'Premier League-terugkeer lonkt voor Elia: bod van twee miljoen euro in de maak'

'Premier League-terugkeer lonkt voor Elia: bod van twee miljoen euro in de maak'

Gepubliceerd: dinsdag 1 mei 2018 om 06:55di 01-05-2018 om 06:55

Voor Eljero Elia lonkt een transfer naar de Premier League. Boulevardkrant The Daily Mail meldt dinsdag dat het reeds gepromoveerde Wolverhampton Wanderers de gelederen wil versterken met de vleugelaanvaller. 

Afgelopen zomer maakte Elia (31) de overstap van Feyenoord naar het Turkse Istanbul Basaksehir. Scouts van Wolverhampton Wanderers schijnen al weken op de tribune te zitten bij die club om de verrichtingen van de buitenspeler te bekijken.

Daily Mail weet dat Wolves de belangstelling voor Elia op korte termijn 'concreet gaat maken'. Twee weken geleden promoveerde de club naar de Premier League. De leiding van Wolves is nu al druk bezig met versterkingen voor volgend seizoen. Elia schijnt zo'n twee miljoen euro te moeten kosten.

Elia was eerder al actief in de Premier League. In januari 2015 werd hij door Southampton op huurbasis naar Engeland gehaald. Elia was in het verleden bovendien actief in de Serie A (Juventus) en de Bundesliga (HSV, Werder Bremen). 

Plaats een reactie

HupHolland +3858
dinsdag 1 mei 2018 om 07:17
Twee miljoen? Gelijk halen
Vind ik leuk
dinsdag 1 mei 2018 om 07:23
Verwacht je dat Elia is opgewassen tegen de fysieke eisen bij de PL?
Vind ik leuk
HupHolland +3858
dinsdag 1 mei 2018 om 07:41
Ik denk wel dat Elia voor Wolverhampton van toegevoegde waarde kan zijn en 2 miljoen is hij altijd waard, ook voor menig Eredivisie club. Arsenal is denk ik wel te hoog gegrepen voor hem. ;-)
Vind ik leuk
dinsdag 1 mei 2018 om 07:50
Echt ;-)
Mij valt in de onderste regionen van de PL vooral op dat er behalve kick and rush niet veel te zien is. Daar moet hij zich wel kunnen handhaven. Maar als ze hem intensief hebben gescout maken ze een doordachte afweging. Dat is een goede basis.
Vind ik leuk
RtdDub +13355
dinsdag 1 mei 2018 om 08:43
Deed het in het begin bij Southampton verre van slecht.
En ik heb het idee dat ie in Turkije ook niet met fluwelen handschoentjes wordt aangepakt.
Vind ik leuk
dinsdag 1 mei 2018 om 13:58
Zou, hoe dan ook, sportief een pittige uitdaging en financieel een interessante optie zijn voor hem.
Vind ik leuk
elijah +1651
dinsdag 1 mei 2018 om 07:22
Premier League nog op zijn leeftijd? Dat zal hij maar een paar jaar volhouden denk ik. Of een terug keer naar Feyenoord?...
Vind ik leuk
COYG +8144
dinsdag 1 mei 2018 om 08:53
Zal wel teruggaan naar Rotterdam inderdaad. Heeft het de laatste tijd zoveel over Feyenoord. Zal wel een stille hint zijn.
Vind ik leuk
dinsdag 1 mei 2018 om 11:14
Zijn leeftijd? De beste man is
31 en topfit
Vind ik leuk
Smithsonian +43365
dinsdag 1 mei 2018 om 07:28
Gelijk doen man. Speel je tenminste weer in een fatsoenlijke competitie.
Vind ik leuk
Seizoenkaart +11985
dinsdag 1 mei 2018 om 07:33
Alles beter dan Turkije op dit moment met die Erdoğan aan de macht is het daar geen pretje.
Elia Als Feyenoorder vind de PL je gegund jongen ;)
Vind ik leuk
brrrrrrr +175
dinsdag 1 mei 2018 om 11:51
toen elia afgelopen zomer naar turkije vertrok wist ie natuurlijk niet dat erdogan toen ook al aan de macht was ofwat ...
Vind ik leuk
mcmodd +27186
dinsdag 1 mei 2018 om 07:33
Dat wordt nog een mooie stap voor Elia, een stap die hij zelf niet verwacht zal hebben. Voor dit geld had ook een Nederlandse club wel kunnen instappen, hoewel, als hij dan ook dit aanbod had gekregen, zo’n Nederlandse club wel achter het net had mogen vissen.
Vind ik leuk
RtdDub +13355
dinsdag 1 mei 2018 om 08:46
Zoals zo vaak is de transfersom niet het struikelblok maar het salaris.
Nederlandse ploeg die hem nu contracteert vangt ook nooit meer wat voor hem.
Vind ik leuk
mcmodd +27186
dinsdag 1 mei 2018 om 13:58
En dat weet Elia ook wel. Als hij nu voor de PL kan kiezen, kan hij vlg jaar zien of hij er nog echt aan de bak is kunnen komen. Zo niet, kan hij altijd nog een paar jaar in de Eredivisie terecht.
Vind ik leuk
kees ee +924
dinsdag 1 mei 2018 om 10:11
engeland, en voor een habbekrats ?? daar is hij toch veel te goed voor !!
Vind ik leuk
brrrrrrr +175
dinsdag 1 mei 2018 om 11:52
5 goals en 2 assists in turkije
zo goed is ie dus niet meer
Vind ik leuk
Seizoenkaart +11985
dinsdag 1 mei 2018 om 12:21
Hij telt ook niet in zijn 1tje voor heel het elftal en hoeft ook niet altijd te scoren assists zijn net zo belangrijk.
Vind ik leuk
Cookee +12736
dinsdag 1 mei 2018 om 10:30
Als die Neves blijft dan kan Elia leuke balletjes verwachten.
Dan heeft Nederland naast Dost nog een medelander die in het buitenland iets voorstelt.
Vind ik leuk
dinsdag 1 mei 2018 om 11:13
2 mljn is echt weinig in mijn ogen, wolves krijgen 100 miljoen voor hun PL entree
Vind ik leuk
Rodajc +18672
dinsdag 1 mei 2018 om 17:38
Wat er nu speelt op zijn positie bij Wolverhampton is allemaal beter dan Elia.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws