
    Vind ik leuk
    JustH +8937
    donderdag 26 april 2018 om 14:35
    Wat maakt het uit hoe je er aan komt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 27 april 2018 om 00:44
    Precies , hij gaat bij ons vlammen .
    Vind ik leuk
    SimonSays +2868
    donderdag 26 april 2018 om 14:36
    Dat niet, maar Viergever heeft wel alles geleerd van PSV middels oude videobanden. Dus indirect opgeleid.

    Edit: Tegenwoordig gebruiken ze bij Ajax trouwens DVDs van PSV om te laten zien hoe het moet. Ze gaan natuurlijk wel met de tijd mee.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Doe dan! +7131
    donderdag 26 april 2018 om 15:42
    Als ik het (droevige) spel van Ajax kijk van de afgelopen maanden, kijken ze inderdaad naar DVD’s van PSV.
    Vind ik leuk
    SimonSays +2868
    donderdag 26 april 2018 om 17:08
    Nee, dat droevige spel van Ajax komt rechtstreeks uit de opleiding.

    Als ze nou wat beter opletten bij Ajax in plaats van denken dat ze het voetbal uitgevonden, dan wordt het misschien nog om aan te zien.

    En wellicht blijft er dan eindelijk iemand zitten in de ArenA, wellicht zelfs zonder de eigen spelers uit te fluiten.
    Vind ik leuk
    Doe dan! +7131
    donderdag 26 april 2018 om 17:30
    Met diezelfde opleiding zijn we sinds het begin van het Nederlandse voetbal de meest succesvolle Nederlandse club ooit, daar ligt het niet aan.
    Vind ik leuk
    SimonSays +2868
    donderdag 26 april 2018 om 17:44
    De opleiding is veranderd sinds ze droevig spel hebben toegevoegd. Dat zul je wel gemist hebben. Ergens tussen ontslag van Jonk en het verloochenen van het gedachtengoed van Cruijff.
    Vind ik leuk
    Doe dan! +7131
    donderdag 26 april 2018 om 19:55
    Een PSV’er die het over droevig spel heeft...
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    JustH +8937
    vrijdag 27 april 2018 om 21:28
    De laatste 8 jaar 4 x 2de en 4 x 1ste
    Ik ben er blij mee en trots op.
    Noem maar een club die dat ook kan zeggen.
    Vind ik leuk
    donderdag 26 april 2018 om 19:10
    Oud nieuws Doe dan .
    Je bent pas 21 j
    Jij praat over oude glorie . Gehoord van paps ofzo ?
    Vind ik leuk
    4everfcu +604
    donderdag 26 april 2018 om 21:12
    tot het einde van de vorige eeuw wel ja
    Vind ik leuk
    vrijdag 27 april 2018 om 00:45
    Hee Doe dan
    Je reageerd niet op mij he ?
    Waarom ?
    Vind ik leuk
    vrijdag 27 april 2018 om 00:48
    Jouw likes komen echt van .... ik geef maar geen woord aan .
    Reageer nu een x ?
    Vind ik leuk
    vrijdag 27 april 2018 om 02:10
    Kijk dan even naar seizoen van psv in 2005 -2006 van psv
    Vind ik leuk
    donderdag 26 april 2018 om 15:52
    met de tijd meegaan maar nog steeds DVD's gebruiken?
    Vind ik leuk
    SimonSays +2868
    donderdag 26 april 2018 om 17:05
    Haha touche.

    Edit: wel een vooruitgang ten opzichte van de videobanden, dus ze gaan er wel op vooruit ;)
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    donderdag 26 april 2018 om 19:55
    Dvd's? Ben je zelf niet blijven hangen.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +17338
    donderdag 26 april 2018 om 14:42
    PSV
    Vind ik leuk
    Piet Ajacied +4611
    donderdag 26 april 2018 om 15:13
    Poulsen heeft 1 of 2 goede wedstrijden gespeeld maar voor de rest een matige speler. Liever een type Blind of Guardado.
    Bande is geen buitenspeler maar een 9,5 dus geen idee wat die bij Ajax komt doen maar hopelijk kan ie zich aanpassen.
    Magallan zal wel komen maar alsnog heb je een rechtsback nodig en een buitenspeler zelfs als iedereen behalve Ziyech blijft.
    Vind ik leuk
    Chebaisit +198
    donderdag 26 april 2018 om 17:11
    Wie is Balde?of bedoel je Bandé?
    Vind ik leuk
    Alain2708 +8752
    donderdag 26 april 2018 om 14:12
    Jammer weer, had jou volwassener ingeschat..
    Vind ik leuk
    Bizzy +14939
    donderdag 26 april 2018 om 14:14
    Het is maar als een grap bedoeld. Ik heb gras voor de voeten van bepaalde mensen weggemaaid. En zo moet je het zien. Natuurlijk moet Ajax spelers kopen maar ook doorselecteren vanuit de jeugd.
    Vind ik leuk
    Alain2708 +8752
    donderdag 26 april 2018 om 14:21
    Oh zo, sorry! :-)
    Elke Nederlandse club moet helaas verkopen, een basis vasthouden voor meerdere jaren is haast onmogelijk.
    Vind ik leuk
    JustH +8937
    donderdag 26 april 2018 om 14:36
    Niet haast, 100% onmogelijk.
    Vind ik leuk
    Alain2708 +8752
    donderdag 26 april 2018 om 14:39
    Dat denk ik ook, helaas is het niet anders.
    Vind ik leuk
    donderdag 26 april 2018 om 14:24
    zegt iemand die Philips supportert ;)
    Vind ik leuk
    Kleutje +269
    donderdag 26 april 2018 om 14:26
    Ach laat ik hem er maar ingooien; Trieste opmerking al is die als grap.

    Waarom de haat en afgunst naar een andere club, laat iedere club zijn eigen visie volgen.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    13 +9610
    donderdag 26 april 2018 om 15:09
    Bij alles maar haat en afgunst blèren, da’s triest joh.
    Vind ik leuk
    Kleutje +269
    donderdag 26 april 2018 om 15:39
    Jou reactie is triest en kenmerkt hoe je in elkaar zit. Als je niks toevoegd aan mijn opmerking zeg dan gewoon niks en reageer op iemand anders.
    Vind ik leuk
    13 +9610
    donderdag 26 april 2018 om 15:47
    Ajax wint 4 seizoenen op rij niets, maar ondertussen zouden niet-Ajacieden vol haat en afgunst zitten. (Waarop?) Als ik wil ageren tegen die loze kreet, hou jij mij niet tegen Kleutje :-p
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    donderdag 26 april 2018 om 15:56
    ach, je moet niet zo overdreven reageren op een grap, als je hem niet kan waarderen hoef je er niet om te lachen als je hem wel kan waarderen lach er vooral om maar om nou meteen zo negatief te doen je reactie zegt meer over jezelf dan over hun :)
    Vind ik leuk
    thierryer +1134
    donderdag 26 april 2018 om 16:00
    Als je toptalenten opleidt en voor een heel goed bedrag verkoopt moet je idd weleens wat kopen omdat de lichting daarna simpelweg nog moet ruiken aan het echte 1e elftal.
    Vind ik leuk
    renemar +403
    donderdag 26 april 2018 om 17:35
    Een schande. Alle clubs die kopen moeten ze aanpakken. Wat een gelul. Hoeveel eigen opgeleide spelers spelen bij jullie? Zoet en Hendrix. Bij ons in ieder geval De Ligt, vd Beek. Kluivert en, mits fit, Veltman.
    Los daarvan, al hebben ze 11 gekochte spelers, wat maakt dat uit? Kijk eens naar Engelse clubs. Het enige wat hoort te tellen zijn de resultaten. Blijven die achterwege en er komt geen talent aan moet je kopen. Als je het geld hebt natuurlijk. Of krijgt van de gemeente.
    Vind ik leuk
    donderdag 26 april 2018 om 19:14
    Slap weer om de gemeente erbij tehalen .
    Ajax huurt dat lelijke ding van de gemeente tegen een kostprijs .
    Vind ik leuk
    renemar +403
    vrijdag 27 april 2018 om 10:24
    DE waarheid kan wreed zijn. Ken je geschiedenis. Kostprijs? 2 Miljoen per jaar? Heb geen hoge pet op van de politici maar ben blij dat jij geen minister van Financiën bent.
    Vind ik leuk
    vrijdag 27 april 2018 om 13:32
    De gemeente eindhoven heeft een beetje geholpen ja , psv is een uithangbord voor eindhoven dus daarom . 2 miljoen is een kostprijsje ja . En waar jij voor bent is geen voetbalclub maar een beursgenoteerd bedrijf met een halve arena vol met bobo's en de andere helft komt niet opdagen als het tegen zit .
    Vind ik leuk
    renemar +403
    vrijdag 27 april 2018 om 13:43
    Heel Europa denkt daar anders over. En ja, AJAX supporters zijn erg kritisch. Dat is een gegeven. Dat past bij een grote club.
    Bij jullie is dat anders, als je iedere dag een knakworstje eet is een speklapje een traktatie.
    Vind ik leuk
    vrijdag 27 april 2018 om 14:05
    Ik vind jouw een zielig figuur , jij leefd in het verleden . Zal je maar verklappen oude glorie komt niet meer terug . Ajax is nu ook een knakworstje zoals jij zegt . Man man man wat irritant arroganti houding van de meeste ajacieden . Zijn jullie allemaal zonen van Sjakie zwart ?
    Vind ik leuk
    vrijdag 27 april 2018 om 14:07
    Bij de grootste clubs in europa blijven de supporters gewoon komen , ook in slechte tijden .
    Vind ik leuk
    renemar +403
    vrijdag 27 april 2018 om 15:12
    Moet je toch eens naar Italiaans voetbal kijken. Laatst zag ik ook een wedstrijd van Barca (geloof na de uitschakeling tegen Roma), weet niet meer tegen wie, maar het stadion zat zeker niet vol.
    In ieder land wordt anders gereageerd. En ik garandeer je, als psv volgend seizoen bagger presteert, zit het stadion ook niet vol.
    Vind ik leuk
    donderdag 26 april 2018 om 18:32
    Nou zeg dat wel, we moeten oppassen dat we niet op PSV gaan lijken.
    Vind ik leuk
    vrijdag 27 april 2018 om 08:45
    Pisvee toch ook?
    Vind ik leuk
    Bizzy +14939
    vrijdag 27 april 2018 om 09:48
    Welkom bij voetbalprimeur Klaas Brander. Prima als we met elkaar in discussie gaan maar beledigende (name droppings) doe ik niet aan mee. Uiteraard wens ik je nog een prettige koningsdag toe.
    Vind ik leuk
    Hattrick +10924
    donderdag 26 april 2018 om 14:08
    Een echte controleur is ook geen overbodige luxe. Dan kunnen Frenkie en Donny daarvoor hun ding doen.
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7084
    donderdag 26 april 2018 om 14:10
    Dat is inderdaad echt iets wat ontbreekt op middenveld van Ajax, een Nigel de Jong, ben benieuwd wie ze daarvoor gaan halen, of zetten ze nog zon ballerina neer...ik hoop het haha!
    Vind ik leuk
    Doe dan! +7131
    donderdag 26 april 2018 om 15:44
    Ga een keer Jong Ajax kijken, daar zie je de nieuwe Nigel de Jong. Matusiwa, 19 jaar oud. Betwijfel alleen of ie komende zomer al klaar is voor een basisplek.
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7084
    donderdag 26 april 2018 om 15:46
    Nou...ik denk dat ik wel wat beters te doen heb, maar bedankt voor de tip!
    Vind ik leuk
    Doe dan! +7131
    donderdag 26 april 2018 om 17:10
    Haha zelf weten :p
    Vind ik leuk
    donderdag 26 april 2018 om 14:11
    Jullie hebben erg die Poulsen nodig. Hij was zo goed voor Ajax
    Vind ik leuk
    Hattrick +10924
    donderdag 26 april 2018 om 14:24
    Zo'n type ja! Poulsen, Nigel De Jong etc...
    Vind ik leuk
    Stinoo +137
    donderdag 26 april 2018 om 14:13
    Komt Eiting hier niet voor in aanmerking?
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7084
    donderdag 26 april 2018 om 14:14
    Nee, misschien in de A1 dat hij dat zou kunnen, voor de Eredivsie en hoger is dit geen breker ala Nigel de Jong. Wederom te mager, schraal en niet krachtig genoeg zoals bijna alle spelers van Ajax
    Vind ik leuk
    donderdag 26 april 2018 om 14:14
    Eiting ziet eruit als een puppy.. je wilt toch liever een beest als CVM
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7084
    donderdag 26 april 2018 om 14:18
    Juist, maar die beesten kweken ze niet bij Ajax, het zijn allemaal mooi weer dribbelaartjes met verfijnde techniek en het lichaam van een 8-jarige....daar win je de oorlog niet meer mee.
    Vind ik leuk
    Hattrick +10924
    donderdag 26 april 2018 om 14:23
    Dan ga je weer met alleen maar talenten spelen. Eiting heeft wel potentie maar we moeten nu echt weer eens kampioen gaan worden.

    Een 6 met wat meer ervaring voor in de basis, en dan Eiting die kan invallen lijkt mij beter.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +5079
    donderdag 26 april 2018 om 14:09
    Ik denk dat ze in Amsterdam eerst een cursus moeten aanbieden van " hoe begrijp ik ten Hag
    Vind ik leuk
    donderdag 26 april 2018 om 15:01
    Niet alleen Amsterdam. Ik denk heel nederland
    Vind ik leuk
    plein19 +1113
    donderdag 26 april 2018 om 14:10
    Dramatisch nieuws dat Ten Hag inspraak heeft. Straks kopen ze nog spelers van Utrecht
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +17418
    donderdag 26 april 2018 om 14:14
    Labyad denk ik.
    Vind ik leuk
    Bizzy +14939
    donderdag 26 april 2018 om 14:17
    Labyad vind ik meer bij Feijenoord passen.

    Waarom niet Van Rhijn terug naar Ajax ? Prima verdediger.
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +17418
    donderdag 26 april 2018 om 14:22
    Denk dat Ten Hag Labyad graag zou willen halen. Maar waar hij het beste bij past vind ik moeilijk te zeggen. Eerste seizoenshelft speelde hij heel goed bij Fc Utrecht.

    Ja Van Rhijn komt ook uit de Ajax jeugd, zou best kunnen.
    Vind ik leuk
    plein19 +1113
    donderdag 26 april 2018 om 14:38
    Laat Labyad maar fijn naar Feyenoord gaan En Van Rijn bij AZ blijven. Hij is niet voor niets laten gaan
    Vind ik leuk
    SanKev +140
    donderdag 26 april 2018 om 15:06
    Tjah, zijn zat clubs die iemand laten gaan om er vervolgens achter te komen dat hij toch wel verdomd goed was. Heeft Man U met Pogba een goede 100 miljoen gekost :)
    Vind ik leuk
    plein19 +1113
    donderdag 26 april 2018 om 15:24
    Er zijn altijd uitzonderingen. Vrijwel nihil vergeleken bij de spelers die niet teruggehaald worden
    Vind ik leuk
    SanKev +140
    donderdag 26 april 2018 om 15:28
    Klopt, maar dat wil niet zeggen dat je een speler niet zou moeten halen met als reden "die hebben we eerder laten gaan". Als de speler zich sindsdien heeft ontwikkeld kan hij nog altijd het gewenste niveau hebben.
    Vind ik leuk
    plein19 +1113
    donderdag 26 april 2018 om 15:40
    Dat is waar. En vind je hem nu enorm verbeterd?
    Vind ik leuk
    SanKev +140
    donderdag 26 april 2018 om 16:02
    Dat niet per se. Heb hem ook bepaald niet in de gaten gehouden, dus lijkt me onverstandig om over zijn kwaliteiten te oordelen.

    Von alleen zijn eerdere vertrek geen geldige reden om hem niet terug te halen :)
    Vind ik leuk
    Doe dan! +7131
    donderdag 26 april 2018 om 15:45
    A.U.B. geen Van Rhijn, staat zelfs bij AZ er niet altijd in.
    Vind ik leuk
    Bizzy +14939
    donderdag 26 april 2018 om 16:02
    Was maar een suggestie. Fredrik Midtsjø is ook wel een aardige speler. Meer voor het middenveld. Qua verdedigers ben je wel snel uitgekeken in de eredivisie. Niveau de Ligt en Schwaab ga je niet vinden.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Doe dan! +7131
    donderdag 26 april 2018 om 17:16
    Midtsjø is zeker een prima speler, een type speler wat Ajax mist ook nog. Viel alleen wel heel erg tegen in de bekerfinale, raakte geen bal goed. Nog even aankijken dus.

    Qua verdedigers is het om te janken hier inderdaad, eigenlijk best wel triest dat een 18-jarige en een Duitser die bijna overal is mislukt de top vormen in Nederland. Voor goede verdedigers moet je in het buitenland scouten, zoals bijvoorbeeld Magallan die Ajax op de korrel heeft of Reyes van Porto die PSV vorig jaar op het hoog had (al lijkt die laatste me inmiddels niet meer haalbaar).
    Vind ik leuk
    Berbr +709
    donderdag 26 april 2018 om 14:10
    Tsjongejonge, dat is me toch ff breaking news zeg.
    Vind ik leuk
    Gid010 +680
    donderdag 26 april 2018 om 14:10
    We gaan zoiezo weer een miskoop zien.

    Wie wordt de opvolger van Zyech?

    Welke rechtsback wordt er aangetrokken?

    Ik denk dat ze begin 2019 een nieuwe trainer hebben, Michael Reiziger
    Vind ik leuk
    donderdag 26 april 2018 om 14:13
    Donderdag Ten Hagdag!
    Vind ik leuk
    donderdag 26 april 2018 om 14:24
    Dat wordt niks.
    Vind ik leuk
    donderdag 26 april 2018 om 14:29
    Lopen er in die geweldige jeugd geen briljantjes.
    Vind ik leuk
    #TenHagOut +189
    donderdag 26 april 2018 om 14:31
    Vertonghen terughalen als De Ligt weg gaat dan wordt je verdediging er alleen maar beter op. Wordt tijd at er eens ervaren spelers binnen komen in plaats van jeugd. En je hebt ervaren spelers nodig als je minimaal de kwart finale van de CL wilt halen.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +5079
    donderdag 26 april 2018 om 14:34
    Die is blij dat hij weg is.
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7084
    donderdag 26 april 2018 om 14:35
    Waarom zou Verthongen terugwillen voor een karig salaris als hij waarschijjnlijk ook naar een China of VS kan gaan om geld te harken?
    Vind ik leuk
    donderdag 26 april 2018 om 14:44
    Omdat die al genoeg geld heeft en een Ajaxman is?
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7084
    donderdag 26 april 2018 om 14:45
    Dat zou inderdaad een reden kunnen zijn, maar wil niet zeggen dat hij zo in elkaar steekt toch? Kijk naar een Sneijder of een Ibra....
    Vind ik leuk
    donderdag 26 april 2018 om 14:33
    Haha moet wel wat meer bij als een verdediger maar goed zie Ajax weer geen kampioen worden
    Vind ik leuk
    donderdag 26 april 2018 om 14:38
    Als je beter wilt worden zal je naast het zelf opleiden moeten kopen. Voordeel dat we genoeg geld hebben en veel kunnen kopen. Elke topclub koopt veel spelers. Dus ben je in de basis altijd een koopclub.
    Vind ik leuk
    WRFM +716
    donderdag 26 april 2018 om 14:42
    Ten hag ik denk dat je daar helemaal niks over te vertellen hebt anders vraag het ff aan bos dan weet je meteen waarom die vertrokken is
    Vind ik leuk
    donderdag 26 april 2018 om 14:44
    Ten Hag wordt volgend jaar Kampioen met Ajax.
    Vind ik leuk
    Paulus1962 +611
    donderdag 26 april 2018 om 14:47
    Dus het wordt weer niks, dat is dus 5 jaar dan
    Vind ik leuk
    Piccolo +119
    donderdag 26 april 2018 om 14:49
    Misschien moet ie zelf voor een transfer gaan.
    Vind ik leuk
    donderdag 26 april 2018 om 14:53
    Ajax moet voor Ziyech een waardige opvolger gaan zoeken en met Maggalan en Jensen zijn er in de breedte al prima aankopen binnen.
    Als de Ligt vertrekt dan moet er denk ik nog een centrale verdediger gehaald worden en er moet absoluut een nieuwe rechtsback gehaald worden.
    Nu Veltman de komende 9 maanden uit de roulatie is en dus niet mee kan doen tijdens de voorronde-champions league moet er een waardige vervanger komen. Die Christensen is er echt nog niet klaar voor.
    Vind ik leuk
    Cookee +8555
    donderdag 26 april 2018 om 14:58
    Neem de touwtjes in handen ten Hag, jij bent trainer, als ze weer spelers halen die je al hebt... daar heb je niks aan. Ajax koopt al jaren slecht in, daar moet je met de neus op zitten meekijken.
    Vind ik leuk
    Bizzy +14939
    donderdag 26 april 2018 om 15:12
    Ben toch wel benieuwd naar die Bandé. Speler in kwestie koste Ajax Eur 9 mil ...
    Vind ik leuk
    donderdag 26 april 2018 om 15:34
    Als het zo’n geweldenaar was, waarom zaten de grote clubs dan niet achter hem aan?
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    utreg1971 +1456
    donderdag 26 april 2018 om 14:59
    Koopclub. Opleidclub. Ach elke elftal heeft er mee te maken,toch
    Vind ik leuk
    donderdag 26 april 2018 om 15:00
    Ten Hag tegen Overmars, uh uhm uh............uh tja uh .........vol erop kletsen ...uh de volgende aankoop he uh tja.....welke positie uh uhm tja , it aint over till its over Marc
    Vind ik leuk
    Sanuk +1736
    donderdag 26 april 2018 om 15:02
    Als een eventuele nieuwe aankoop tenhag ziet, denkt hij dat het een invalide vrijwilliger is, die de koffie rond mag brengen.
    Vind ik leuk
    donderdag 26 april 2018 om 15:03
    ja , dan zegt Ten Hag uhm uh uh tja nee ik ben de trainer, waarop de nieuwe aankoop hem keihard uitlacht ,
    Vind ik leuk
    Doe dan! +7131
    donderdag 26 april 2018 om 15:48
    En als een nieuwe aankoop Cocu ziet denkt hij dat hij bij het Pieter Baan Centrum terecht is gekomen.
    Vind ik leuk
    Sanuk +1736
    donderdag 26 april 2018 om 15:58
    Ja klopt, de directeur denkt hij dan. Cocu was een wereldvoetballer en is nog steeds overal bekend en bemind. Spreekt vloeiend Nederlands, Engels en Spaans. 3 talen meer als tenhag dus.
    Vind ik leuk
    Doe dan! +7131
    donderdag 26 april 2018 om 17:13
    *dan

    Jij hebt ook nog wel een paar lesjes Nederlands nodig zo te zien.
    Vind ik leuk
    Sanuk +1736
    donderdag 26 april 2018 om 17:16
    ik gewoon ook niet in Nederland, gelukkig. Dan ipv als is inderdaad een veelgemaakt Brabants foutje. Maar ik spreek vrij goed Engels, Frans, Duits en Thai, maak je over mij maar geen zorgen.
    โชคดี
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    donderdag 26 april 2018 om 15:31
    Stop met opleiden en talenten kopen om te verkopen in het belang van de aandeelhouders die alleen op de rug van de club, geld willen verdienen en verder geen mallen moer om Ajax geven
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    donderdag 26 april 2018 om 16:00
    Ze kunnen beter een nieuwe trainer halen want veel beter dan trainer daar voor is hij niet
    Vind ik leuk
    stratumseind +128794
    donderdag 26 april 2018 om 16:06
    Zal een moeilijke zaak worden : spelers vinden die genoegen nemen met een tweede plek
    Vind ik leuk
    donderdag 26 april 2018 om 16:32
    Ten Hag is een clown die never nooit trainer van Ajax mag zijn! Triest ook dat Overmars zijn vriendje naar voren mag schuiven... Heel heel jammer!
    Vind ik leuk
    donderdag 26 april 2018 om 19:17
    55 contractspelers en maar kopen.
    Vind ik leuk
    donderdag 26 april 2018 om 22:22
    Aan de psvers onder ons .
    Reageer niet meer op Doe dan want als je hem wat vraagt is hij niet thuis die kneusje.
    Vind ik leuk
    Gerro +5057
    vrijdag 27 april 2018 om 00:37
    Als ik kijk welke verdedigers ze hebben vraag ik me af als niemand weggaat uit die linie waarom je die dan zou moeten halen. Met De Ligt,Schuurs,Tagliafico,krisstensen,Orejuela en eventueel Sinkgraven en aanvulling van uit tweede team(Bergsma) zou daar niets gehaald hoeven te worden. Mocht er toch een centrale verdediger gehaald worden waar ze nu door blessure Veltman wat dunner bezet zijn dan zal dit voor Schuurs wellicht slecht nieuws zijn.
    Vind ik leuk
    Hagenees +259
    vrijdag 27 april 2018 om 17:06
    Ze zeggen altijd dat ze beste jeugd opleiding hebben maar er komen maar bar weinig...uit de eigen jeugd naar het eerste en er loopt genoeg lijkt mij .
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Ten Hag en Overmars spreken transferprioriteiten af: 'Daar ligt onze aandacht'